De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!
zoeken in:
0
Jornaquin
geplaatst: 10 oktober 2007, 22:16 uur
Welkom terug, dat je weer veel plezier aan de MuMe mag beleven.
0
djeffibrelich
geplaatst: 27 oktober 2007, 00:32 uur
als jean maurice maar terug komt voordat het nieuwe cure album uitkomt, ik waardeerde zijn inbreng.
0
geplaatst: 27 oktober 2007, 00:45 uur
Ik wil jullie toch niet het gedenkwaardige feit onthouden dat ik waarschijnlijk de eerste MuMe-r ben die zojuist uit het ziekenhuis komt omdat hij een volle fles Antistatic Fluid om lp's te reinigen in zijn ogen had gekregen. Absolute afrader

0
geplaatst: 27 oktober 2007, 00:47 uur
En je LP's kregen een behandeling met lenzenvloeistof???
Ik mag hopen dat het allemaal weer in orde is.
0
geplaatst: 27 oktober 2007, 00:49 uur
aERodynamIC schreef:
Volgens de arts zie ik de wereld morgen weer zoals hij is

0
geplaatst: 27 oktober 2007, 00:50 uur
Gelukkig kan je er weer over grappen, maar het lijkt me toch wel even flink schrikken.
0
geplaatst: 27 oktober 2007, 00:51 uur
aERodynamIC schreef:
Gelukkig kan je er weer over grappen, maar het lijkt me toch wel even flink schrikken.
Ja en het doet behoorlijk pijn, moest de vloeistof door een klein geultje mikken en toen vloog de doseerknop eraf, vol in mijn ogen. De arts heeft nog een klein wervend verhaaltje opgehangen over de voordelen van de cd...
0
djeffibrelich
geplaatst: 27 oktober 2007, 00:57 uur
oei kerel, lijkt me geen leuke ervaring.
beterschap.
beterschap.
0
geplaatst: 27 oktober 2007, 01:48 uur
djeffibrelich schreef:
als jean maurice maar terug komt voordat het nieuwe cure album uitkomt, ik waardeerde zijn inbreng.
Het is zeker een gemis dat hij niet meer actief is; verschillende bands via hem hier leren kennen.
0
geplaatst: 27 oktober 2007, 06:09 uur
deric raven schreef:
Het is zeker een gemis dat hij niet meer actief is; verschillende bands via hem hier leren kennen.
(quote)
En natuurlijk zijn kleurrijke persoonlijkheid dat wordt gemist

0
geplaatst: 27 oktober 2007, 15:04 uur
Heel veel beterschap met je ogen, Marc! (lijkt me echt geen pretje)
Verder ben ik verheugd ook Reijersen weer te zien op de site. Welkom terug, allemaal!
Ik hoop dat ook Jean Maurice weer terug komt! Groetjes van Alicia.
Verder ben ik verheugd ook Reijersen weer te zien op de site. Welkom terug, allemaal!
Ik hoop dat ook Jean Maurice weer terug komt! Groetjes van Alicia.
0
geplaatst: 27 oktober 2007, 22:03 uur
Tijdje niet gepost , had tijdje geen pc. Maar nu heb ik er weer eentje.Dus zal dit ook maar weer volgen 

0
geplaatst: 28 oktober 2007, 01:49 uur
deric raven schreef:
Welkom terug.
Wil jij hier niet meer schrijven voor je vader wordt! Ik zag je als laatste poster hier en dacht gelijk: Jaaa het is zover, maar nee hoor... Welkom terug.

0
geplaatst: 28 oktober 2007, 01:57 uur
reptile71 schreef:

(quote)
Wil jij hier niet meer schrijven voor je vader wordt! Ik zag je als laatste poster hier en dacht gelijk: Jaaa het is zover, maar nee hoor... 

Ik dacht exact hetzelfde!!!!
0
geplaatst: 28 oktober 2007, 15:05 uur
Alicia schreef:
Ja inderdaad, hoe is het met deric raven?
Ja inderdaad, hoe is het met deric raven?

