MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / "I'm coming out"

zoeken in:
Ik heb vroeger in een kerkkoor gezeten.

Schaamte; een week in militaire dienst geweest.
Angstzweet en schaamte; heb levende kreeften gekookt.
Vond de Bee Gees leuk toen ik een Young Fart was.

Yanina
Oldfart schreef:
Schaamte; een week in militaire dienst geweest.
Angstzweet en schaamte; heb levende kreeften gekookt.
Vond de Bee Gees leuk toen ik een Young Fart was.

Geeft niet oudje, ik begon mijn carrière ook met de Spics en de Specs...

Moest je die kreeften koken van je majoor? Luxe eten wel in dienst!

Nee dat was jaren later bij 1 of andere franse delicatessen firma; foute boel: foie gras en kaviaar en gelei met rozenblaadjes.

Yanina
Aha, nou ja ik pluk ook wel eens een roos, meestal vinden ze het niet erg en schreeuwen ze niet!

Mijn coming out: keihard au! roepen toen mijn buurman zijn rozen ging snoeien...

JonnieBrasco schreef:
Toen ik elf was had ik een 'top-40-blaadjes-aanval'. In '92/'93 dus, kende ik iedere week weer de complete top-40 uit mijn hoofd, en van elk nummer kon ik het verloop in de top-40 vertellen, van de grotere hits weet ik dat nu zelfs nog.
Het grappige was dan bijvoorbeeld, aan het eind van het jaar ging ik een top-100 maken, (voor elke numero-40 positie 1 punt, voor elke numero-39 positie 2 punten etc.), daaruit kwam een lijst die tot mijn grote verbazing exact overeenkwam met de jaar-top-100 die verrassend genoeg ook in het blaadje stond. Verder was ik dan elke week bijvoorbeeld bezig met het voorspellen hoe de top-40 er de volgende week uit zou zien etc. etc.. Gelukkig ging dit over, volgens mij toen de "top-40" "rabo-top40" ging heten.

Zo was ik op die leeftijd niet alleen bezig met getallen in de top-40, maar ook bijv. met de PTT telecompetitie (voetbal), rondetijden in het langebaan-schaatswedstrijden op de t.v. en had ik een digitale fietscomputer, om maar wat te noemen. Dat deze getallenstoornis helemaal weg is kun je niet zeggen, want de getalletjes op MusicMeter en AudioScrobbler vind ik nog veel te leuk.

Ik heb echt precies dezelfde ziekte gehad en nog steeds nog wel eigenlijk!
Ik heb vanaf 1996 (toen was ik net elf) al die blaadjes gespaard en ben er in 2001 mee opgehouden. Ook maakte ik jarenlang mijn eigen top 40 en verzon ik de gekste lijstjes ernaast. Het maken van de jaarlijsten vond ik het mooist.
Mijn fascinatie voor cijfers begon al vroeg. Het schijnt dat ik als minipaap bij mijn oma altijd voor het fornuis bleef zitten om te kijken hoe de digitale klok een minuutje verder ging.
Nog steeds ben ik dol op lijstjes en ben daarom dol op sites als Last FM.

Ook wil ik bekennen dat ik in december bij het concert van Katie Melua ben geweest en het was echt geweldig!

Joy
ik draag wel eens een jurk, vink lekker

Joy
lachtie me nog uit ook

dit is toch een serieus topic toch?

- Ik lees nog steeds de Donald Duck (als die er op zaterdag nog niet is, doorzoek ik het hele huis)
- Ik draag liever klompen of sloffen dan schoenen (schijnt beschamend te zijn)
- Ik heb nog steeds een nokia (weet niet hoe het model heet) die 2 jaar geleden al in de uitverkoop was

Jesse schreef:
- Ik heb nog steeds een nokia (weet niet hoe het model heet) die 2 jaar geleden al in de uitverkoop was

Die van mij is ook een prehistorisch Nokiamodel

Arno schreef:
(quote)

Die van mij is ook een prehistorisch Nokiamodel

Ik gebruik ook altijd de standaart Nokia-tune als beltoon, omdat toch iedereen iets speciaals aan zn beltoon heeft verandert en ik dan als enige over blijf met de Nokia tune en dus de mijne altijd kan herkennen.

dus nog een puntje waar ik voor uitkom
- ik heb de standaart Nokia-tune als beltoon

Ik zal je vertellen, heel veel mensen hebben die standaard Nokia tune.

HiLL schreef:
Ik zal je vertellen, heel veel mensen hebben die standaard Nokia tune.

Daar kwam ik gisteren achter toen ik op een beurs voor weg- grond- en waterbouw was

echter is het wel zo dat bij mij op school (en vooral toen ik nog op de Havo zat er vrijwel niemand was met de standaart nokia-tune, het is daar dus soms wel beschamend als je telefoon afgaat

Jesse schreef:
standaart nokia-tune,

Komop zeg. Hill gaf zelfs nog het goede voorbeeld. Het is standaard, met een -d.

