Muziek / Muziekgames / Beatlesmeter
zoeken in:
0
geplaatst: 8 januari 2018, 22:34 uur
0
Misterfool
geplaatst: 9 januari 2018, 00:14 uur
Best aardig, maar wel een van de mindere nummers op de witte
7
7
0
geplaatst: 9 januari 2018, 17:34 uur
Ik heb hier de discussies gelezen over het MM stemgemiddelde van evt (Beatles)Topalbums
Ben de laatste maanden hier en daar mijn beoordelingen weer wat aan het bijstellen
En niet onder invloed van gemiddelde scores want die neem ik met nogal wat korrels zout,....
kijk maar op andere (buitenlandse) sides en albumscores/beoordelingen die kunnen er heel anders uit zien als die van het MM plaatje
Maar mede door deelname van deze Beatlesmeter zijn er ook nogal wat Beatlealbums na jaren met een halfje * omlaag gegaan
Waarom? ...Wss ook bij de meeste mensen..visie en gevoel veranderen na jaren ,nu denk ik ... hoe kan.. bv.. White album met ook wat matige tracks gelijkwaardig (op 5*) aan de voor mij 2 echte BeatleTopalbums Pepper en Abbey Road zijn?....bijstellen! (wellicht is 4.5* nog te veel??)
Hoe een User bij bepaalde albums aan 5* komt zal mij een worst wezen..... maar ...het White album met nogal wat vlekjes verdiend dat eigg niet... (mijn mening
)
Ben de laatste maanden hier en daar mijn beoordelingen weer wat aan het bijstellen
En niet onder invloed van gemiddelde scores want die neem ik met nogal wat korrels zout,....
kijk maar op andere (buitenlandse) sides en albumscores/beoordelingen die kunnen er heel anders uit zien als die van het MM plaatje
Maar mede door deelname van deze Beatlesmeter zijn er ook nogal wat Beatlealbums na jaren met een halfje * omlaag gegaan
Waarom? ...Wss ook bij de meeste mensen..visie en gevoel veranderen na jaren ,nu denk ik ... hoe kan.. bv.. White album met ook wat matige tracks gelijkwaardig (op 5*) aan de voor mij 2 echte BeatleTopalbums Pepper en Abbey Road zijn?....bijstellen! (wellicht is 4.5* nog te veel??)
Hoe een User bij bepaalde albums aan 5* komt zal mij een worst wezen..... maar ...het White album met nogal wat vlekjes verdiend dat eigg niet... (mijn mening
)
0
geplaatst: 9 januari 2018, 17:51 uur
Natuurlijk verdient de dubbele witte geen 5*. Revolution #9 staat erop. Alleen al daarom.
1
geplaatst: 9 januari 2018, 18:00 uur
Johnny Marr schreef:
Natuurlijk verdient de dubbele witte geen 5*. Revolution #9 staat erop. Alleen al daarom.
Haha, dat album is jam packed met bonuspunten, dat compenseert de 9 (4,5 *) die Revolution # 9 krijgt met gemak

0
geplaatst: 9 januari 2018, 19:56 uur
Leuk, de discussie van vandaag! Zullen we nog een love it/hate it-nummertje doen als nieuwe? Bij deze is de nieuwe Beatles-song van de dag: Hello Goodbye
(Spotify-linkje en score volgen later)
(Spotify-linkje en score volgen later)
0
geplaatst: 9 januari 2018, 20:00 uur
Ik ben allang blij dat het geen Bungalow Bill is.
Hello Goodbye is geen hoogvlieger, maar niet onaardig.
6,7 (net onder Ob-la-di, Ob-la-da)
Hello Goodbye is geen hoogvlieger, maar niet onaardig.
6,7 (net onder Ob-la-di, Ob-la-da)
0
geplaatst: 9 januari 2018, 20:05 uur
Heerlijk...niks mis mee ,zit goed pakkend in elkaar.... Love It
8,5 voor H G door Songsmid McCartney
8,5 voor H G door Songsmid McCartney
1
Misterfool
geplaatst: 9 januari 2018, 20:37 uur
8.5
(gelijktijdig Magical Mystery Tour verhoogd met een halve ster. Eigenlijk bevat het zelfs betere muziek dan de Sergeant)
(gelijktijdig Magical Mystery Tour verhoogd met een halve ster. Eigenlijk bevat het zelfs betere muziek dan de Sergeant)
* denotes required fields.