menu

De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!

zoeken in:
14 mei voor de tweede keer vader geworden. nu van een zoon.

Edit is 14 mei

Van harte!

Gefeliciteerd!

korenbloem schreef:
17 mei voor de tweede keer vader geworden. nu van een zoon.

Mooi zo! Al een user-account aangemaakt? MuMe is toch een mannending en daar kan je niet vroeg genoeg mee beginnen

korenbloem schreef:
17 mei voor de tweede keer vader geworden. nu van een zoon.

Ha, in een mum van tijd een ware familyman geworden. Gefelicteerd, kerel. Mooi nieuws

Dank allen voor de bedankjes

Mjuman schreef:
(quote)

Mooi zo! Al een user-account aangemaakt? MuMe is toch een mannending en daar kan je niet vroeg genoeg mee beginnen

Nee maar wel een trout mask replica op vinyl gegeven (die heeft z'n pa nog niet eens voor zich zelf )

Van harte Stefan!

Gefeliciteerd!

Gefeliciteerd!

Gefeliciteerd!

Van harte!

Gefeliciteerd korenbloem!

Ik ben geslaagd voor mijn opleiding! Manager/ondernemer horeca niveau 4 in de pocket!

Gefelicteerd

Mooi nieuws, gefeliciteerd!

chevy93 schreef:
Deze jongen is officieel ingenieur. Allemaal te danken aan een afgeronde opleiding Technische Bedrijfskunde!
Aangezien studeren zo leuk is, heb ik er nog een opleiding achteraan gepakt.

Woensdag had ik mijn eindgesprek al, maar vandaag (na mijn presentatie) mag ik het officieel bekendmaken: met de 8,3 voor mijn scriptie is mijn opleiding Algemene Sociale Wetenschappen aan de Universiteit van Amsterdam afgerond.

Volgende halte: Research Master Child and Education, eveneens aan de UvA.

Misterfool
Gefeliciteerd!

Gefeliciteerd Chevy en Jordi!

chevy93 schreef:
(quote)
Aangezien studeren zo leuk is, heb ik er nog een opleiding achteraan gepakt.

Woensdag had ik mijn eindgesprek al, maar vandaag (na mijn presentatie) mag ik het officieel bekendmaken: met de 8,3 voor mijn scriptie is mijn opleiding Algemene Sociale Wetenschappen aan de Universiteit van Amsterdam afgerond.

Volgende halte: Research Master Child and Education, eveneens aan de UvA.

Baas boven baas

Klasse chevy!

dix
Deze user is inmiddels zijn halve aardse bestaan actief als zelfstandig ondernemer.

Gisteren zijn wij getrouwd, ik dus en mijn vriendin, na een mooie relatie van 10 jaar is het er toch van gekomen!

Mooi bericht, Van Helsing, felicitaties voor jou en je bruid!

Hoera, vandaag aangenomen bij het Mercier Hotel in Amsterdam. Nu nog een dak boven mijn hoofd vinden

Kun je geen kamertje boeken?

geplaatst:
Mijn vriendin en ik zijn sinds vandaag de trotse bezitter van een huis in de Utrechtse wijk Pijlsweerd

geplaatst:
Gefeliciteerd met de enorme hypotheekschuld!

Maartenn (crew)
geplaatst:
Titmeister schreef:
Mijn vriendin en ik zijn sinds vandaag de trotse bezitter van een huis in de Utrechtse wijk Pijlsweerd
Welkom in de buurt

geplaatst:
Titmeister schreef:

Grappig, week of 2 geleden rondje gefietst en toen kwamen we Utrecht aan de noordwest kant weer binnen, donken wat op het terras van die nieuwe tent aan de Keulse kade - in het oude DE-kantoor - en fietsten verder de kade af naar huis. Kwamen bij Kanaalzicht langs en dacht: "zou ie er nog wonen, en waar dan wel?.

In Utrecht - wijst de ervaring uit - word je alleen maar 'rijker' van het kopen van een eigen huis.
Trots is iets wat je wordt, als je je huis - grotendeels zelf - helemaal naar je zin hebt gemaakt; in sommige gevallen vergt dat even. En als je geld niet op is, kan je beter sommige dingen (badkamer, toilet, keuken) meteen aanpakken - later, als het huis eenmaal is ingericht, vergt dat veel meer moeite - en ik spreek uit ervaring.

Veel succes !

Gast
geplaatst: vandaag om 04:54 uur

geplaatst: vandaag om 04:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.