MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!

zoeken in:
fastpulseboy
och een keer een grapje is toch niet zo erg
niet te serieus allemaal he

max en joep
Reijersen schreef:
Terug van mijn ban (voor velen is al duidelijk geworden waarom), wil ik graag het eerste bericht wijden aan mijn welgemeende excuses.

Door mijn stomme actie zullen vele users teleurgesteld in mij zijn en zal ik geheel opnieuw een reputatie op moeten bouwen. Ik ben me terdege bewust dat ik de site in diskrediet heb gebracht. Bij deze wil ik aan iedereen van MusicMeter mijn excuses aanbieden en hoop dat jullie me nog accepteren als user op MusicMeter.

Groeten,

Reijersen

dat zou ik nou nooit doen he, zo door het stof gaan voor mensen die je geeneens kent.......

max en joep schreef:
(quote)

dat zou ik nou nooit doen he, zo door het stof gaan voor mensen die je geeneens kent.......

Kennen, als in kennen als user is voor mij genoeg om dit bericht te plaatsen.

Vind ik ook, mooi bericht dan ook Reij.

titan schreef:
Er bestaat geen enkel excuus voor het aanmaken van meerdere accounts, ook niet het liefhebben van een wat minder populair genre.

Wordt ook nergens beweerd. Maar ik heb er nog wel steeds begrip voor.

Raekwon the chef
Welkom terug. Er heerste hier al wat huizerse leegte

Mojo Pin
Het zij je vergeven, Daniel-san!

Welkom terug!

Wanner kunnen we onze levende New Wave encyclopedie terugverwachten op MusicMeter?

the viking schreef:
Wanner kunnen we onze levende New Wave encyclopedie terugverwachten op MusicMeter? Misschien dat er een modje uitsluitsel hierover kan geven;)

Op wie doel je? Orbit? JM?

Yak
the viking schreef:
Wanner kunnen we onze legendarische New Wave encyclopedie terugverwachten op MusicMeter?

Wanneer we vinden dat de ban lang genoeg heeft geduurd.

schizodeclown schreef:
(quote)

Op wie doel je? Orbit? JM?

Degene met een ban

Yak schreef:
(quote)

Wanneer we vinden dat de ban lang genoeg heeft geduurd.

Als ie net zo lang duurt als die van Bob Cremers zitten we straks allemaal in een bejaardentehuis

Mojo Pin
Yak is gewoon een toppertje, klaar.

Ik vraag me af of jean maurice wel terug wil komen.

Wat had jean maurice eigenlijk gedaan dat ie geband werd?

Na waarschuwingen toch doorgaan met politieke discussie ofzo

Als we dan toch bezig zijn.

Bob..

Wanneer?

Ik wil bij deze ook nog even iedereen bedanken voor de positieve reacties

Wat mij betreft ook vergeten en vergeven. Welcome back

Kos
Haha, Reijersen ouwe deugniet .

Lol@ brain stew .

Brain Stew schreef:
Als we dan toch bezig zijn.

Bob..

Wanneer?

Yak
Bob Cremers heeft het geheel op zijn eigen onnavolgbare wijze verpest voor zichzelf. Hij had een waarschuwende ban en die delen we maar één keer uit. Omdat hij daarna precies doorging zoals voorheen is hij voorgoed van de site af gegooid.

Overigens voel ik me niet echt geroepen om elke ban toe te moeten lichten, en al helemaal niet hoe lang een ban nog duurt.

*Groepsknuffel*

Ik ban mijzelf trouwens de komende tijd goeddeels, want ik heb gisteren al van 8 tot 6 op school gezeten en dat soort dagen zijn eerder regel dan uitzondering de komende maanden. Tijdgebrek, helaas...

max en joep
het is gek genoeg niet mogelijk om artiesten te bannen.

als ik heel vaak ondeugend ben, wordt ik gebanned.
maar de gemiddelde top 40 artiest mag gewoon zijn muziek uitbrengen zonder een ban!

max en joep schreef:
het is gek genoeg niet mogelijk om artiesten te bannen.

als ik heel vaak ondeugend ben, wordt ik gebanned.
maar de gemiddelde top 40 artiest mag gewoon zijn muziek uitbrengen zonder een ban!

Yak schreef:
Bob Cremers heeft het geheel op zijn eigen onnavolgbare wijze verpest voor zichzelf. Hij had een waarschuwende ban en die delen we maar één keer uit. Omdat hij daarna precies doorging zoals voorheen is hij voorgoed van de site af gegooid.

Overigens voel ik me niet echt geroepen om elke ban toe te moeten lichten, en al helemaal niet hoe lang een ban nog duurt.

Bestaat er ook nog zoiets als gratie Eerlijkgezegd mis ik de inbreng van Bob nog steeds.Ben denk ik niet de enige waarbij hij op anderen een onuitwisbare indruk heeft achtergelaten

the viking schreef:
Eerlijkgezegd mis ik de inbreng van Bob nog steeds.

Bob Cremers. Niet gemist.

Mojo Pin
Bob = KONING

Spijtoptant
Voor wie het nog niet wist, en dat zullen de meesten zijn, ik ben weer terug.

Ik zal het maar even melden hier.

Tot een paar maanden geleden was ik actief als 'luisteraart', maar wegens omstandigheden: verslaving, privé, ergernis... (vooral verslaving) heb ik me uitgeschreven.

Dat was dom.

Sinds enkele dagen leuter ik weer mee op MuMe (en BoMe), onder de naam die jullie links van dit berichtje zien staan.
Een ladingdekkende naam, lijkt me.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:45 uur

geplaatst: vandaag om 19:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.