MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!

zoeken in:
Het lijkt erop alsof schizo 'gematigd roken' verward met stoppen ja..

LOL daar krijgen we het al, meer meer meer!!!
bis bis!

Een verslaving is niet ééntweedrie uit je systeem nee, verdomd lastig proces.. ik ben ook nog absoluut niet gestopt met roken. Ik vrees het moment dat het er eens van moet gaan komen
Daarnaast onderhoud ik nog wel een aantal ongezonde gewoontes,.. tsja, het leven zonder is ook niet alles wat men erover zegt natuurlijk

Denk dat je eerst zal moeten beseffen dat echt er vanaf komen betekent dat je helemaal niet meer moet roken en ook geen 1 peuk per 6 uur, want je lichaam is nog steeds zwaar verslaafd aan de nicotine, om nog maar niet te spreken over het psychische gedeelte. Wat jij doet is wat ze in de verslavingszorg 'gecontrolleerd gebruiken' noemen, iets wat gewoon niet gaat, want vroeg of laat ga je weer meer gebruiken, want je blijft trek houden en die trek gaat alleen maar steeds sneller weer komen. Maar goed, veel succes ermee in elk geval!

O ja, en ik weet helemaal niks van jou af en dat beweer ik ook niet, alleen over verslavingen weet ik wel een en ander.

reptile71 schreef:
Denk dat je eerst zal moeten beseffen dat echt er vanaf komen betekent dat je helemaal niet meer moet roken en ook geen 1 peuk per 6 uur, want je lichaam is nog steeds zwaar verslaafd aan de nicotine, om nog maar niet te spreken over het psychische gedeelte. Wat jij doet is wat ze in de verslavingszorg 'gecontrolleerd gebruiken' noemen, iets wat gewoon niet gaat, want vroeg of laat ga je weer meer gebruiken, want je blijft trek houden en die trek gaat alleen maar steeds sneller weer komen. Maar goed, veel succes ermee in elk geval!

O ja, en ik weet helemaal niks van jou af en dat beweer ik ook niet, alleen over verslavingen weet ik wel een en ander.

Ok

schizodeclown schreef:
(quote)

Wil overigens ook nog wat zeggen, na 5 jaar zwaar roken in 1 keer afgekickt

Hoe is het met schizodeclown?

Bij ons is nog alles rustig; mijn vrouw was afgelopen vrijdag uitgeteld. Maar ik reken er nog niet op.

Alicia schreef:
(quote)

Hoe is het met schizodeclown?

PRIMA PRIMA PRIMA PRIMAAAAAAAAAAAAAAAA

Mijn vriendin was pas ook uitgeteld, maar ze is niet zwanger, tenminste, daar reken ik nog niet op... hahaha

Spannend hoor, deric! Kan elk moment gebeuren...

deric raven schreef:
Bij ons is nog alles rustig; mijn vrouw was afgelopen vrijdag uitgeteld. Maar ik reken er nog niet op.

We duimen voor je

Sheplays
deric raven schreef:

Dat ze inmiddels uitgeteld is geloof ik graag, maar ze is dus al vet over de uitgerekende tijd heen, begrijp ik!

Spannend!

Lin
reptile71 schreef:
Mijn vriendin was pas ook uitgeteld, maar ze is niet zwanger, tenminste, daar reken ik nog niet op... hahaha

Spannend hoor, deric! Kan elk moment gebeuren...

nee zeg, zou helemaal een mededeling zijn

nu ook weer eens uitgeteld na een avondje openbaar vervoeren

enne, ik zal aan jou en je vrouw denken deric, spannend!!

Alicia leeft ook mee met Deric en echtgenote....sterkte!

schizodeclown schreef:
(quote)

PRIMA PRIMA PRIMA PRIMAAAAAAAAAAAAAAAA

Gelukkig!

Krijg net te horen dat hele goede vriend van mijn moeder/familie waarschijnlijk wéér hodgkin heeft. Dat terwijl hij twee weken geleden een onderzoek heeft gehad aan zijn longen en lever en die bleken helemaal in orde te zijn. Vandaag was ie kortademig en toch even naar ziekenhuis...waren de uitslagen omgewisseld per ongeluk..dus die positieve uitslag was wel van hem maar dan van 5 jaar geleden.

