De Site / Gebruikers / Wie schrijft/maakt zelf muziek of bespeelt een instrument?
zoeken in:
0
Sietse
geplaatst: 8 mei 2012, 22:48 uur
Zo dan: Throat Singing Improvisation by Orphax on SoundCloud - Create, record and share your sounds for free
(ps fix je flash)
0
geplaatst: 8 mei 2012, 22:57 uur
Eveningguard schreef:
Bram speelt gitaar, maar Bram is daar vreselijk in. Gauw lessen, ik wil ook een Screamobandje oprichten.
Bram speelt gitaar, maar Bram is daar vreselijk in. Gauw lessen, ik wil ook een Screamobandje oprichten.
Concurrentie, hm? Weet wel dat wij aan beefs doen, want wij zijn wél straat. You best protect ya neck.
0
geplaatst: 8 mei 2012, 23:04 uur
Sietse schreef:
Zo dan: Throat Singing Improvisation by Orphax on SoundCloud - Create, record and share your sounds for free
(ps fix je flash)
(quote)
(ps fix je flash)
Vraag maar even aan Apple of ze flash op m'n iPhone zetten.

0
geplaatst: 10 mei 2012, 11:57 uur
Ik neem sinds enige tijd muziek op die ik op mijn blog plaats. Tot nu toe zijn dat steeds begeleidingsbanden die ik (vaak meerstemmig) inzing.
Ik zou het leuk vinden om wat reakties en tips te ontvangen. Mochten er andere muzikanten zijn die eventueel willen samenwerken, dan zou ik dat ook heel leuk vinden.
Mijn blog: ~/.NL - tildeslash.nl
Ik zou het leuk vinden om wat reakties en tips te ontvangen. Mochten er andere muzikanten zijn die eventueel willen samenwerken, dan zou ik dat ook heel leuk vinden.
Mijn blog: ~/.NL - tildeslash.nl
0
Sietse
geplaatst: 10 mei 2012, 15:47 uur
Eveningguard schreef:
(quote)
hahaha, wie neemt dan ook een iphone

0
geplaatst: 10 mei 2012, 17:00 uur
Ik heb hem geluisterd, bezwerend!
Ik heb overigens ook naar 'Nor Yet Titled Recording' geluisterd, ook die is vrij bezwerend en 'spannend', bij gebrek aan een betere woordkeuze.
Ik heb overigens ook naar 'Nor Yet Titled Recording' geluisterd, ook die is vrij bezwerend en 'spannend', bij gebrek aan een betere woordkeuze.

0
panjoe (moderator)
geplaatst: 27 mei 2012, 16:40 uur
Paalhaas schreef:
Ik ben door je post benieuwd geworden naar deze muziek, en heb dit plaatje eens beluisterd. Erg fraai, waarvoor bedankt!
(quote)
Ik ben door je post benieuwd geworden naar deze muziek, en heb dit plaatje eens beluisterd. Erg fraai, waarvoor bedankt!
Graag gedaan!
Ik zal die plaat ook eens oprakelen want ik ben wel erg benieuwd wat Lauro nog meer heeft gecomponeerd. Ik kan (en ken) alleen Vals Venezolano 2 & 3. Bovendien is het ook altijd goed om naar écht goede gitaristen te luisteren: kan ik nog wat van leren.
0
geplaatst: 3 juni 2012, 21:01 uur
Ik heb een tijd lang trompet gespeeld maar sinds kort ben ik gestart met gitaarlessen. Bevalt me prima maar moet nog een hoop leren 

0
geplaatst: 6 juli 2012, 17:02 uur
En hier is mijn nieuwe drumfilmpje, een cover van het nummer Self Bias Resistor van Fear Factory:
0
geplaatst: 6 juli 2012, 17:12 uur
Het begin doet me een beetje onwennig aan, dan spreek ik over de seconden 12 tot 24.
Voor de rest vind ik het vrij aardig gedrumt, maar het lijkt mij vooral een erg lastig nummer om te drummen. Je drumstijl is iets te 'relaxed' om het helemaal over te bregen, ik weet het niet.
Maar vanaf 53 is het wel enorm strak
Voor de rest vind ik het vrij aardig gedrumt, maar het lijkt mij vooral een erg lastig nummer om te drummen. Je drumstijl is iets te 'relaxed' om het helemaal over te bregen, ik weet het niet.

