MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Leg hier uit waar je nick in hemelsnaam op slaat

zoeken in:
= Vrek (Twents)

Niet dat ik het ben (ik heb er niet eens het geld voor ) Maar ik vond het woord gewoon geweldig!! Volgens mij heb ik de naam al sinds de middelbare school...

schizodeclown schreef:
Mijn naam komt van een gedicht die ik heb gemaakt:

(VERSE)
everyday circus is in town
a oneman show of schizo the clown
wearing his head upsidedown
every move entertaining the crowd

does the same stumble every day
no recovering just heapin up pain
kids enjoy their toy of clay
as they form his mind insane

(CHORUS)
oh you caged animal
who will set you free?
they all pay for your mourn
they all want to see
how you survive this lonely life
on the stage of humanity
paranoid tabloids making headlines
lash the big act no sign of sympathy
schizo the clown fun for the whole family

Mooi man, cool

Sonic Nurse schreef:
(quote)

Mooi man, cool

thnx

Marcel²
Marcel is mijn voornaam en Jongeneel mijn achternaam

ik heb ooit een amerikaanse versie van 'White Pony' van de Deftones geleend, waarvan mijn favoriete nummer was: 'Nightrider'.. dit bleek echter op de Europese versie helemaal niet de juiste naam te zijn, hier is het namelijk 'Digital Bath'. Of misschien heb ik destijds gewoon verkeerd gekeken, dat kan natuurlijk ook

Omdat ik op andere forums meestal 1 van de oudste ben, en ik gewoon ff niks beters wist te verzinnen

Satie, is de achternaam van Erik, een Franse componist, die rond 1900 zijn composities maakte.
Bekend van onder andere gnossiennes en gymnopédies.
Mooie ingetogen muziek.

"Daar ga je, Faber" --> Een gevleugelde uitspraak van het personage Beekman uit de briljante laatste serie van Jiskefet. Sluit ook nog eens mooi aan bij mijn achternaam (net of iemand gelooft dat die echt is )

Waldo Jeffers is een personage uit een nummer van The Velvet Undergound: The Gift. Het loopt wel niet te best af met deze persoon, maar kom. Vond het wel een leuke naam die ik ook eerder al op een ander muziek-forum gebruikte, dus vandaar hier ook maar.

dutchboi....
nederlands en jongen

easy....?

Mijn achternaam begint met Pel....
Vrienden begonnen me al snel zo te noemen, dus deze naam is er met de paplepel ingegoten.
Geen ontkomen meer aan....

Mijn nick is de titel van een Kinks nummer.

Daar hoopte ik al op. Briljant nummer!

dutchboi schreef:
dutchboi....
nederlands en jongen

easy....?

En dyslectisch??

Shangri-la schreef:
Mijn nick is de titel van een Kinks nummer.

Ah, dus geen verwijzing naar The Shangri-Las?

L_T_B schreef:
(quote)

Ah, dus geen verwijzing naar The Shangri-Las?

Had je dat verwacht dan?

herman schreef:
Daar hoopte ik al op. Briljant nummer!

Zoals veel Kinks nummers.

Mojo Pin
Ik dacht aan een Chinees restaurant.

Ha, ja dat zou ook kunnen natuurlijk.
(afbeelding)

Bobiej
Mijn naam omgedraait + "iej". Even had ik er zelfs (onder invloed van Linkin Park) eraan gedacht om mezelf Linkinbob te noemen, maar dan word je helemaal niet serieus genomen dus heb ik dat maar niet gedaan .

Eric Draven van The Crow; alleen hier heb ik Deric Raven van gemaakt.

Ah komt ie:

Ik speel counterstrike, das een online shooter. Tijdens het spelen met wat vrienden van school zat ik 'in-game' heletijd in een hoekje met met gun. Dat heet 'campen'. Wij noemden het Kampfen. Ik maakte veel 'kills' door in het hoekje te blijven zitten + schieten. Toen was ik de KampF. Beetje raar verhaal.

Gelukkig heb je je niet vernoemd naar het bekende boek van A.H.....

Daar kan ik kwaad om worden als mensen dat zeggen.

Dat snap ik.

een verbastering van

(afbeelding)

hahaha, dat zegt jullie natuurlijk niks.

Maar Sig is natuurlijk ook de voornaam van Captain Sig Hansen "anything but country" van de Northwestern , een crabbing-vessel op de Beringzee.
Een stoere en mannelijke naam dus

ZERO komt van het gelijknamige Pumpkins-nummer. Niet mijn favoriete Pumpkins-nummer ofzo, maar "Disarm" of "An ode to no one" zijn niet echt leuke nicknames! En om het toch een SP-tintje te geven...

Itchy, van Itchy en Scratchy uit the Simpsons

(afbeelding)

Mijn naam is Frederik, maar iedereen kort dat al heel m'n leven af tot (zakelijk) Fred of (vriendschappelijk) Fredje.

Bij het eerste bedrijf waar ik ging werken hadden ze de policy om voor het email adres dat je kreeg de voornaam + de eerste letters van de achternaam te kiezen. Omdat de man van de IT mij enkel kende als Fred, werd dat dus freddz@... i.p.v. frederikdz@...

Mensen die me mailden begonnen me vanaf toen als freddz aan te spreken en ik besloot er maar meteen mijn nickname van te maken. Ik heb er wel nog de letter e aan toegevoegd omdat dat al een beetje meer klinkt als het vriendschappelijke Fredje.

Yak
Homer: "Which one's the mouse?''
Bart: "Itchy.''
Homer: "Itchy's a jerk.''
Bart: "Yeah.''

Gast
geplaatst: vandaag om 12:54 uur

geplaatst: vandaag om 12:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.