De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!
zoeken in:
0
geplaatst: 16 mei 2013, 23:17 uur
Bennie Jolink:
hie hef geliek, hie hef geliek
de zang goat altied
oehoe oehoe oehoerend hard
dansen da deeien zie nooit
da vonden zie toch maar tied verknooid
da ’s nie oerend hard
nie ellerbarstend gein
bij ‘t onmogelijke høkersleven
op de onwys heftige høkers site
hie hef geliek, hie hef geliek
de zang goat altied
oehoe oehoe oehoerend hard
dansen da deeien zie nooit
da vonden zie toch maar tied verknooid
da ’s nie oerend hard
nie ellerbarstend gein
bij ‘t onmogelijke høkersleven
op de onwys heftige høkers site
0
Deranged
geplaatst: 17 mei 2013, 01:04 uur
Hij heb wel een scherpe swag.
Wat trouwens de dichter des vaderlands betreft.
Die Ramsey Nasr is zo ongeveer de ernstigste bitch face die ik ooit op het scherm zag verschijnen dus dat lijkt me niet iets om te na te streven.
Dat meisje doet het ook wel leuk.
Wat trouwens de dichter des vaderlands betreft.
Die Ramsey Nasr is zo ongeveer de ernstigste bitch face die ik ooit op het scherm zag verschijnen dus dat lijkt me niet iets om te na te streven.
Dat meisje doet het ook wel leuk.
0
geplaatst: 2 juni 2013, 20:30 uur
Dag lieve MuMe-vriendjes.
morgen vertrek ik naar Frankrijk om daar komende donderdag zes keer Alpe d'Huez te beklimmen in het kader van Alpe d'HuZes. De opbrengst van van alle sponsoractie komt ten goede aan het KWF Kankerfonds.
Jullie voelen de bui al hangen: mijn vraag is of jullie mijn actie willen steunen. Vele MuMe'ers van naam gingen jullie voor! Mijn dank is alvast zeer groot.
Alpe d'HuZes - Mijn Actie - Raymond Papenburg - deelnemers.opgevenisgeenoptie.nl
Ik begrijp dat er op dit forum waarschijnlijk green plaats is voor dit soort oproepen. Maar toch hè
morgen vertrek ik naar Frankrijk om daar komende donderdag zes keer Alpe d'Huez te beklimmen in het kader van Alpe d'HuZes. De opbrengst van van alle sponsoractie komt ten goede aan het KWF Kankerfonds.
Jullie voelen de bui al hangen: mijn vraag is of jullie mijn actie willen steunen. Vele MuMe'ers van naam gingen jullie voor! Mijn dank is alvast zeer groot.
Alpe d'HuZes - Mijn Actie - Raymond Papenburg - deelnemers.opgevenisgeenoptie.nl
Ik begrijp dat er op dit forum waarschijnlijk green plaats is voor dit soort oproepen. Maar toch hè
0
geplaatst: 3 juni 2013, 07:53 uur
0
geplaatst: 3 juni 2013, 10:05 uur
GrafGantz schreef:
Als alles goed gaat wordt ik eind mei 2013 voor het eerst oom. Ik voel me opeens best wel oud nu
Als alles goed gaat wordt ik eind mei 2013 voor het eerst oom. Ik voel me opeens best wel oud nu
En jawel, op de valreep van mei (vrijdagavond laat) ben ik oom van Tom geworden. Genoemd naar Tom Barman van dEUS, dus het heeft nog een muzikaal tintje ook

0
geplaatst: 3 juni 2013, 21:36 uur
Gefeliciteerd! 
De jongen zal al zeker met goede muziek opgroeien.

De jongen zal al zeker met goede muziek opgroeien.

0
geplaatst: 3 juni 2013, 22:30 uur
Zojuist deze voor die kleine blaag aangeschaft, dus het is reeds begonnen:
Raymond Scott - Soothing Sounds for Baby, Vol. 1 (1963)
0
Sietse
geplaatst: 3 juni 2013, 22:55 uur
GrafGantz schreef:
(quote)
De beste start die een kind kan krijgen (ik heb hier altijd een stappeltje klaar liggen voor als vrienden van me een kind krijgen...binnenkort mag er een naar Noorwegen worden gestuurd).
0
geplaatst: 4 juni 2013, 22:44 uur
Ik ben vandaag voor het eerst vader geworden!
Het was me het dagje wel... we moesten ons om 9:00 melden in het ziekenhuis voor een keizersnede. We gingen er dus vanuit dat rond 11:00 onze zoon wel geboren zou worden. Niet dus, eerst zeiden ze dat we pas om 13:00 stonden ingepland en dit werd steeds later... uiteindelijk is onze zoon, gezond en wel, om 15:57 te wereld gekomen.
Hij heet Tom Peter Willem (tweede en derde naam zijn zijn twee opa's) en weegt 3915 gram. Moeder en kind maken het goed, maar Jessica heeft nog wel wat last van de wond. Ook had ze wat verhoging, maar het was er ook erg warm. Ik mag helaas niet blijven slapen, want ik laat ze niet graag in de steek nu...
Aan de andere kant heb ik nu natuurlijk ook de tijd om de kaartjes te bestellen en wat fotootjes op te sturen. Ik pak zo een lekkere borrel, laat de hond nog ff uit en dan kan ik morgen weer fris naar het ziekenhuis om ze op te zoeken
Een foto wil ik jullie natuurlijk niet onthouden:

Het was me het dagje wel... we moesten ons om 9:00 melden in het ziekenhuis voor een keizersnede. We gingen er dus vanuit dat rond 11:00 onze zoon wel geboren zou worden. Niet dus, eerst zeiden ze dat we pas om 13:00 stonden ingepland en dit werd steeds later... uiteindelijk is onze zoon, gezond en wel, om 15:57 te wereld gekomen.
Hij heet Tom Peter Willem (tweede en derde naam zijn zijn twee opa's) en weegt 3915 gram. Moeder en kind maken het goed, maar Jessica heeft nog wel wat last van de wond. Ook had ze wat verhoging, maar het was er ook erg warm. Ik mag helaas niet blijven slapen, want ik laat ze niet graag in de steek nu...

Aan de andere kant heb ik nu natuurlijk ook de tijd om de kaartjes te bestellen en wat fotootjes op te sturen. Ik pak zo een lekkere borrel, laat de hond nog ff uit en dan kan ik morgen weer fris naar het ziekenhuis om ze op te zoeken

Een foto wil ik jullie natuurlijk niet onthouden:

0
geplaatst: 4 juni 2013, 22:46 uur
Geweldig! 
Van harte gefeliciteerd Harm!
Heel veel succes, dat zal even wennen zijn 

Van harte gefeliciteerd Harm!
Heel veel succes, dat zal even wennen zijn 
0
Misterfool
geplaatst: 4 juni 2013, 22:57 uur
Harm supergefeliciteerd 
en beterschap gewenst voor Jessica;

en beterschap gewenst voor Jessica;
0
Cured
geplaatst: 5 juni 2013, 07:08 uur
Gefeliteerd Harm; vader worden is het mooiste wat je kan overkomen
0
geplaatst: 5 juni 2013, 08:05 uur
Van harte Harm met je zoon. Dat het maar een gezonde kerel mag worden die een muziekje op zijn tijd mag waarderen.

* denotes required fields.