MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / "I'm coming out"

zoeken in:
SelmaDuim
Hmm, ergens dacht ik dat je ouder was, dan dat je nu lijkt te zijn door dit verhaal. Hoe oud ben je eigenlijk, shappy?

Op basis van zijn top 10 zou ik Shappy ook wel in de 30 schatten...

shappy1010 schreef:

Oh ja en ik had als één van de eerste een cd van een leuk alternatief (zo dacht ik) meidenbandje uit Engeland. Helemaal grijsgedraaid, niet wetend dat ongeveer een maand later heel de wereld die plaat draaide. Ik heb het over de spice girls.

whahaa, dat had ik met (schaam) London Beat....

Wat was nou het verschil tussen de Teenage Mutant Ninja Turtles en de Teenage Mutant Hero Turtles?

Met Scrabble 6 punten

Je mag toch helemaal geen Engelse woorden gebruiken bij scrabble?

gemaster schreef:
Je mag toch helemaal geen Engelse woorden gebruiken bij scrabble?

Ik kan dus stoppen met mijn zoektocht naar de spelregels.

Bij het leeghalen van mijn ouderlijk huis stuitte ik op oa mijn plakboeken van Roberto Jacketti & The Scooters, Olivia Newton-John en John Travolta..... ...en dan te bedenken dat ik toendertijd ook helemaal gek was van The Boulevard of Broken Dreams....altijd een mens van uitersten geweest....

Ik haal nog steeds de kleuren uit elkaar bij M&M's

Exfrozen schreef:
Ik haal nog steeds de kleuren uit elkaar bij M&M's

Shit! Ik ook!
Het was mezelf niet eens opgevallen.

Ik ook, en dan eet ik die kleur waar ik er het meeste van heb het eerst op, enzovoort...

handsome_devil
The Scientist schreef:
Ik ook, en dan eet ik die kleur waar ik er het meeste van heb het eerst op, enzovoort...

Ik eet juist altijd de minst mooie kleur op :O

Ik zorg altijd dat ik er uiteindelijk van alle kleuren evenveel heb. Als ik bv. maar 2 gele heb, dan eet ik van de anderen net zoveel totdat ik van alle kleuren 2 heb. Om vervolgens over 1tje van te nemen, etc.

Knippen jullie ook je nagels elke keer in een andere volgorde?

herman schreef:
Ik zorg altijd dat ik er uiteindelijk van alle kleuren evenveel heb. Als ik bv. maar 2 gele heb, dan eet ik van de anderen net zoveel totdat ik van alle kleuren 2 heb. Om vervolgens over 1tje van te nemen, etc.

Dat doe ik dus ook, zo bedoelde ik mijn bovenste post ook. (zodra ik er wat van heb opgegeten is het niet meer de kleur waar er het meeste van zijn.

Ik doe precies hetzelfde

Ik haal ook altijd de 'misdrukte' dubbele chocoladevlokken, waar er een paar bovenop elkaar zitten, uit mijn broodbeleg en eet die apart op.

Bij mij blijven de blauwe als laatste over en de bruine zijn als eerste weg

Ik eet nooit chocoladevlokken, maar als ik zoute pinda's eet, dan begin ik altijd met diegene die nog met beide helften aan elkaar zitten.

Ik heb wel een andere zéér trieste tik: als ik een boterham eet, moet ik, voordat ik een hap kan nemen, eerst uitgebreid gaan controleren of er niks vreemds opzit.
Overgehouden aan een krantenbericht over een meisje dat McDonalds ooit aanklaagde voor een kever in haar hamburger... En 10 jaar later doe ik het nog steeds

Oei. Herken het wel een beetje. Nadat ik een beschimmelde boterham had geproefd, had ik dat ook een tijdje. Dus ik check nu altijd ietsje beter mijn boterhammen, voordat ik ze smeer. Meer in het algemeen ben ik sowieso wel een beetje huiverig voor schimmels en beestjes. Ik ben nog net niet bang voor spinnen.

dutch2
Anna.R schreef:
Overgehouden aan een krantenbericht over een meisje dat McDonalds ooit aanklaagde voor een kever in haar hamburger... En 10 jaar later doe ik het nog steeds

Lijkt me best lekker, een Bugburger Maar eh, inderdaad wel een beetje vervelend als je daar nog steeds zo'n last van hebt.

Overigens heb ik niets tegen schimmels. Je krijgt volgens mij sowieso al genoeg rottigheid naar binnen, daar kunnen ook nog wel wat schimmels bij. Niet dat ik ze opzoek, trouwens...

herman schreef:
....maar als ik zoute pinda's eet, dan begin ik altijd met diegene die nog met beide helften aan elkaar zitten.

Hé, ik doe dat dus precies andersom!

En wat de M&M's betreft: ik dacht dat er bij mij een steekje los zat, maar ben blij te lezen dat anderen precies hetzelfde doen

Dat is toch wat M&M's eten leuk maakt, als ze allemaal zwart waren waren ze allang uitgestorven.

The Scientist schreef:
Ik haal ook altijd de 'misdrukte' dubbele chocoladevlokken, waar er een paar bovenop elkaar zitten, uit mijn broodbeleg en eet die apart op.

dutch2 schreef:
Overigens heb ik niets tegen schimmels. Je krijgt volgens mij sowieso al genoeg rottigheid naar binnen, daar kunnen ook nog wel wat schimmels bij. Niet dat ik ze opzoek, trouwens...

Gelukkig maar, want die lekkere Franse blauwe kaasjes of onze good old champignons... allemaal (vruchten van) schimmels

Yak
Tjee, wat een dwangmatige mensen zitten hier! Bij mij is het gewoon graaien hoor.

SelmaDuim
Yak schreef:
Tjee, wat een dwangmatige mensen zitten hier! Bij mij is het gewoon graaien hoor.

Yak schreef:

Gelukkig bestaan er nog normale mensen

andré schreef:
Gelukkig bestaan er nog normale mensen

nou ja, dat is dus maar de vraag, zijn 'wij' nou normaal of 'zij'

Precies, die graaicultuur

Gast
geplaatst: vandaag om 19:07 uur

geplaatst: vandaag om 19:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.