menu

De Site / Gebruikers / Waarom juist deze avatar?

zoeken in:
Ik vond m wel passend aangezien dit een muzieksite is en ik gitaar speel
Voor de rest geen poëtische dingen aan toe te voegen, zoals hier boven mij wel gebeurd

Ik vond 'm wel passend aangezien ik wel eens op een roltrap sta.

Gaat de roltrap naar boven of naar beneden?

GrafGantz schreef:
Ik vond 'm wel passend aangezien ik wel eens op een roltrap sta.

Wist niet dat deze site iets met roltrappen te maken had?
Goed om te weten, waar kan ik terecht?

Thekillers87327 schreef:
Nee, trapliften vooral.

Aurum schreef:
(quote)
Nee, trapliften vooral.

Aha...

Thekillers87327 schreef:
(quote)

Goed om te weten, waar kan ik terecht?

Zoals ze in China zeggen, niks mis met een beetje loltlappen.

AOVV schreef:
Omdat Bulbasaur.
Iedereen weet dat Squirtle eindbaas is.

BeatHoven schreef:
Iedereen weet dat Squirtle eindbaas is.

#TeamCharmander

# TeamTorchic.

Tijd voor een nieuwe en wel deze:https://www.musicmeter.nl/images/cover/781000/781618.300.jpg
Het viel me op dat deze albumhoes ontzettend veel lijkt op de donkergele Enjoy the Silence-avatar met zwarte roos die ik al sinds jaar en dag heb. Daarnaast vind ik Virus een erg goed album en vind ik 'm wel toepasselijk in deze corona-tijd. Daarom deze (tijdelijke) wissel.

Ik heb de kleur van m'n avatar maar even weer aangepast aan de originele kleur van de release waar ie vandaan komt: AFX - Analogue Bubblebath
https://www.musicmeter.nl/images/cover/17000/17480.jpg

Reden voor de avatar: Midden jaren 90 luisterde ik vooral turn up the bass-verzamelaars, house etc. totdat ik opeens deze plaat van AFX (Aphex Twin) hoorde. Dat boeide me direct veel meer. Sindsdien via Aphex Twin (en als goede start het Warp label) steeds meer boeiende experimentele elektronica ontdekt.

In feite was deze plaat dus mijn 'portal' naar de piep-jan-knor muziek.

Ik heb mijn oude lijken avater verandert in een van mijn cockertjes, mijn jongste Lola.

Om even promotie te maken voor dit stukje genialiteit. Klik vooral op de linkjes in mijn berichten bij die plaat. Als je weinig tijd hebt, help ik je wel kiezen: klik

EDIT: Voordat mensen compleet in paniek raken: Regina komt wel weer snel terug, maak je maar geen zorgen.

Omdat het dubbel liefde is

Teunnis schreef:
Om even promotie te maken voor dit stukje genialiteit. Klik vooral op de linkjes in mijn berichten bij die plaat. Als je weinig tijd hebt, help ik je wel kiezen: klik

EDIT: Voordat mensen compleet in paniek raken: Regina komt wel weer snel terug, maak je maar geen zorgen.
Ik ben op dit moment nog niet compleet in paniek, maar ik hoop toch wel dat Regina snel terug komt (ik heb je link namelijk geklikt en geluisterd en... ik hoor toch liever mevrouw Spektor zullen we maar zeggen).

Regina zelf was ook niet blij. Ik kreeg meteen een bericht in mijn inbox, waarin Regina bedelde om mijn aandacht. Ze dacht daarin te kunnen slagen door Songs te namedroppen. Dat slaagde, uiteraard.

Regina Spektor "Prisoners" feat. Caleb Teicher - Late Show #PlayAtHome - YouTube

Maar daar bleef het niet bij. Cook besloot daarop meteen maar weer een nieuw album aan te kondigen + single. Voorlopig wint Regina, maar de strijd is nog niet gestreden!

Ik probeer de realiteit van de werkelijkheid een stukje dichter op je bord te brengen + dat het nooit te laat is om je dromen na te jagen.

Omdat juist deze avatar mijn nog immer groeiende liefde voor één der beste metalplaten (en -bands) ooit het beste weergeeft. En het juist vandaag tijd was voor een nieuwe. Het is immers alweer september.

Omdat ik van deze vrouw houd en deze foto swagger oozen doet.

Om verwarring te vermijden: zelfde als op m'n identiteitskaart.

http://www.dana-mad.ru/gal/images/Rodney%20Matthews/Stories/rodney_matthews_stories_the%20fall%20of%20the%20golden%20age.jpg

Fall of the Golden Age van Rodney Matthews

Deze werd ook gebruikt voor de re-issue van Eloy - Planets uit 1981.

Het is onze slapende poes Minoes. Ik hou ook veel van slapen, en van veel slapen.

Back to Andre.

ZAP! schreef:
Back to Andre.

Wie is Andre?

Mssr Renard - beter: wie was...?
Je had het kunnen weten, maar vooruit, een beetje educatie en extra reclame kan geen kwaad: Andre.

ZAP! schreef:
Mssr Renard - beter: wie was...?
Je had het kunnen weten, maar vooruit, een beetje educatie en extra reclame kan geen kwaad: Andre.

Nog nooit van gehoord. Maar hey, dat is post-1990 hè. Ik ken maar 1 bandje uit die tijd: Spice Girls.

Mssr Renard schreef:
...dat is post-1990 hè...
Niet bepaald. De beste man begon zijn carrière al in de 50s, dus no exqze there... al was dat niet waar ik op doelde.

Ik weet vaak niet direct waar mensen op doelen. Het lijkt soms alsof mijn hersenen wat anders werken. Maar ik heb er wel plezier in.

Had 'm simpelweg al es eerder (een hele tijd) op MuMe gehad en in dit topic gemeld, waar jij ook regelmatig zit... easy peasy.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:25 uur

geplaatst: vandaag om 20:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.