Genres / Jazz / Jazz-album van de week
zoeken in:
0
jeko
geplaatst: 2 oktober 2009, 12:54 uur
Ik wil wel een keer een plaat uitzoeken maar als Jazz-leek is dat momenteel nog te vroeg! 

0
Ik Doe Moeilijk
geplaatst: 2 oktober 2009, 16:39 uur
Vraagt the scientist dan of unaej wil?
En Jeko: Ik begrijp niet waarom het te vroeg is. Je kent vast wel eens plaat die je hoog waardeert en die wij dus ook allemaal moeten beluisteren. Het album van de week hoeft niet aan allerlei hoge eisen te voldoen. (Denk ik dan, maar ik ben ook een jazz-leek)
En Jeko: Ik begrijp niet waarom het te vroeg is. Je kent vast wel eens plaat die je hoog waardeert en die wij dus ook allemaal moeten beluisteren. Het album van de week hoeft niet aan allerlei hoge eisen te voldoen. (Denk ik dan, maar ik ben ook een jazz-leek)
0
jeko
geplaatst: 2 oktober 2009, 17:03 uur
Ja dat is misschien wel zo, maar het handje vol Jazz cedees die ik ken en in bezit heb is bij de liefhebbers van dit topic toch wel bekend!! Maar wie weet kom ik binnenkort wel met een fantastisch onbekend pareltje op de proppen!
0
geplaatst: 2 oktober 2009, 18:15 uur
Ik zou anders ook wel eens een album willen voorstellen, ik ken een aantal albums die hier maar 3 stemmen hebben, en ik helemaal geweldig vind, dusja.
0
geplaatst: 4 oktober 2009, 14:19 uur
Ik ga zo meteen naar een concert van Cecil Taylor in Antwerpen, dus...iemand anders mag wat mij betreft eerst. 

0
geplaatst: 4 oktober 2009, 15:26 uur
Het mag ook vanavond laat of morgen ochtend, unaej. Veel plezier op je concert trouwens en we verwachten een "uitgebreid"verslag van je ervaring
.
.
0
Ik Doe Moeilijk
geplaatst: 4 oktober 2009, 19:54 uur
Weer geen album op zondag (Omdat het de dag van de Heer is zal ik het vloeken maar laten...)
0
geplaatst: 5 oktober 2009, 10:13 uur
En week drie in zonder een nieuw album!!
Volgens mij kunnen we er beter mee stoppen, iedereen schuift af of past.

Volgens mij kunnen we er beter mee stoppen, iedereen schuift af of past.

0