Ik vind Spongebob cool!
Ik kan er niets aan doen. Sommige zeggen dat het kinderachtig is. Little britain vind ik ook lache, dat heeft dezelfde humor en is niet kinderachtig...
naja...

Glurp schreef:
Ik vind Spongebob cool!
Ik kan er niets aan doen. Sommige zeggen dat het kinderachtig is. Little britain vind ik ook lache, dat heeft dezelfde humor en is niet kinderachtig...
naja...

En ik vind zijn vriendje cool

(afbeelding)

tondeman
Glurp schreef:
Ik vind Spongebob cool!
naja...

Allebei fantastisch!

"Eh-Eh-EHHHHHH!"

Bert & Ernie - Ik Ben Een Kerstbal

Nou, vooruit dan maar. Bij deze mijn excuses voor mijn ontploffing laatst bij Jaren 80 KO, ik ben soms nogal expressief. Om eerlijk te zijn kende ik het nummer dus helemaal niet Om het een beetje goed te maken heb ik het nummer gevonden op youtube en eerlijk is eerlijk: ik lag slap van het lachen! Friek begint langzaamaan de adoratie voor Bert & Ernie te begrijpen.. En voor degenen die de tekst nog niet kennen:

Ik sta bij de kerstboom vol kransjes en slingers
En ik kijk naar zo'n glimmende bal
Ik kijk heel voorzichtig, blijf eraf met m'n vingers
Ben veel te bang dat hij kapot knappen zal
En moet je nu toch eens even kijken
Die bal begint op mij te lijken

Ik ben een kerstbal
Ik hang in de kerstboom tussen andere ballen
We hebben het heel leuk daar met z'n allen
We houden ons rustig, want we willen niet vallen
De kaarsjes die geven een schitterend licht
Dat schijnt heel leuk in mijn bolle gezicht
Het is misschien een beetje mal
Maar ik ben een kerstbal

Ben jij een kerstbal Ernie, is het die, laat mij dan maar eens even kijken. Ha‚ Ernie, moet je zien, jij bent die kerstbal niet, ik ben die kerstbal, kijk zelf maar
"Leuk he
Zie je?
Als je met je gezicht vlak voor zo'n bal gaat staan dan komt je gezicht erop, nou mag ik weer even hoor Bert, Bert, ga weg want ik heb het uitgevonden.
Ja, dat zal wel, ja

Ik ben een kerstbal
Maar ik ben een kerstbal

Nou, mag ik weer, Ernie, ga opzij, vooruit
Bert,Bert, als je nou die bal daarnaast neemt, die is een beetje langwerpig, dat is meer een soort peer, dat past beter bij jouw gezicht!
Een peer zeg je, lijkt mijn hoofd soms op een peer? Nou, goed, ik kijk dan wel in die lange bal, maar dan kan jij ook beter in een andere bal kijken, in plaats van die ronde.
Welke bal moet ik dan kijken Bert?
In die platte bal daar, daar past jouw hoofd goed in, want jouw hoofd lijkt een beetje op een mandarijntje, ha, als jij zegt dat ik op een peer lijk.
Nou goed, daar gaan we dan he...

Wij zijn een kerstbal
Wij hangen in de kerstboom tussen andere ballen
Dat schijnt heel leuk in ons ballengezicht
Maar we zijn een kerstbal
Het is misschien een beetje mal,

Ja, we zijn kerstballen, Bert
Ja, een kerstbal

Mojo Pin
Ik ben aangenaam verrast!

musicfriek schreef:
Bert & Ernie - Ik Ben Een Kerstbal

Nou, vooruit dan maar. Bij deze mijn excuses voor mijn ontploffing laatst bij Jaren 80 KO, ik ben soms nogal expressief. Om eerlijk te zijn kende ik het nummer dus helemaal niet Om het een beetje goed te maken heb ik het nummer gevonden op youtube en eerlijk is eerlijk: ik lag slap van het lachen! Friek begint langzaamaan de adoratie voor Bert & Ernie te begrijpen.. En voor degenen die de tekst nog niet kennen:

Ik sta bij de kerstboom vol kransjes en slingers
En ik kijk naar zo'n glimmende bal
Ik kijk heel voorzichtig, blijf eraf met m'n vingers
Ben veel te bang dat hij kapot knappen zal
En moet je nu toch eens even kijken
Die bal begint op mij te lijken

Ik ben een kerstbal
Maar ik ben een kerstbal

Ben jij een kerstbal Ernie, is het die, laat mij dan maar eens even kijken. Ha‚ Ernie, moet je zien, jij bent die kerstbal niet, ik ben die kerstbal, kijk zelf maar
"Leuk he
Zie je?
Als je met je gezicht vlak voor zo'n bal gaat staan dan komt je gezicht erop, nou mag ik weer even hoor Bert, Bert, ga weg want ik heb het uitgevonden.
Ja, dat zal wel, ja

