De Site / Gebruikers / Wie schrijft/maakt zelf muziek of bespeelt een instrument?
zoeken in:
0
Rizz
geplaatst: 30 april 2011, 15:22 uur
@Masimo; Erg mooi nummer 
@Hardcoremaster; Vet, hou hier wel van, lekker om mee uit te brakken op een zaterdagoch.. ehm middag.

@Hardcoremaster; Vet, hou hier wel van, lekker om mee uit te brakken op een zaterdagoch.. ehm middag.
0
Sietse
geplaatst: 2 mei 2011, 21:36 uur
Masimo schreef:
Gitaar en ukelele.. En ik zing d'r wel 'ns bij..
Ik had 'n liedje geschreven op mijn gieter en op school op 'n uitvoering gespeeld. Ben nog niet helemaal tevreden, maar ik ben toch wel benieuwd wat jullie er van vinden.
Of moet ik dit bij het 'eigen bandjes kritiekdinges' zetten? (van een bandje is namelijk geen sprake.
)
(embed)
Ik had 'n liedje geschreven op mijn gieter en op school op 'n uitvoering gespeeld. Ben nog niet helemaal tevreden, maar ik ben toch wel benieuwd wat jullie er van vinden.
Of moet ik dit bij het 'eigen bandjes kritiekdinges' zetten? (van een bandje is namelijk geen sprake.
)(embed)
(Omdat ik altijd zo'n ontzettende zijkstraal/lul ben...)
Klinkt mooi man, zit heel veel in. Hopelijk komt er meer van dit (niet te poppy worden heh
)
0
Sietse
geplaatst: 2 mei 2011, 22:24 uur
Ohh en omdat ik ook wat anders kan dan ruis maken hier een hele korte sampel van een stukje waarin ik een klein beetje van de mogelijkheden in Audiomulch laat horen:
Toying around by Orphax on SoundCloud - Create, record and share your sounds for free
En dat ziet er in Mulch dan zo uit:

EDIT:
hier nog een voor mij meer gangbaar werk van mijn later dit jaar uit te komen cd (dit is de ongemasterde versie, gemasterde heb ik ook al maar die blijft nog ff staan waar ie staat).
Samen aan het water by Orphax on SoundCloud - Create, record and share your sounds for free
Toying around by Orphax on SoundCloud - Create, record and share your sounds for free
En dat ziet er in Mulch dan zo uit:

EDIT:
hier nog een voor mij meer gangbaar werk van mijn later dit jaar uit te komen cd (dit is de ongemasterde versie, gemasterde heb ik ook al maar die blijft nog ff staan waar ie staat).
Samen aan het water by Orphax on SoundCloud - Create, record and share your sounds for free
0
geplaatst: 6 mei 2011, 16:45 uur
Choiceless is terug 
Na wat schrijf-, opname- en mixsessietjes zijn een aantal nummers voor onze eerste full-length release nu af! En de belofte bij Misterfool is ingelost: het is beter. Veel beter!
Heel veel luisterplezier!

Na wat schrijf-, opname- en mixsessietjes zijn een aantal nummers voor onze eerste full-length release nu af! En de belofte bij Misterfool is ingelost: het is beter. Veel beter!
Heel veel luisterplezier!
0
geplaatst: 7 mei 2011, 18:43 uur
Rizz schreef:
@Masimo; Erg mooi nummer
@Hardcoremaster; Vet, hou hier wel van, lekker om mee uit te brakken op een zaterdagoch.. ehm
middag.
@Masimo; Erg mooi nummer

@Hardcoremaster; Vet, hou hier wel van, lekker om mee uit te brakken op een zaterdagoch.. ehm
middag.
Nog Bedankt Rizz

