De Site / Gebruikers / Wie schrijft/maakt zelf muziek of bespeelt een instrument?
zoeken in:
0
geplaatst: 15 april 2011, 17:41 uur
Ma

Dat is wel een ontzettend vreemde (en zeer domme) fout, aangezien ik ook weet dat het gewoon voor A mineur staat, ook toen ik het bericht schreef. Dus snap ook niet zo goed hoe ik dat heb kunnen omkeren, want Ma is niks. Duidelijk moge zijn dat het om een fout ging, heb het dan ook aangepast in mijn bericht. Erg dom
Kan inmiddels ook de C een beetje. Ik ga zo dus dooroefenen en dan zie ik verder. Had het er vandaag met een meisje uit mijn klas over, die doet het ook nog niet zo lang. En die liet ik de akkoorden van The King Of Carrot Flowers (ze had er één of andere site voor) zien en ook zij zei dat dat wel te doen is, dus dat is mijn streven

Dat is wel een ontzettend vreemde (en zeer domme) fout, aangezien ik ook weet dat het gewoon voor A mineur staat, ook toen ik het bericht schreef. Dus snap ook niet zo goed hoe ik dat heb kunnen omkeren, want Ma is niks. Duidelijk moge zijn dat het om een fout ging, heb het dan ook aangepast in mijn bericht. Erg dom

Kan inmiddels ook de C een beetje. Ik ga zo dus dooroefenen en dan zie ik verder. Had het er vandaag met een meisje uit mijn klas over, die doet het ook nog niet zo lang. En die liet ik de akkoorden van The King Of Carrot Flowers (ze had er één of andere site voor) zien en ook zij zei dat dat wel te doen is, dus dat is mijn streven

0
geplaatst: 15 april 2011, 18:50 uur
niels94 schreef:
Ma

Ma

Hahahaha! Je bent gewoon dyxelist- dyxelisties- gewoon dysxelis- dix-
Laat maar.
0
geplaatst: 19 april 2011, 16:14 uur
Ik denk dat ik nu eindelijk mijn stijl gevonden heb...na 4 jaar teaching van mijn beste kameraad en laten prutsen en uitvinden met alles.....ben ik gestart met dit eigen gezicht, reacties van de omgeving hier is fantastisch: 
Wat vinden de muziek liefhebbers hier.

Wat vinden de muziek liefhebbers hier.

0
Sietse
geplaatst: 19 april 2011, 20:46 uur
Het zit beter in elkaar dan eerdere dingen die je hier hebt gepost, al doet hij mij persoonlijk qua soort muziek helemaal niets.
Ik krijg zo'n waan van promotie filmpjes voor de ogen (muzak zullen we maar zeggen).
Maar hier is zeker een markt voor
Ik krijg zo'n waan van promotie filmpjes voor de ogen (muzak zullen we maar zeggen).
Maar hier is zeker een markt voor

0
geplaatst: 19 april 2011, 22:06 uur
Dankje Sietse 
Maar mijn muziek promoten was niet mijn gedachte eerlijk gezegd, graag krijg je reacties en hoop je dat mensen het luisteren.
(maar ze kennen me op een andere meter site en die ontsnappen er ook niet aan. Ik deel wel eens te veel zonder het in te zien
)

Maar mijn muziek promoten was niet mijn gedachte eerlijk gezegd, graag krijg je reacties en hoop je dat mensen het luisteren.
(maar ze kennen me op een andere meter site en die ontsnappen er ook niet aan. Ik deel wel eens te veel zonder het in te zien
)
0
geplaatst: 20 april 2011, 08:21 uur
Dankje Gallow
, wil deze stijl ook blijven hanteren en daar steeds beter in te worden. 
, wil deze stijl ook blijven hanteren en daar steeds beter in te worden. 
0
geplaatst: 20 april 2011, 14:52 uur
Ik vond het zeer aardig, ik voelde hem wel. Zit mooi in elkaar en is voldoende afwisselend. Netjes gedaan dus 

0
geplaatst: 20 april 2011, 16:20 uur
Thanks Niels, 
Ja zulke reacties doen goed, deze stijl-face houd ik aan en maar steeds telkens weer verbeteren

Ja zulke reacties doen goed, deze stijl-face houd ik aan en maar steeds telkens weer verbeteren

0
Sietse
geplaatst: 20 april 2011, 19:05 uur
ik bedoel meer muziek voor onder een promotiefilmpje. Als achtergrond muziek...niet iets met promotie gaan doen.
0
geplaatst: 22 april 2011, 20:42 uur
Heb veel zin in de zomervakantie, na onze eerste winter EP liggen er nu plannen voor een volwaardig album. we zitten beide vol met ideeën en verwachtingen, dus ben benieuwd wat we ervan gaan brouwen 

0
geplaatst: 22 april 2011, 22:31 uur
Sorry als ik dat gemist heb, maar hoe heet je band of muziekduo of iets anders (geen idee wat 'jullie' zijn)?
0
geplaatst: 23 april 2011, 08:29 uur
Wat voor muziek maak je? En waar is de winter EP te beluisteren? 

0
geplaatst: 23 april 2011, 15:03 uur
qua muziekstijl, ik zou het niet weten
een wat ingetogener nummer:
Choiceless - The Rut of Craze
Wat harder, hoewel ook wat fragmentarischer:
Choiceless - Panem et Cinceres
0
Woutt
geplaatst: 24 april 2011, 11:53 uur
Protonos schreef:
(embed)
(embed)
(embed)
(embed)
Eerste nummer is zeker vrij redelijk.