Ik ben een kerstbal
Maar ik ben een kerstbal

Nou, mag ik weer, Ernie, ga opzij, vooruit
Bert,Bert, als je nou die bal daarnaast neemt, die is een beetje langwerpig, dat is meer een soort peer, dat past beter bij jouw gezicht!
Een peer zeg je, lijkt mijn hoofd soms op een peer? Nou, goed, ik kijk dan wel in die lange bal, maar dan kan jij ook beter in een andere bal kijken, in plaats van die ronde.
Welke bal moet ik dan kijken Bert?
In die platte bal daar, daar past jouw hoofd goed in, want jouw hoofd lijkt een beetje op een mandarijntje, ha, als jij zegt dat ik op een peer lijk.
Nou goed, daar gaan we dan he...

Wij zijn een kerstbal
Wij hangen in de kerstboom tussen andere ballen
Dat schijnt heel leuk in ons ballengezicht
Het is misschien een beetje mal,

Ja, we zijn kerstballen, Bert
Ja, een kerstbal

Die hele kerst cd van Ernie en Bert is geweldig.
Is hier ieder jaar weer een topper. Mijn dochter (16) en ik (48) brullen alle liedjes op deze cd mee.

Oooo wat hebben wij een fijne kerstvakaaaantie

Bobiej
Ik speel graag World Of Warcraft en nee, ik ben geen contactgestoorde nerd .

nanneb
JonnieBrasco schreef:
Op vijf-jarige leeftijd wist ik van de meeste auto's die toen nieuw waren de topsnelheid, cilinderinhoud, vermogen etc.

haha hoe herkenbaar. en sinds ik een Motor heb weet ik ook alles van Motoren, als ik er een zie rijden weet ik vaak gelijk al alles van cilinderinhoud pk's etc.
gellukig komt er ook elk jaar een boekje op de markt waarin alle leverbare modellen voor aankomend jaar in staan met alle technische gegevens erbij.

Joy
nanneb schreef:
(quote)

haha hoe herkenbaar. en sinds ik een Motor heb weet ik ook alles van Motoren, als ik er een zie rijden weet ik vaak gelijk al alles van cilinderinhoud pk's etc. .

mooi,maar wat moet je in godsnaam met al die info:)

ik koppel dit soort mensen altijd automatisch aan dire straits, geen id waarom

Omayyad
Joy schreef:

En dat is dus jouw 'coming out'?

fredpit
Joy schreef:
(quote)

mooi,maar wat moet je in godsnaam met al die info:)

Om op dit thema door te gaan...Ik heb een cd met optrekkende en langsscheurende oude (race) auto's...GRANDIOOS !! Voor de liefhebber, vooral de BRM V16 geeft een onaards kippenvel verwekkend geluid...

Verder ben ik een motorliefhebber en dan eigenlijk vooral het merk Ducati...De kenner weet wat dit merk o.a zo bijzonder maakt. Idd het geluid..diepediepe bassen roffels en een (bij de hoger toerentallen) indrukwekkende brul. Een soort Tom Waits....maar dan zonder sik, twee wielen, en een dorst naar euro98 ipv whiskey

de cd waar ik het over had is overigens samengesteld door Nick Mason (drummer Pink Floyd) En er zijn nog meerdere artiesten die de audio kwaliteiten van sommige verbrandingsmotoren ontdekt hebben...

Dire Straits vind ik niet zoveel aan..(Jouw beeld is overigens wel herkenbaar Opgevoerde opel ofzoiets, en dan vol trots je nieuwe autocd demonstreren met een gratis bijgeleverde direstraits cd.......triest )

nanneb
ja wat moet ik met die info? geen idee vind het wel gaaf om te weten

enne wat betreft Dire Straits: enkel Telegraph Road vind ik wel erg goed, maar de rest kan me niet echt boeien...

Joy
ok dan

ter info

-ik rijd een opel
-mijn coming out was het dragen van jurken een blz of wat terug
-alleen sultans of swing is de moeite waard

en als jij een dikke leuter krijgt van mooie motoren en autos met bijbehorend geroffel dan vind ik dat prima

overigens distantieer ik me met liefde van de nieuwe generatie opelrijders

ik hou het bij bouwjaar'69

(afbeelding)

luisteraart
Ik kwijl erg vaak tijdens het slapen. Dan krijg je van die vieze vlekken op het kussen.

Prachtige auto Joy.

Ik rij wel in een nieuwer model. Vectra Sport uit 2003.
Veels te duur kutding trouwens.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:38 uur

geplaatst: vandaag om 14:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.