Muziek / Muziekgames / Beatlesmeter
zoeken in:
0
geplaatst: 14 oktober 2017, 14:42 uur
7,8
Er staan nog veel betere nummers op het album uiteraard.
Er staan nog veel betere nummers op het album uiteraard.
0
geplaatst: 14 oktober 2017, 15:14 uur
Hoewel er (betreft mijn smaak) nog pakweg 5 mooiere en betere albumtracks op Sgt.Pepper staan ,vind ik deze openings/titel track ook nog vrij sterk
Goed voor een 8
Goed voor een 8
0
geplaatst: 14 oktober 2017, 15:59 uur
7,3.
Prima opvallende opener. Fijne rocker, maar het beste van Pepper moest natuurlijk nog komen.
Echt zo'n song die live aan kracht wint.
McCartney bewees het solo.
Prima opvallende opener. Fijne rocker, maar het beste van Pepper moest natuurlijk nog komen.
Echt zo'n song die live aan kracht wint.
McCartney bewees het solo.
0
geplaatst: 14 oktober 2017, 16:24 uur
Teunnis schreef:
Hele geschikte albumopener en de reprise is minstens zo geschikt als outro (en daarna nog even afsluiten met A Day in the Life). Jammer dat de nummers daartussen veelal dat niveau niet halen.
7,7
Hele geschikte albumopener en de reprise is minstens zo geschikt als outro (en daarna nog even afsluiten met A Day in the Life). Jammer dat de nummers daartussen veelal dat niveau niet halen.
7,7
ik vind dit juist een van de mindere op het album. Leuke opener, maar daarna begint het pas echt.
7,5
1
geplaatst: 14 oktober 2017, 16:39 uur
Herman, ik vind je een fijne man, maar over The Beatles zijn we het volgens mij compleet oneens

0
geplaatst: 15 oktober 2017, 09:41 uur
Natuurlijk meer geschikt als openingstrack dan als losse single maar in die hoedanigheid is het erg geslaagd (maar het beste op Sgt. Pepper moest - wat herman zegt - nog komen)
8,5
8,5
0
geplaatst: 15 oktober 2017, 11:49 uur
Het volgende liedje kan ik maar plaatsen rond een uur of 6-7 vanavond, ben namelijk de hele namiddag weg. Tot die tijd kan er nog gewoon gestemd worden op het huidige nummer!
0
geplaatst: 15 oktober 2017, 11:58 uur
Bwa, zo erg is het toch niet dat er eens een paar uurtjes geen nieuw nummer staat? 

0
Misterfool
geplaatst: 15 oktober 2017, 13:37 uur
Zijn de bonden al verwittigd, we moeten gaan protesteren! 
Franse toestanden hier op MuMe, op zijn minst!

Franse toestanden hier op MuMe, op zijn minst!
1
geplaatst: 15 oktober 2017, 14:19 uur
ArthurDZ schreef:
Bwa, zo erg is het toch niet
Bwa, zo erg is het toch niet
Het gaat hier op de site van kwaad tot erger, echt pure verloedering.
Voor je het weet is er straks weer voetbal in het sporttopic

* denotes required fields.