MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!

zoeken in:
Ik ga zeker kijken terwijl ik thee aan het drinken ben en koekjes aan het eten ben.

Gisteren is mijn contract voor bepaalde tijd omgezet in een contract voor onbepaalde tijd! Mooie bijkomstigheid is dat ik ook nog een (kleine) loonsverhoging krijg. Niet echt op gerekend, omdat ik in januari er ook al 4,3% bij had gekregen, dus is mooi meegenomen.

Scheelt wel een hoop, want in juni wordt mijn zoontje geboren en dan is het wel fijn als ik wat zekerheid heb.

Cured
Gefeliciteerd; vast werk is al heel wat tegenwoordig, laats staan werk op zich.

Vanavond om 21.10u / 21.15u begint de eerste aflevering van een nieuw seizoen Je Zal Het Maar Hebben (BNN / Nederland 3). Ik ben daarin een van de hoofdrolspelers. Ik zou het leuk vinden als jullie gaan kijken.

Staat geprogrammeerd !!

Ik vind je een toffe kerel Rob, respect!

Ook ik vind je een kerel!

Hier ook, mooie uitzending

Toevallig een link naar uitzending gemist?

"Een kleinigheidje blijf je houden."

Held! Ik heb overigens heel erg veel respect voor je standpunten in het leven en je doorzettingsvermogen. Je bent een goede knul, Rob.

Waren dat overigens Safi & Spreej? En Froze die ook een seconde in beeld geweest is?

Mooi interview wel. Sterk dat je zo blijft doorgaan ondanks alles.

bennerd schreef:
(quote)

Held! Ik heb overigens heel erg veel respect voor je standpunten in het leven en je doorzettingsvermogen. Je bent een goede knul, Rob.

Waren dat overigens Safi & Spreej? En Froze die ook een seconde in beeld geweest is?

Van Safi & Spreej ben ik zeker, dat was hun optreden ja.

Ik heb ook gekeken, was er wel door gepakt
Respect dat je ondanks alles op deze manier in het leven staat, ik weet niet of ik het zou kunnen!

Uw vriend Maarten a.k.a. Sloomblik is genomineerd voor de titel Dichter des Achterhoeks. Stel dat u wil dat hij die functie krijgt, kunt u hier stemmen.

Gefeliciteerd Maarten! Stem is uitgebracht

Slowgaze schreef:
Uw vriend Maarten a.k.a. Sloomblik is genomineerd voor de titel Dichter des Achterhoeks. Stel dat u wil dat hij die functie krijgt, kunt u hier stemmen.

Qua gaze heb je in iig de beste looks en id. Wel een hoge OLF - en Eva is geen Beva. Mijn stem heb je, maar of dat nou een aanbeveling is ...

Ik heb ook op je gestemd Maarten

Stem 160 (op Dhr. Buser) komt van mij

Hoewel het tegeltje van Eva (Yunus) ook best aardig is.

Ik heb mijn stem uitgebracht op de persoon met de meeste street cred.

2MY
Ducoz schreef:
Ik heb ook op je gestemd Maarten

+1

Ik heb gewoon op de eerste gestemd...

AOVV schreef:
Ik heb mijn stem uitgebracht op de persoon met de meeste street cred.

Ik doe niet eens mee man!

Rudi S schreef:
Stem 160 (op Dhr. Buser) komt van mij

Kan ook 159 zijn. De teller stond op 158 en nadat ik had gestemd stond ie ineens op 160.

Stem 196 is in ieder geval voor jou

Ah , voor wat het waard is heeft Graf net voor mij gestemd, bij mij ging de teller op 159 en toen ik stemde op 160.
Op wie heb jij eigenlijk gestemd Graf?

GrafGantz schreef:
(quote)

Ik doe niet eens mee man!

Je zou het wel goed doen als achterhoeker.

Rudi S schreef:
Ah , voor wat het waard is heeft Graf net voor mij gestemd, bij mij ging de teller op 159 en toen ik stemde op 160.
Op wie heb jij eigenlijk gestemd Graf?

Bennie Jolink.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:32 uur

geplaatst: vandaag om 23:32 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.