Muziek / Muziekgames / Beatlesmeter
zoeken in:
0
geplaatst: 9 januari 2018, 23:44 uur
Stond I'm The Walrus niet op de flipside van deze single? of een dubbele A kant...whatever.
0
geplaatst: 10 januari 2018, 06:37 uur
bikkel2 schreef:
Stond I'm The Walrus niet op de flipside van deze single? of een dubbele A kant...whatever.
klopt was ook dubbele A kant
0
geplaatst: 10 januari 2018, 11:10 uur
1
geplaatst: 10 januari 2018, 12:45 uur
klopt , je hebt gelijk
Die gedachte van mij komt wss door Strawberry/Penny Lane wel dubbel A
Maar hier was dat dus weer niet zo...had zomaar gekunnen natuurlijk
0
geplaatst: 10 januari 2018, 21:39 uur
Lastig nummer. In de basis vind ik hem heel goed, maar hij heeft wel een hele lelijke bridge.
Verder heb ik het idee dat er wel iets meer mee gedaan kon worden en valt hij iets te veel in herhaling. Dat is echter ook wel iets typisch voor die periode.
7,5
Verder heb ik het idee dat er wel iets meer mee gedaan kon worden en valt hij iets te veel in herhaling. Dat is echter ook wel iets typisch voor die periode.
7,5
0
geplaatst: 10 januari 2018, 23:42 uur
Ook hier veel gemist, maar doe graag mee.
Rocky Raccoon heeft vooral humor.... geen hoogstaande track. Maar wel een 7 (leuker geworden door de versie op anthology... sminking???)
Rocky Raccoon heeft vooral humor.... geen hoogstaande track. Maar wel een 7 (leuker geworden door de versie op anthology... sminking???)
0
geplaatst: 11 januari 2018, 08:55 uur
In vergelijking met wat er nog meer in 1964 werd uitgebracht een ijzersterk nummer.
9
9
* denotes required fields.