menu

De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!

zoeken in:
Gefeliciteerd! Groetjes van Alicia!

Proficiat Graf!

Gefeliciteerd met je huwelijk Graf!

Proficiat!

En een heerlijk weertje erbij.

Proficiat!!!

Gefeliciteerd, Micha!

Sterkte Micha

Van harte!

Leuk nieuws, Micha, van harte!

En het advies van de Havenzangers in de wind geslagen, zij het op het nippertje... Gefeliciteerd!

En alweer nieuws van ome Graf. Eerst trouwen, en nu ook al een nieuwe baan. Vandaag gesprek gehad en maandag al beginnen, iets met techniek en machines en nog veel meer dingen waar ik geen reet van af weet. Is maar goed dat dat niet zoveel uit maakt voor de financiële afdeling!

Zal dus wat minder actief zijn op MuMe tijdens kantoortijden, het is maar dat jullie het weten.

Gefeliciteerd GrafGantz het huwelijk heeft al direct een positive uitwerking

Gefeliciteerd GrafGantz, mooi dat het geluk je weer toelacht.

Sluit ik me bij aan!

GrafGantz schreef:
Zal dus wat minder actief zijn op MuMe tijdens kantoortijden, het is maar dat jullie het weten.
Het aangaan van nieuwe verbindingen vraagt grote offers.

Van harte!

Lin
Even melden voor de mensen die toen ook al op MuMe actief waren: de eerste musicmeter-baby is vandaag 8 jaar geworden! Waar blijft de tijd....

8 jaar geleden, zo lang zit ik hier ook nog niet. Maar toch, van harte!

Misterfool
Van harte Lin en reptile71!

Gefeliciteerd!

Is de musicmeter baby alweer acht jaar geworden. Waar blijft de tijd. Van harte Lin en eptile71!.

https://dhdnwlz433hm8.cloudfront.net/wp-content/uploads/2017/02/music-math-children-Image-LARGE.jpg

Het heeft even mogen duren, maar ik ben dan ook eindelijk afgestudeed aan de TU Eindhoven in de master Building Physics and Services

crosskip schreef:
Het heeft even mogen duren, maar ik ben dan ook eindelijk afgestuurd aan de TU Eindhoven in de master Building Physics and Services

Je bent er afgestuurd? Van het gebouw gegooid omdat het servies niet goed was?

EttaJamesBrown schreef:
(quote)

Je bent er afgestuurd? Van het gebouw gegooid omdat het servies niet goed was?

Krijg je met die Engelse masters, je Nederlands wordt er niet bepaald beter van =p

Misterfool
Heb vandaag mijn masterbul in ontvangst genomen. Misterfool is dus dezer dagen meester fool.

Welgefeliciteerd Misterfool !

Misterfool schreef:
Heb vandaag mijn masterbul in ontvangst genomen. Misterfool is dus dezer dagen meester fool.

Congrats! Mr. in welke hoek van het recht? En welke kant nu op in het (professionele) leven?

Misterfool
Chameleon Day schreef:
(quote)

Congrats! Mr. in welke hoek van het recht? En welke kant nu op in het (professionele) leven?

Burgerlijk recht/Ondernemingsrecht. Het was in principe een duale master (hoewel ik wel twee masterscripties heb voltooid). Ik heb de ambitie om (uiteindelijk) fraude te gaan bestrijden bij het OM/ de FIOD. Al kijk ik ook naar andere functies die leerzaam zijn voor een starter als ik. Grootste bottleneck is de reistijd. Ik kijk deswege naar woningen dichter bij de randstad. De achterhoek is namelijk een sarcofaag. Je komt er lastig in en er nog moeilijker uit.

Meester fool gefeliciteerd met je bul.

Dat laatste wat je zei valt toch wel mee? Het grote probleem is/wordt de vergrijzing. Er blijven minder bedrijven over om je Fiod praktijken op los te laten in de toekomst

Misterfool schreef:
Burgerlijk recht/Ondernemingsrecht. Het was in principe een duale master (hoewel ik wel twee masterscripties heb voltooid). Ik heb de ambitie om (uiteindelijk) fraude te gaan bestrijden bij het OM/ de FIOD. Al kijk ik ook naar andere functies die leerzaam zijn voor een starter als ik.

Fraudebestrijding bij OM/FIOD is wel een heel specifieke keuze. Je afstudeerrichting doet eerder aan een van de kantoren op de Zuidas denken. Kamertje/appartementje in (de buurt van) Amsterdam. Work hard, play hard.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:12 uur

geplaatst: vandaag om 03:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.