Tweede nummer is niet echt mijn ding, maar kan wel horen dat het goed in elkaar zit.

0
geplaatst: 25 april 2011, 14:20 uur
Tof dat je het eerste nummer leuk vindt 
Ik zing namelijk op dat nummer

Ik zing namelijk op dat nummer

0
Misterfool
geplaatst: 25 april 2011, 17:21 uur
Niet verkeerd protonos: niet verkeerd!. Als dit in de toekomst nog beter wordt zie ik me zelf wel een cd'tje kopen.
0
geplaatst: 25 april 2011, 17:23 uur
uiteraard gaan de credits voor de syntheszerpartijen naar musicboy2602 

0
geplaatst: 28 april 2011, 17:21 uur
Gitaar en ukelele.. En ik zing d'r wel 'ns bij..
Ik had 'n liedje geschreven op mijn gieter en op school op 'n uitvoering gespeeld. Ben nog niet helemaal tevreden, maar ik ben toch wel benieuwd wat jullie er van vinden.
Of moet ik dit bij het 'eigen bandjes kritiekdinges' zetten? (van een bandje is namelijk geen sprake.
)

Ik had 'n liedje geschreven op mijn gieter en op school op 'n uitvoering gespeeld. Ben nog niet helemaal tevreden, maar ik ben toch wel benieuwd wat jullie er van vinden.
Of moet ik dit bij het 'eigen bandjes kritiekdinges' zetten? (van een bandje is namelijk geen sprake.
)
0
geplaatst: 28 april 2011, 20:41 uur
Masimo: Ik ben behoorlijk verrast. Je hebt echt een goede stem, ga zo door! 
Protonos: Het eerste nummer is erg goed. Gave synthsolo in het tweede nummer, complimenten voor musicboy2602!

Protonos: Het eerste nummer is erg goed. Gave synthsolo in het tweede nummer, complimenten voor musicboy2602!

0
Ulfat-e-Zulmat
geplaatst: 28 april 2011, 22:27 uur
Ook van mijn kant lofuitingen! Heb je het nummer zelf geschreven?
0
geplaatst: 28 april 2011, 22:38 uur
Thanks!
Oui! Heb 't een jaartje geleden op papier als 'mijn-eerste-zelf-geschreven-liedje' gezet. Het heeft na een jaar trouwens nog steeds geen titel. Over het nummer ben ik zelf nog niet helemaal tevreden, maar ach, ik leef nog lang!
Daarnaast erg mooie songs, Protonos, heb ze net beiden op m'n gemak beluisterd, en ze zitten echt heel sterk in elkaar! En dan vooral die tweede!
Ulfat-e-Zulmat schreef:
Oui! Heb 't een jaartje geleden op papier als 'mijn-eerste-zelf-geschreven-liedje' gezet. Het heeft na een jaar trouwens nog steeds geen titel. Over het nummer ben ik zelf nog niet helemaal tevreden, maar ach, ik leef nog lang!

Daarnaast erg mooie songs, Protonos, heb ze net beiden op m'n gemak beluisterd, en ze zitten echt heel sterk in elkaar! En dan vooral die tweede!

0
geplaatst: 28 april 2011, 23:53 uur
Je hebt talent Masimo!! Goede stem.
Volg je les? Of ben je autodidact? Ben je van plan om een band te vormen?
En dit nummer staat dus over 20 jaar op de CD 'Masimo - Collected Early Works'.
Volg je les? Of ben je autodidact? Ben je van plan om een band te vormen?
En dit nummer staat dus over 20 jaar op de CD 'Masimo - Collected Early Works'.
0
geplaatst: 29 april 2011, 09:52 uur
Mooi nummer Maximo!
Je kijkt ook zo verlegen als je klaar bent
Je kijkt ook zo verlegen als je klaar bent

0
sxesven
geplaatst: 30 april 2011, 10:39 uur
Mooie stem, geweldig! 
Bandcamp van mijn HNW-project Panic - niet voor alle oren geschikt vrees ik, maar ok
Panic - panichnw.bandcamp.com

Bandcamp van mijn HNW-project Panic - niet voor alle oren geschikt vrees ik, maar ok
Panic - panichnw.bandcamp.com
0
geplaatst: 30 april 2011, 11:05 uur
Het zal waarschijnlijk nooit mijn muziek worden, maar dit ging eigenlijk nog wel, tenminste niet van die herrie als wat ik laatst eens beluisterde
Het grappige is dat je denkt dat er geen variatie in zit (of tenminste, dat denk ik met mijn waarschijnlijk ongeoefende oor), maar als je het balkje verder schuift hoor je ineens iets heel anders
Maar verder is dit niet iets wat ik zelf zou gaan luisteren.
Vraagje: hoe maak je dit?
Het grappige is dat je denkt dat er geen variatie in zit (of tenminste, dat denk ik met mijn waarschijnlijk ongeoefende oor), maar als je het balkje verder schuift hoor je ineens iets heel anders
Maar verder is dit niet iets wat ik zelf zou gaan luisteren.Vraagje: hoe maak je dit?

0
Gallow
geplaatst: 30 april 2011, 14:58 uur
Klinkt goed sven
al heb ik je werk al eens eerder gehoord. Een beetje te traag naar mijn smaak maar alsnog een fijne 10 minuten.
al heb ik je werk al eens eerder gehoord. Een beetje te traag naar mijn smaak maar alsnog een fijne 10 minuten.* denotes required fields.