MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Rhythm & Poetry R.I.P.

zoeken in:
Lukas

Jij ook veel sterkte toegewenst inderdaad, je hebt een behoorlijke hechte band met hem gekregen.

Indrukwekkend verhaal Lucas en heel veel sterkte toegewenst.
RIP Rob en heel veel sterkte aan de nabestaanden.

panjoe (moderator)
Wat vreselijk dit. Rust zacht, Rob, en veel sterkte aan de (vele) leden die hem persoonlijk, of zoals ik van enige afstand, hebben gekend.

Rust in vrede lieve Rob.

Ik heb je via MusicMeter leren kennen, nadat ik je een berichtje had gestuurd met als doel om mijn hip-hopkennis te verbreden. Atmosphere was de eerste artiest die je noemde en direct een schot in de roos. We ontmoetten elkaar al snel daarna bij een concert van Nils Frahm en Olafur Arnalds in Paradiso. Ik heb toen erg van je aanwezigheid genoten en ik ben vereerd dat ik je daarna nog zo vaak heb kunnen zien bij concerten, festivals, of gewoon met een ijsthee op de Neude. Je positiviteit en humor hebben mij heel erg geïnspireerd, zeker toen ik het zelf een tijdje moeilijk had was jij een voorbeeld in hoe ik met dit soort situaties om kon gaan. Eigenlijk besef ik me nu pas hoeveel je me geholpen hebt en hoeveel ik van je heb geleerd. Ik baal ervan dat ik je daarvoor nooit heb kunnen bedanken. Het is indrukwekkend om te zien hoeveel jij voor zoveel mensen betekend hebt, en ik ken niemand die zo positief in het leven stond als jij. Je bent en blijft ongetwijfeld een voorbeeld voor velen, en ook voor mij. Ik ga je missen.

De grappigste gebruiker van MuMe is niet meer. Gelukkig hebben we zijn berichten en het prachtige in memoriam van Lukas nog.

Sterkte voor de mensen die hem gekend hebben.

R.I.P. Rob.

Mooi geschreven Lukas en Gloeilamp.

Verschrikkelijk dit.... Volgde zijn berichten altijd via facebook.. Weet niet echt goed wat ik moet zeggen.

Prachtige eerbetonen hier. Kippenvel!

Mooi geschreven Lukas. Bijzonder hoe Rob toch veel mensen heeft weten te raken. Zeker in de beginperiode op de site veel leuke gesprekken gehad en stiekem wel genoten van zijn wat rebelse gedrag met altijd weer die humor. Als toenmalig crewmember heb ik het ook wel voor hem opgenomen als er weer eens een ban dreigde, maar ja... gelijke monniken gelijke kappen..... en daar kwam dan toch die ban. Dat wist ie. Hij kon het relativeren. De laatste tijd doorlopend die nare berichten op Facebook en er toch telkens weer bovenop komen. Net als veel anderen kon ik daar alleen maar bewondering voor hebben hoe hij daar mee omging.
Mooi hoe je een vriendschap met hem hebt opgebouwd. Ik kan jou niet anders dan sterkte wensen.

Een ware Musicmeter 'legend' is niet meer.

Bedankt voor de muziek die je mij hebt leren kennen, de lachmomenten die je mij hebt bezorgt.

Even geen woorden. Ik ben ze kwijt.

R.I.P R&P

Het is fijn om te zien hoe ontzettend veel mensen Rob een warm hart toe dragen, zowel hier als via andere wegen.

Hier leeft hij in 59.034-voud voort.

Nooit echt gesproken. Ooit wel gereageerd op hem volgens mij toen ik het niet eens over iets was met hem. Alhoewel ik laatste tijd weinig op Musicmeter zit heb ik toch genoten van verschillende reacties en recensies van hem. Helaas heb ik je nooit echt leren kennen ouwe.

Heel veel sterkte voor de nabestaanden en bekenden van Rhythm & Poetry..

R.I.P

Shit, lees dit klote nieuws nu pas.
R.I.P. Rob

Prachtig stuk Lukas. Met kippenvel gelezen. Veel sterkte!

Paap_Floyd schreef:
Iedereen z'n hoedje af.

R.I.P. Rob, sommigen zijn gedoemd om een baken van humor en positivisme te zijn in een universum dat aan hen weinig meer dan citroenen uitdeelt. Het is zo fucking oneerlijk dat je ervan zou gaan schuimbekken, maar als er ooit een betere antwoord gegeven is op die situatie dan wat Rob voor elkaar heeft gekregen, dan heb ik het nog niet gezien.

Mooi bericht Lukas.

Ik haal het eerste Atmosphere concert met Rob in 2009 nog zo voor me. Hij heeft eruit gehaald wat erin zat. Rust in vrede.

kiriyama
R.I.P.

Ik heb nooit enig contact gehad met R&P, maar alle berichten hier zijn erg mooi. Veel sterkte aan alle nabestaanden.

Kende Rob niet persoonlijk, maar word hier wel even stil van.

Rust zacht Rob.

Ik heb Rob helaas nooit persoonlijk gekend. Ik heb twee keer de kans gehad om hem te ontmoeten, maar durfde toen niet op hem af te lopen. Daar heb ik altijd spijt van gehad. Ondanks dat ik hem niet persoonlijk gekend heb, heeft hij mij enorm geïnspireerd om te genieten van het leven, hoe veel tegenslagen je ook tegenkomt in het leven.

Rust in vrede Rob!

Mooie berichten hier, in het bijzonder natuurlijk de ontroerende woorden van Lukas. Veel sterkte gewenst!

Ik besef me ook nu pas dat de titel van zijn favoriete album wel heel erg toepasselijk is. Mooi om te zien dat het goud verven hem de laatste jaren heel goed gelukt is, ondanks alle tegenslag.

Bedankt voor het stuk, Lukas, dat geeft een mooi beeld van Rob. Wat een strijder, wat een mooi mens was hij. Maar hij heeft de strijd niet verloren, hij heeft honderden mensen geraakt met hoe hij is en leeft daarom voor altijd voort.

Rob, ik heb je nooit mogen ontmoeten.
Toch is jouw indruk onuitwisbaar.
Van alle users stond jij bovenaan mijn lijstje.
Het zal niet zo mogen zijn en dat spijt mij.

Wat rest zijn jouw levenslessen.
Te genieten van het leven.
Leven tegen de klippen op.
Alleen dat maakt leven tot leven.

Iets mooiers kon je niet nalaten.
Rob, rust zacht.

R.I.P. Rhythm & Poetry.

R.I.P. Rhythm & Poetry

Heel veel sterkte aan alle nabestaanden.

Kippenvel, zo mooi beschreven door Lukas

Brabants Dagblad

Heftig, veel te jong ook. R.I.P. Rhythm & Poetry.

Ik had nooit de eer om 'm te ontmoeten, maar las 'm hier af en ook op Facebook. Je kan er alleen maar stil van worden. Ik wens Lukas veel sterkte met het verlies van een goeie vriend.

Hendrik68
Bijna klaar met mijn werk en kijk nog even op MM en dan lees je dit. Verschrikkelijk nieuws.

R.I.P.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:42 uur

geplaatst: vandaag om 12:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.