De Site / Gebruikers / Rhythm & Poetry R.I.P.
zoeken in:
0
geplaatst: 4 december 2015, 15:47 uur
Ik kwam hem hier regelmatig op musicmeter tegen. Nooit persoonlijk gekend, toch ben ik hier even stil van... 

0
geplaatst: 4 december 2015, 16:01 uur
Ik kende Rob niet persoonlijk, maar ik heb altijd erg genoten van zijn vrolijke aanwezigheid hier op MusicMeter. Na het zien van een reportage met hem heb ik altijd oneindig veel respect gehad voor de manier waarop hij met zijn ziekte omging.
Hier word ik toch wel even stil van. Sterkte aan zijn vrienden en familie.
Ik neem alleszins dit weekend eindelijk eens de tijd om Atmosphere te leren kennen.
Hier word ik toch wel even stil van. Sterkte aan zijn vrienden en familie.
Ik neem alleszins dit weekend eindelijk eens de tijd om Atmosphere te leren kennen.
0
geplaatst: 4 december 2015, 16:54 uur
Fuck.... ik draaide gisteren nog uitgerekend Lobi da Basi. Een gouden musicmeter user, met wie je super over hiphop en andere dingen kon 'praten', zelfs over zijn ziekte. Zo'n jonge goser... ik heb de tranen in mijn ogen. Edit: wat een ontzettend mooi stuk Lukas, bedankt daarvoor.
R.I.P. Rob, het ga je goed daarboven.
0
geplaatst: 4 december 2015, 17:54 uur
Groot verlies. Kende hem niet. Maar was zeer actief op dit forum.
Rust in vrede jongen.
Rust in vrede jongen.
0
geplaatst: 4 december 2015, 20:07 uur
Wat naar, heb nog anderhalf privébericht met hem en die docu gezien. Hij drukte mijns inziens een belangrijke stempel op mijn favoriete forum. Ik zou zonder hem volgens mij ook nooit overwegen om Atmosphere - When Life Gives You Lemon, You Paint That Shit Gold te luisteren.
Rust in vrede.
En ook ik onderstreep nog even het indrukwekkende bericht van Lukas.
Rust in vrede.
En ook ik onderstreep nog even het indrukwekkende bericht van Lukas.
0
geplaatst: 4 december 2015, 20:15 uur
Ik laat de hoes hier nog even shinen...
https://www.facebook.com/plaatboef.rotterdam/?fref=ts
Een stille ode, laten we maar zeggen...
Ik kende Rob niet heel goed, tijden terug sprak ik hem soms via de PM. Ik volgde zijn 'weg' via Facebook en was toch altijd blij als er positieve berichten in combinatie met een maffe foto voorbij kwamen, Rob wist vrijwel alles in iets positiefs of grappigs om te zetten, ondanks de zwaarte van het onderwerp. Dan weer een foto dat hij bijna de oude was, dan weer ernstig vermagerd.. Rust in vreden
https://www.facebook.com/plaatboef.rotterdam/?fref=ts
Een stille ode, laten we maar zeggen...
Ik kende Rob niet heel goed, tijden terug sprak ik hem soms via de PM. Ik volgde zijn 'weg' via Facebook en was toch altijd blij als er positieve berichten in combinatie met een maffe foto voorbij kwamen, Rob wist vrijwel alles in iets positiefs of grappigs om te zetten, ondanks de zwaarte van het onderwerp. Dan weer een foto dat hij bijna de oude was, dan weer ernstig vermagerd.. Rust in vreden
0
geplaatst: 4 december 2015, 21:29 uur
*slik* Sterkte familie en vrienden. Een groot verlies aan positiviteit, grapjes, en daverend goede muzieksmaak. Het zijn altijd degene die de meeste shit meemaken voor de buitenwereld het vrolijkst zijn. En Rob, jij was hier op Musicmeter één grote glimlach.
Lukas, maar ook anderen, bedankt voor het delen van jullie momenten, heftig ontroerend.
Lukas, maar ook anderen, bedankt voor het delen van jullie momenten, heftig ontroerend.
