MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Wat draai je nu? #25

zoeken in:

Goedemorgen

voskat schreef:
(embed)

Goedemorgen

Zo kun je ook wakker worden (al stuiterend) .

Ik twijfel ernstig om 'm toch naar vijf sterren te verhogen, doet wat mij betreft echt niet onder voor het andere briljante materiaal van de band...

Hopelijk spelen ze Black Rose Immortal in februari live in Amsterdam, dat zou wederom schitterend zijn. In 2022 ook live mogen aanschouwen, dat nummer, maar het zou zeker geen straf zijn als ze die nog eens spelen. Jij bent er ook bij toch? Ik heb toch ook maar een kaartje gekocht.

ABDrums schreef:
(quote)

Ik twijfel ernstig om 'm toch naar vijf sterren te verhogen, doet wat mij betreft echt niet onder voor het andere briljante materiaal van de band...

Hopelijk spelen ze Black Rose Immortal in februari live in Amsterdam, dat zou wederom schitterend zijn. In 2022 ook live mogen aanschouwen, dat nummer, maar het zou zeker geen straf zijn als ze die nog eens spelen. Jij bent er ook bij toch? Ik heb toch ook maar een kaartje gekocht.

Voor mij is het door Black Rose Immortal en To Bid You Farewell wel mijn favoriete plaat. Maar ook weer niet, want als ik een andere plaat hoor is dat mijn favoriet. Zoals ik ook al aangaf op de pagina van Morningrise kan ik niet kiezen.

Ik bid elke dag dat ze 1 van die 2 live gaan spelen. Al ben ik er bang voor dat die kans heel klein is. Nice tho, ik ben er zeker bij, mijn eerste keer live zelfs Wij grepen in 2022 naast de kaarten. Dat betekent daar dus een meeting met voor jou een pilsje en mij een Cola zero?

Kondoro0614 schreef:
Voor mij is het door Black Rose Immortal en To Bid You Farewell wel mijn favoriete plaat. Maar ook weer niet, want als ik een andere plaat hoor is dat mijn favoriet. Zoals ik ook al aangaf op de pagina van Morningrise kan ik niet kiezen.

Ik bid elke dag dat ze 1 van die 2 live gaan spelen. Al ben ik er bang voor dat die kans heel klein is. Nice tho, ik ben er zeker bij, mijn eerste keer live zelfs Wij grepen in 2022 naast de kaarten. Dat betekent daar dus een meeting met voor jou een pilsje en mij een Cola zero?

Ik denk ook dat de kans niet heel groot is dat ze één van die beide spelen. Het geluk in Utrecht was dat het ging om die 30th Anniversary Tour, waardoor ze By Request speelden: daarom stond BRI er in.

En vanzelfsprekend betekent dat een meeting, ik trakteer . We houden er nog wel even contact over.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:06 uur

geplaatst: vandaag om 14:06 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.