0
geplaatst: 6 juli 2012, 18:15 uur
Ducoz schreef:
Het begin doet me een beetje onwennig aan, dan spreek ik over de seconden 12 tot 24.
Ik moet me echt goed concentreren bij dit nummer. Je gaat namelijk heel snel vertragen of versnellen met het tempo. Het begin is inderdaad niet geweldig maar ik wil fouten er gewoon in laten zitten, ik ben een mens en geen machine.

Het is inderdaad een erg lastig nummer waar ik al een jaar of 3 mee bezig ben. Volgende keer wil ik iets rustigers gaan doen.
0
geplaatst: 6 juli 2012, 18:56 uur
Wees blij dat je geen machine bent 
Waarom drum je eigenlijk naar de muur toe?

Waarom drum je eigenlijk naar de muur toe?
0
geplaatst: 6 juli 2012, 19:25 uur
Je bent toch in principe dezelfde ruimte kwijt als je hem andersom neer zet? behalve dat het krukje er dan achter staat?
Maakt voor de rest ook niet uit, heldere uitleg.
Maakt voor de rest ook niet uit, heldere uitleg.
0
geplaatst: 6 juli 2012, 22:17 uur
Don Cappuccino schreef:
En die zitten er niet eens in!
(quote)
En die zitten er niet eens in!
Maar het lijkt me dat blastbeats ook zo gespeeld worden? Begon er al aardig op te lijken namelijk.
0
geplaatst: 6 juli 2012, 22:25 uur
Bij een blastbeat bewegen de handen echt om en om. Het is moeilijk om uit te leggen, dit is een filmpje die de blastbeat heel goed uitlegt, de basis:
Zo zie je gelijk een van de meesters van de blastbeat, Derek Roddy. Zoek wat filmpjes van hem op YouTube en sla steil achterover van die snelheid!
Zo zie je gelijk een van de meesters van de blastbeat, Derek Roddy. Zoek wat filmpjes van hem op YouTube en sla steil achterover van die snelheid!
0
geplaatst: 14 augustus 2012, 21:21 uur
Ik heb weer een nieuw filmpje geplaatst. Ik heb de opbouwende kritieken goed tot me genomen:
Hier ben ik het wel mee eens. Daarom heb ik dit keer voor een simpeler nummer gekozen, Keep On Rotting In The Free World van Carcass. Er zit nu wat mij betreft veel meer power in:
Hier ben ik het wel mee eens. Daarom heb ik dit keer voor een simpeler nummer gekozen, Keep On Rotting In The Free World van Carcass. Er zit nu wat mij betreft veel meer power in:
0
geplaatst: 20 augustus 2012, 23:25 uur
Ik speel conga's in een band.
Zelf muziek schrijven kan ik niet...ik heb wel ooit eens een te gekke beat in elkaar gezet op een Roland Groovebox, telt dat ook?

Zelf muziek schrijven kan ik niet...ik heb wel ooit eens een te gekke beat in elkaar gezet op een Roland Groovebox, telt dat ook?

0
geplaatst: 25 augustus 2012, 08:36 uur
Dit is echt maar een schets. Deze muziek werkt voor mij alleen als het nummer dan ook minstens een minuut of 10 lang is. Best goed gemaakt, dat wel. 

0
geplaatst: 26 augustus 2012, 11:05 uur
In De Site > Gebruikers > Lowerpug joins the crew:
Hoi iedereen,
Mijn naam is Robbie aka Lowerpug. Ik gebruik de Moviemeter en Musicmeter sites nu al een tijd en heb maar besloten mij te registeren. Ik ben sinds kort begonnen met mijn eigen muziek producer bedrijfje en heb al een eerste song gemaakt.
Mijn eerste song: Acrylic - Lowerpug by Lowerpug on SoundCloud - Create, record and share your sounds for free
Mijn website: http://www.lowerpug.nl/
Regards,
Lowerpug
Hoi iedereen,
Mijn naam is Robbie aka Lowerpug. Ik gebruik de Moviemeter en Musicmeter sites nu al een tijd en heb maar besloten mij te registeren. Ik ben sinds kort begonnen met mijn eigen muziek producer bedrijfje en heb al een eerste song gemaakt.
Mijn eerste song: Acrylic - Lowerpug by Lowerpug on SoundCloud - Create, record and share your sounds for free
Mijn website: http://www.lowerpug.nl/
Regards,
Lowerpug
0
geplaatst: 26 augustus 2012, 11:09 uur
Kan je tegenwoordig jezelf gewoon toevoegen aan de crew? In dat geval ben ik vanaf heden een moderator.
* denotes required fields.