Wil overigens ook nog wat zeggen, na 5 jaar zwaar roken in 1 keer afgekickt

0
geplaatst: 28 oktober 2007, 16:24 uur
Hoe lang ben je al gestopt? Je bent namelijk niet binnen een dag afgekickt.
Wel goed dat je gestopt bent! Ik was 7 maanden gestopt en binnen een paar dagen weer helemaal terug op mijn oude niveau, ook geen slechte prestatie dacht ik zo. 
Wel goed dat je gestopt bent! Ik was 7 maanden gestopt en binnen een paar dagen weer helemaal terug op mijn oude niveau, ook geen slechte prestatie dacht ik zo. 
0
geplaatst: 28 oktober 2007, 16:50 uur
reptile71 schreef:

Ik had precies hetzelfde als jou, was ook al 2 keer eerder gestopt, en op gegeven moment dacht ik dat ik gewoon weer zoveel kon roken als ik wou, toen kwam de verslaving weer terug, en andere keer rookte ik expres weer, omdat ik merkte dat ik vreetkick had, en had geen zin om dikker te worden.
Maar nou kan ik daar ook rekening mee houden allemaal.
Met in 1 keer stoppen bedoel ik ook meer gewoon dat ik er in 1 keer af ben zonder meerdere malen te proberen.
Afgelopen dinsdag had ik opeens zoiets van ik stop dus ook gelijk gestopt,nou jah ik heb het wel mezelf wat makkelijker gemaakt.
Elke 6 uur rookte ik er eentje, om zeg maar op 'adem' te komen (
),en het werkt, want er gaat dan in die 6 uur veel meer nicotine uit dan dat je die ene keer rookt.
Op vrijdag was het grootste gedeelte wel weg, maar soms rook ik nog weleens 2 of 3 achter elkaar in 3 uur, nou lijkt dat niks meer, maar ik voel die ontwenningsverschijnselen een klein beetje weer terugkomen. Maar jah daar heb ik van geleerd van vorige keer toen ik per ongeluk weer begon, en blijft nog beetje aan het randje balanceren, maar daar hou ik van nou af rekening mee, gewoon weer elke 6 uur eentje tot het helemaal weg is

0
Spijtoptant
geplaatst: 28 oktober 2007, 16:58 uur
schizodeclown schreef:

Ik had precies hetzelfde als jou, was ook al 2 keer eerder gestopt, en op gegeven moment dacht ik dat ik gewoon weer zoveel kon roken als ik wou, toen kwam de verslaving weer terug, en andere keer rookte ik expres weer, omdat ik merkte dat ik vreetkick had, en had geen zin om dikker te worden.
Met in 1 keer stoppen bedoel ik ook meer gewoon dat ik er in 1 keer af ben zonder meerdere malen te proberen.
Afgelopen dinsdag had ik opeens zoiets van ik stop dus ook gelijk gestopt,nou jah ik heb het wel mezelf wat makkelijker gemaakt.
),
en het werkt, want er gaat dan in die 6 uur veel meer nicotine uit dan dat je die ene keer rookt.
Op vrijdag was het grootste gedeelte wel weg, maar soms rook ik nog weleens 2 of 3 achter elkaar in 3 uur, nou lijkt dat niks meer, maar ik voel die ontwenningsverschijnselen een klein beetje weer terugkomen. Maar jah daar heb ik van geleerd van vorige keer toen ik per ongeluk weer begon, en blijft nog beetje aan het randje balanceren, maar daar hou ik van nou af rekening mee, gewoon weer elke 6 uur eentje tot het helemaal weg is
(quote)

),en het werkt, want er gaat dan in die 6 uur veel meer nicotine uit dan dat je die ene keer rookt.

Ik snap geen moer van wat je vertelt Schizo. Ben je nou gestopt of niet?
0
geplaatst: 28 oktober 2007, 17:14 uur
Spijtoptant schreef:
(quote)
(tromgeroffel):
daar kan je wel van uitgaan ja
Tsjingg
Trouwens moet je eens een paar berichten teruglezen dan weet je het gelijk

0
Spijtoptant
geplaatst: 28 oktober 2007, 17:24 uur
schizodeclown schreef:
(tromgeroffel):
Tsjingg
(quote)
(tromgeroffel):
Tsjingg