HiLL schreef:
Krijg net te horen dat hele goede vriend van mijn moeder/familie waarschijnlijk wéér hodgkin heeft. Dat terwijl hij twee weken geleden een onderzoek heeft gehad aan zijn longen en lever en die bleken helemaal in orde te zijn. Vandaag was ie kortademig en toch even naar ziekenhuis...waren de uitslagen omgewisseld per ongeluk..dus die positieve uitslag was wel van hem maar dan van 5 jaar geleden.

Lekker zorgvuldig met zo'n kloteziekte

SelmaDuim
Oh Bart, dat is echt naar nieuws. En wat een stomme fout zeg.
Veel sterkte!

Inderdaad, wat een belachelijke fout zeg. Ik hoop maar dat het nog te bestrijden valt, veel sterkte in ieder geval.

Spijtoptant
Sterkte voor je vriend, of vriend van je moeder, Hill, ik moest eerst even googlen wat 'hodgkin' is, maar vreselijk.

Veel sterkte!

EVANSHEWSON
Voor mijn fans : vanmiddag vertrek ik enkele dagen op retraite naar mijn beste vrienden in Arnhem, mooie stad aan de Rijn.

Yvette en Teus Hanegraaf zijn jazzkikkers, maar houden ook van klassieke muziek, van schilderkunst en bezitten enorm veel levenskunst.

Een weekend met deze mensen is altijd ontzettend verrijkend en je komt er opgekikkerd van terug.

Ik neem mijn moeder mee, doe ik altijd, ik ben alleenstaande, vrijgezel dus, jonkman, hoe je het noemen wil.
Mijn vorige vechtrelatie is me niet goed bekomen en ik ben al 6 jaar vrij van huiselijke ruzies!

Mijn moeder is 73 en nog erg levenslustig! Het lieve koppel waar we logeren schillen nogal in leeftijd, zij is 66 en hij 53, maar hun 25-jaar samenzijn bewijst dat dit grote leeftijdsverschil geen hinder betekent voor echte liefde.

Yvette, die slechts 7 jaar jonger is dan mijn moeder, dat vind ik leuk.
Teus is dan slechts 4 jaar ouder dan mezelf, om de stad in te trekken is dat leuk om je bij het shoppen en zo in 2 groepjes in te deleln, Teus en ik naar boekenwinkels, winkels van audio-apparatuur en de onvermijdelijke Van Leesten en andere platenzaken, de dames naar kledingzaken, parfumerietjes en dergelijke, soms worden cliché's gewoon bevestigd!

Een flink potje scrabble zal er ook in zitten, héérlijk.
En geen of nauwelijks televisie, tenzij we gericht naar iets willen kijken zoals naar 1 Jaar Gratis (vrt, één) op zaterdagavond, wij zijn zot van KWISSEN!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx (dit zijn geen kusjes hoor)

Voor degenen die me minder kunnen luchten ; héérlijk hé, enkele dagen zonder die vreselijke EvansHewson die over veel zijn zegje wil doen en soms weinig verdraagzaam is...

Aan She-Plays : ook een prettig weekend!

Aan allen : TOT MAANDAG

Bart, wat erg. Sterkte ermee. Hodgekin is inderdaad een vreselijke (en moeilijke) ziekte. Ook sterkte voor de rest van de familie toegewenst.

djeffibrelich
@ bart, dat is vreselijk nieuws, sterkte de komende dagen jongen.

Pfff... Echt naar. Sterkte, Hill

Hopelijk komt het goed Hill, succes en sterkte.

Hmmm, veel sterkte Hill.....

Sheplays
Hill, heel veel sterkte gewenst!

Hopeloos dat dit kon gebeuren...

Harald
HiLL schreef:

Veel sterkte! En altijd positief blijven denken.

Ik heb positief nieuws... ik krijg er een broertje of zusje bij

Jornaquin
HiLL schreef:

Veel sterkte jongen

EVANSHEWSON
HiLL schreef:

Hé, Hill, veel sterkte, ik had donderdag niets gelezen, was te druk bezig met inpakken en heb vlug nog iets geplaatst, zonder de vorige posts te bekijken of te lezen. Ik lees dit nu pas, dus.

Ja, zo'n ziekte is absoluut niet leuk. Ik hoop dat je vriend ondertussen aan de beterhand is, of dat men het op zijn minst onder controle heeft ? Veel sterkte en succes met het genezingsproces, uiteraard.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:23 uur

geplaatst: vandaag om 23:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.