De Site / Gebruikers / Essentiële Albums Voor je Eigen Muzikale Reis
zoeken in:
0
geplaatst: 8 september 2013, 16:33 uur
'Splish! Splash! Sploo!' dat was de reis van rode smurf. Met plezier gelezen 

0
geplaatst: 8 september 2013, 17:06 uur
Tof om dat filmpje van Trentemoller weer terug te zien! Was hem laatst nog aan het zoeken, maar kon hem niet vinden. Je zal maar in een tv-studio zitten als publiek en dan ineens dit voor je kiezen krijgen. 
En hier ook met plezier gelezen! Zit me nog wel een beetje af te vragen wie nou welke smurf is.

En hier ook met plezier gelezen! Zit me nog wel een beetje af te vragen wie nou welke smurf is.

0
geplaatst: 8 september 2013, 17:15 uur
154, smurfenlied, ACR en Burial leuke stationnetjes hier onderweg.
0
geplaatst: 8 september 2013, 17:18 uur
Mooie reis Mjuman met veel herkenbare steden, dorpjes, emplacementen die onderweg werden aangedaan. Mooi om, naar aanleiding van deze reis, zelf ook weer eens wat rond te hangen in de soms wat vergeten uithoeken van de muziekgeschiedenis.
Fijn topic!
Fijn topic!
0
geplaatst: 8 september 2013, 17:31 uur
herman schreef:
Mju zelf doet me bij tijd en wijlen eerder aan brilsmurf denken dan aan grote smurf, al heb ik geen idee of ie daadwerkelijk brildragend is

0
Misterfool
geplaatst: 8 september 2013, 17:37 uur
Toffe reis Mjuman, zal enkele stations nog wel eens langsmurfen voor goede tips 

0
geplaatst: 8 september 2013, 18:24 uur
Smurfengrappen aside: ik vond bijna alle bijdragen aan dit topic de moeite waard, maar er zijn er een paar geweest waarvoor je echt even op je gemak ging zitten, filmpjes aanklikte, een user beter leerde kennen én een paar dingen leerde over muziek, en daar is de reis van Mjuman er zeker één van. Een diepe buiging.
0
geplaatst: 8 september 2013, 19:03 uur
Niks smurfengrappen aside: wie zijn die smurfen nou? 
Smurfengrappen aside: het was inderdaad wederom een boeiende en leerzame reis. Dank daarvoor!
En zometeen: musician dus?

Smurfengrappen aside: het was inderdaad wederom een boeiende en leerzame reis. Dank daarvoor!
En zometeen: musician dus?
0
geplaatst: 8 september 2013, 20:45 uur
Ja, het is wel schrijven van een muzikale biografie met een bijlage, dus eigenlijk wil ik daar even voor zitten, vooral omdat alles ná Mjuman natuurlijk maar een mager aftreksel kan zijn.
Ik ga me er dus nog in verdiepen, niet te lang, maar ik zal zeker niet zo uitvoerig als Mjuman zijn.
Ik ga me er dus nog in verdiepen, niet te lang, maar ik zal zeker niet zo uitvoerig als Mjuman zijn.
0
geplaatst: 8 september 2013, 22:08 uur
Deel 1 was toch al af? Die kan je gewoon nogmaals posten dus 

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 9 september 2013, 17:33 uur
Mjuman is tegenwoordig fan van mij. Dat jullie het even weten.

0
geplaatst: 9 september 2013, 18:34 uur
Ik geloof anders niet dat hij het over moppersmurf heeft gehad in z'n stukje,
0
geplaatst: 9 september 2013, 18:54 uur
Kijk eens aan, ook hier geland Stijn?
.... binnenkort dus het verhaal van gitaarsmurf 
.... binnenkort dus het verhaal van gitaarsmurf 
0
geplaatst: 9 september 2013, 21:25 uur
0
geplaatst: 9 september 2013, 21:31 uur
0
geplaatst: 12 september 2013, 21:24 uur
Spanning... Mag Oldfart anders eerst musician, als die tenminste sneller wil?
0
geplaatst: 12 september 2013, 21:40 uur
Starting Tomorrow:
Musician' s en Oldfarts Overlappende Reizen in het Parallelle Universum van Geluid, Muziek en Tijd
Musician' s en Oldfarts Overlappende Reizen in het Parallelle Universum van Geluid, Muziek en Tijd
0
geplaatst: 12 september 2013, 21:43 uur
Kom op Muzieksmurf laat die Boerderijsmurf eens een fikse fart van poldermaaksel ruiken!
Don't fake the funk - you polderman
Don't fake the funk - you polderman

0
geplaatst: 12 september 2013, 21:43 uur
herman schreef:
Tof om dat filmpje van Trentemoller weer terug te zien! Was hem laatst nog aan het zoeken, maar kon hem niet vinden. Je zal maar in een tv-studio zitten als publiek en dan ineens dit voor je kiezen krijgen.
Gezien de enorme hoeveelheid aan embeds ben ik afgehaakt bij Mjuman, maar ik ben hier wel erg benieuwd naar. Linkje?
0
geplaatst: 12 september 2013, 21:49 uur
Da's jammer, al crasht bij het het forumtopic/shockwave ook als ik de vorige pagina van dit topic proberen te openen. Gelukkig staat het nog in het geheugen van mijn browser:
YouTube - Trentemoller - Moan (Evil Dub)
YouTube - Trentemoller - Moan (Evil Dub)
0
geplaatst: 12 september 2013, 21:57 uur
Altijd al gedacht dat Rechtse Rakkers af zouden haken bij te veel te links, maar juist Arrie ...
Is gewoon een kwestie van geheugen en dat dat nou net een van de jongere users moet treffen - de GCOD (check Adobe).
Is gewoon een kwestie van geheugen en dat dat nou net een van de jongere users moet treffen - de GCOD (check Adobe).

0
geplaatst: 12 september 2013, 21:59 uur
Geheel in vervolg waar ik was gebleven, vind ik tijd, plaats, geschiedenis, uitstraling en de boodschap die het geheel hier in dit topic moet krijgen wel bij passen:

I think I love you
Het muzikale niveau zal na deze opening voor velen wellicht alleen maar beter kunnen worden, maar ik kan geen geschiedenis wissen en al helemaal die van mijzelf niet.....

I think I love you
Het muzikale niveau zal na deze opening voor velen wellicht alleen maar beter kunnen worden, maar ik kan geen geschiedenis wissen en al helemaal die van mijzelf niet.....

0
geplaatst: 12 september 2013, 21:59 uur
Vreemd, ik heb hier een ouwe bak staan die piept en kraakt maar heb totaal geen probleem met die embeds. Blijkbaar toch deugdelijk materiaal
.
.
0
geplaatst: 12 september 2013, 22:04 uur
GrafGantz schreef:
Vreemd, ik heb hier een ouwe bak staan die piept en kraakt maar heb totaal geen probleem met die embeds. Blijkbaar toch deugdelijk materiaal
.
. Unix-systeem - oude Sun Solaris pizzadoos?
* denotes required fields.