Ja, daar schreef je dat je gestopt bent, maar vervolgens schrijf je dat je soms nog wel 2 of 3 achter elkaar rookt, en later dat je elke 6 uur nog eentje rookt.
0
geplaatst: 28 oktober 2007, 17:40 uur
Typisch voorbeeld van een zwaar verslaafde in de ontkenningsfase. Vertelt dat hij er gewoon in 1 keer vanaf is zonder eerst te proberen, terwijl hij daarvoor vertelde dat hij al 2 keer gestopt was. Daarna vertelt hij doodleuk dat hij elke 6 uur nog rookt en soms binnen een paar uur tijd 3 peuken rookt. Laat ik nu toevallig expert zijn in verslavingen, dat is namelijk mijn werk.
Je bent zo verslaafd nog als de pest hahahahaha
Sterker nog, je onderhoudt het lichamelijke gedeelte van je verslaving zelfs. Nog een lange weg te gaan dus. 
Sterker nog, je onderhoudt het lichamelijke gedeelte van je verslaving zelfs. Nog een lange weg te gaan dus. 
0
geplaatst: 28 oktober 2007, 17:40 uur
Spijtoptant schreef:
Ja, daar schreef je dat je gestopt bent, maar vervolgens schrijf je dat je soms nog wel 2 of 3 achter elkaar rookt, en later dat je elke 6 uur nog eentje rookt.
Ah zo, jah ik schreef ook dat het op vrijdag voor de grootste deel weg is, dus de erge drang is er niet meer.
Wat ik er meer mee bedoelde wat jij zegt is dat het alleen oppassen geblazen is, omdat je makkelijk weer in herhaling kan komen ermee.
Die 2 of 3 keer achter elkaar roken is 3 keer voorgekomen sinds dinsdag.Maar voor de rest was het alleen maar 1 per 6 uur, en reden daarvoor heb ik al aangegeven.
Maar toen ik die paar achter elkaar rookte kwam die verslavingsgevoel weer opborrelen, dus oppassen dat het niet meer word, maar daar hou ik dus rekening mee.
0
geplaatst: 28 oktober 2007, 17:42 uur
reptile71 schreef:
Typisch voorbeeld van een zwaar verslaafde in de ontkenningsfase. Vertelt dat hij er gewoon in 1 keer vanaf is zonder eerst te proberen, terwijl hij daarvoor vertelde dat hij al 2 keer gestopt was. Daarna vertelt hij doodleuk dat hij elke 6 uur nog rookt en soms binnen een paar uur tijd 3 peuken rookt. Laat ik nu toevallig expert zijn in verslavingen, dat is namelijk mijn werk.
?
Ik denk dat dat eerder dan wel slecht geformuleerd is aan mijn kant dan dat het een ontkenningsfase is(eerder afbouwfase trouwens), maar we zullen zien.
Weet je wat, als ik helemaal niet meer rook kom ik hier wel weer terug, nou is er een beetje verwarring ontstaat, was ook weer niet de bedoeling

0
geplaatst: 28 oktober 2007, 17:45 uur
reptile71 schreef:
O god, werk jij ook al in de verslavingszorg? Welkom broeder

0
geplaatst: 28 oktober 2007, 17:47 uur
ok dan haha leuk, nou dan weet ook jij dat wat schizo vertelt onzin is. 
@schizo: als je een jaar gestopt bent hoor ik het graag.
Je blijft trouwens altijd verslaafd, ook na jaren kan je zo weer beginnen en zo weer terug bij af zijn.

Je blijft trouwens altijd verslaafd, ook na jaren kan je zo weer beginnen en zo weer terug bij af zijn.
0
geplaatst: 28 oktober 2007, 17:53 uur
reptile71 schreef:

Je blijft trouwens altijd verslaafd, ook na jaren kan je zo weer beginnen en zo weer terug bij af zijn.Ik begrijp ook wel dat je na jaren in de herhaling kan vallen jah.
En ik zal ook niet uitsluiten dat dat in de toekomst bij mij weer kan gebeuren.
Maar ik weet wel dat dat voorlopig niet het geval zal zijn, omdat ik nou rekening hou met fouten die ik eerst wel maakte.
En jah ik heb wel eerder met verzorgers te maken gehad, die denken wel snel alles te weten, terwijl ik zo vaak hun ongelijk heb bewezen, nou jah niet allemaal zijn zo, maar hoe dan ook, jij zal mij wel beter kennen dan mezelf he

* denotes required fields.