MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / 3 fijne gebeurtenissen

zoeken in:
Deranged
ZAP! schreef:
En zelfs een koolmees is niet altijd een koolmees…
(afbeelding)

Verlos die man van die ene tand die daar duidelijk niet hoort en er zo te zien ook niet wil zijn.

1. Met mijn nieuwe fiets kijk ik iedere dag weer uit naar het moment dat ik weer een lekker rondje kan maken. Beste aankoop van mijn leven? Enorm gevoel van vrijheid ervaar ik steeds, en ondertussen lekker fotootjes maken. Ik word er echt extreem zen van en ik train ook nog eens mijn conditie op een veel grondiger manier dan ik al die jaren op mijn hometrainer heb kunnen doen.
2. Vandaag en een paar weken terug verteld op werk over mijn beperking en dat collega's een beroep op me kunnen doen als ze willen sparren over casussen waar mijn ervaringsdeskundigheid van nut zou kunnen zijn. Heel spannend maar alleen maar fijne reacties en voor mij ook weer een zelfvertrouwenboost dat ik als ultieme introvert zo even voor een groep kan staan en mijn verhaal kan doen.
3. Anderhalve week terug meegedaan aan een intensieve zendag (8 uur in stilte, waarvan 5 echt mediteren), wonderlijke ervaring. Ik heb van begin tot eind enorme pijn in mijn rug gehad (gewoon spanning hoor, niets ernstigs), maar ik zou het zo weer doen. Trots dat ik die 5 uur enorm stil heb kunnen zitten ondanks de mentale worsteling en de dagen erna een heel helder en stil hoofd.

madmadder schreef:
3. Anderhalve week terug meegedaan aan een intensieve zendag (8 uur in stilte, waarvan 5 echt mediteren), wonderlijke ervaring. Ik heb van begin tot eind enorme pijn in mijn rug gehad (gewoon spanning hoor, niets ernstigs), maar ik zou het zo weer doen. Trots dat ik die 5 uur enorm stil heb kunnen zitten ondanks de mentale worsteling en de dagen erna een heel helder en stil hoofd.

Waar doe je zoiets? Lijkt me wel wat...

staralfur schreef:
(quote)

Waar doe je zoiets? Lijkt me wel wat...

Ik zit bij zen.nl in de benedenstad. Ik zit sowieso iedere vrijdagochtend daar in een meditatieklasje, en wilde wel eens ervaren hoe het is om voor langere tijd te mediteren. Als je daar zoiets zou wilen doen (ze hebben ook weekenden en hele weken) kan ik je wel aanraden om eerst een proefles te doen of iets, in verband met de specifieke houding en de rituelen en zo. Bij die intensieve zendag zat ik ook naast een jongen die eerst een proefles had gedaan, en dat ging hartstikke goed.

madmadder schreef:
(quote)

Ik zit bij zen.nl in de benedenstad. Ik zit sowieso iedere vrijdagochtend daar in een meditatieklasje, en wilde wel eens ervaren hoe het is om voor langere tijd te mediteren. Als je daar zoiets zou wilen doen (ze hebben ook weekenden en hele weken) kan ik je wel aanraden om eerst een proefles te doen of iets, in verband met de specifieke houding en de rituelen en zo. Bij die intensieve zendag zat ik ook naast een jongen die eerst een proefles had gedaan, en dat ging hartstikke goed.

Bedankt, ik ga het bekijken.

1. Met een mooie voorsprong de pubquiz van vanavond gewonnen en onze toppositie verstevigd in het algemeen klassement.
2. Gezellig bijgekletst en geluncht met vriendinnen.
3. In een paar dagen tijd 70 euro verdiend, via Vinted.

1. Gisteren een goede beoordeling gehad over het eerste jaar bij mijn nieuwe baan

2. De dagen langer worden en de zon laat zich ook meer zien, dus hopelijk zijn mijn 'winterblues' snel afgelopen

3. Na een paar maanden kwakkelen eindelijk weer frequent aan het sporten, met zowel hardlopen (mijn oude liefde) als Krav Maga (mijn nieuwe liefde)

Mssr Renard
1. Vanaf vandaag weer hersteld van bijna twee weken heel erg ziek zijn.

2. Vanaf morgen een korte vakantie in de Voerstreek in België. Veel wandelen, tot rustkomen en van de prachtige omgeving genieten.

