De Site / Gebruikers / Leg hier uit waar je nick in hemelsnaam op slaat
zoeken in:
0
geplaatst: 20 september 2006, 14:51 uur
= Vrek (Twents)
Niet dat ik het ben (ik heb er niet eens het geld voor
) Maar ik vond het woord gewoon geweldig!! Volgens mij heb ik de naam al sinds de middelbare school...
Niet dat ik het ben (ik heb er niet eens het geld voor
) Maar ik vond het woord gewoon geweldig!! Volgens mij heb ik de naam al sinds de middelbare school...
0
geplaatst: 20 september 2006, 15:06 uur
schizodeclown schreef:
Mijn naam komt van een gedicht die ik heb gemaakt:
(VERSE)
everyday circus is in town
a oneman show of schizo the clown
wearing his head upsidedown
every move entertaining the crowd
does the same stumble every day
no recovering just heapin up pain
kids enjoy their toy of clay
as they form his mind insane
(CHORUS)
oh you caged animal
who will set you free?
they all pay for your mourn
they all want to see
how you survive this lonely life
on the stage of humanity
paranoid tabloids making headlines
lash the big act no sign of sympathy
schizo the clown fun for the whole family
Mijn naam komt van een gedicht die ik heb gemaakt:
(VERSE)
everyday circus is in town
a oneman show of schizo the clown
wearing his head upsidedown
every move entertaining the crowd
does the same stumble every day
no recovering just heapin up pain
kids enjoy their toy of clay
as they form his mind insane
(CHORUS)
oh you caged animal
who will set you free?
they all pay for your mourn
they all want to see
how you survive this lonely life
on the stage of humanity
paranoid tabloids making headlines
lash the big act no sign of sympathy
schizo the clown fun for the whole family
Mooi man, cool

0
Marcel²
geplaatst: 28 september 2006, 19:46 uur
Marcel is mijn voornaam
en Jongeneel mijn achternaam 
en Jongeneel mijn achternaam 
0
geplaatst: 29 september 2006, 23:11 uur
ik heb ooit een amerikaanse versie van 'White Pony' van de Deftones geleend, waarvan mijn favoriete nummer was: 'Nightrider'.. dit bleek echter op de Europese versie helemaal niet de juiste naam te zijn, hier is het namelijk 'Digital Bath'. Of misschien heb ik destijds gewoon verkeerd gekeken, dat kan natuurlijk ook 

0
geplaatst: 29 september 2006, 23:35 uur
Omdat ik op andere forums meestal 1 van de oudste ben, en ik gewoon ff niks beters wist te verzinnen 

0
geplaatst: 30 september 2006, 22:30 uur
Satie, is de achternaam van Erik, een Franse componist, die rond 1900 zijn composities maakte.
Bekend van onder andere gnossiennes en gymnopédies.
Mooie ingetogen muziek.
Bekend van onder andere gnossiennes en gymnopédies.
Mooie ingetogen muziek.
0
geplaatst: 7 oktober 2006, 18:07 uur
"Daar ga je, Faber" --> Een gevleugelde uitspraak van het personage Beekman uit de briljante laatste serie van Jiskefet. Sluit ook nog eens mooi aan bij mijn achternaam (net of iemand gelooft dat die echt is
)
)
0
geplaatst: 7 oktober 2006, 18:38 uur
Waldo Jeffers is een personage uit een nummer van The Velvet Undergound: The Gift. Het loopt wel niet te best af met deze persoon, maar kom. Vond het wel een leuke naam die ik ook eerder al op een ander muziek-forum gebruikte, dus vandaar hier ook maar. 

0
geplaatst: 9 oktober 2006, 22:55 uur
Mijn achternaam begint met Pel....
Vrienden begonnen me al snel zo te noemen, dus deze naam is er met de paplepel ingegoten.
Geen ontkomen meer aan....
Vrienden begonnen me al snel zo te noemen, dus deze naam is er met de paplepel ingegoten.
Geen ontkomen meer aan....
0
geplaatst: 15 oktober 2006, 17:15 uur
0
geplaatst: 15 oktober 2006, 17:19 uur
0
geplaatst: 15 oktober 2006, 17:23 uur
0
Bobiej
geplaatst: 16 oktober 2006, 14:52 uur
Mijn naam omgedraait + "iej". Even had ik er zelfs (onder invloed van Linkin Park) eraan gedacht om mezelf Linkinbob te noemen, maar dan word je helemaal niet serieus genomen dus heb ik dat maar niet gedaan
.
.
0
geplaatst: 16 oktober 2006, 15:58 uur
Eric Draven van The Crow; alleen hier heb ik Deric Raven van gemaakt.
0
geplaatst: 18 oktober 2006, 20:50 uur
Ah komt ie:
Ik speel counterstrike, das een online shooter. Tijdens het spelen met wat vrienden van school zat ik 'in-game' heletijd in een hoekje met met gun. Dat heet 'campen'. Wij noemden het Kampfen. Ik maakte veel 'kills' door in het hoekje te blijven zitten + schieten. Toen was ik de KampF. Beetje raar verhaal.
Ik speel counterstrike, das een online shooter. Tijdens het spelen met wat vrienden van school zat ik 'in-game' heletijd in een hoekje met met gun. Dat heet 'campen'. Wij noemden het Kampfen. Ik maakte veel 'kills' door in het hoekje te blijven zitten + schieten. Toen was ik de KampF. Beetje raar verhaal.
0
geplaatst: 18 oktober 2006, 21:59 uur
Gelukkig heb je je niet vernoemd naar het bekende boek van A.H.....
0
geplaatst: 22 oktober 2006, 14:41 uur
0
geplaatst: 22 oktober 2006, 15:42 uur
ZERO komt van het gelijknamige Pumpkins-nummer. Niet mijn favoriete Pumpkins-nummer ofzo, maar "Disarm" of "An ode to no one" zijn niet echt leuke nicknames!
En om het toch een SP-tintje te geven...
En om het toch een SP-tintje te geven...
0
geplaatst: 24 oktober 2006, 15:45 uur
Mijn naam is Frederik, maar iedereen kort dat al heel m'n leven af tot (zakelijk) Fred of (vriendschappelijk) Fredje.
Bij het eerste bedrijf waar ik ging werken hadden ze de policy om voor het email adres dat je kreeg de voornaam + de eerste letters van de achternaam te kiezen. Omdat de man van de IT mij enkel kende als Fred, werd dat dus freddz@... i.p.v. frederikdz@...
Mensen die me mailden begonnen me vanaf toen als freddz aan te spreken en ik besloot er maar meteen mijn nickname van te maken. Ik heb er wel nog de letter e aan toegevoegd omdat dat al een beetje meer klinkt als het vriendschappelijke Fredje.
Bij het eerste bedrijf waar ik ging werken hadden ze de policy om voor het email adres dat je kreeg de voornaam + de eerste letters van de achternaam te kiezen. Omdat de man van de IT mij enkel kende als Fred, werd dat dus freddz@... i.p.v. frederikdz@...
Mensen die me mailden begonnen me vanaf toen als freddz aan te spreken en ik besloot er maar meteen mijn nickname van te maken. Ik heb er wel nog de letter e aan toegevoegd omdat dat al een beetje meer klinkt als het vriendschappelijke Fredje.
0
geplaatst: 24 oktober 2006, 17:17 uur
Homer: "Which one's the mouse?''
Bart: "Itchy.''
Homer: "Itchy's a jerk.''
Bart: "Yeah.''

Bart: "Itchy.''
Homer: "Itchy's a jerk.''
Bart: "Yeah.''

* denotes required fields.