MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Beatlesmeter

zoeken in:
Stond I'm The Walrus niet op de flipside van deze single? of een dubbele A kant...whatever.

bikkel2 schreef:
Stond I'm The Walrus niet op de flipside van deze single? of een dubbele A kant...whatever.

klopt was ook dubbele A kant

teus schreef:
(quote)

klopt was ook dubbele A kant

Klopt niet, Hello Goodbye was de A-kant.

7,5

Johnny Marr schreef:
(quote)

Klopt niet, Hello Goodbye was de A-kant.

7,5

klopt , je hebt gelijk

Die gedachte van mij komt wss door Strawberry/Penny Lane wel dubbel A
Maar hier was dat dus weer niet zo...had zomaar gekunnen natuurlijk

De nieuwe: No Reply

zaaf
7,7

Lastig nummer. In de basis vind ik hem heel goed, maar hij heeft wel een hele lelijke bridge.
Verder heb ik het idee dat er wel iets meer mee gedaan kon worden en valt hij iets te veel in herhaling. Dat is echter ook wel iets typisch voor die periode.

7,5

7.8

The Fab 4 inmiddels volwassener geworden.
Prima song.

8,5

Ook hier veel gemist, maar doe graag mee.

Rocky Raccoon heeft vooral humor.... geen hoogstaande track. Maar wel een 7 (leuker geworden door de versie op anthology... sminking???)

In vergelijking met wat er nog meer in 1964 werd uitgebracht een ijzersterk nummer.

9

Gast
geplaatst: vandaag om 08:41 uur

geplaatst: vandaag om 08:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.