De Site / Gebruikers / 3 fijne gebeurtenissen
zoeken in:
0
Mssr Renard
geplaatst: 27 januari 2024, 10:51 uur
nou,ik sta weer eens voor schut met mijn post. Dat doe ik ook niet meer.
2
geplaatst: 27 januari 2024, 14:23 uur
Mssr Renard schreef:
Wat bedoel je? Ik vond het een leuke gezellige post.
1
geplaatst: 27 januari 2024, 14:33 uur
Mssr Renard schreef:
Zijn er berichten verwijderd of mis ik iets?
0
geplaatst: 27 januari 2024, 14:38 uur
Gaat gewoon over Punt 1, in de post van ZAP. Verder niets.
Doe verder allemaal gewoon lekker waar je jezelf goed bij voelt mensen of dat nou de kapper is of thuis alles bijwerken.
Doe verder allemaal gewoon lekker waar je jezelf goed bij voelt mensen of dat nou de kapper is of thuis alles bijwerken.
3
geplaatst: 27 januari 2024, 15:06 uur
Ik zie echt niet hoe Michiel nu voor schut zou staan of voor schut wordt gezet.
2
geplaatst: 27 januari 2024, 15:12 uur
Mssr Renard schreef:
Dance Lover schreef:
Gaat gewoon over Punt 1, in de post van ZAP. Verder niets.
Dit volg ik niet...Gaat gewoon over Punt 1, in de post van ZAP. Verder niets.
2
Mssr Renard
geplaatst: 27 januari 2024, 17:46 uur
Daar ging het helemaal niet over. Want Zap en ik mogen elkaar en hebben nooit issues. We zijn wat dat betreft gewoon buddies.
Het ging erom dat ik mezelf weer bloot geef, en dat iedereen het waarschijnlijk leest, erom lacht en niet reageert. Maar ik had het mis, want Madmadder reageerde wel heel leuk.
5
geplaatst: 27 januari 2024, 17:48 uur
Ik denk dat dit vooral in je hoofd zit Michiel. Wellicht proberen je wat minder druk te maken om hoe anderen je zien.
1
geplaatst: 27 januari 2024, 17:57 uur
Mssr Renard schreef:
Daar ging het helemaal niet over. Want Zap en ik mogen elkaar en hebben nooit issues. We zijn wat dat betreft gewoon buddies.
Zo is het, dacht ik ook, maar net. Daar ging het helemaal niet over. Want Zap en ik mogen elkaar en hebben nooit issues. We zijn wat dat betreft gewoon buddies.
Mssr Renard schreef:
Het ging erom dat ik mezelf weer bloot geef, en dat iedereen het waarschijnlijk leest, erom lacht en niet reageert. Maar ik had het mis, want Madmadder reageerde wel heel leuk.
Ik reageer (lang) niet altijd, maar een like-je had je al wel alvast te pakken... en ik denk ook niet dat mensen erom lachen, eerlijk gezegd.Het ging erom dat ik mezelf weer bloot geef, en dat iedereen het waarschijnlijk leest, erom lacht en niet reageert. Maar ik had het mis, want Madmadder reageerde wel heel leuk.
1
Mssr Renard
geplaatst: 27 januari 2024, 18:56 uur
Deranged schreef:
Dit gaat wel vrij ver zo.
Dit gaat wel vrij ver zo.
Dit soort opmerkingen dragen ook niet echt bij, vind ik.
Maar goed. Ik denk dat dit niet een topic voor mij is. Er is meer aandacht voor mijn uitglijder, dan mijn oorspronkelijke bericht.
1
geplaatst: 27 januari 2024, 19:09 uur
Welke uitglijder? Ik vind het vervelend voor je dat je dingen ziet die er niet zijn maar ik (en anderen) vonden je comment leuk.om te lezen hoor.
Je moet dit soort dingen echt loslaten!
Je moet dit soort dingen echt loslaten!
1
Deranged
geplaatst: 27 januari 2024, 19:29 uur
Denk wel dat het waardevol is om toch even bij dit specifieke incident hier stil te staan in het licht van eerdere ‘treiteringen’ waar over werd gesproken waarbij eveneens eigenlijk niemand een idee had waar precies op werd gedoeld.
Het is dus duidelijk allemaal een kwestie van perceptie iets voor jezelf om aan te gaan werken.
Om te beginnen misschien eens twee of zelfs drie keer nadenken voor je besluit je op dergelijk dramatische wijze te gaan uiten.
Kan al een hoop schelen wellicht.