3. Gisteravond weer bandrepetitie gehad. We hebben inmiddels al een flinke set opgebouwd, en het klinkt allemaal steeds beter. Heerlijk om sinds 2015 weer echt helemaal met muziek bezig te zijn.
https://i.ibb.co/KyxNFFx/IMG-20240403-204132.jpg

Mssr Renard
In verband met ziekte partner (was te verwachten) gaat lang weekend Voerstreek nu niet door. Wat een pech.

Mssr Renard
1. Het gaat goed met de band. We hebben inmiddels een naam (The Hazard), maar dat kan veranderen.

2. In oktober de studio in voor de eerst echte opnamen. Daarna volgen ook de live-optredens.

3. Over iets meer dan een week gaan we een week hiken in de Eifel (van Gerolstein naar Trier, ongeveer 130 kilometer). Dat betekent ook veel oefenen, dus dit weekend alleen maar wandelen.

Fijn dat ik ook weer op mijn oude energie-niveau zit. 2 of 3 weken griep was echt shit...

https://i.ibb.co/bQS8t3H/IMG-20240417-205901-2.jpg

Mssr Renard
Gisteren aangekomen in Getolstein.

1. We vierden onze trouwdag in Getolstein met een presentje van het hotel: een flesje Sekt en een lieve kaart.

2. Vandaag start onze 130 kilometer lange hike naar Trier.

3. We beklimmen vandaag minstens twee vulkanische kegelbergen van meer dan 600 meter hoog. Dat wordt pittig en gaaf.

1. Vanochtend begonnen met het opschonen van achterpaden, toen een boom gekapt en afgevoerd, toen een vrouw met een bomvol huis en insane verzamelingen geholpen met de weg vrij maken voor monteurs, toen kibbeling gegeten, toen meegeholpen met een opruimdag waar weer tonnen kilo's versjouwd zijn. En dat allemaal in t-shirtje in het zonnetje. Het zijn toch wel dit soort dagen die zorgen dat ik de beste baan denkbaar heb.
2. Bijna vakantie en er staat weer genoeg leuks op de planning. Aantal dagen over de Veluwe fietsen, museumpjes, gezellige mensen, Eurovisie, Giro, het kan niet op.
3. Eigenlijk heb ik geen derde, het leven is gewoon erg leuk op alle vlakken.

1. Nagenieten van een heerlijke zonnige week in Zuid Duitsland, ik heb goed kunnen uitrusten (zowel fysiek als mentaal).
2. Op de valreep gevraagd om als begeleider mee te gaan op studiereis naar Londen aanstaande maandag.
3. De laatste vakantiedagen heb ik niets op de planning staan en dat vind ik een fijne gedachte.

1. Deze week na een paar maanden een rapportage voor werk en een studieopdracht afgerond. Geeft weer ruimte in de agenda en het hoofd, zeker na een bizar drukke maar ook interessante vakantieperiode op het werk.
2. Morgen spontaan een dagje vrij opgenomen en naar de film, fietsenmaker en tenniswinkel als het lukt.
3. De komende anderhalve maand zouden op werk relatief rustig moeten zijn, daar kijk ik ook wel naar uit.

1.
ZAP! schreef:
Vandaag precies 3 maanden sinds we elkaar voor het eerst spraken, 'zij waar ik het eerder over had'. Hobbels, heuvels, bergjes, overwonnen. Nu fijn aan het chatten. We gaan het verder meemaken.
Wordt nog steeds vervolgd in de vorm van een innige vriendschap. Yesim heet ze, dat weten jullie dat ook.
2. Vandaag voor het eerst sinds jaaaaren weer aan het werk proberen te gaan, te weten als lid van een seniorenschoffelploeg, waarin m'n pa ook al actief was. Het ging de laatste tijd echt niet goed met me, dus actie was nodig. Veel zenuwen vooraf, maar het bleek gewoon gezellig en qua werk prima te doen, wel een paar blaren. Wordt ook vervolgd en hopelijk uitgebreid...
3. Vanmiddag, mede geïnspireerd door de MuMe wandelaars, met een broodje kipburger speciaal en een fristi naar het prachtige park in mijn dorp geweest. Even zitten, eten, drinken, roken en een wandelingetje daarna. Volgende keer foto's, beloofd.

Deranged
Hoop dat jullie allen een ferme broad mogen treffen waar je echt eens stevig mee kunt gaan levelen.

Hoop doet immers leven.

Deranged

En moge een man levend uit de friendzone ontsnappen hoe innig deze ook moge zijn.

