MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / "I'm coming out"

zoeken in:
Electro_
En van M&M's gaan we over tot de wonderlijke wereld van de filosofie!

over M&M's

die eet ik ook nog wel eens op een andere manier

(afbeelding)

SelmaDuim
Geweldig!

Electro_
Whaha!

Altijd een leuke verrassing als je je laptop open doet

SelmaDuim
Hmm, ik weet wel met wie ik mijn M&M's zou eten....

Allmusic
HiLL?

lebowski schreef:
die graaicultuur

LoL

Anna.R schreef:

Overgehouden aan een krantenbericht over een meisje dat McDonalds ooit aanklaagde voor een kever in haar hamburger... En 10 jaar later doe ik het nog steeds

En dat is nog een urban legend ook .

SelmaDuim schreef:
Hmm, ik weet wel met wie ik mijn M&M's zou eten....
die vind ik anders niet zo lekker, Selma

Ik ga opzoek naar een tussenweg tussen slapen en wakker blijven, want ik heb in beide geen zin.

dutch2
Gizzmann schreef:
Ik ga opzoek naar een tussenweg tussen slapen en wakker blijven, want ik heb in beide geen zin.

Nogal eenvoudig he. Giet jezelf vol drank

Vroeger at ik mijn M&M's altijd als volgt:

Ik legde ze per kleur gesorteerd op een rijtje, vervolgens deed ik mijn ogen dicht en wees een M&M aan. Die M&M en de M&M's die eventueel verder in het rijtje lagen mocht ik dan opeten, en zo 'won' uiteindelijk een kleur. Ik hield nog net niet bij welke kleur het vaakst won :S.

Toine Rorije
Ik legde ze altijd in bepaalde figuren en telkens al ik er dan een wegpakte moest ik dat dan weer helemaal doorvoeren volgens de structuur die ik daarvoor had bedacht.
Ja, er zijn mensen voor minder opgenomen.

Toine Rorije schreef:
Ik legde ze altijd in bepaalde figuren en telkens al ik er dan een wegpakte moest ik dat dan weer helemaal doorvoeren volgens de structuur die ik daarvoor had bedacht.

Wat is je adres, Toine, ik stuur wel een paar mensen.

Toine Rorije schreef:

Ook herkenbaar.

Anna.R schreef:
Ik heb wel een andere zéér trieste tik: als ik een boterham eet, moet ik, voordat ik een hap kan nemen, eerst uitgebreid gaan controleren of er niks vreemds opzit.
Overgehouden aan een krantenbericht over een meisje dat McDonalds ooit aanklaagde voor een kever in haar hamburger... En 10 jaar later doe ik het nog steeds

10 jaar geleden was jij 5 en dus kon je de krant helemaal niet lezen. HA! Weer een dwangmatige leugenaar ontmaskerd.

Nou... dat kan toch? Ik kon ook lezen toen ik 5 was. Al moet ik erbij zeggen dat de krant mij toen helemaal niets interesseerde.

Dus jij kon al lezen toen je in de kleuterklas zat?

Toine Rorije
Ze zegt toch nergens dat ze het heeft gelezen?

Ik kon al lezen toen ik drie was, ware het niet dat ik het bij kinderboeken/boekjes hield. Maar als iemand tien jaar schrijft, is dat natuurlijk ook maar een wilde gok, ze heeft de dagen niet uitgeteld. Het kan ook zeven of acht jaar zijn geweest, lijkt me.

Electro_
Oke een nieuwe coming-out van mij:

Ik haat alle stamppotten, en ben verslaafd aan het kijken naar belspelletjes op TV. SBS, RTL, kijk er allemaal naar.

Oei. Ik mag hopen dat dat laatste nog eens overgaat. Dat eerste, dat snap ik niet zo...

Ik heb trouwens tot mijn 18/19de geen koffie kunnen drinken. Vond het niet te zuipen... En nu kan ik niet meer zonder.

Electro_
.. Ik neem mezelf al een hele tijd voor om ermee te beginnen, maar het komt er maar niet van.

Ik heb altijd, werkelijk ALTIJD al koffie gedronken. Kinderen verklaarden mij voor gek, maar het is leuk om te zien hoe steeds meer bij me aan sluiten MUWAHAHA

Maar t schijnt dat het eigelijk helemaal niet zo goed is, dus eigelijk had ik het ook veel beter niet kunnen doen.

dutch2
Ik heb inmiddels zo'n 247 keer geprobeerd om met koffie te stopen. Resultaat: minstens een liter cola light per dag. Inmiddels ben ik redelijk aan de decafe en ook ben ik min of meer van de cola light af. Maar oei, oei, oei, wat is cafeine toch verslavend

Tsja, ik drink nooit meer dan 4 koppen per dag en meestal zelfs maar 2. Cola drink ik alleen als ik uitga, dat vind ik voor thuis echt niet lekker...

Maar idd. caffeine is verdraaid verslavend.

SelmaDuim
Tja caffeïne... werkt voor geen meter.

Ik val gewoon in slaap tijdens het drinken van Red Bull.

dutch2
SelmaDuim schreef:
Tja caffeïne... werkt voor geen meter.

Ik val gewoon in slaap tijdens het drinken van Red Bull.

Een half kopje koffie op een avond en ik doe geen oog dicht.

dutch2 schreef:
Een half kopje koffie op een avond en ik doe geen oog dicht.

Cognacje erbij doet wonderen
(afbeelding)

Gast
geplaatst: vandaag om 04:49 uur

geplaatst: vandaag om 04:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.