Het is dus duidelijk allemaal een kwestie van perceptie iets voor jezelf om aan te gaan werken.
Om te beginnen misschien eens twee of zelfs drie keer nadenken voor je besluit je op dergelijk dramatische wijze te gaan uiten.
Kan al een hoop schelen wellicht.
1
geplaatst: 27 januari 2024, 19:50 uur
Tot binnenkort, Michiel, doe kalm an... en rap wat. Of drum wat, wandel wat. 

2
geplaatst: 27 januari 2024, 20:37 uur
Veel plezier in de Schoorlse duinen, Michiel. Toen onze twee zonen nog klein waren gingen we daar vanuit een zomerhuisje in Schoorldam naar toe. Overigens ook naar Klimduin, maar dat is volgens mij minder interessant voor jullie.
1
Mssr Renard
geplaatst: 28 januari 2024, 07:41 uur
nlkink schreef:
Veel plezier in de Schoorlse duinen, Michiel. Toen onze twee zonen nog klein waren gingen we daar vanuit een zomerhuisje in Schoorldam naar toe. Overigens ook naar Klimduin, maar dat is volgens mij minder interessant voor jullie.
Klimduin blijft altijd een pittige klim hoor, ook voor 'ervaren' hikers en een leuke start voor een flinke dag.
Vandaag lopen we eerst naar het strand en dan langs de kust en Bergen aan Zee naar station Castricum.
Wat Nederland betreft is het hier erg rustig en stil en zijn er plekken waar je om je heen kijkt en kilometers natuur in alle richtingen hebt. Waar heb je dat nou nog meer?
2
geplaatst: 28 januari 2024, 08:23 uur
2
Mssr Renard
geplaatst: 28 januari 2024, 08:44 uur
Klopt ook wel weer, en nog wel wat plekken gelukkig. Maar ik ben opgegroeid met de duinen, dus dat blijft toch altijd mijn grote liefde, denk ik.
13
geplaatst: 28 januari 2024, 19:04 uur
1. Online cursusje vogelspotten aan het doen. Dat wordt namelijk mijn nieuwe hobby voor 2024 heb ik besloten en ik vind precies zo leuk (heel leuk) als ik het me had voorgesteld. Het begint me eigenlijk nu pas op te vallen hoe teringveel vogels er overal te zien zijn en hoe druk verkeer of een stad ook is, vogels trekken zich er niets van aan en laten nog steeds luid en duidelijk van zich horen.
2. Fotoboek aan het maken van leuke foto's die ik vorig jaar heb gemaakt en het doel voor dit jaar is om die ook weer verder aan te vullen. Misschien een beetje duf maar ik word gewoon erg rustig en vrolijk van natuurfoto's.
3. Ik doe mee met asr vitality waarmee je al sportend kan sparen voor allerlei leuks. Nog een paar weekjes en dan kan ik weer een nieuw bonsaiboompje kopen en weer wat leuke nieuwe planten aanschaffen. De teller in mijn woonkamer staat inmiddels op 35 planten, maar er kunnen er altijd nog wel een paar bij.
2. Fotoboek aan het maken van leuke foto's die ik vorig jaar heb gemaakt en het doel voor dit jaar is om die ook weer verder aan te vullen. Misschien een beetje duf maar ik word gewoon erg rustig en vrolijk van natuurfoto's.
3. Ik doe mee met asr vitality waarmee je al sportend kan sparen voor allerlei leuks. Nog een paar weekjes en dan kan ik weer een nieuw bonsaiboompje kopen en weer wat leuke nieuwe planten aanschaffen. De teller in mijn woonkamer staat inmiddels op 35 planten, maar er kunnen er altijd nog wel een paar bij.

1
geplaatst: 28 januari 2024, 19:11 uur
madmadder schreef:
1. Online cursusje vogelspotten aan het doen. Dat wordt namelijk mijn nieuwe hobby voor 2024 heb ik besloten en ik vind precies zo leuk (heel leuk) als ik het me had voorgesteld. Het begint me eigenlijk nu pas op te vallen hoe teringveel vogels er overal te zien zijn en hoe druk verkeer of een stad ook is, vogels trekken zich er niets van aan en laten nog steeds luid en duidelijk van zich horen.
Wellicht kan je samen optrekken met 123poetertjes

1
geplaatst: 29 januari 2024, 11:49 uur
Grappig idee zo'n cursus. Doe je dat via de vogelbescherming? Ik woon aan de rand van een groot stadspark en zie ook vanalles voorbijkomen. Meestal de standaardvogels, maar ook wel aalscholvers, ooievaars (er wonen een aantal koppels in de buurt) en een enkele keer een grote roofvogel en eenmaal zelfs een fazant.
