De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!
zoeken in:
0
Mojo Pin
geplaatst: 11 maart 2008, 17:51 uur
Hij heeft, net als good old Bob, het tijdelijke voor het eeuwige verruild. Ik zal hem missen.
0
geplaatst: 11 maart 2008, 18:11 uur
Mojo Pin schreef:
Hij heeft, net als good old Bob, het tijdelijke voor het eeuwige verruild. Ik zal hem missen.
Binnekort zullen er na liedjes over Bob, ook liedjes over musicfriek worden gemaakt.
0
geplaatst: 11 maart 2008, 18:13 uur
Dit voelt inderdaad wel erg vreemd aan ja. Een van de allerbekendste users opeens foetsie 

0
geplaatst: 11 maart 2008, 18:17 uur
Ik las iets over niet zo netjes tegen andere users zo af en toe.
0
geplaatst: 11 maart 2008, 18:30 uur
Kom op nou
,
zonder meer één van de alleraardigste gozerts, hiero.
,zonder meer één van de alleraardigste gozerts, hiero.
0
geplaatst: 11 maart 2008, 18:34 uur
Hmm het lijkt hier soms net een totalitair regime... er verdwijnen users zomaar, zonder dat iemand weet wat er gebeurd is 

0
geplaatst: 11 maart 2008, 18:43 uur
Terug van week snowboarden met school in Kaprun, Oostenrijk. Geweldige week gehad en nog een talentenshow gewonnen na het uitvoeren van het altijd rockende Irish Blood, English Heart 

0
Jornaquin
geplaatst: 11 maart 2008, 19:00 uur
deric raven schreef:
zal bij al die users wel een reden gehad hebben.
zal bij al die users wel een reden gehad hebben.
Dat zeiden ze in China, Rusland en Duitsland ook. Tot op heden is mij die reden volstrekt onduidelijk

0
geplaatst: 11 maart 2008, 19:00 uur
AGE-411 schreef:
En we weten niet eens waarom... (Uitleg gevraagd)
En we weten niet eens waarom... (Uitleg gevraagd)
Die is al gegeven hoor.
0
geplaatst: 11 maart 2008, 19:13 uur
En daarnaast hoeft de crew helemaal geen verantwoording af te leggen als een user zich misdraagt. Vraag anders maar aan de Friek zelf hoe het zit, die is vast zo af en toe wel op soulseek te vinden.
0
thejazzscène
geplaatst: 11 maart 2008, 19:26 uur
Yak schreef:
En daarnaast hoeft de crew helemaal geen verantwoording af te leggen als een user zich misdraagt.
En daarnaast hoeft de crew helemaal geen verantwoording af te leggen als een user zich misdraagt.
Eigelijk zouden jullie dat wel moeten doen. In feite zijn het de gebruikers die door stemmen te plaatsen en boodschappen te posten de site in leven houden. Zoals een regering die de plicht heeft een transparant beleid te voeren en dus de kiezers op de hoogte houdt... (Niet dat het me boeit maar anderen blijkbaar wel)
0
Mojo Pin
geplaatst: 11 maart 2008, 19:29 uur
Uit solidariteit met friek heb ik besloten om ook tijdelijk afstand te nemen van Musicmeter. Bonsoir et goodnight.
0
geplaatst: 11 maart 2008, 19:34 uur
Nou, ik zou het ook niet echt nodig vinden dat ik, als ik om wat voor reden dan ook geband word, uitvoerig besproken word door de crew en de andere users in een topic...lijkt me dan ook niet dat de crew verplicht is om tekst en uitleg te geven.... als friek besluit na zijn tijdelijke ban nog terug te komen en mensen uitleg te geven,prima, en anders is t jammer...
De crew zal zijn redenen wel gehad hebben en zolang daar goed over gecommuniceerd is met de betreffende user is t goed toch?
Is wel een tikkie anders dan een transparant beleid van een regering naar hun kiezers lijkt mij...ik wil ook graag weten waar mijn belastinggeld heengaat maar aan de andere kant ben ik ook erg gehecht aan mijn privacy, en wellicht geldt dat voor friek en andere (tijdelijk) gebande users ook.
Afwachten dus maar of hij er van lieverlee wat over kwijt wil, en sowieso gewoon verder tot de orde van de dag
De crew zal zijn redenen wel gehad hebben en zolang daar goed over gecommuniceerd is met de betreffende user is t goed toch?
Is wel een tikkie anders dan een transparant beleid van een regering naar hun kiezers lijkt mij...ik wil ook graag weten waar mijn belastinggeld heengaat maar aan de andere kant ben ik ook erg gehecht aan mijn privacy, en wellicht geldt dat voor friek en andere (tijdelijk) gebande users ook.
Afwachten dus maar of hij er van lieverlee wat over kwijt wil, en sowieso gewoon verder tot de orde van de dag