ZAP! schreef:
1(...)
Wel grappig dat we nu haar naam weten, maar de jouwe niet.

2(...)
Dat is mooi nieuws! Soms is het heel moeilijk om zo'n stap te nemen, en gaandeweg vaak steeds moeilijker. Alsof je over een muur met prikkeldraad moet klimmen. Maar het is je toch gelukt. Good for you! Gefeliciteerd!

Rogyros schreef:
(quote)
Wel grappig dat we nu haar naam weten, maar de jouwe niet.

(quote)
Dat is mooi nieuws! Soms is het heel moeilijk om zo'n stap te nemen, en gaandeweg vaak steeds moeilijker. Alsof je over een muur met prikkeldraad moet klimmen. Maar het is je toch gelukt. Good for you! Gefeliciteerd!
Johan. En thanks, so far so good. Wordt vervolgd.

Deranged schreef:

En moge een man levend uit de friendzone ontsnappen hoe innig deze ook moge zijn.
Ik voel me (nog) springlevend hoor.

Deranged
1. Friendzone overleefd of beter gezegd succesvol afgewend.
2. Aangeboden gekregen maar geweigerd.
3. Nogmaals aangeboden gekregen maar weer geweigerd.

1. Vandaag competitie getennist tegen een veel te goed team dat voor het eerst meedeed bij de senioren. Daarbij ook een rolstoeltennisser, wat ik an sich al heel speciaal vond. Hij was veel beter dan ik (al werd onze laatste wedstrijd bij 2-2 afgebroken door onweer), maar ik begrijp nu dat hij in de top 3 van de wereld staat bij de junioren en ook grand slams speelt (volgende week Roland Garros). Dichterbij topsport ga ik niet meer komen denk ik.
2. Gisteren over de hofboogjes gelopen in Rotterdam. Dat is een oud spoorwegviaduct van 2 kilometer lang dat al ruim 10 jaar niet meer gebruikt wordt en in de toekomst omgebouwd gaat worden tot stadspark. Heel leuk om door een stuk Rotterdam te lopen dat ik heel goed ken, maar met een ander perspectief.
3. Nog steeds aan het nagenieten van het in alle opzichten grandioze concert van Pulp afgelopen vrijdag.

1. Weer een erg leuk spellenweekend gehad in Wijk aan Zee.
2. Ploegleider gewonnen, het Girospel van Wielerflits.
3. Komende donderdag een popquiz presenteren in de Oceaan in Amsterdam.

WVTRVE
Deranged schreef:
1. Friendzone overleefd of beter gezegd succesvol afgewend.
2. Aangeboden gekregen maar geweigerd.
3. Nogmaals aangeboden gekregen maar weer geweigerd.

Deze man heeft opties.

Deranged
Sommigen weten niet wat ze willen.

Ik weet dat ze mij willen.

Tijd komt gewoon met z’n allen sensationeel van bil.

WVTRVE
Klinkt goed!

1. Lekker gegeten gisteravond
2. Restje over - mee naar werk als lunch - nu al op
3. Nieuwe hardloopschoenen, van die leipe blotevoetenschoenen, zin om te oefenen en pijn in m'n kuiten

Mssr Renard
Kramer, van die kleine dingen in het leven. Heerlijk!

Mssr Renard
1. Er zou een personeelsfeestje zijn op het strand. En daar had ik me dan ook voor aangemeld. Ik hoor net dat ik niet hoef te komen, zolang ik maar bij de overleggen ben. Personeelsfeestjes en -bijeenkomsten ben ik voor vrijgesteld!

2. Omdat ik nu ook bij de adviseurs van mijn bureau hoor (hoort bij mijn functie sinds ik mijn opleiding heb voltooid) ga ik vanaf augustus presentaties houden over de aspecten van mijn beroep (archivaris dus). Denk onder meer aan de RODIN en DUTO, dus zaken die samenhangen met duurzame toegankelijkheid en de kaders van digitale informatiehuishouding.

3. Voor mijn verjaardag (volgende week) gaan we een lang weekend naar de Veluwe. Huisje is al geboekt, verder heel veel wandelen natuurlijk en mijn nieuwe (oude) hobby van planten determineren oppakken.

4. Dit weekend gaan we uitgebreid wandelen bij Rheden en daar lekker 'bergbeklimmen'. We gaan een vriend eens laten zien hoe mooi en heuvelachtig Nederland soms is.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:12 uur

geplaatst: vandaag om 13:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.