1
Mssr Renard
geplaatst: 29 januari 2024, 11:54 uur
herman schreef:
Grappig idee zo'n cursus. Doe je dat via de vogelbescherming? Ik woon aan de rand van een groot stadspark en zie ook vanalles voorbijkomen. Meestal de standaardvogels, maar ook wel aalscholvers, ooievaars (er wonen een aantal koppels in de buurt) en een enkele keer een grote roofvogel en eenmaal zelfs een fazant.
Deze heb ik gedaan:
https://www.vogelbescherming.nl/vogels-in-nederland/1deq8um8l19l?utm_source=Cursus+Vogels&utm_medium=e-mail&utm_campaign=Les+1
Maar dat is al weer een paar jaartjes geleden. Volgens mij krijg je elke week een nieuwe les in je mail, en kun je je kennis testen in kleine quizjes.
1
geplaatst: 29 januari 2024, 13:50 uur
Wat Mssr Renard zegt inderdaad. Je kunt twee cursusjes gratis volgen bij de Vogelbescherming en er is er ook eentje voor een klein bedrag (uilen geloof ik). Zijn leuke kleine lesjes en iedere vier dagen krijg je een nieuwe les in je mailbox. 

1
Mssr Renard
geplaatst: 29 januari 2024, 14:26 uur
madmadder schreef:
Wat Mssr Renard zegt inderdaad. Je kunt twee cursusjes gratis volgen bij de Vogelbescherming en er is er ook eentje voor een klein bedrag (uilen geloof ik). Zijn leuke kleine lesjes en iedere vier dagen krijg je een nieuwe les in je mailbox.
Zijn nog best pittige lessen. Knap als je het afrondt en ook echt kan determineren. Succes ermee, en de Putter is dus geen mees.
1
geplaatst: 29 januari 2024, 14:29 uur
En zelfs een koolmees is niet altijd een koolmees…
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/cb/Wouter-koolmees-1307974459_%28cropped%29.jpg
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/cb/Wouter-koolmees-1307974459_%28cropped%29.jpg
13
Mssr Renard
geplaatst: 12 februari 2024, 10:09 uur
1. Ik ga vanaf woensdag met mijn nieuwe project beginnen in Amsterdam Zuid-Oost. Ik ga dan naar 32 uur per week en krijg salarisverhoging. Bij afronding van het project krijg ik een flinke bonus. En dan is na 3 jaar afgelopen met projecten bij Gemeente Amsterdam.
2. Ik had mezelf ingeschreven bij Muzikantenbank. En vrijdag had ik auditie, en ben aangenomen. Dus ik drum vanaf heden (sinds 2015/2016) in een nieuwe band. Stijl: ergens tussen Doors, Pink Floyd, Pat Travers, Mountain, Gov't Mule en Rory Gallager in. Erg vet.
3. Ik wilde weer wat nieuwe tattoos. En na wat rondzoeken in Amsterdam, toch maar weer besloten bij mijn oude maten in Den Haag langs te gaan. Amsterdam is toch duur en het voelt toch veiliger en beter bij je oude vertrouwde matties. Zaterdagochtend de eerste afspraak.
Door deze ontwikkelingen ben ik minder op Musicmeter en dat is beter. Maar albums reviewen en wat ouweghoeren over labels en bandleden etc. zal altijd wel blijven.
https://i.ibb.co/gzhp9Jp/IMG-20240209-210701.jpg
2. Ik had mezelf ingeschreven bij Muzikantenbank. En vrijdag had ik auditie, en ben aangenomen. Dus ik drum vanaf heden (sinds 2015/2016) in een nieuwe band. Stijl: ergens tussen Doors, Pink Floyd, Pat Travers, Mountain, Gov't Mule en Rory Gallager in. Erg vet.
3. Ik wilde weer wat nieuwe tattoos. En na wat rondzoeken in Amsterdam, toch maar weer besloten bij mijn oude maten in Den Haag langs te gaan. Amsterdam is toch duur en het voelt toch veiliger en beter bij je oude vertrouwde matties. Zaterdagochtend de eerste afspraak.
Door deze ontwikkelingen ben ik minder op Musicmeter en dat is beter. Maar albums reviewen en wat ouweghoeren over labels en bandleden etc. zal altijd wel blijven.
https://i.ibb.co/gzhp9Jp/IMG-20240209-210701.jpg
* denotes required fields.