De Site / Gebruikers / Wie zijn hier nu de Belgen?
zoeken in:
0
geplaatst: 19 augustus 2006, 19:06 uur
Haha, natuurlijk overdreef ik, je moet die post ook niet te serieus opvatten. En natuurlijk gaan ze shoppen in Antwerpen omdat die stad dichtbij ligt. Maar het aanbod is er natuurlijk ook het grootst, op Brussel na.
Antwerpenaars zijn gewoon een beetje navelstaarders. Ze vinden hun stad de belangrijkste stad in Vlaanderen (en eigenlijk kan ik ze daar niet echt ongelijk in geven). Ze zien de rest van Vlaanderen niet echt als het buitenland maar wat er buiten Antwerpen (in Vlaanderen dan) gebeurt interesseert hen niet zo. Er gaan zelfs stemmen op om van Antwerpen een onafhankelijke stadstaat te maken, zowel uit extreem-rechtse als uit linkse hoek. Vind ik wel een beetje overdreven maar kom, voor sommige Antwerpenaars is Antwerpen de wereld en dat menen ze echt.
Antwerpenaars zijn gewoon een beetje navelstaarders. Ze vinden hun stad de belangrijkste stad in Vlaanderen (en eigenlijk kan ik ze daar niet echt ongelijk in geven). Ze zien de rest van Vlaanderen niet echt als het buitenland maar wat er buiten Antwerpen (in Vlaanderen dan) gebeurt interesseert hen niet zo. Er gaan zelfs stemmen op om van Antwerpen een onafhankelijke stadstaat te maken, zowel uit extreem-rechtse als uit linkse hoek. Vind ik wel een beetje overdreven maar kom, voor sommige Antwerpenaars is Antwerpen de wereld en dat menen ze echt.

0
dollie
geplaatst: 23 augustus 2006, 11:20 uur
Maar antwerpen is ook de belangrijkste stad van vlaanderen hé, ...

0
geplaatst: 24 augustus 2006, 23:44 uur
Ik ben ook van België, van Beveren. een beetje ten westen van Antwerpen
0
geplaatst: 25 augustus 2006, 13:34 uur
0
geplaatst: 30 augustus 2006, 14:11 uur
dollie schreef:
de een van bruhhe de ander van liembuuurg
toch welkom!
(quote)
de een van bruhhe de ander van liembuuurg

toch welkom!
iets tegen limburg?

grapje eh dollie waar woon jij dan?

0
dollie
geplaatst: 31 augustus 2006, 00:47 uur
Helemaal niets tegen limburg hoor, gewoon leuk om grappen over te maken

Ik woon een beetje ten oosten van Antwerpen in de gemeente Schilde, maar het laatste jaar breng ik meer tijd in Antwerpen door dan in Schilde.
0
geplaatst: 2 september 2006, 12:59 uur
hey ik ben ook een belg. van antwerpen zelfs dus ik ken deze stad uit mijn duimpje. en idd wij vinden Antwerpen de beste stad van vlaanderen (zelfs van belgie). ondertussen heb ik al een paar jaar pukkelpop gedaan en zo ben ik te weten gekomen dat de vriendelijkste mensen van belgie in de limburg wonen (hoe dit komt weet ik niet maar het is wel zo). en daar ben ik toch ook al de knapste vrouwen tegengekome dus... als 2de beste stad zou ik dan toch voor hasselt (en omstreken) kiezen. Antwerp is the best but we're not alone.
0
geplaatst: 19 september 2006, 20:28 uur
Ik ben van Leuven
Zo te zien zijn er niet zoveel Vlaams Brabantenaren in musicmeterland. jammer:)
0
*Laura*
geplaatst: 19 september 2006, 20:35 uur
Aloha10 schreef:
Ik ben van Leuven
Ik ben van Leuven
Hier is er een!
Ik ben van Grimbergen (dicht tegen Vilvoorde)
0
mugken
geplaatst: 1 november 2006, 18:59 uur
Ik ben van Handzame dicht bij Diksmuide dus in West -Vlaanderen(ik kom uit Aalst).
0
geplaatst: 3 november 2006, 19:20 uur
mascot schreef:
...de vriendelijkste mensen van belgie in de limburg wonen (hoe dit komt weet ik niet maar het is wel zo). en daar ben ik toch ook al de knapste vrouwen tegengekomen dus... als 2de beste stad zou ik dan toch voor hasselt (en omstreken) kiezen.
Een Antwerpenaar die tot inzicht is gekomen ...de vriendelijkste mensen van belgie in de limburg wonen (hoe dit komt weet ik niet maar het is wel zo). en daar ben ik toch ook al de knapste vrouwen tegengekomen dus... als 2de beste stad zou ik dan toch voor hasselt (en omstreken) kiezen.
. Ik ben dus van... (en besef net dat ik zijn stelling niet echt bewijs
)
0
geplaatst: 8 november 2006, 15:47 uur
het grootste gat van belgië (na poppel) ARENDONK, maar wel degelijk in ons belgenlandje ... ergens bij turnhout....
0
geplaatst: 11 november 2006, 21:05 uur
Zijn er waaslanders in deze tent?
Ik ben van Waasmunster, tussen Sint-Niklaas en Lokeren.
Ik ben van Waasmunster, tussen Sint-Niklaas en Lokeren.
0
geplaatst: 17 november 2006, 20:45 uur
Ik vrees ervoor, als er nu iets Belgisch in je top 10 zou staan mag je van mij meedoen Belg te zijn

0
eazyfan
geplaatst: 21 december 2006, 12:02 uur
Ja moest het op rock enzo aankomen oké, maar op hiphopvlak stelt België niet veel voor
Zjapp, CaliLove en P Jay zijn ook Belgen, ofja wonen in België.
Zjapp, CaliLove en P Jay zijn ook Belgen, ofja wonen in België.* denotes required fields.