0
Onweerwolf
geplaatst: 4 december 2015, 21:46 uur
Tjonge, wat heftig. En wat een verlies zeg.
Ik vond Rob een geweldig aardige jongen. Zo iemand waarvan je zeker wist dat je hem nog wel eens zou willen ontmoeten in het echte leven. Ontzettend spijtig dat dat niet meer kan.
Sterkte Lukas! En dank je wel voor je verhaal over Rob.
Ik vond Rob een geweldig aardige jongen. Zo iemand waarvan je zeker wist dat je hem nog wel eens zou willen ontmoeten in het echte leven. Ontzettend spijtig dat dat niet meer kan.
Sterkte Lukas! En dank je wel voor je verhaal over Rob.
0
kistenkuif
geplaatst: 4 december 2015, 21:53 uur
Dappere kerel. Al zijn geliefden, naasten en betrokkenen gecondoleerd en kracht toegewenst.
0
geplaatst: 4 december 2015, 23:15 uur
Heel diep neem ik mijn hoed af voor het verhaal van Lukas. Zelden heb ik zo'n mooi en liefdevol in memoriam gelezen. Veel sterkte met dit grote verlies.
0
geplaatst: 5 december 2015, 00:00 uur
Ik heb net met een brok in mijn keel het verhaal van Lukas gelezen. Een prachtig in memoriam, Lukas. Ik wens iedereen die Rob liefhad ontzettend veel sterkte en kracht toe.
0
geplaatst: 5 december 2015, 11:33 uur
Ik ken je enkel als actieve MuMe user waarvan de post altijd de moeite waard zijn om te lezen. Nooit geweten welk persoon schuilde achter de humorvolle, maar soms ook kritische berichten. Jouw hoge activiteit, kennis van zaken en brede interesse deed mij totaal niet vermoeden welke zware tijden en relatief lage leeftijd schuilde achter Rop.
Rust in vrede R&P.
Rust in vrede R&P.
0
geplaatst: 5 december 2015, 11:44 uur
Ik heb Rob niet gekend (zijn naam wel eens op mume voorbij zien komen) maar ik ben onder de indruk van alle verhalen hier. R.I.P. Rob en sterkte aan alle nabestaanden. Ik ga Atmosphere maar eens luisteren..
0
geplaatst: 5 december 2015, 12:03 uur
Ik heb Rob ook niet gekend, maar van dergelijke berichten en verhalen ben ik onder de indruk. Wat een levensverhaal...niet te bevatten. Ook weer een moment om te relativeren tot wat echt belangrijk is in het leven.
Rob R.I.P en veel sterkte voor vrienden en familie.
Rob R.I.P en veel sterkte voor vrienden en familie.
0
geplaatst: 5 december 2015, 18:25 uur
Wat ontzettend aangrijpend dit.. En wat een prachtige verhalen hier over hem. Ik heb hem persoonlijk niet gekend, maar ik wist wie hij was. Hij heeft mij geregeld aan het lachen gekregen met zijn humorvolle, soms een beetje dwarse berichten. Daarnaast ben ik destijds door hem Atmosphere gaan luisteren. Ik zal die plaat dan vanavond ook maar weer eens opzettend. Veel sterkte voor nabestaanden en rust in vrede Rob.
0
geplaatst: 5 december 2015, 18:56 uur
Fuck, ik zag dat wlgyl op 1 stond en voelde al nattigheid. Ik kende je niet persoonlijk maar je was een van de users die ik het meest wist te waarderen. Het doet me oprecht pijn te vernemen dat je de strijd hebt verloren. We gaan je missen maar dat valt in het niets bij wat je naasten nu voelen, via deze weg wil ik hen dan ook veel sterkte wensen.
0
geplaatst: 5 december 2015, 20:07 uur
R.I.P. Rob. En een prachtig verhaal Lukas. Ben er stil van...
0
geplaatst: 5 december 2015, 21:51 uur
Ik kende Rob ook niet maar het minste dat je kan zeggen dat hij een tastechanger was. Door hem ben ik naar hip hop gaan luisteren en nu kan ik ook niet meer zonder.
