De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!
zoeken in:
0
Thudd
geplaatst: 29 augustus 2020, 18:54 uur
Vandaag 24 jaar geleden getrouwd/Gisteren 7 jaar geleden dat m'n oudste zoon overleed/Morgen 8 jaar geleden dat hij diagnose botkanker kreeg.
1
geplaatst: 29 augustus 2020, 19:49 uur
Vreselijk Thudd van je zoon.
Volgende week is het KWF kankerbestrijding collecte, geef allen gul zodat men deze ziekte
kan bestrijden.
Volgende week is het KWF kankerbestrijding collecte, geef allen gul zodat men deze ziekte
kan bestrijden.
1
geplaatst: 30 augustus 2020, 08:30 uur
Twee verschrikkelijke jubilea, Thudd, die pijn zal niet slijten. Sterkte.
1
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 8 september 2020, 19:14 uur
Las het net in een ander topic. Gefeliciteerd, en geniet ervan
Heiko
20
geplaatst: 12 september 2020, 07:58 uur
Voor ik vertrek wou ik toch graag hier ook nog een berichtje plaatsen. Want na een relatie van bijna 10 jaar stap ik ik vandaag met de love of my life in het huwelijksbootje! Gezien corona zal het een stuk kleinschaliger zijn en was de weg er naar iets bumpier dan verwacht, maar we kijken er enorm naar uit om vandaag finaal het ja-woord te kunnen zeggen tegen elkaar. ❤
1
geplaatst: 12 september 2020, 08:14 uur
Gefeliciteerd dumb_helicopter.
Ik wens jullie beiden en lang en gezond en gelukkig leven.
Ik wens jullie beiden en lang en gezond en gelukkig leven.
0
geplaatst: 12 september 2020, 09:32 uur
Hier verdriet bij the Dungeon Familie. Schoonvader veel te jong gestorven vannacht. Ik neem afscheid van een bescheiden stille en koppige man met een goed hart die altijd voor ons klaar stond. Hij was ook een zeer bedreven muzikant die als een leraar en dirigent het spelniveau van menig pianist, organist en zangkoor naar een hoger niveau tilde. Een groot mystagoog.
1
geplaatst: 13 september 2020, 14:57 uur
dumb_helicopter, de beste wensen voor jullie beiden, en Dungeon, veel sterkte!
20
geplaatst: 16 september 2020, 08:46 uur
Het heeft sinds m'n afstuderen niet echt meegezeten met het vinden van een fijne baan in loondienst, maar het komende halfjaar ben ik gelukkig onder de pannen: gisteren ben ik begonnen als communicatiemedewerker bij de Utrechtste kunstinstelling BAK.
1
geplaatst: 16 september 2020, 10:34 uur
Gefeliciteerd Maarten! Kan lastig zijn inderdaad, ik ken het probleem. Veel plezier bij je baan.
1
geplaatst: 16 september 2020, 14:55 uur
Slowgaze schreef:
Het heeft sinds m'n afstuderen niet echt meegezeten met het vinden van een fijne baan in loondienst, maar het komende halfjaar ben ik gelukkig onder de pannen: gisteren ben ik begonnen als communicatiemedewerker bij de Utrechtste kunstinstelling BAK.
Gefeliciteerd en veel succes!
2
geplaatst: 16 september 2020, 18:48 uur
Slowgaze schreef:
Leuk dat je aan de bak kan
2
geplaatst: 16 september 2020, 19:33 uur
0
geplaatst: 16 september 2020, 20:14 uur
jordidj1, EttaJamesBrown, iemand anders merkte al op dat hij altijd al had gedacht dat ik nog eens in de BAK zou belanden.
2
geplaatst: 20 oktober 2020, 19:04 uur
Nog gefeliciteerd met je nieuwe baan Slowgaze!
En dumb_helicopter van harte met je kersverse huwelijk!
En dumb_helicopter van harte met je kersverse huwelijk!
2
geplaatst: 18 december 2020, 23:07 uur
De afgelopen twee maanden zijn wij maar weer eens verhuisd met de werkplaats. Dat virus geeft tijd en vraagt ruimte, de oprotpremie van de huurbaas gaf ons het laatste zetje. Nu vierhonderd vierkante meter op het vierde en wat mij betreft laatste adres in Roffa.
0
geplaatst: 19 december 2020, 07:35 uur
Slowgaze schreef:
maar het komende halfjaar ben ik gelukkig onder de pannen: gisteren ben ik begonnen als communicatiemedewerker bij de Utrechtste kunstinstelling BAK.
maar het komende halfjaar ben ik gelukkig onder de pannen: gisteren ben ik begonnen als communicatiemedewerker bij de Utrechtste kunstinstelling BAK.
Oh, zijn die nu ook in lock down.
0
geplaatst: 19 december 2020, 12:57 uur
dix schreef:
De afgelopen twee maanden zijn wij maar weer eens verhuisd met de werkplaats. Dat virus geeft tijd en vraagt ruimte, de oprotpremie van de huurbaas gaf ons het laatste zetje. Nu vierhonderd vierkante meter op het vierde en wat mij betreft laatste adres in Roffa.
Waar zit je nu? Zo ongeveer dan, kan begrijpen dat je hier niet het exacte adres wil neerplempen

* denotes required fields.