De Site / Gebruikers / Mijn Vraag Aan.....
zoeken in:
0
geplaatst: 26 september 2008, 18:22 uur
deric raven schreef:
Mijn vraag aan Arno; hoe ben je in aanraking gekomen met die geweldige muziek uit begin jaren 80 (The The, The Sound, Dead Kennedys).
Mijn vraag aan Arno; hoe ben je in aanraking gekomen met die geweldige muziek uit begin jaren 80 (The The, The Sound, Dead Kennedys).
Ik geloof dat ik zo ongeveer 90% van mijn muzieksmaak heb leren kennen op Musicmeter. Jaren geleden kende ik enkel The Cure, maar zo wist ik dat dat soort muziek wel min ding is. Via MuMe heb ik dan alle andere bands ontdekt. Zelfde voor Dead Kennedys.
0
edris.
geplaatst: 27 september 2008, 12:10 uur
Zeg het maar gerust als jij een vraag hebt aan iemand.
0
geplaatst: 27 september 2008, 12:37 uur
Wel ja, een vraagje aan Zachary Glass: misschien kijk ik bij de verkeerde albums, maar wanneer komt er nog eens zo'n fijne albumrecensie als van weleer?
0
Sietse
geplaatst: 27 september 2008, 15:19 uur
Stuur hem wel ff een PM, geen idee of hij ngo heel actief is hier nl.
0
geplaatst: 24 februari 2009, 14:54 uur
Even een vraag aan mensen die in het zuidwesten van Nederland wonen. Heeft iemand ook twee luide knallen/bonken gehoord een uurtje geleden. Het was hoor- en voelbaar in het noordwesten van België.
0
pretfrit
geplaatst: 24 februari 2009, 15:19 uur
geen paniek... het is de buurman die achter de schutting aan het roken is
0
geplaatst: 24 februari 2009, 15:19 uur
Geen idee wat het was. Er zijn speculaties over een lichte aardbeving of gewoon twee straaljagers die door de geluidsmuur gingen.
0
geplaatst: 24 februari 2009, 15:38 uur
0
geplaatst: 24 februari 2009, 15:40 uur
't Was inderdaad nogal een knal. Het hele gebouw (aan Dok Noord, Gent) daverde hier op z'n grondvesten.
0
geplaatst: 24 februari 2009, 15:59 uur
pretfrit schreef:
Ik zie ook rook
Ik zie ook rook
Beter heb ik ze vandaag nog niet gehoord.
0
geplaatst: 25 februari 2009, 16:47 uur
...Van een Turks maatschappij!
Een oudere klas gaat naar Turkije volgende week, dit zal enkele ouders wel extra ongerust maken
Er was ooit eens een tijd waarin men zei dat vliegen de veiligste vorm van vervoer was.
Wie heeft een vraag voor mij?
0
geplaatst: 25 februari 2009, 17:18 uur
Van vervoer bedoel je. 
En inderdaad, dat is het, en het is onzin om te zeggen dat het dat niet meer is vanwege 1 ongeluk.

En inderdaad, dat is het, en het is onzin om te zeggen dat het dat niet meer is vanwege 1 ongeluk.
0
geplaatst: 25 februari 2009, 17:40 uur
Er gebeuren toch ook ongelukken met auto's, daar gaan mensen niet minder om rijden, dus men gaat nu vast ook niet minder vliegen.
0
geplaatst: 25 februari 2009, 19:49 uur
Kill_illuminati schreef:
(quote)
Oh ironie. Doet me denken aan het Nieuwe Westen in Rotterdam. Daar is een bakkerij die zich op de gevel een "Turks Bakkerij" noemt.
0
geplaatst: 25 februari 2009, 20:53 uur
lauradance schreef:
Er gebeuren toch ook ongelukken met auto's, daar gaan mensen niet minder om rijden, dus men gaat nu vast ook niet minder vliegen.
Nee man het word gewoon zo gebracht door de media maar dagelijks gebeuren er allerlei fiets ongelukken maar dat zie je niet terug op de T.V. Een vliegtuig ongeluk verkoopt lekker.

