MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!

zoeken in:
DonDijk schreef:
Ben sinds gister weer een jaar dichter bij de 30 gekomen

30 worden was één van de meest waardeloze momenten uit mijn leven. Natuurlijk zijn er legio mensen die hadden gewild dat ze die leeftijd bereikt zouden hebben.. Maar ik zou tegen Don willen zeggen: geniet nog even lekker van je niet-30 zijn

DonDijk
Joy4ever schreef:

Maar ik zou tegen Don willen zeggen: geniet nog even lekker van je niet-30 zijn

Doe ik Tom

Gister reed een jongedame tegen mijn auto aan in de parkeergarage...

Ze was wel mooi..

HiLL schreef:

Ze was wel mooi..

Schadevergoeding in natura?

Snappy schreef:
(quote)

Schadevergoeding in natura?

Klopt! Video-upload volgt...

HiLL schreef:
(quote)

Klopt! Video-upload volgt...

Dat je een bos bloemen krijgt van haar?

Neuh eerder haar lelijke zus.

Ik heb hier in De Oosterpoort net een half uur naar de soundcheck van David Sylvian zitten kijken, een soort privéconcert van de meester. Wat een schitterende uitvoering van Pulling Punches

clutch
HiLL schreef:

Ze was wel mooi..

Paar dagen terug ben ik tegen een auto aangeknald, maar geen schade, auto niet en ik niet . Overigens was de vent in de auto fout, ik niet

Bobiej
Dat heb ik ook een keer gehad, vraagt die kerel naar mijn gegevens, en of je mijn naam schrijft als Bop...

lebowski schreef:
Ik heb hier in De Oosterpoort net een half uur naar de soundcheck van David Sylvian zitten kijken, een soort privéconcert van de meester. Wat een schitterende uitvoering van Pulling Punches

Speelde ie helemaal niet in Eindhoven...

Ik zie mezelf net slapend terug in de OOR van oktober:
pagina 19, die met dat groene t-shirt en die Vans.

Terug van mijn ban (voor velen is al duidelijk geworden waarom), wil ik graag het eerste bericht wijden aan mijn welgemeende excuses.

Door mijn stomme actie zullen vele users teleurgesteld in mij zijn en zal ik geheel opnieuw een reputatie op moeten bouwen. Ik ben me terdege bewust dat ik de site in diskrediet heb gebracht. Bij deze wil ik aan iedereen van MusicMeter mijn excuses aanbieden en hoop dat jullie me nog accepteren als user op MusicMeter.

Groeten,

Reijersen

Ach, zand erover, je hebt je lesje wel geleerd neem ik aan
Je bent en blijft wel een soulkenner en dat zal alom gewaardeerd blijven op deze site. Ik zeg gewoon: welcome back

Jornaquin
Reijersen schreef:
Terug van mijn ban (voor velen is al duidelijk geworden waarom), wil ik graag het eerste bericht wijden aan mijn welgemeende excuses.

Door mijn stomme actie zullen vele users teleurgesteld in mij zijn en zal ik geheel opnieuw een reputatie op moeten bouwen. Ik ben me terdege bewust dat ik de site in diskrediet heb gebracht. Bij deze wil ik aan iedereen van MusicMeter mijn excuses aanbieden en hoop dat jullie me nog accepteren als user op MusicMeter.

Groeten,

Reijersen

Ik accepteer je in ieder geval nog!

Welkom terug Daniel en Jorn. ff dimmen voortaan he.

Jornaquin
Ik zal me voortaan netjes gedragen, deel ik ook nog wat nuttigs mee

Moet dit niet in het "Terug van weggeweest" topic ffs?

fredpit
Geen idee waarom je in ballingschap was, maar welkom terug.Goed dat je het op deze manier doet.

Zeker, welgemeend welkom terug! Nu kan de Stevie Wonder KO tenminste vooruit zodat ik eindelijk aan mijn Tinderstick kan beginnen .

Welkom terug!

Vandaag precies 1 jaar actief op MusicMeter.

En Daniel en Jorn; welkom terug.

Welcome back, Daniel en Jorn!

Reijersen schreef:

Groeten,

Reijersen

Respect voor je bericht! Welkom terug!

Reijersen schreef:
Reijersen

Ik kan in ieder geval wel begrip opbrengen voor je situatie. Hoewel meerdere accounts uiteraard niet getolereerd kunnen worden denk ik dat je er wel een aantal mensen mee aangezet hebt meer van je favoriete muziek te beluisteren.

Welkom terug

Onderhond schreef:
(quote)

Ik kan in ieder geval wel begrip opbrengen voor je situatie. Hoewel meerdere accounts uiteraard niet getolereerd kunnen worden denk ik dat je er wel een aantal mensen mee aangezet hebt meer van je favoriete muziek te beluisteren.
Welkom terug

Had je dat ook gehad als het om het genre rock zou gaan? Of enkel en alleen omdat Soul net als electronic een ondergewaardeerd beestje is hier?

Staat er toch. Ik kan begrip opbrengen voor zijn situatie.

Zou niet zo zijn als iemand 10 accounts aanmaakt om Radiohead verder te promoten.

HiLL schreef:
Had je dat ook gehad als het om het genre rock zou gaan? Of enkel en alleen omdat Soul net als electronic een ondergewaardeerd beestje is hier?

Ik heb eigenlijk precies hetzelfde als Onderhond in deze situatie, het is een genre hier die vaak wordt overgeslagen en Reijersen wilt die onder de aandacht brengen, het is alleen tegen de regels hier dat is het enige om er wat op aan te merken.
Bij deze herinner ik mezelf er in ieder geval weer aan dat ik Songs in the Key... binnenkort nog moet exploren

DonDijk
schizodeclown schreef:
.
Bij deze herinner ik mezelf er in ieder geval weer aan dat ik Songs in the Key... binnenkort nog moet exploren

dat is sowieso voor iedereen een must

titan (crew)
Er bestaat geen enkel excuus voor het aanmaken van meerdere accounts, ook niet het liefhebben van een wat minder populair genre. Er zijn genoeg andere manieren om hierop aandacht te vestigen.

Desalniettemin welkom terug!

Gast
geplaatst: vandaag om 17:51 uur

geplaatst: vandaag om 17:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.