De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!
zoeken in:
0
geplaatst: 18 mei 2018, 21:48 uur
Ha, in een mum van tijd een ware familyman geworden. Gefelicteerd, kerel. Mooi nieuws

0
geplaatst: 18 mei 2018, 22:14 uur
Mjuman schreef:
Mooi zo! Al een user-account aangemaakt? MuMe is toch een mannending en daar kan je niet vroeg genoeg mee beginnen
(quote)
Mooi zo! Al een user-account aangemaakt? MuMe is toch een mannending en daar kan je niet vroeg genoeg mee beginnen
Nee maar wel een trout mask replica op vinyl gegeven (die heeft z'n pa nog niet eens voor zich zelf
)
7
geplaatst: 27 juni 2018, 23:02 uur
Ik ben geslaagd voor mijn opleiding! Manager/ondernemer horeca niveau 4 in de pocket! 

3
geplaatst: 30 juni 2018, 00:57 uur
chevy93 schreef:
Deze jongen is officieel ingenieur. Allemaal te danken aan een afgeronde opleiding Technische Bedrijfskunde!
Aangezien studeren zo leuk is, heb ik er nog een opleiding achteraan gepakt.Deze jongen is officieel ingenieur. Allemaal te danken aan een afgeronde opleiding Technische Bedrijfskunde!
Woensdag had ik mijn eindgesprek al, maar vandaag (na mijn presentatie) mag ik het officieel bekendmaken: met de 8,3 voor mijn scriptie is mijn opleiding Algemene Sociale Wetenschappen aan de Universiteit van Amsterdam afgerond.

Volgende halte: Research Master Child and Education, eveneens aan de UvA.
1
geplaatst: 30 juni 2018, 09:21 uur
chevy93 schreef:
Woensdag had ik mijn eindgesprek al, maar vandaag (na mijn presentatie) mag ik het officieel bekendmaken: met de 8,3 voor mijn scriptie is mijn opleiding Algemene Sociale Wetenschappen aan de Universiteit van Amsterdam afgerond.
(quote)
Aangezien studeren zo leuk is, heb ik er nog een opleiding achteraan gepakt.Woensdag had ik mijn eindgesprek al, maar vandaag (na mijn presentatie) mag ik het officieel bekendmaken: met de 8,3 voor mijn scriptie is mijn opleiding Algemene Sociale Wetenschappen aan de Universiteit van Amsterdam afgerond.

Baas boven baas

2
geplaatst: 30 juni 2018, 12:14 uur
Deze user is inmiddels zijn halve aardse bestaan actief als zelfstandig ondernemer.
3
geplaatst: 16 augustus 2018, 20:39 uur
Gisteren zijn wij getrouwd, ik dus en mijn vriendin, na een mooie relatie van 10 jaar is het er toch van gekomen!
1
geplaatst: 17 augustus 2018, 12:14 uur
Mooi bericht, Van Helsing, felicitaties voor jou en je bruid!
3
geplaatst: 31 augustus 2018, 13:50 uur
Hoera, vandaag aangenomen bij het Mercier Hotel in Amsterdam. Nu nog een dak boven mijn hoofd vinden 

9
geplaatst: 25 juli 2019, 19:29 uur
Mijn vriendin en ik zijn sinds vandaag de trotse bezitter van een huis in de Utrechtse wijk Pijlsweerd 

1
Maartenn (crew)
geplaatst: 25 juli 2019, 20:19 uur
Titmeister schreef:
Mijn vriendin en ik zijn sinds vandaag de trotse bezitter van een huis in de Utrechtse wijk Pijlsweerd
Welkom in de buurt Mijn vriendin en ik zijn sinds vandaag de trotse bezitter van een huis in de Utrechtse wijk Pijlsweerd

3
geplaatst: 25 juli 2019, 20:56 uur
Titmeister schreef:
Grappig, week of 2 geleden rondje gefietst en toen kwamen we Utrecht aan de noordwest kant weer binnen, donken wat op het terras van die nieuwe tent aan de Keulse kade - in het oude DE-kantoor - en fietsten verder de kade af naar huis. Kwamen bij Kanaalzicht langs en dacht: "zou ie er nog wonen, en waar dan wel?.
In Utrecht - wijst de ervaring uit - word je alleen maar 'rijker' van het kopen van een eigen huis.
Trots is iets wat je wordt, als je je huis - grotendeels zelf - helemaal naar je zin hebt gemaakt; in sommige gevallen vergt dat even. En als je geld niet op is, kan je beter sommige dingen (badkamer, toilet, keuken) meteen aanpakken - later, als het huis eenmaal is ingericht, vergt dat veel meer moeite - en ik spreek uit ervaring.

Veel succes !
1
geplaatst: 26 juli 2019, 08:29 uur
Titmeister schreef:
Hoera, eindelijk volwassen!

2
geplaatst: 26 juli 2019, 08:56 uur
Mjuman schreef:
in sommige gevallen vergt dat even. En als je geld niet op is, kan je beter sommige dingen (badkamer, toilet, keuken) meteen aanpakken - later, als het huis eenmaal is ingericht, vergt dat veel meer moeite - en ik spreek uit ervaring.
Veel succes !
(quote)
in sommige gevallen vergt dat even. En als je geld niet op is, kan je beter sommige dingen (badkamer, toilet, keuken) meteen aanpakken - later, als het huis eenmaal is ingericht, vergt dat veel meer moeite - en ik spreek uit ervaring.

Veel succes !
Ik heb afgelopen week mijn keuken vervangen en de vloer in mijn woonkamer en keuken, dat is behoorlijk uitdagend als je er al 4 jaar woont en het vol staat met spullen (o.a. loodzware buffetkast). Was ook de ideale week om het te doen met 35 graden hitte...
34
geplaatst: 27 augustus 2019, 12:58 uur
Vanochtend het nieuws ontvangen dat ik een 7,5 voor m'n scriptie heb gehaald, wat betekent dat ik mijn studie Muziekwetenschap af heb gerond!
?????
Eindelijk iemand met verstand van zaken op deze site. ?
?????
Eindelijk iemand met verstand van zaken op deze site. ?
* denotes required fields.