MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!

zoeken in:
sxesven
Carow schreef:
* Logic & Philosophy of Science
* Statistics

Boeiend ende nuttig. Altijd inzetbaar als je de wetenschappelijke-/onderzoekskant opgaat, wat ik toch van je mag hopen als zijnde aankomend academica.

Natuurlijk vergeten de mensen dat maar al te graag

SelmaDuim
Kon ik het maar vergeten.

vak halen --> vergeten

SelmaDuim
Ben al bijna 3 jaar klaar met mijn studie en ik ben het nog niet vergeten...

SelmaDuim schreef:
Meer dan wiskunde A en statistiek wil ik niet weten. Maar goed, wat ik wilde zeggen is dat zeker 1/3 van de studie statistiek is, dat vergeten mensen altijd erg graag. Zonder een voldoende voor wiskunde mag je niet eens aan de studie beginnen.

Dat weet ik, ken genoeg mensen die psychologie doen Maar zoals jazper al zei, wiskunde is meer dan statistiek. Net zoals biologie meer is dan psychobiologie en neurologie. Overigens vind ik het wel een hele interessante studie... en wat betreft statistiek, veel universitaire studies hebben veel statistiek, waaronder die van mij helaas,,, heb vandaag weer fijn multiple regressie-analyses uit mogen voeren

Casartelli (moderator)
Titmeister schreef:
en wat betreft statistiek, veel universitaire studies hebben veel statistiek

Ja, het doet altijd veel genoegen te zien dat vrijwel geen studie om de wiskunde heen kan.

En er mag nog best wat meer statistiek onderwezen worden, als je ziet wat voor broddelwerk er in de media vaak als uitkomst van een (statistisch) onderzoek gepresenteerd wordt.

Sietse
Ik ben op 1/3 van mijn handleiding maken, vanavond als ik me verveel meer.

Ruby1966
MuMe is een prachtige site met forum waar allerlei 'muziekfanaten' in vele denkbare genres elkaar gevonden hebben en waar een flink aantal users (verslaafden ) dagelijks te vinden zijn.
Naast het delen van de muziek gaat het heel soms nog iets verder dan dat...

Door de jaren heen krijg je met een aantal mensen 'achter de schermen' een band, het begint met een privébericht over en weer over de muziek en kan soms uitgroeien tot het uitwisselen van (zeer) persoonlijke aangelegenheden.

Zo ook is het bij mij gegaan.

Vanaf 2006 ben ik in een soort 'rollercoaster' van verdrietige gebeurtenissen terecht gekomen, waar ik hier verder niet over zal uitwijden.
Maar de reden voor dit bericht is dat ik een aantal mensen hier op de site, die door de jaren heen constant met mij meeleven en me steunen, nog eens extra wil laten weten hoe lief ik ze vind. Het constant informeren, de bemoedigende woorden en de dikke knuffels zijn werkelijk hartverwarmend!

Soms gaat het zelfs nog verder dan dat. Vorig jaar kreeg ik zelfs van een paar users (met 1 initiatiefneemster in het bijzonder) een 'verwenpakket ' opgestuurd, gevuld met wijn, chocolade, pakje sigaretten , kaarsen, douchegel, een boek, en een gebrande cd met prachtige muziek etc.
Ik was er gewoon verlegen mee...zo ontzettend lief!

Ook deze week heb ik wederom mogen ervaren (na een onverwachte nare gebeurtenis) dat de 'virtuele' wereld en de reeële wereld helemaal niet zover uit elkaar liggen...ze zijn gewoon verweven...
Een bos bloemen werd bezorgd voor Ruby (mijn virtuele naam ) en dat van een user die zichzelf een 'botte lul" noemt.....maar neem van mij aan, meneer heeft een hartje van goud!
En vandaag lag er van iemand een hele mooie kaart op de mat met een ontzettende lieve tekst, waarbij diegene aangaf één van zijn favoriete cd's te hebben bijgevoegd en hij schreef: omdat ik weet dat muziek troost kan bieden in moeilijke tijden, al is het maar een klein beetje...

Lieve schatten, ik weet soms echt niet meer wat ik moet zeggen om jullie allemaal te bedanken....het is een fantastisch gevoel te weten dat zelfs mensen die ik nog nooit gezien heb, zo om mij geven en met me meeleven...

Daarom dus dit bericht....thanks! (jullie weten zelf wel wie ik allemaal bedoel!)

DonDijk
Geen dank meid!

