De Site / Gebruikers / "I'm coming out"
zoeken in:
0
SelmaDuim
geplaatst: 4 april 2006, 14:54 uur
Hmm, ergens dacht ik dat je ouder was, dan dat je nu lijkt te zijn door dit verhaal. Hoe oud ben je eigenlijk, shappy? 

0
geplaatst: 4 april 2006, 16:50 uur
Op basis van zijn top 10 zou ik Shappy ook wel in de 30 schatten...
0
geplaatst: 4 april 2006, 17:52 uur
shappy1010 schreef:
Oh ja en ik had als één van de eerste een cd van een leuk alternatief (zo dacht ik) meidenbandje uit Engeland. Helemaal grijsgedraaid, niet wetend dat ongeveer een maand later heel de wereld die plaat draaide. Ik heb het over de spice girls.
Oh ja en ik had als één van de eerste een cd van een leuk alternatief (zo dacht ik) meidenbandje uit Engeland. Helemaal grijsgedraaid, niet wetend dat ongeveer een maand later heel de wereld die plaat draaide. Ik heb het over de spice girls.
whahaa, dat had ik met (schaam) London Beat....
0
geplaatst: 4 april 2006, 19:11 uur
Wat was nou het verschil tussen de Teenage Mutant Ninja Turtles en de Teenage Mutant Hero Turtles?
0
geplaatst: 4 april 2006, 20:03 uur
Je mag toch helemaal geen Engelse woorden gebruiken bij scrabble?
0
geplaatst: 4 april 2006, 20:10 uur
gemaster schreef:
Ik kan dus stoppen met mijn zoektocht naar de spelregels.

0
geplaatst: 5 april 2006, 19:15 uur
Bij het leeghalen van mijn ouderlijk huis stuitte ik op oa mijn plakboeken van Roberto Jacketti & The Scooters, Olivia Newton-John en John Travolta.....
...en dan te bedenken dat ik toendertijd ook helemaal gek was van The Boulevard of Broken Dreams....altijd een mens van uitersten geweest.... 
...en dan te bedenken dat ik toendertijd ook helemaal gek was van The Boulevard of Broken Dreams....altijd een mens van uitersten geweest.... 
0
geplaatst: 6 april 2006, 16:59 uur
Ik ook, en dan eet ik die kleur waar ik er het meeste van heb het eerst op, enzovoort... 

0
handsome_devil
geplaatst: 6 april 2006, 16:59 uur
The Scientist schreef:
Ik ook, en dan eet ik die kleur waar ik er het meeste van heb het eerst op, enzovoort...

Ik eet juist altijd de minst mooie kleur op :O
0
geplaatst: 6 april 2006, 17:04 uur
Ik zorg altijd dat ik er uiteindelijk van alle kleuren evenveel heb. Als ik bv. maar 2 gele heb, dan eet ik van de anderen net zoveel totdat ik van alle kleuren 2 heb. Om vervolgens over 1tje van te nemen, etc.
Knippen jullie ook je nagels elke keer in een andere volgorde?

0
geplaatst: 6 april 2006, 17:06 uur
herman schreef:
Ik zorg altijd dat ik er uiteindelijk van alle kleuren evenveel heb. Als ik bv. maar 2 gele heb, dan eet ik van de anderen net zoveel totdat ik van alle kleuren 2 heb. Om vervolgens over 1tje van te nemen, etc.
Dat doe ik dus ook, zo bedoelde ik mijn bovenste post ook. (zodra ik er wat van heb opgegeten is het niet meer de kleur waar er het meeste van zijn.
0
geplaatst: 6 april 2006, 17:09 uur
Ik haal ook altijd de 'misdrukte' dubbele chocoladevlokken, waar er een paar bovenop elkaar zitten, uit mijn broodbeleg en eet die apart op.
0
geplaatst: 6 april 2006, 17:19 uur
Bij mij blijven de blauwe als laatste over en de bruine zijn als eerste weg 

0
geplaatst: 6 april 2006, 17:25 uur
Ik eet nooit chocoladevlokken, maar als ik zoute pinda's eet, dan begin ik altijd met diegene die nog met beide helften aan elkaar zitten. 

0
geplaatst: 6 april 2006, 17:29 uur
Ik heb wel een andere zéér trieste tik: als ik een boterham eet, moet ik, voordat ik een hap kan nemen, eerst uitgebreid gaan controleren of er niks vreemds opzit.
Overgehouden aan een krantenbericht over een meisje dat McDonalds ooit aanklaagde voor een kever in haar hamburger... En 10 jaar later doe ik het nog steeds
Overgehouden aan een krantenbericht over een meisje dat McDonalds ooit aanklaagde voor een kever in haar hamburger... En 10 jaar later doe ik het nog steeds

0
geplaatst: 6 april 2006, 17:34 uur
Oei. Herken het wel een beetje. Nadat ik een beschimmelde boterham had geproefd, had ik dat ook een tijdje. Dus ik check nu altijd ietsje beter mijn boterhammen, voordat ik ze smeer. Meer in het algemeen ben ik sowieso wel een beetje huiverig voor schimmels en beestjes. Ik ben nog net niet bang voor spinnen. 

0
dutch2
geplaatst: 6 april 2006, 17:37 uur
Anna.R schreef:

Lijkt me best lekker, een Bugburger
Maar eh, inderdaad wel een beetje vervelend als je daar nog steeds zo'n last van hebt.Overigens heb ik niets tegen schimmels. Je krijgt volgens mij sowieso al genoeg rottigheid naar binnen, daar kunnen ook nog wel wat schimmels bij. Niet dat ik ze opzoek, trouwens...
0
geplaatst: 6 april 2006, 20:22 uur
herman schreef:
....maar als ik zoute pinda's eet, dan begin ik altijd met diegene die nog met beide helften aan elkaar zitten.
....maar als ik zoute pinda's eet, dan begin ik altijd met diegene die nog met beide helften aan elkaar zitten.

Hé, ik doe dat dus precies andersom!
En wat de M&M's betreft: ik dacht dat er bij mij een steekje los zat, maar ben blij te lezen dat anderen precies hetzelfde doen

0
geplaatst: 6 april 2006, 20:25 uur
Dat is toch wat M&M's eten leuk maakt, als ze allemaal zwart waren waren ze allang uitgestorven.
0
geplaatst: 6 april 2006, 20:25 uur
The Scientist schreef:
Ik haal ook altijd de 'misdrukte' dubbele chocoladevlokken, waar er een paar bovenop elkaar zitten, uit mijn broodbeleg en eet die apart op.

0
geplaatst: 6 april 2006, 20:27 uur
dutch2 schreef:
Overigens heb ik niets tegen schimmels. Je krijgt volgens mij sowieso al genoeg rottigheid naar binnen, daar kunnen ook nog wel wat schimmels bij. Niet dat ik ze opzoek, trouwens...
Overigens heb ik niets tegen schimmels. Je krijgt volgens mij sowieso al genoeg rottigheid naar binnen, daar kunnen ook nog wel wat schimmels bij. Niet dat ik ze opzoek, trouwens...
Gelukkig maar, want die lekkere Franse blauwe kaasjes of onze good old champignons... allemaal (vruchten van) schimmels

0
geplaatst: 6 april 2006, 20:29 uur
Tjee, wat een dwangmatige mensen zitten hier! Bij mij is het gewoon graaien hoor. 

0
geplaatst: 6 april 2006, 20:35 uur
nou ja, dat is dus maar de vraag, zijn 'wij' nou normaal of 'zij'
* denotes required fields.