De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!
zoeken in:
2
geplaatst: 21 oktober 2017, 10:15 uur
En het advies van de Havenzangers in de wind geslagen, zij het op het nippertje...
Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd!
1
geplaatst: 8 november 2017, 20:06 uur
En alweer nieuws van ome Graf. Eerst trouwen, en nu ook al een nieuwe baan. Vandaag gesprek gehad en maandag al beginnen, iets met techniek en machines en nog veel meer dingen waar ik geen reet van af weet. Is maar goed dat dat niet zoveel uit maakt voor de financiële afdeling! ?
Zal dus wat minder actief zijn op MuMe tijdens kantoortijden, het is maar dat jullie het weten.
Zal dus wat minder actief zijn op MuMe tijdens kantoortijden, het is maar dat jullie het weten.
1
geplaatst: 8 november 2017, 20:22 uur
Gefeliciteerd GrafGantz het huwelijk heeft al direct een positive uitwerking 

1
geplaatst: 8 november 2017, 20:27 uur
Gefeliciteerd GrafGantz, mooi dat het geluk je weer toelacht. 

1
geplaatst: 8 november 2017, 20:54 uur
GrafGantz schreef:
Het aangaan van nieuwe verbindingen vraagt grote offers. Zal dus wat minder actief zijn op MuMe tijdens kantoortijden, het is maar dat jullie het weten.
Van harte!
4
geplaatst: 15 november 2017, 14:05 uur
Even melden voor de mensen die toen ook al op MuMe actief waren: de eerste musicmeter-baby is vandaag 8 jaar geworden!
Waar blijft de tijd.... 
Waar blijft de tijd.... 
0
geplaatst: 15 november 2017, 14:09 uur
8 jaar geleden, zo lang zit ik hier ook nog niet. Maar toch, van harte!
0
geplaatst: 15 november 2017, 16:41 uur
Is de musicmeter baby alweer acht jaar geworden. Waar blijft de tijd. Van harte Lin en eptile71!.
https://dhdnwlz433hm8.cloudfront.net/wp-content/uploads/2017/02/music-math-children-Image-LARGE.jpg
https://dhdnwlz433hm8.cloudfront.net/wp-content/uploads/2017/02/music-math-children-Image-LARGE.jpg
6
geplaatst: 24 februari 2018, 19:46 uur
Het heeft even mogen duren, maar ik ben dan ook eindelijk afgestudeed aan de TU Eindhoven in de master Building Physics and Services 

5
geplaatst: 24 februari 2018, 19:53 uur
crosskip schreef:
Het heeft even mogen duren, maar ik ben dan ook eindelijk afgestuurd aan de TU Eindhoven in de master Building Physics and Services
Het heeft even mogen duren, maar ik ben dan ook eindelijk afgestuurd aan de TU Eindhoven in de master Building Physics and Services
Je bent er afgestuurd? Van het gebouw gegooid omdat het servies niet goed was?
1
geplaatst: 24 februari 2018, 21:53 uur
EttaJamesBrown schreef:
(quote)
Krijg je met die Engelse masters, je Nederlands wordt er niet bepaald beter van =p
19
Misterfool
geplaatst: 10 april 2018, 13:35 uur
Heb vandaag mijn masterbul in ontvangst genomen. Misterfool is dus dezer dagen meester fool. 

1
geplaatst: 10 april 2018, 23:24 uur
Misterfool schreef:
Heb vandaag mijn masterbul in ontvangst genomen. Misterfool is dus dezer dagen meester fool.
Congrats! Mr. in welke hoek van het recht? En welke kant nu op in het (professionele) leven?
1
Misterfool
geplaatst: 13 april 2018, 01:12 uur
Chameleon Day schreef:
Congrats! Mr. in welke hoek van het recht? En welke kant nu op in het (professionele) leven?
(quote)
Burgerlijk recht/Ondernemingsrecht. Het was in principe een duale master (hoewel ik wel twee masterscripties heb voltooid). Ik heb de ambitie om (uiteindelijk) fraude te gaan bestrijden bij het OM/ de FIOD. Al kijk ik ook naar andere functies die leerzaam zijn voor een starter als ik. Grootste bottleneck is de reistijd. Ik kijk deswege naar woningen dichter bij de randstad. De achterhoek is namelijk een sarcofaag. Je komt er lastig in en er nog moeilijker uit.

1
geplaatst: 13 april 2018, 07:58 uur
Meester fool gefeliciteerd met je bul.
Dat laatste wat je zei valt toch wel mee? Het grote probleem is/wordt de vergrijzing. Er blijven minder bedrijven over om je Fiod praktijken op los te laten in de toekomst ?
Dat laatste wat je zei valt toch wel mee? Het grote probleem is/wordt de vergrijzing. Er blijven minder bedrijven over om je Fiod praktijken op los te laten in de toekomst ?
1
geplaatst: 13 april 2018, 12:13 uur
Misterfool schreef:
Burgerlijk recht/Ondernemingsrecht. Het was in principe een duale master (hoewel ik wel twee masterscripties heb voltooid). Ik heb de ambitie om (uiteindelijk) fraude te gaan bestrijden bij het OM/ de FIOD. Al kijk ik ook naar andere functies die leerzaam zijn voor een starter als ik.
Burgerlijk recht/Ondernemingsrecht. Het was in principe een duale master (hoewel ik wel twee masterscripties heb voltooid). Ik heb de ambitie om (uiteindelijk) fraude te gaan bestrijden bij het OM/ de FIOD. Al kijk ik ook naar andere functies die leerzaam zijn voor een starter als ik.
Fraudebestrijding bij OM/FIOD is wel een heel specifieke keuze. Je afstudeerrichting doet eerder aan een van de kantoren op de Zuidas denken. Kamertje/appartementje in (de buurt van) Amsterdam. Work hard, play hard.
7
geplaatst: 18 mei 2018, 21:13 uur
14 mei voor de tweede keer vader geworden. nu van een zoon.

Edit is 14 mei

Edit is 14 mei

1
geplaatst: 18 mei 2018, 21:47 uur
Mooi zo! Al een user-account aangemaakt? MuMe is toch een mannending en daar kan je niet vroeg genoeg mee beginnen

* denotes required fields.