RIP Rob
RIP Rob
0
geplaatst: 6 december 2015, 00:12 uur
Mimimimimimimimimimimi mimimimi mimimimimimimimi mimimi mimimimi mimimimi mimimimimimimimimi. Mimimimi mimimimimimimimi mimimimi mimimimimimimi mimi mi
. Mimimimimimi mimimimi mimimi mimimimimimi mimimimimimi. Mimimimimi! 
0
geplaatst: 6 december 2015, 00:22 uur
Aart de Bij schreef:
Mimimimimimimimimimimi mimimimi mimimimimimimimi mimimi mimimimi mimimimi mimimimimimimimimi. Mimimimi mimimimimimimimi mimimimi mimimimimimimi mimi mi
Ontroerend bericht, Aart. De honing zal nooit meer helemaal hetzelfde smaken. Maar weesbijen worden doorgaans liefdevol opgevangen. Laat dat een beetje steun geven.
0
geplaatst: 6 december 2015, 22:00 uur
Ik lees het nu pas. Zag nog een oud persoonlijk bericht van hem uit het najaar van 2010 omdat ik, na jarenlang er totaal niet in had gezeten, weer erg behoefte had mijn 'oude liefde' hiphop op te pakken.
Zijn tip: Atmosphere.
Geweldige tip, ben er een hele tijd zoet mee geweest.
R.I.P. Rob.
Zijn tip: Atmosphere.
Geweldige tip, ben er een hele tijd zoet mee geweest.
R.I.P. Rob.
0
geplaatst: 7 december 2015, 09:50 uur
Shiiiiittt.... Zo jong nog maar... Zit nu Atmosphere te luisteren omdat ie op 1 in de rotatielijst staat. Kende het nog niet, fijne plaat. Zag later pas dat het al uit 2008 kwam en kwam via de opmerkingen hier terecht. Schokkend nieuws!!!
Heel veel sterkte voor iedereen, R.I.P. Rob. Bedankt voor Atmosphere, ik kende het echt helemaal niet maar het heeft nu al een bijzondere herinnering.
Heel veel sterkte voor iedereen, R.I.P. Rob. Bedankt voor Atmosphere, ik kende het echt helemaal niet maar het heeft nu al een bijzondere herinnering.
0
geplaatst: 7 december 2015, 11:00 uur
Ik denk dat het boekdelen spreekt dat de meesten hier, en ook ik, stil zijn van de dood van een jonge vent die ze persoonlijk niet hebben mogen ontmoeten. Rust in vrede, Rob.
0
geplaatst: 7 december 2015, 16:00 uur
Vandaag pas het nieuws gehoord over Rob. Vreselijk…
Ik ben al al lange tijd geen actief forumlid meer op MuMe, maar
ik ken Rob van in de begindagen (2006) toen ik hier ook nog regelmatig eens een berichtje dropte.
Hij was een sympathieke kerel, die veel moeite deed om leven in de brouwerij te brengen, op momenten dat je dacht dat het allemaal een beetje zou doodbloeden, hier op de Hip-Hop afdeling van de site.
Het ga je goed, Rob.
Veel sterkte aan de familie.
Ik ben al al lange tijd geen actief forumlid meer op MuMe, maar
ik ken Rob van in de begindagen (2006) toen ik hier ook nog regelmatig eens een berichtje dropte.
Hij was een sympathieke kerel, die veel moeite deed om leven in de brouwerij te brengen, op momenten dat je dacht dat het allemaal een beetje zou doodbloeden, hier op de Hip-Hop afdeling van de site.
Het ga je goed, Rob.
Veel sterkte aan de familie.
0
geplaatst: 7 december 2015, 18:33 uur
Schitterende afscheidsdienst inderdaad. Een rare maar ook mooie dag.
0
geplaatst: 7 december 2015, 21:00 uur
Dankzij deze man veel hiphop ontdekt, simpelweg door op zijn mume profiel te kijken. Ik heb erg veel respect gekregen voor hem door zijn activiteiten binnen hiphop en door hoe hij omging met zijn situatie. En dat zonder hem persoonlijk te kennen, dat zegt denk ik al genoeg. Rob, ik zal je missen!
Rust in vrede.
Rust in vrede.
* denotes required fields.