MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Apparatuur / PC (centraal topic)

zoeken in:
Start>UItvoeren>control userpasswords2 invullen en dan vinkje weghalen bij "gebruikers moeten een gebruikersnaam en wachtwoord opgeven om deze computer te kunnen gebruiken". Daarna op toepassen klikken.

Graag gedaan.

Als ik naar Start --> Deze Computer --> eigenschappen doe, dan krijg ik de melding:

Windows kan het bestand C:/Windows/System32/Rundll32.exe niet vinden.

En als ik naar het configuratiescherm ga en bijvoorbeeld naar Software ga, dan geeft de pc aan dat het onderdeel geblokkeerd is door de systeembeheerder. Maar dat kan niet, want dat ben ikzelf. Dus kan ik niks eraf gooien...

Ik worstel hier al dagen mee.

D'argh! Wanneer ik cd's rip haalt mijn pc de tracks door elkaar. De volgorde klopt nog wel, maar de titel staat niet meer bij het juiste nummer.

Weet jij de oplossing? Reageer en maak kans op een iPod!

Sietse
Game schreef:
Als ik naar Start --> Deze Computer --> eigenschappen doe, dan krijg ik de melding:

(quote)

En als ik naar het configuratiescherm ga en bijvoorbeeld naar Software ga, dan geeft de pc aan dat het onderdeel geblokkeerd is door de systeembeheerder. Maar dat kan niet, want dat ben ikzelf. Dus kan ik niks eraf gooien...

Ik worstel hier al dagen mee.

Das behoorlijk klote.
Kun je nog wel run of uitvoeren aanklikken in het start menu?
Zo ja zou je de stappen op de volgende site kunnen volgen:
http://www.windowsxphome.windowsreinstall.com/howto/lauchsystemrestore.htm

Dan kun je de computer een paar dagen terug zetten (dus tot de tijd die voor dat je het probleem had).
Als dat niet helpt proberen met de windows CD het systeem te herstellen.
Als dat niet werkt opnieuw pc installeren.

Sietse
Florsi Florsa schreef:
D'argh! Wanneer ik cd's rip haalt mijn pc de tracks door elkaar. De volgorde klopt nog wel, maar de titel staat niet meer bij het juiste nummer.

Weet jij de oplossing? Reageer en maak kans op een iPod!

Welk programma gebruik je om te rippen.

Probeer eventueel EAC eens en check http://wiki.hydrogenaudio.org/index.php?title=Category:EAC_Guides voor het juist instellen van het programma.

Ik gebruik WMP en die deed het toch altijd goed... ik zal vanmiddag even kijken bij de link.

EAC is toch wel een standaardprogramma voor dit soort zaken. WMP ken ik eigenlijk niet.

herman schreef:
WMP ken ik eigenlijk niet.

Windows Media Player

Ok. Ik wist niet dat je daarmee dat soort dingen kon doen.

Sietse
ja dat kan, maar het is nu niet bepaald een goed programma voor ook maar een ding.

Ik heb de laatste tijd een probleem met het internet bij mij thuis, de pagina's laden enorm traag, zowel in Firefox als in IE. Aan mijn downloadsnelheid en verbinding kan het niet liggen, want als ik via torrentsites of Soulseek download haal ik snelheden van 500 tot 1000 kbps. Ook het runnen van antispyware- en antivirussoftware heeft geen effect. Weet iemand wat de reden voor mijn slome internet kan zijn en wat ik eraan kan doen? Bedankt alvast!

Sietse schreef:
(quote)

Das behoorlijk klote.
Kun je nog wel run of uitvoeren aanklikken in het start menu?
Zo ja zou je de stappen op de volgende site kunnen volgen:
http://www.windowsxphome.windowsreinstall.com/howto/lauchsystemrestore.htm

Dan kun je de computer een paar dagen terug zetten (dus tot de tijd die voor dat je het probleem had).
Als dat niet helpt proberen met de windows CD het systeem te herstellen.
Als dat niet werkt opnieuw pc installeren.