0
geplaatst: 11 maart 2008, 19:35 uur
Hmm, ik denk juist niet dat de crew per see hoeft uit te leggen waarom zij friek geband hebben. Daarnaast vind ik de vergelijkingen met een totalitair regime en onze regering erg vreemd. Dat wij te weten krijgen wat onze regering doet, heeft te maken met het feit dat zij invloed hebben op ons prive-leven. Ik geloof dat de ban van friek dat maar bar weinig heeft. Je vraagt toch ook niet aan een vriend de exacte details als zijn relatie stuk loopt?
De exacte ban gaat ons gewoon niets aan en is iets tussen de crew en friek. Ik heb alle vertrouwen in de crew en geloof dan ook zeker dat ze wel hun redenen hebben gehad.
De exacte ban gaat ons gewoon niets aan en is iets tussen de crew en friek. Ik heb alle vertrouwen in de crew en geloof dan ook zeker dat ze wel hun redenen hebben gehad.
0
geplaatst: 11 maart 2008, 19:42 uur
Ja het hoeft niet over elke user uitgelegd te worden natuurlijk, maar Friek is toch wel een 'bekende' in MuMe-land, en ik heb hem altijd als erg vriendelijk ervaren, dus hier sta ik wel een beetje van te kijken.
0
geplaatst: 11 maart 2008, 19:45 uur
Hmm, er zal dan toch wel een reden achter zitten, ik heb echt geen behoefte om van elke user, bekend of onbekend, de reden te weten van een ban... diegene komt er zelf wel weer mee...of niet
0
geplaatst: 11 maart 2008, 19:51 uur
Ik bedoel:
Ik sta er een beetje van te kijken dat hij is geband, niet omdat ik de reden er niet van weet, zo hoog schat ik de crew hier niet in hoor
Ik sta er een beetje van te kijken dat hij is geband, niet omdat ik de reden er niet van weet, zo hoog schat ik de crew hier niet in hoor

0
geplaatst: 11 maart 2008, 19:51 uur
Kasperbert schreef:
Je kunt het zelfs nog anders stellen: zou een gebande zelf wel willen dat iedereen te weten komt waarom? Iedereen maakt fouten en het is niet zo dat dat maar op tafel gegooid moet worden omdat men dat hier eist (wat een belachelijke reacties lees ik hier trouwens).
De enige die hier wat over te zeggen heeft is de gebande zelf, want misschien wil die wel helemaal niets kwijt en waarom zouden wij dat dan moeten doen?
Overigens zijn het meer de mods die hier over gaan dan crew, maar dat terzijde.
0
geplaatst: 11 maart 2008, 19:53 uur
schizodeclown schreef:
Ik bedoel:
Ik bedoel:

Tja, dat hij is geband sta ik ook wel van te kijken
(wie niet, overigens?). Ik ben het echter wel met Lin eens: bekend of onbekend zou helemaal niets uit mogen maken. Ik ben blij dat dat onderscheid dan ook niet gemaakt wordt.aERodynamIC schreef:
Je kunt het zelfs nog anders stellen: zou een gebande wel willen dat iedereen te weten komt waarom?
Je kunt het zelfs nog anders stellen: zou een gebande wel willen dat iedereen te weten komt waarom?
Daar heb je zeker een punt.
0
geplaatst: 11 maart 2008, 19:55 uur
Kasperbert schreef:
(wie niet, overigens?). Ik ben het echter wel met Lin eens: bekend of onbekend zou helemaal niets uit mogen maken. Ik ben blij dat dat onderscheid dan ook niet gemaakt wordt.
(wie niet, overigens?). Ik ben het echter wel met Lin eens: bekend of onbekend zou helemaal niets uit mogen maken. Ik ben blij dat dat onderscheid dan ook niet gemaakt wordt.Dat is eigenlijk ook wel zo ja.
0
geplaatst: 12 maart 2008, 00:19 uur
mja dat van een totalitair regime was natuurlijk een grapje... maar serieus: natuurlijk is de crew tot niks verplicht, maar ik denk toch dat het wel netjes t.o.v. de overige users om iig enigszins iets te laten weten. Dit hoeft niet met een koeieletters bovenaan de site, maar gewoon in een apart gedeelte, waar alleen crew kan posten, zodat er niet gediscussieerd kan worden. Het hoeft verder ook geen uitgebreide uitleg te zijn, gewoon een korte beschrijving als: spammen, uitlokking aggressief gedrag, belediging van andere users o.i.d.
Zodat mensen, zoals ik, die nieuwsgierig zijn waarom een alom aanwezige user als musicfriek hier opeens weg is. Ik bedoel, ik kan hem wel een email sturen, maar dat vind ik wat overdreven. En als het je niet interesseert waarom iemand geband is, dan kijk je toch niet in dat gedeelte?
Zodat mensen, zoals ik, die nieuwsgierig zijn waarom een alom aanwezige user als musicfriek hier opeens weg is. Ik bedoel, ik kan hem wel een email sturen, maar dat vind ik wat overdreven. En als het je niet interesseert waarom iemand geband is, dan kijk je toch niet in dat gedeelte?
0
geplaatst: 12 maart 2008, 00:25 uur
Belachelijk!
User X heeft een ban wegens belediging van andere users.
En dan wil user X na een paar weken terug op de site: heel fijn om zo opnieuw te moeten beginnen. Nergens voor nodig.
Ze vertellen zelf wel wat ze kwijt willen of niet. Al dat nieuwsgierige gedoe: vraag het de betreffende users zelf maar.....
Over musicfriek is een korte mededeling gedaan en dat is al meer dan genoeg. Doe het alstublieft daarmee zeg en blijf er eens niet zo op doorspitten.
User X heeft een ban wegens belediging van andere users.
En dan wil user X na een paar weken terug op de site: heel fijn om zo opnieuw te moeten beginnen. Nergens voor nodig.
Ze vertellen zelf wel wat ze kwijt willen of niet. Al dat nieuwsgierige gedoe: vraag het de betreffende users zelf maar.....
Over musicfriek is een korte mededeling gedaan en dat is al meer dan genoeg. Doe het alstublieft daarmee zeg en blijf er eens niet zo op doorspitten.
0
Spijtoptant
geplaatst: 12 maart 2008, 01:02 uur
Ik zou overigens niet weten hoe ik musicfriek zou moeten emailen.
* denotes required fields.