0
Sietse
geplaatst: 9 mei 2011, 21:50 uur
Ach ja, wat zal ik zeggen...beetje promotie werk met oud materiaal van mij moet kunnen.
Mijn grootste achievement tot nu toe in de muziek: gedraaid worden door John Peel in zijn radio show...
Op 8 juli 2004 was het dan zover, op miraculeuze wijze is John Peel aan een verzamelaar gekomen waar toevallig 2 nummers van op stonden. Van deze compilatie heeft hij totaal 2 nummers gedraaid, en een van de twee was van mij (ipv. bij Pete Namlook of een andere bekendere naam).
Luister hier de opname van mijn 4 minutes of fame (incl. inleiding door John Peel, een van zijn bekende foutjes want hij zet eerst het verkeerde nummer op en daarna de volledige track Glass die van mijn hand komt):
Orphax-glass (John Peel show, BBC radio 1, july 8th 2004) by Orphax on SoundCloud - Create, record and share your sounds for free
Mijn grootste achievement tot nu toe in de muziek: gedraaid worden door John Peel in zijn radio show...
Op 8 juli 2004 was het dan zover, op miraculeuze wijze is John Peel aan een verzamelaar gekomen waar toevallig 2 nummers van op stonden. Van deze compilatie heeft hij totaal 2 nummers gedraaid, en een van de twee was van mij (ipv. bij Pete Namlook of een andere bekendere naam).
Luister hier de opname van mijn 4 minutes of fame (incl. inleiding door John Peel, een van zijn bekende foutjes want hij zet eerst het verkeerde nummer op en daarna de volledige track Glass die van mijn hand komt):
Orphax-glass (John Peel show, BBC radio 1, july 8th 2004) by Orphax on SoundCloud - Create, record and share your sounds for free
0
geplaatst: 9 mei 2011, 23:16 uur
Dat is inderdaad een grote eer!
Hoe ben je erachter gekomen dat ze je nummer draaiden?
Hoe ben je erachter gekomen dat ze je nummer draaiden?
0
geplaatst: 10 mei 2011, 19:27 uur
Masimo schreef:
)
(embed)
)(embed)
Nou ben ook wel onder de indruk hoor Masimo. Top nummer
. Zeer goede stem.
0
geplaatst: 26 juni 2011, 23:46 uur
Wat vinden de mensen van dit?
blijft toch altijd leuk om te doen, bezig zijn met muziek..ik kan er weer even tegenaan
blijft toch altijd leuk om te doen, bezig zijn met muziek..ik kan er weer even tegenaan

0
geplaatst: 27 juni 2011, 16:58 uur
Masimo schreef:
)
(embed)
)(embed)
Mooi! Je hebt alleen een andere stem dan dat je bij je hoofd zou denken ofzo

0
geplaatst: 27 juni 2011, 17:59 uur
Nee hoor, je moet alleen een bordje op je hoofd plakken met pas op! Stem en hoofd matchen niet (:
0
geplaatst: 27 juni 2011, 23:00 uur
In 2 Bands, Blackball en The Lazy Horses:
http://blackballrocks.hyves.nl/
Official Website Of The Lazy Horses - thelazyhorses.com
http://blackballrocks.hyves.nl/
Official Website Of The Lazy Horses - thelazyhorses.com
0
geplaatst: 27 juli 2011, 20:54 uur
Na 1 week opnemen is onze nieuwe plaat klaar.
Invloeden: Progressive Rock, Rock, Folk
http://www.mediafire.com/?y...
Invloeden: Progressive Rock, Rock, Folk
http://www.mediafire.com/?y...
0
geplaatst: 28 augustus 2011, 17:15 uur
Eens een keer alles uit de kast getrokken wat ik kan bieden..hopenlijk zijn er mensen met reacties wat er nog beter kan..voor mij is dit een klein levenswerk geworden. Geniet ervan. 

