MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Wie schrijft/maakt zelf muziek of bespeelt een instrument?

zoeken in:
Hier ben ik dan op drums. Een klein stukje improvisatie:

[embed]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=t6uCvOLDdd4[/embed]

Stijn_Slayer
Volgens mij kan je best wel goed drummen. Hoelang heb je al les/les gehad?

Wow... Wil je in onze nog niet opgerichte screamoband? Slowgaze is daar ook wel voor te porren vermoed ik. Nee, klonk erg goed! Plus, je ziet er erg lief uit

Stijn_Slayer schreef:
Hoelang heb je al les/les gehad?

Ik heb nu 7 jaar les. Dit is maar een klein stukje. Ik ben nu bezig met Panic Attack van Dream Theater dus die wil ik zeker op film gaan zetten.

Ik speel voornamelijk Metal. Met drumles ben ik bezig met jazz en wereldmuziek en dat soort ritmiek is ook goed te gebruiken in Metal. Dit filmpje is midtempo, ik kan sneller. Maar daar gaat het niet altijd om. Ik zal mijn screamodrumskills ook eens gaan verbeteren.

Stijn_Slayer
Metal is sowieso ook een goede oefening om op niveau te blijven. Technisch gezien vind je er de meest hoogstaande drummers, inderdaad ook vanwege de vele invloeden die erin verwerkt worden.

Over jazz invloeden gesproken, check ook eens wat van Carl Palmer.

niels94 schreef:
Wow... Wil je in onze nog niet opgerichte screamoband? Slowgaze is daar ook wel voor te porren vermoed ik. Nee, klonk erg goed! Plus, je ziet er erg lief uit

Ik speel mondharmonica.

Perfect Dan is onze band zo'n beetje compleet.

Don Cappuccino schreef:

(embed)

Dus je heet Mike!

Waar zijn de potten en pannen gebleven? Ik hoop niet dat je te mainstream bent geworden Slowgaze, want dat zou hoe dan ook achteruitgang betekenen.

Ik rap wel wat nummertjes mee op de aanstaande plaat. Heb veel toffe teksten liggen o.a. over het opeten van parkieten, het begluren van imkers en het leven als een duif door de ogen van een labrador.

Intressant, Rob! Maar je zou ook iets over het feit dat je rood haar hebt kunnen rappen?

Ik speel neusfluit en ik kan 3 akkoorden op gitaar (Em7, Dmaj7 en A6). Ben op B6 aan het oefenen nu. Valt dat in een screamoband in te passen?

Vast wel. Wie gaat er nou schreeuwen dan?

Sietse
ik kan heel boos schreeuwen en kijken, mag ik dan ook mee doen?

We worden inmiddels wel de Jostorchid Band.

Sietse
nou nou, niet zo respectloos jegens de josti band heh.

Sietse
hier anders een voorbeeld stukje van improvisatie zang van mij:

Nou ben ik zo benieuwd en zie ik weer niks.

Ik vind 't tof

Ik vind het een echo.

Don Cappuccino schreef:

(embed)

Ik ga binnenkort ook eens een dubbele bass aanschaffen, komt bij het spelen van metal erg van pas

Voor de geïnteresseerden: Gloeilamp drumt nu 8 jaar, speelt 2 jaar gitaar en zingt en schrijft. Zit nu een jaar in een folk/metal bandje. Filmmateriaal volgt!

ClassicRocker
Don Cappuccino schreef:

(embed)

Je lijkt als twee druppels op een piepjonge John Bonham...

Mooi stukje drums van Don.

Ook Masimo en Panjoe mogen gehoord worden.

Bram speelt gitaar, maar Bram is daar vreselijk in. Gauw lessen, ik wil ook een Screamobandje oprichten.

Eveningguard schreef:
Bram speelt gitaar, maar Bram is daar vreselijk in. Gauw lessen, ik wil ook een Screamobandje oprichten.

Mooi, mag ik de drummer zijn?

Natuurlijk. Maar Rob mag niet.

Straat en screamo past ook niet..

Improvision
Wat bazel jij nu:

Zoals Gloeilamp al zei: Het past niet.

Improvision schreef:
Wat bazel jij nu:

(embed)

Niet mijn stylo dit

Sietse
Rhythm & Poetry schreef:
Ik vind het een echo.

Zit niet echt een echo in...zijn loopjes waar bij sommige een reverb wordt gebruikt, maar echo...niets daarvan. Wel nog een effect waardoor het lijkt als of er echo over zit, maar het is gewoon een keer of 10 mijn stem over elkaar gelegd (allemaal met keelzang).

Is tevens live opgenomen zonder edit of wat dan ook.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:37 uur

geplaatst: vandaag om 13:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.