De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!
zoeken in:
0
geplaatst: 2 juli 2016, 22:06 uur
Verschil met basisonderwijs op dat vlak is vrij groot (er moeten 12 dagen van de vakanties teruggekomen worden en qua salaris is het geen spektakel) 
Over onbetaald overwerk heb ik het maar niet, net als overvolle klassen met veel gedragsproblemen (want immers 'weer samen naar school').

Over onbetaald overwerk heb ik het maar niet, net als overvolle klassen met veel gedragsproblemen (want immers 'weer samen naar school').
0
geplaatst: 2 juli 2016, 23:12 uur
Bedankt, allen!
Dat laatste... Ik had nooit verwacht dat zoiets "logisch" als IT mij ging liggen, maar mijn hemel, er zijn gigantisch veel leuke en interessante onderwerpen in die stiel. Het werk vinden in journalistiek is me dan weer zo hard tegengevallen dat ik met het schrijven zelf ook weinig tot niets meer heb. De limiet lijkt me daarin ook sneller bereikt. Dan zet ik liever niet-sociale netwerken op.
Edgar18 schreef:
Fijn dat het is gelukt je succesvol om te scholen! Welk reuze jammer dat het in de journalistiek niet gelukt is een baan te vinden. De journalistiek is een 'bedrijfstak' die mij altijd erg aantrekkelijk heeft geleken. Onderzoeken, schrijven, wijsneuzen en er nog voor betaald krijgen ook. Mocht de mogelijkheid er zijn, zou je dan alsnog instappen of blijf je voorlopig in de IT hoek?
Fijn dat het is gelukt je succesvol om te scholen! Welk reuze jammer dat het in de journalistiek niet gelukt is een baan te vinden. De journalistiek is een 'bedrijfstak' die mij altijd erg aantrekkelijk heeft geleken. Onderzoeken, schrijven, wijsneuzen en er nog voor betaald krijgen ook. Mocht de mogelijkheid er zijn, zou je dan alsnog instappen of blijf je voorlopig in de IT hoek?
Dat laatste... Ik had nooit verwacht dat zoiets "logisch" als IT mij ging liggen, maar mijn hemel, er zijn gigantisch veel leuke en interessante onderwerpen in die stiel. Het werk vinden in journalistiek is me dan weer zo hard tegengevallen dat ik met het schrijven zelf ook weinig tot niets meer heb. De limiet lijkt me daarin ook sneller bereikt. Dan zet ik liever niet-sociale netwerken op.
0
geplaatst: 14 juli 2016, 23:13 uur
bennerd schreef:
IT beslaat zo ontzettend veel. Zelfs al loop je al 25 jaar mee en heb je bij talloze bedrijven je steentje bijgedragen, dan nog denk je soms bij een gesprek met vakbroeders "Ik hou m'n mond even, want ik heb werkelijk geen idee waar je het over hebt". Geldt omgekeerd ook. Goed om te horen dat je je draai hebt gevonden.
Edit: In je nieuwe hoedanigheid is Simon Travaglia verplichte kost.
6
Franck Maudit
geplaatst: 31 maart 2017, 23:19 uur
Zo, ik zie dat dit tegenwoordig geen populair topic meer is.
Vervreemden we van elkaar? Het zou zomaar eens kunnen.
Toch kondig ik met veel trots aan dat ik zondag 2 april trouw. Ja, u leest het goed.
Bekijk het zo, er moest toch ooit eens iemand opdagen die me kon temmen. Niet waar?
Toch kondig ik met veel trots aan dat ik zondag 2 april trouw. Ja, u leest het goed.
Bekijk het zo, er moest toch ooit eens iemand opdagen die me kon temmen. Niet waar?
0
geplaatst: 31 maart 2017, 23:26 uur
Nou, wat leuk Franck Maudit! Maak er een mooie dag van en dat jullie gezellig samen oud ende bejaard mogen worden!
1
Franck Maudit
geplaatst: 31 maart 2017, 23:29 uur
Fathead schreef:
Nou, wat leuk Franck Maudit! Maak er een mooie dag van en dat jullie gezellig samen oud ende bejaard mogen worden!
Van harte bedankt!
Sta me echter toe nog heel even jong & fris te blijven

1
geplaatst: 31 maart 2017, 23:59 uur
Franck Maudit schreef:
Er moest toch ooit eens iemand opdagen die me kon temmen. Niet waar?
Er moest toch ooit eens iemand opdagen die me kon temmen. Niet waar?
Temmen? Het huwelijk is toch geen dressuurcursus? Ik zou zeggen laat na de derde het beest maar in je los ?
2
geplaatst: 1 april 2017, 00:00 uur
Franck Maudit schreef:
Maak er iets moois van! Enne, omdat ik het niet kan laten een citaat van een twijfelachtige raadgever:
“Gib mir, Weib, deine kleine Wahrheit!” sagte ich. Und also sprach EttaJamesBrown: “Du gehst zu Frauen? Vergiss die Peitsche nicht!” –
1
geplaatst: 1 april 2017, 00:52 uur
Van harte Franck Maudt en dat de ringen je veel geluk mogen gaan brengen.
https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQW-DQ6oX196QuhfPRQ2ryzJjiAlkWUSU_LLVXesLSUtycSIhNy
https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQW-DQ6oX196QuhfPRQ2ryzJjiAlkWUSU_LLVXesLSUtycSIhNy
1
geplaatst: 1 april 2017, 09:53 uur
Franck Maudit schreef:
iemand opdagen die me kon temmen. Niet waar?
iemand opdagen die me kon temmen. Niet waar?
Ja, daar hebben wij hier onze handen ook vol aan.
Proficiat, maak er een mooi leven van met een uitgebreid nageslacht.

0
Franck Maudit
geplaatst: 1 april 2017, 10:39 uur
We hebben beiden geen kinderwens dus dat nageslacht zal voor in een ander leven zijn

1
geplaatst: 1 april 2017, 12:15 uur
Leuk dat je dit topic weer nieuw leven inblaast, Franck Maudit! Van hart gefeliciteerd en maak er een onvergetelijke dag van!
14
geplaatst: 20 oktober 2017, 11:13 uur
Gisteren getrouwd, en wat doe je als je maar 2 haltes met de metro van het stadhuis woont? Juist, je gaat gewoon lekker met het ov en niet met de auto 
https://i.imgur.com/7KN0tJ0.jpg

https://i.imgur.com/7KN0tJ0.jpg
1
geplaatst: 20 oktober 2017, 11:34 uur
Ook hier gefeliciteerd. Jullie hadden perfect weer in elk geval in natuurlijk de leukste stad van het land 

1
geplaatst: 20 oktober 2017, 12:27 uur
Dat het bootje maar niet gaat zinken GrafGantz.
https://i.pinimg.com/736x/05/bd/65/05bd6523da2f48fc02fcfc5fbec417ef--asma-esther.jpg
https://i.pinimg.com/736x/05/bd/65/05bd6523da2f48fc02fcfc5fbec417ef--asma-esther.jpg
* denotes required fields.