0
Sietse
geplaatst: 28 augustus 2011, 19:51 uur
Je bent weer een stuk verder gekomen. Ik heb eigenlijk, in tegenstelling tot andere keren, heel weinig kritiek (behalve dat het gewoon niet mijn ding is).
Alleen de bassdrum vind ik niet echt lekker. Die klinkt mij iets te geforceerd, waardoor de beat met niet helemaal fijn in de oren klinkt.
Verder nog heel veel herhaling/terugkerende patronen.
Maar goed bezig, zo door gaan en je komt er wel
Alleen de bassdrum vind ik niet echt lekker. Die klinkt mij iets te geforceerd, waardoor de beat met niet helemaal fijn in de oren klinkt.
Verder nog heel veel herhaling/terugkerende patronen.
Maar goed bezig, zo door gaan en je komt er wel

0
geplaatst: 28 augustus 2011, 20:15 uur
Dankje Sietse
..toch weer leuke punten om in de gaten te houden. 
..toch weer leuke punten om in de gaten te houden. 
0
geplaatst: 28 augustus 2011, 22:29 uur
Ik ben weer 'ns wat wezen opnemen! Dit is de opbrengst van dit weekend:
Ik hoop dat 'ie jullie bevalt! Erg benieuwd naar jullie mening! (voor de lieve mensjes die willen reageren..)
Ik hoop dat 'ie jullie bevalt! Erg benieuwd naar jullie mening! (voor de lieve mensjes die willen reageren..)
0
geplaatst: 28 augustus 2011, 22:52 uur
Zeer mooi dit!
Echt een prachtige stem heb je Thomas
Je legt ook veel gevoel in de muziek.
Chique!
Echt een prachtige stem heb je Thomas

Je legt ook veel gevoel in de muziek.
Chique!
0
geplaatst: 30 augustus 2011, 13:22 uur
Afgelopen zomer veel met mijn iPad gepruts en dit als reslutaat...
Ook al te downloaden op bandcamp en heb al een aantal lovende reacties van een handje vol aziaten op facebook.
Yuko Yuko - yukoyuko.bandcamp.com
Yuko Yuko | Facebook
0
geplaatst: 30 augustus 2011, 13:28 uur
Masimo schreef:
Ik ben weer 'ns wat wezen opnemen! Dit is de opbrengst van dit weekend:
(embed)
Jezus, echt heel goed. Je hebt een beetje de stem van James Morrison (compliment, vind hem een van de betere populaire zangers van de laatste tijd), maar je maakt wel echt een prachtig, duister sfeertje met je gitaar, doet erg denken aan Nick Drake en Jackson C. Frank, maar ook een heel klein beetje (je wil het waarschijnlijk niet horen Ik ben weer 'ns wat wezen opnemen! Dit is de opbrengst van dit weekend:
(embed)
) de rustige kant van Radiohead. Echt professioneel klinkend, geweldige opnamekwaliteit heb je ook. Waar en hoe heb je die precies gekocht, als ik mag vragen?
0
geplaatst: 30 augustus 2011, 20:20 uur
Erg bedankt voor de mooie complimenten - doet me altijd goed om te horen dat 't gewaardeerd wordt. Motiveert in ieder geval om meer te maken.. 

Nogmaals bedankt voor de reacties; erg leuk om te lezen!

hoi123 schreef:
) de rustige kant van Radiohead. Echt professioneel klinkend, geweldige opnamekwaliteit heb je ook. Waar en hoe heb je die precies gekocht, als ik mag vragen?
Line 6 Toneport UX2 + Røde M3 microfoon. Kan de gitaar ook inpluggen bij de Line 6 (wat wel zou leiden tot nog beter geluid qua gitaar) maar heb deze keer de gitaar tegelijk met de zang opgenomen via de microfoon. Qua opnameprogramma gebruik ik Reaper.. (quote)
Jezus, echt heel goed. Je hebt een beetje de stem van James Morrison (compliment, vind hem een van de betere populaire zangers van de laatste tijd), maar je maakt wel echt een prachtig, duister sfeertje met je gitaar, doet erg denken aan Nick Drake en Jackson C. Frank, maar ook een heel klein beetje (je wil het waarschijnlijk niet horen
Nogmaals bedankt voor de reacties; erg leuk om te lezen!
* denotes required fields.