De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!
zoeken in:
0
geplaatst: 1 oktober 2007, 11:13 uur
30 worden was één van de meest waardeloze momenten uit mijn leven. Natuurlijk zijn er legio mensen die hadden gewild dat ze die leeftijd bereikt zouden hebben.. Maar ik zou tegen Don willen zeggen: geniet nog even lekker van je niet-30 zijn

0
geplaatst: 4 oktober 2007, 10:00 uur
Gister reed een jongedame tegen mijn auto aan in de parkeergarage...
Ze was wel mooi..
Ze was wel mooi..
0
geplaatst: 4 oktober 2007, 13:16 uur
Snappy schreef:
Schadevergoeding in natura?
(quote)
Schadevergoeding in natura?
Klopt! Video-upload volgt...
0
geplaatst: 4 oktober 2007, 13:29 uur
0
geplaatst: 4 oktober 2007, 18:11 uur
Ik heb hier in De Oosterpoort net een half uur naar de soundcheck van David Sylvian zitten kijken, een soort privéconcert van de meester. Wat een schitterende uitvoering van Pulling Punches 

0
clutch
geplaatst: 5 oktober 2007, 19:24 uur
HiLL schreef:
Ze was wel mooi..
Ze was wel mooi..
Paar dagen terug ben ik tegen een auto aangeknald, maar geen schade, auto niet en ik niet
. Overigens was de vent in de auto fout, ik niet 
0
Bobiej
geplaatst: 5 oktober 2007, 20:22 uur
Dat heb ik ook een keer gehad, vraagt die kerel naar mijn gegevens, en of je mijn naam schrijft als Bop...
0
geplaatst: 7 oktober 2007, 15:42 uur
lebowski schreef:
Ik heb hier in De Oosterpoort net een half uur naar de soundcheck van David Sylvian zitten kijken, een soort privéconcert van de meester. Wat een schitterende uitvoering van Pulling Punches

Speelde ie helemaal niet in Eindhoven...
0
geplaatst: 8 oktober 2007, 21:49 uur
Ik zie mezelf net slapend terug in de OOR van oktober:
pagina 19, die met dat groene t-shirt en die Vans.
pagina 19, die met dat groene t-shirt en die Vans.

0
geplaatst: 8 oktober 2007, 23:14 uur
Terug van mijn ban (voor velen is al duidelijk geworden waarom), wil ik graag het eerste bericht wijden aan mijn welgemeende excuses.
Door mijn stomme actie zullen vele users teleurgesteld in mij zijn en zal ik geheel opnieuw een reputatie op moeten bouwen. Ik ben me terdege bewust dat ik de site in diskrediet heb gebracht. Bij deze wil ik aan iedereen van MusicMeter mijn excuses aanbieden en hoop dat jullie me nog accepteren als user op MusicMeter.
Groeten,
Reijersen
Door mijn stomme actie zullen vele users teleurgesteld in mij zijn en zal ik geheel opnieuw een reputatie op moeten bouwen. Ik ben me terdege bewust dat ik de site in diskrediet heb gebracht. Bij deze wil ik aan iedereen van MusicMeter mijn excuses aanbieden en hoop dat jullie me nog accepteren als user op MusicMeter.
Groeten,
Reijersen
0
geplaatst: 8 oktober 2007, 23:20 uur
Ach, zand erover, je hebt je lesje wel geleerd neem ik aan
Je bent en blijft wel een soulkenner en dat zal alom gewaardeerd blijven op deze site. Ik zeg gewoon: welcome back
Je bent en blijft wel een soulkenner en dat zal alom gewaardeerd blijven op deze site. Ik zeg gewoon: welcome back

0
Jornaquin
geplaatst: 8 oktober 2007, 23:21 uur
Reijersen schreef:
Terug van mijn ban (voor velen is al duidelijk geworden waarom), wil ik graag het eerste bericht wijden aan mijn welgemeende excuses.
Groeten,
Reijersen
Groeten,
Reijersen
Ik accepteer je in ieder geval nog!
0
Jornaquin
geplaatst: 8 oktober 2007, 23:23 uur
Ik zal me voortaan netjes gedragen, deel ik ook nog wat nuttigs mee 

0
fredpit
geplaatst: 8 oktober 2007, 23:23 uur
Geen idee waarom je in ballingschap was, maar welkom terug.Goed dat je het op deze manier doet.
0
geplaatst: 9 oktober 2007, 03:54 uur
Zeker, welgemeend welkom terug! Nu kan de Stevie Wonder KO tenminste vooruit zodat ik eindelijk aan mijn Tinderstick kan beginnen
.
.
0
geplaatst: 9 oktober 2007, 08:14 uur
Vandaag precies 1 jaar actief op MusicMeter.
En Daniel en Jorn; welkom terug.
En Daniel en Jorn; welkom terug.
0
geplaatst: 9 oktober 2007, 13:37 uur
Reijersen schreef:
Groeten,
Reijersen
Groeten,
Reijersen
Respect voor je bericht! Welkom terug!
0
geplaatst: 9 oktober 2007, 13:49 uur
Reijersen schreef:
Reijersen
Reijersen
Ik kan in ieder geval wel begrip opbrengen voor je situatie. Hoewel meerdere accounts uiteraard niet getolereerd kunnen worden denk ik dat je er wel een aantal mensen mee aangezet hebt meer van je favoriete muziek te beluisteren.
Welkom terug

0
geplaatst: 9 oktober 2007, 14:05 uur
Onderhond schreef:
Ik kan in ieder geval wel begrip opbrengen voor je situatie. Hoewel meerdere accounts uiteraard niet getolereerd kunnen worden denk ik dat je er wel een aantal mensen mee aangezet hebt meer van je favoriete muziek te beluisteren.
Welkom terug
(quote)
Welkom terug

Had je dat ook gehad als het om het genre rock zou gaan? Of enkel en alleen omdat Soul net als electronic een ondergewaardeerd beestje is hier?
0
geplaatst: 9 oktober 2007, 14:17 uur
Staat er toch. Ik kan begrip opbrengen voor zijn situatie.
Zou niet zo zijn als iemand 10 accounts aanmaakt om Radiohead verder te promoten.
Zou niet zo zijn als iemand 10 accounts aanmaakt om Radiohead verder te promoten.
0
geplaatst: 9 oktober 2007, 14:18 uur
HiLL schreef:
Had je dat ook gehad als het om het genre rock zou gaan? Of enkel en alleen omdat Soul net als electronic een ondergewaardeerd beestje is hier?
Ik heb eigenlijk precies hetzelfde als Onderhond in deze situatie, het is een genre hier die vaak wordt overgeslagen en Reijersen wilt die onder de aandacht brengen, het is alleen tegen de regels hier dat is het enige om er wat op aan te merken.
Bij deze herinner ik mezelf er in ieder geval weer aan dat ik Songs in the Key... binnenkort nog moet exploren

0
DonDijk
geplaatst: 9 oktober 2007, 14:49 uur
schizodeclown schreef:
.
Bij deze herinner ik mezelf er in ieder geval weer aan dat ik Songs in the Key... binnenkort nog moet exploren
.

dat is sowieso voor iedereen een must

0
titan (crew)
geplaatst: 9 oktober 2007, 15:00 uur
Er bestaat geen enkel excuus voor het aanmaken van meerdere accounts, ook niet het liefhebben van een wat minder populair genre. Er zijn genoeg andere manieren om hierop aandacht te vestigen.
Desalniettemin welkom terug!
Desalniettemin welkom terug!
* denotes required fields.