De Site / Gebruikers / Wie zijn hier nu de Belgen?
zoeken in:
0
geplaatst: 22 december 2006, 03:05 uur
Ik heb een topic geopend over de 3FM Serious Request actie voor het Rode Kruis.
Dit jaar doet Studio Brussel voor het eerst mee, onder de naam : "Music for Life".

Ik probeer onder de MuMe gebruikers in Nederland iets van de grond te krijgen. Ben benieuwd of het lukt.
Kunnen jullie Belgen zusters en broeders ook proberen iets van de grond te krijgen; bijvoorbeeld een Meeting voor het Glazen Huis? En dan gezamenlijk een plaat aanvragen ( en geld doneren) bijvoorbeeld?
Dit jaar doet Studio Brussel voor het eerst mee, onder de naam : "Music for Life".

Ik probeer onder de MuMe gebruikers in Nederland iets van de grond te krijgen. Ben benieuwd of het lukt.
Kunnen jullie Belgen zusters en broeders ook proberen iets van de grond te krijgen; bijvoorbeeld een Meeting voor het Glazen Huis? En dan gezamenlijk een plaat aanvragen ( en geld doneren) bijvoorbeeld?
0
geplaatst: 23 december 2006, 00:17 uur
En dan is het STIL, heel stil...................53 gebruikers On Line, maar het blijft stil 

0
geplaatst: 21 juli 2007, 15:01 uur
Hej vlamingen ,
toch goed hier hé
Voor alle duidelijkheid : ik ben ook nen Belg.
Uit Oost-Vlaanderen.
In de buurt van Lokeren,Dendermonde en Sint-Niklaas.(Voor de kenners , rara waar woon ik
)
Big kizz van Liezz
toch goed hier hé

Voor alle duidelijkheid : ik ben ook nen Belg.
Uit Oost-Vlaanderen.
In de buurt van Lokeren,Dendermonde en Sint-Niklaas.(Voor de kenners , rara waar woon ik
)Big kizz van Liezz
0
geplaatst: 22 juli 2007, 13:30 uur
Hier nog een Belg, woon in Brugge maar afkomstig van Oost Vlaanderen. En dit is mijn eerste berichtje hier trouwens 

0
chocoloco
geplaatst: 22 juli 2007, 14:00 uur
inge uit welle (oost vlaanderen)
nederlandse roots jedoch (goes geboren)
the best of both worlds (cfr robert palmer)
nederlandse roots jedoch (goes geboren)
the best of both worlds (cfr robert palmer)
0
geplaatst: 24 juli 2007, 18:11 uur
0
geplaatst: 24 juli 2007, 18:13 uur
x-Liez-x schreef:
goed geraden, ken je het ?
(quote)
goed geraden, ken je het ?
Staat in je profiel.
Ik zou het wel geweten hebben hoor

0
geplaatst: 5 november 2007, 20:21 uur
wonend in Gent maar afkomstig vanonder 'de brugge van Mira'...
0
geplaatst: 6 november 2007, 15:32 uur
Ale, na het horen van Univers Zero - Heresie zal ik de gezellige Belgen nooit meer als hetzelfde beschouwen, zene 

0
geplaatst: 6 november 2007, 15:41 uur
0
lessien
geplaatst: 6 november 2007, 19:30 uur
Ik ben van West-Vlaanderen en nee, ik ben daar niet trots op. West-Vlaams kan soms zo'n boerentaal zijn. 

0
geplaatst: 6 november 2007, 21:12 uur
lessien schreef:
Ik ben van West-Vlaanderen en nee, ik ben daar niet trots op. West-Vlaams kan soms zo'n boerentaal zijn.

0
Jamaican
geplaatst: 6 november 2007, 21:30 uur
Arno schreef:
Meerbepaald waar?
Meerbepaald waar?
Ieper
, kleine en saaie "stad" als je het eigenlijk wel een stad zou kunnen noemen. Eens ik uit school ben en werk heb zal ik ooit wel eens verhuizen naar Gent of Antwerpen denk ik.
0
geplaatst: 6 november 2007, 23:01 uur
Wie is er nog allemaal van Oost-Vlaanderen?
Arno, Evanshewson, Bennerd
nog iemand?
Arno, Evanshewson, Bennerd
nog iemand?
0
geplaatst: 7 november 2007, 16:34 uur
Ook een Limburger hier
. (Zoals het er nu naar uitziet trouwens niet lang meer en de titel van dit topic kan aangepast worden naar 'Vlamingen' i.p.v. 'Belgen'
)
. (Zoals het er nu naar uitziet trouwens niet lang meer en de titel van dit topic kan aangepast worden naar 'Vlamingen' i.p.v. 'Belgen'
)
0
geplaatst: 7 november 2007, 20:09 uur
Toon1 schreef:
Ook een Limburger hier
)
Ook een Limburger hier
)Binnenkort zijn we toch een onafhankelijk land

* denotes required fields.