menu

Mijn Updates +
De Site / Gebruikers / Op vakantie!

zoeken in:
DjFrankie schreef:
(quote)

Maar verder is het goed toeven.
Ik vertrek naar Costa Rica maandag

Dat kan niet, de Jello Biafra KO is nog niet klaar.

itchy schreef:
(quote)

Dat kan niet, de Jello Biafra KO is nog niet klaar.

Daar zal best Wi-Fi zijn neem ik aan

herman schreef:
6 weken vakantie, dat heb ik volgens mij nog nooit gehad in mijn werkende leven.
Die opmerking wilde ik ook net maken.
Wel tof hoor, IJsland staat hier ook op de wensenlijst.
En deze ook.

Fijne vakantie angelin! En jij ook Frank. Ik hoop voor je dat de pilsjes in Costa Rica wat goedkoper zijn.

De komende weken zullen jullie het ook zonder mij moeten stellen, want ik vertrek morgen voor drie weken naar Vietnam. Mijn eerste grote reis buiten Europa (een weekje Turkije niet meegerekend).

stoepkrijt schreef:
De komende weken zullen jullie het ook zonder mij moeten stellen, want ik vertrek morgen voor drie weken naar Vietnam. Mijn eerste grote reis buiten Europa (een weekje Turkije niet meegerekend).

Daar ben ik reuze nieuwsgierig naar. Ga een reis maken door Vietnam in oktober. Doen ook nog Cambodja aan. Laat je lezen (als je terug bent) Veel plezier.

Beste stoepkrijt, heel veel plezier aan de andere kant van wereld en hier alvast iets om in de juiste sfeer te komen.

http://www.diepvriesman.nl/images/eshop/products/orig/5827_dv.jpg

stoepkrijt schreef:

Heel veel plezier en eet vooral zoveel mogelijk op straat.

Bedankt allemaal! Ik zal de loempia's zeker laten smaken. En al het andere lekkers dat daar te krijgen is.
angelin schreef:
eet vooral zoveel mogelijk op straat.
Zal ik doen. Ben je ervaringsdeskundige?

Zojuist hard in de auto:

(afbeelding)

stoepkrijt schreef:

Geweldig land lekker eten en de echte loempia.
Vooral My Lai was geweldig indrukwekkend.

En eet slang maar geen hond. Die zie je veel gebakken in Hanoi
Hond kan je maag niet tegen.

DjFrankie schreef:

Om nog maar te zwijgen van je geweten.

Begin september voor het eerst op vakantie buiten Europa, Indonesië is de bestemming

DjFrankie schreef:
(quote)

Geweldig land lekker eten en de echte loempia.
Vooral My Lai was geweldig indrukwekkend.

Bedankt voor de tips Frank! De hond zal ik laten lopen.

stoepkrijt schreef:
(quote)
Bedankt voor de tips Frank! De hond zal ik laten lopen.

Gebakken hond loopt niet meer zo soepel heb ik me laten vertellen.

laxus11 schreef:
Begin september voor het eerst op vakantie buiten Europa, Indonesië is de bestemming
Daar is m'n schoonzus nu voor 4 weken. Als ik de foto's zo zie en haar blog zo lees, moeten wij daar binnen nu en een paar jaar ook maar eens heen.

En verder...iedereen veel plezier, waar je ook heengaat.

Poeha schreef:
(quote)
Daar is m'n schoonzus nu voor 4 weken. Als ik de foto's zo zie en haar blog zo lees, moeten wij daar binnen nu en een paar jaar ook maar eens heen.

Lijkt me ook echt mooi ja als je google moet geloven

Je gaat het meemaken.

Na een dikke week Lissabon en ruim drie maanden Zuid-Amerika, heb ik er nog geen genoeg van. Nu op weg naar Innsbruck om vanaf daar te gaan liften (bestemmingen nog onbekend, maar in ieder geval Noord-Italië) samen met mijn zusje.

Teunnis schreef:
Nu op weg naar Innsbruck om vanaf daar te gaan liften (bestemmingen nog onbekend, maar in ieder geval Noord-Italië) samen met mijn zusje.

Omgeving van Innsbruck is prachtig, waarom zou je daar weg willen?

We blijven daar gelukkig ook een paar dagen

Sir Spamalot (crew)
Regenkledij niet vergeten (en misschien een lichte trui). In het Inntal was het gisteren 18 graden, in het Otztal waar ik momenteel op vakantie ben was het gisteren 8 graden op 1.368 meter hoogte, op de Gaislachkogel op 3.040 meter heeft het al een paar dagen gesneeuwd. Beter weer zou op komst zijn!

Teunnis schreef:
We blijven daar gelukkig ook een paar dagen

Je kan vanaf het centrum met trein en kabelbaan naar een van de hoogste toppen boven de stad voor een subliem uitzicht. Aanrader!

Bij De Site > Algemeen > Uitschrijven:

Ben veel in "off-net" plaatsen de laatste tijd... En de volgende paar weken zit ik ook zonder internet ergens in de Italiaanse bergen met een bende hippies
Waarschijnlijk tot in september!
veel plezier aan allen!

Fijne tijd daar Cellulord.
Fijn dat je je niet uitschrijft ( ik schrok al
Later!

Overmorgen naar het zuiden van Spanje. Gaat veel muziek mee . Kan niet wachten op lange warme avonden met boeken, muziek, wat te drinken, sigaartje en een mooie vrouw aan mijn zijde..

Overdag gewoon niks doen. Maar dan veel Spaanse muziek en Ella Fitzgerald & Louis Armstrong - Porgy & Bess (1957)

Gisteren teruggekomen van Ijsland. Wat ons betreft één van de mooiste en fijnste vakantielanden. Het natuurgeweld deed ons soms qua grootte en uitgestrektheid denken aan de VS. Het gaat maar door; kraters/vulkanen, gletsjers, gletsjermeren, lavavelden, lavastranden, bergen, grotten, fjorden, watervallen etc.

Hoewel één groot hoogtepunt even wat hoogtepunten (voor de kenners);
1.Gletsjermeer Jökulsarlon
2. Schiereiland Snaefellsnes
3. Tot op de onderbroek natgespoten worden door een geiser samen met mijn dochter
4. Watervallen, watervallen, watervallen
5. De rust in kleine dorpjes als Siglufjordur en Seydisfjordur
6. Zwemmen in de verwarmde buitenzwembaden met de kids

Minder leuk;
Kosten; toiletgebruik tussen 1,50 en 2 euro, cappuccino tussen 4 en 5 euro, biertje 10 euro, portie kibbeling met patat 20 euro.

En als lijstjesfreak gelijk maar even deze;
1. VS
2. Madagaskar
3. IJsland
4. Chili
5. Peru
6. Nepal
7. India
8. Vietnam
9. Colombia
10. Canada/Italië

26-12 twee weekjes naar Lanzarote.

Mijn vakantie lijstje

1Peru
2 IJsland / Spitsbergen
3 Namibie
4 Belgie
5 Maleisie
6 Vietnam
7 Costa Rica
8 Azoren / Ierland
9 Canada / Wales
10 VS
11 Cuba
12 Indonesie
13 Equador
14 Zuid Afrika
15 China

Waarschijnlijk wordt 2018 Madagascar

Gast
geplaatst: vandaag om 11:12 uur

geplaatst: vandaag om 11:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.