menu

De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!

zoeken in:
geplaatst:
Gefeliciteerd!

geplaatst:
Titmeister schreef:
Mijn vriendin en ik zijn sinds vandaag de trotse bezitter van een huis in de Utrechtse wijk Pijlsweerd

Hoera, eindelijk volwassen!

geplaatst:
Mjuman schreef:
(quote)

in sommige gevallen vergt dat even. En als je geld niet op is, kan je beter sommige dingen (badkamer, toilet, keuken) meteen aanpakken - later, als het huis eenmaal is ingericht, vergt dat veel meer moeite - en ik spreek uit ervaring.

Veel succes !

Ik heb afgelopen week mijn keuken vervangen en de vloer in mijn woonkamer en keuken, dat is behoorlijk uitdagend als je er al 4 jaar woont en het vol staat met spullen (o.a. loodzware buffetkast). Was ook de ideale week om het te doen met 35 graden hitte...

Vanochtend het nieuws ontvangen dat ik een 7,5 voor m'n scriptie heb gehaald, wat betekent dat ik mijn studie Muziekwetenschap af heb gerond!

Eindelijk iemand met verstand van zaken op deze site.

Arrie schreef:

Ik ben neerlandicus en letterkundige, dus ik mag alleen dingen zeggen over teksten. Mag jij nu alleen dingen zeggen over de muziek? Misschien moeten we een duo worden.

Super, Arnout! Gefeliciteerd!

Gefeliciteerd Arrie! Mooie prestatie!

Gefeliciteerd, Arnout.

Maar ging dat niet alleen over klassieke/easy listening muziek?
Meen me te herinneren dat je bij aanvang van deze studie zoiets aangaf.

Poeha schreef:

Maar ging dat niet alleen over klassieke/easy listening muziek?
Meen me te herinneren dat je bij aanvang van deze studie zoiets aangaf.

Nee hoor. De studie is tegenwoordig een stuk moderner, ik heb nog presentaties over gangsta rap gegeven enzo.

Slowgaze schreef:
(quote)

Ik ben neerlandicus en letterkundige, dus ik mag alleen dingen zeggen over teksten. Mag jij nu alleen dingen zeggen over de muziek? Misschien moeten we een duo worden.

Slowman and Garriefunkel.

Proficiat Arrie.

Gefeliciteerd Arrie

panjoe (moderator)
Lekker bezig Arrie!

Fantastisch Arrie! Proficiat.

Nice, gefeliciteerd Arnout! Al ideeën over hoe je dat in qua werk gaat/wil gaan invullen?

Arrie schreef:
Vanochtend het nieuws ontvangen dat ik een 7,5 voor m'n scriptie heb gehaald, wat betekent dat ik mijn studie Muziekwetenschap af heb gerond!

Goed bezig!
Waar ging je scriptie over? Het uiteenlopende postgedrag van leden op een Nederlands muziekforum?

Ataloona schreef:
Nice, gefeliciteerd Arnout! Al ideeën over hoe je dat in qua werk gaat/wil gaan invullen?

Vanaf eind 2014/begin 2015, zo'n anderhalf jaar voor ik deze studie begon, ben ik me gaan richten op de muziekjournalistiek, maar dan nog wel als amateur. Ik schreef voor o.a. 3voor12/Utrecht en de website van Pinguin Radio en ben in die periode best wel gegroeid en kwam er ook steeds verder mee. Dat vond ik erg leuk dus dat is het liefst waar ik nu verder in wil. Ik ga de komende tijd oriënteren hoe ik dat het beste kan aanpakken. Mijn scriptie vergde zoveel energie dat ik nu niet meteen een duidelijk plan klaar heb liggen voor het vervolg.

Om die reden heb ik voor morgenochtend ook een afspraak gemaakt met een 'career officier' van de UU. Wellicht heeft die ook nog wat goede adviezen voor andere dingen die ik zelf over het hoofd zie maar wel goed bij me passen.

aerobag schreef:
(quote)

Goed bezig!
Waar ging je scriptie over? Het uiteenlopende postgedrag van leden op een Nederlands muziekforum?

Haha, dat was nog best een leuk idee geweest! Maar mijn scriptie ging over de representatie van gender in queer rap, waarbij ik de videoclips van Mykki Blanco als case study heb genomen.

Tof Arnout! Gefeliciteerd

Arrie schreef:
'career officier'
Dit is toch wel een hele bijzondere vorm van 'dunglish'.

Haha het was een typo.

Gefeliciteerd Arnout!

Proficiat Arnout

Gast
geplaatst: vandaag om 11:15 uur

geplaatst: vandaag om 11:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.