0
geplaatst: 26 februari 2009, 00:33 uur
Mag ik een vraag stellen? Heb er nog 1 tegoed uit 2006 (zie elders dit topic)

0
geplaatst: 26 februari 2009, 14:43 uur
Een vraag aan Onderhond dan.
Zijn mening over de stijl Ambient is mij wat onduidelijk. Bij een aantal berichten kom ik tegen dat hij er weinig mee heeft en komen de termen 'melig' en 'saai' voorbij, maar op andere plekken (Steve Roach - Structures of Silence, Henrik B - Kryoniks bijv.) wordt het wel gewaardeerd. Ook veel van zijn muziek heeft ambient invloeden. Onderhond, hoe zit dat?
Zijn mening over de stijl Ambient is mij wat onduidelijk. Bij een aantal berichten kom ik tegen dat hij er weinig mee heeft en komen de termen 'melig' en 'saai' voorbij, maar op andere plekken (Steve Roach - Structures of Silence, Henrik B - Kryoniks bijv.) wordt het wel gewaardeerd. Ook veel van zijn muziek heeft ambient invloeden. Onderhond, hoe zit dat?

0
geplaatst: 26 februari 2009, 14:50 uur
Ik hou zeker wel van ambient, maar vooral bepaalde strekkingen. Gemengd met een aantal zaken kan ik er mij ook absoluut aan gaan irriteren.
Wat ik wel leuk vind:
* duistere soundscapes.
* volledig electronisch
* kil mag, zweverig ook.
Wat ik niet leuk vind.
* mix met analoge instrumenten
* processed sounds gedoe. Vind ik erg zenuwachtig.
Daarnaast kan ambient ofwel echt betoveren, ofwel erg druilerig klinken. Hou niet zo van de "bruine, herfst" ambient die hier nogal vaak in de lucht geprezen wordt. Hoop dat dit al wat verduidelijkt, anders moet je nog maar eens wat concrete voorbeelden aandragen
Wat ik wel leuk vind:
* duistere soundscapes.
* volledig electronisch
* kil mag, zweverig ook.
Wat ik niet leuk vind.
* mix met analoge instrumenten
* processed sounds gedoe. Vind ik erg zenuwachtig.
Daarnaast kan ambient ofwel echt betoveren, ofwel erg druilerig klinken. Hou niet zo van de "bruine, herfst" ambient die hier nogal vaak in de lucht geprezen wordt. Hoop dat dit al wat verduidelijkt, anders moet je nog maar eens wat concrete voorbeelden aandragen

0
geplaatst: 11 januari 2010, 21:06 uur
aERodynamIC schreef:
Met alle spelletjes en discussies op het forum, de berichten bij de albums, kom je toch regelmatig een aantal die-hards op MuMe tegen.
Nu is er al het topic waarin je je kunt voorstellen aan iedereen, maar ik kan me ook ook voorstellen dat je iets specifieks van een bepaalde user zou willen weten. Het lijkt mij wel leuk om dit d.m.v het doorgeven van een vraag aan een door jou uitgekozen user te doen. Als deze bereid is daarop te antwoorden kan die weer een vraag stellen aan een andere door hem/haar uitgekozen user. Voel je je niet geroepen te antwoorden kaats de bal dan terug naar de vragensteller, zodat die een nieuwe vraag voor een andere user kan bedenken.
Met alle spelletjes en discussies op het forum, de berichten bij de albums, kom je toch regelmatig een aantal die-hards op MuMe tegen.
Nu is er al het topic waarin je je kunt voorstellen aan iedereen, maar ik kan me ook ook voorstellen dat je iets specifieks van een bepaalde user zou willen weten. Het lijkt mij wel leuk om dit d.m.v het doorgeven van een vraag aan een door jou uitgekozen user te doen. Als deze bereid is daarop te antwoorden kan die weer een vraag stellen aan een andere door hem/haar uitgekozen user. Voel je je niet geroepen te antwoorden kaats de bal dan terug naar de vragensteller, zodat die een nieuwe vraag voor een andere user kan bedenken.
Dit topic is te leuk om in de vergetelheid te raken, daarom het maar weer eens onder de aandacht brengen.
Ook omdat ik een vraag heb aan Sandokan-veld.

Sander: ik herken me wel een beetje in jouw smaak en reviews aangaande Nirvana, R.E.M., Radiohead, etc. Je bent ook duidelijk een kind van de jaren '90 (als ik dat mag zeggen). Vraag me alleen af of hoe zo iemand bij Charles Mingus uitkomt, want dat is toch wel één van jouw topfavorieten, heb ik het idee.
Heb zelf ook een CD van de beste man (en nog een paar albums digitaal), maar ik zou hem nog niet direct bij mijn favoriete artiesten zetten. Waarom jij wel, is mijn vraag.

0
geplaatst: 11 januari 2010, 21:24 uur
Misschien wel handig om de user waar de vraag aan gericht is een PM te sturen 

0
geplaatst: 11 januari 2010, 21:31 uur
Heb je helemaal gelijk in, maar als de digitale postduiven hun werk hebben gedaan is dat al gelukt. 

* denotes required fields.