MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Beatlesmeter

zoeken in:

7,8

Er staan nog veel betere nummers op het album uiteraard.

Fijn liedje. Kinksy.

8,4

Hoewel er (betreft mijn smaak) nog pakweg 5 mooiere en betere albumtracks op Sgt.Pepper staan ,vind ik deze openings/titel track ook nog vrij sterk

Goed voor een 8

7,3.

Prima opvallende opener. Fijne rocker, maar het beste van Pepper moest natuurlijk nog komen.
Echt zo'n song die live aan kracht wint.
McCartney bewees het solo.

Teunnis schreef:
Hele geschikte albumopener en de reprise is minstens zo geschikt als outro (en daarna nog even afsluiten met A Day in the Life). Jammer dat de nummers daartussen veelal dat niveau niet halen.

7,7
ik vind dit juist een van de mindere op het album.

Leuke opener, maar daarna begint het pas echt.

7,5

herman schreef:
(quote)
ik vind dit juist een van de mindere op het album.

Herman, ik vind je een fijne man, maar over The Beatles zijn we het volgens mij compleet oneens

9.5 fantastisch!

Natuurlijk meer geschikt als openingstrack dan als losse single maar in die hoedanigheid is het erg geslaagd (maar het beste op Sgt. Pepper moest - wat herman zegt - nog komen)

8,5

Het volgende liedje kan ik maar plaatsen rond een uur of 6-7 vanavond, ben namelijk de hele namiddag weg. Tot die tijd kan er nog gewoon gestemd worden op het huidige nummer!

Of iemand anders moet een nummer neerzetten

Bwa, zo erg is het toch niet dat er eens een paar uurtjes geen nieuw nummer staat?

ArthurDZ schreef:
Bwa, zo erg is het toch niet dat er eens een paar uurtjes geen nieuw nummer staat?

Toch wel.

Zonder kan ik niet leven hoor

Misterfool
Zijn de bonden al verwittigd, we moeten gaan protesteren!
Franse toestanden hier op MuMe, op zijn minst!

ArthurDZ schreef:
Bwa, zo erg is het toch niet

Het gaat hier op de site van kwaad tot erger, echt pure verloedering.
Voor je het weet is er straks weer voetbal in het sporttopic

Gast
geplaatst: vandaag om 08:57 uur

geplaatst: vandaag om 08:57 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.