MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Wie zijn hier nu de Belgen?

zoeken in:
Haha, natuurlijk overdreef ik, je moet die post ook niet te serieus opvatten. En natuurlijk gaan ze shoppen in Antwerpen omdat die stad dichtbij ligt. Maar het aanbod is er natuurlijk ook het grootst, op Brussel na.
Antwerpenaars zijn gewoon een beetje navelstaarders. Ze vinden hun stad de belangrijkste stad in Vlaanderen (en eigenlijk kan ik ze daar niet echt ongelijk in geven). Ze zien de rest van Vlaanderen niet echt als het buitenland maar wat er buiten Antwerpen (in Vlaanderen dan) gebeurt interesseert hen niet zo. Er gaan zelfs stemmen op om van Antwerpen een onafhankelijke stadstaat te maken, zowel uit extreem-rechtse als uit linkse hoek. Vind ik wel een beetje overdreven maar kom, voor sommige Antwerpenaars is Antwerpen de wereld en dat menen ze echt.

dollie
Maar antwerpen is ook de belangrijkste stad van vlaanderen hé, ...

hallo ik ben ook van belgie

Ik ben ook van België, van Beveren. een beetje ten westen van Antwerpen

dollie
Sanniej schreef:
hallo ik ben ook van belgie

welkom sanniej, van waar kom je dan?

Jorge-E ook welkom

[quote]dollie schreef:
(quote)

welkom sanniej, van waar kom je dan?

ik ben van limburg

eazyfan
Ik Brugge

Bruhhe ?

dollie
Sanniej schreef:

ik ben van limburg

de een van bruhhe de ander van liembuuurg
toch welkom!

dollie schreef:
(quote)

de een van bruhhe de ander van liembuuurg
toch welkom!

iets tegen limburg?
grapje eh dollie waar woon jij dan?

dollie
Sanniej schreef:
(quote)

iets tegen limburg?
grapje eh dollie waar woon jij dan?

Helemaal niets tegen limburg hoor, gewoon leuk om grappen over te maken
Ik woon een beetje ten oosten van Antwerpen in de gemeente Schilde, maar het laatste jaar breng ik meer tijd in Antwerpen door dan in Schilde.

Wijgmaal, juist buiten leuven

Marcel²
Ik weet wel een belg eazyfan.

hey ik ben ook een belg. van antwerpen zelfs dus ik ken deze stad uit mijn duimpje. en idd wij vinden Antwerpen de beste stad van vlaanderen (zelfs van belgie). ondertussen heb ik al een paar jaar pukkelpop gedaan en zo ben ik te weten gekomen dat de vriendelijkste mensen van belgie in de limburg wonen (hoe dit komt weet ik niet maar het is wel zo). en daar ben ik toch ook al de knapste vrouwen tegengekome dus... als 2de beste stad zou ik dan toch voor hasselt (en omstreken) kiezen. Antwerp is the best but we're not alone.

ik ben van brugge

Ik ben van Leuven
Zo te zien zijn er niet zoveel Vlaams Brabantenaren in musicmeterland. jammer:)

*Laura*
Aloha10 schreef:
Ik ben van Leuven
Zo te zien zijn er niet zoveel Vlaams Brabantenaren in musicmeterland. jammer:)

Hier is er een! Ik ben van Grimbergen (dicht tegen Vilvoorde)

mugken
Ik ben van Handzame dicht bij Diksmuide dus in West -Vlaanderen(ik kom uit Aalst).

mugken
Ale ik bedoel ik woon in Handzame

Ik ben aanwezig.

mascot schreef:
...de vriendelijkste mensen van belgie in de limburg wonen (hoe dit komt weet ik niet maar het is wel zo). en daar ben ik toch ook al de knapste vrouwen tegengekomen dus... als 2de beste stad zou ik dan toch voor hasselt (en omstreken) kiezen.
Een Antwerpenaar die tot inzicht is gekomen . Ik ben dus van... (en besef net dat ik zijn stelling niet echt bewijs )

het grootste gat van belgië (na poppel) ARENDONK, maar wel degelijk in ons belgenlandje ... ergens bij turnhout....

Hier iemand uit Beerse ook vlakbij Turnhout

Relax
ik ben 1 achtste Belg, tel ik ook mee ?

Zijn er waaslanders in deze tent?
Ik ben van Waasmunster, tussen Sint-Niklaas en Lokeren.

ken veel mensen uit beerse, zit in turnhout op school

west vloaming!

Relax
Relax schreef:
ik ben 1 achtste Belg, tel ik ook mee ?

please iemand ?
Wil weten!!

Relax schreef:
please iemand ?
Wil weten!!

Ik vrees ervoor, als er nu iets Belgisch in je top 10 zou staan mag je van mij meedoen Belg te zijn

eazyfan
Ja moest het op rock enzo aankomen oké, maar op hiphopvlak stelt België niet veel voor Zjapp, CaliLove en P Jay zijn ook Belgen, ofja wonen in België.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:43 uur

geplaatst: vandaag om 10:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.