Wist niet dat je het zo zwaar had, nou fijn om te horen dat er nog een hoop zijn die anderen willen steunen

Sheplays
Wat leuk om te lezen dat er van die aardige mensen op MuMe zijn!

Veel sterkte gewenst, "Ruby"!

Van mij een virtuele bloem

(afbeelding)

Ruby1966
Dank je wel, Janine

Fijne mensen hier inderdaad! Muziekliefhebbers hè...kan ook niet anders!

Lin
Mooi bericht Ruby... xx

The Scientist schreef:
Met zoveel buizen zul je daar inderdaad wel goed in zijn.

inderdaad.

Examen op kerstmis had ik voor Chemie 18,5/20
Voor Biotechniek (deel voeding): examen+dag.werk : 86%

Frans was wel maar 10/20

Wat een hartverwarmend bericht, Ruby.

Sterkte met wat je doormaakt!

Ruby; veel sterkte.
Het is altijd fijn om mensen te kennen waar je steun uit kunt halen, Waarschijnlijk is MuMe voor meerderen een geschikte uitlaatklep.

perfume
Zaterdag 1 maart vindt in De Nieuwe Nor in Heerlen de reunie plaats van het legendarische new wave cafe/dancing INPOET! In de jaren 80 was dit zo'n beetje "the place to be" voor elke new wave freak! in het Limburgse diepe zuiden. Iedereen die geinteresseerd is is bij deze van harte uitgenodigd.

@Ruby: heel veel sterkte en moed... En wat een moedige getuigenis annex mooi verhaal.....

Ik kreeg er even de krop van in de keel...

Heb zelf ook in het verleden mogen ervaren dat idd. zelfs virtuele 'contacten' niet altijd zo virtueel zijn en je ook troost kunnen bieden vaak wanneer en van wie je het msschien het minst verwacht.

Een dikke knuffel voor jou uit het "verre" (nou ja!) Vlaanderen!!!!!

Ik zou zeggen: ik zing een liedje van Greg Dulli voor jou, maar laat ik dat maar niet doen, dat doet Greg zélf véél beter!!!!

Ruby1966
Woody, deric raven en c-moon dank jullie wel!
Enne...c-moon..mocht ik ooit een MuMe-meeting bezoeken dan wil ik absoluut dat je een Dulli imitatie voor me doet!

Nou, Ruby, dat wordt nog héél hard oefenen dan!
Maar.. why not! en: lachen màg !!! (zal geen probleem zijn denk ik hehe)

Comeback van The Afghan Whigs, presented by..... c-moon.

Mag ik de dvd Roeb?

Kos
Even sterkte wensen aan mijn broertje T.O. die toch al wel een paar dagen behoorlijk ziek in zn bedje ligt! Beterschap en probeer wat minder te kotsen .

Sterkte, T.O.! Nooit geweten dat jullie familie waren eigenlijk.

En bijzonder om te lezen, Ruby. Dat er maar snel een eind mag komen aan alle narigheid.

He Ruby, ik weet niet waar je de afgelopen jaren voor gestaan hebt..... maar heel veel sterkte.

Sterkte Ruby en inderdaad een mooi, hartverwarmend bericht! Ook ik heb hier wel met een aantal mensen diepere 'achter de schermen' conversaties gehad die me al veel steun geboden hebben en ik hoop dat ik ook een aantal keren het omgekeerde heb kunnen verwezelijken (steun bieden aan anderen, t.i.)

Kos schreef:
Beterschap en probeer wat minder te kotsen .

Helaas weet ik wat hij doormaakt. Heb dat buikgriepvirus ook te pakken gehad. 't Is nog niet helemaal over en eigenlijk zou ik beter mijn bedje induiken, koppige ezel die ik ben.

Maar ik heb gisteren idd zo ongeveer gedurende 11 uur op gezette tijden mijn maaginhoud aan de wc-pot overgemaakt. Ik had er daarvoor enkel idéé van dat de menselijke maag blijkbaar zó omvangrijk is

Mijn zus heeft het kort geleden ook gehad. Ook niet leuk voor huisgenoten, geen prettig geluid om om de twee uur uit je slaap gekotst te worden.

Nou, ik ben weer redelijk boven Jan

Het was geen buikgriep, eerder een voedselvergiftiging o.i.d.

Inmiddels mag ik Kos ook beterschap wensen trouwens!

Musicfriek is blijkbaar weg van de site? Heb ik soms iets gemist?

Gast
geplaatst: vandaag om 05:46 uur

geplaatst: vandaag om 05:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.