Ja, ik heb dus heel mn pc moeten formateren. Door zo'n stinkvirus... grr.

Gelukkig had ik een back-up van alles, en er stond sowieso al aardig wat troep op mn pc. Dus ik ben begonnen met een schone lei.

Sietse
Balen is dat Game...

Cygnus: je zou eens kunnen kijken of er genoeg poorten open staan in windows XP.
Vraag me niet hoe dat precies te doen, maar er is een tool voor. Ff googlen.

In De Site > Algemeen > Feedback, klachten en andere opmerkingen:

Weet iemand misschien hoe je dat scriptvenster bovenin definitief kan laten verdwijnen bij het plaatsen van een afbeelding in een topic bij gebruik van Window Vista?

reptile71 schreef:
Weet iemand misschien hoe je dat scriptvenster bovenin definitief kan laten verdwijnen bij het plaatsen van een afbeelding in een topic bij gebruik van Window Vista?

Deïnstaleer Windows Vista en start je PC opnieuw op.

reptile71 schreef:

Ik gebruik Vista en bij mij verdwijnt het venster gewoon.

Bertus schreef:
Ik gebruik Vista en bij mij verdwijnt het venster gewoon.
Ik gebruik Vista en bij mij komt het steeds terug.

Jesusfreen schreef:
Deïnstaleer Windows Vista en start je PC opnieuw op.
Vanaf de buren: Gedaan, het is weg inderdaad!

Windhoos Fietstas - de ramp die sinds een nieuwe pc ook mijn leven zuur maakt: niets werkt meer hetzelfde, alles is zoek, soms zelfs de tekenset (character set) op mijn toetsenbord!!

Ik ga binnenkort weer e- meeuwen!

Ik geloof echt dat ik de enige persoon op de wereld ben die geen problemen heeft met Vista... Nu gebruik ik dat spul ook zo minimaal mogelijk (geen MicrosoftOffice maar OpenOffice, geen Explorer maar Firefox etc.) maar toch. Ik merk weinig verschil t.o.v. eerdere Windowsversies die ik had.

Bedankt voor alle hulp!

reptile71 schreef:

Iemand een idee?

Misschien dat een andere browser het probleem verhelpt? Zoals gezegd gebruik ik Firefox en niet IE.

Ik heb een installatiefobie dus wil het zien op te lossen met IE.

Sheplays
Bertus schreef:
Ik geloof echt dat ik de enige persoon op de wereld ben die geen problemen heeft met Vista... Nu gebruik ik dat spul ook zo minimaal mogelijk (geen MicrosoftOffice maar OpenOffice, geen Explorer maar Firefox etc.) maar toch. Ik merk weinig verschil t.o.v. eerdere Windowsversies die ik had.

Ik heb ook geen problemen met Vista of IE maar dat scriptvenster gebruik ik nooit. Ik heb even een test gedaan maar het verdwijnt gewoon.

@reptile71: Vista + IE = crap.
XP + Firefox = beter.

Dat van die installatiefobie kan ik me voorstellen, maar ik zou toch echt Firefox installeren.

Sheplays
Hoezo crap?

Mjuman zegt: "Windhoos Fietstas" + Office 2007 = serieuze vooruitgang en die kan ik niet stoppen (wil ik dat?).

Alleen mijn geest komt niet helemaal mee. Waar is de tijd gebleven dat we WordPerfect 4.1 konden draaien op een dubbele floppenbak (IBM PC), WP en Dos 3.1 command.com op één diskette?

Voorlopig blijft het wennen!

Sheplays
Die tijd is gelukkig voorbij.

Lang leve Vista!

Ik vind Vista (zo erg heeft het conservatisme me op mijn jonge leeftijd al te pakken) gewoon nodeloos uitgebreid / mooi. XP is gewoon no-nonsense, snel en duidelijk. Het neemt geen RAM in beslag en heeft eigenlijk geen nadelen - het ontbreken van ondersteuning van DirectX 10 buiten beschouwing gelaten.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:26 uur

geplaatst: vandaag om 20:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.