Muziek / Muziekgames / Beatlesmeter
zoeken in:
0
geplaatst: 3 maart 2018, 20:53 uur
7 voor de White Album versie.
De akoestische Anthology versie zou wel een 9 halen.
De akoestische Anthology versie zou wel een 9 halen.
0
geplaatst: 3 maart 2018, 21:00 uur
Ja!
Vandaag nog es The White Album gedraaid, blijft toch een erg goed album. Alleen jammer van Revolution 9 he.9
0
geplaatst: 3 maart 2018, 21:42 uur
4
Helemaal geen fan van dit nummer. Na de mooie intro wordt het allemaal snel nogal slepend, vind ik. Maar goed, mijn mening
Helemaal geen fan van dit nummer. Na de mooie intro wordt het allemaal snel nogal slepend, vind ik. Maar goed, mijn mening

0
geplaatst: 3 maart 2018, 22:23 uur
Ik ga niet zeggen dat The White Album vol inwisselbare nummers staat, maar deze springt er toch wel bovenuit.
8,5
8,5
1
geplaatst: 3 maart 2018, 22:52 uur
Heel mooie track van het wispelturige White Album wat volgens vele users 5* verdiend
ik heb dit album nog op 4.5* staan maar mede door deze Beatlemeter ga ik daar totaal genomen zelfs over twijfelen
Weeps is dan wel een van de hoogtepunten....9,5
ik heb dit album nog op 4.5* staan maar mede door deze Beatlemeter ga ik daar totaal genomen zelfs over twijfelen

Weeps is dan wel een van de hoogtepunten....9,5
3
geplaatst: 3 maart 2018, 22:54 uur
Er was eens een kleine man uit Minneapolis............. 
Prince, Tom Petty, Steve Winwood, Jeff Lynne and others -- "While My Guitar Gently Weeps" - YouTube
8,5

Prince, Tom Petty, Steve Winwood, Jeff Lynne and others -- "While My Guitar Gently Weeps" - YouTube
8,5
0
Misterfool
geplaatst: 3 maart 2018, 22:58 uur
ArthurDZ schreef:
Helemaal geen fan van dit nummer.
Helemaal geen fan van dit nummer.
5 minuten later

Maakt u geen zorgen de Spaanse inquisitie komt zo.
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/4/4f/Tjitte.jpg/220px-Tjitte.jpg
0
geplaatst: 3 maart 2018, 23:08 uur
Misterfool schreef:
5 minuten later
(afbeelding)
(quote)
5 minuten later

(afbeelding)
Bwa, het is ondertussen al wat te laat voor bezoek vind ik. Zeg dat ze morgen terugkomen

2
geplaatst: 4 maart 2018, 00:57 uur
aERodynamIC schreef:
8,5

8,5
Blijft zoooo hard genieten he dit, ik raak dit filmpje nooit beu, wat een eindbaas die Prince, speelt ff losjes al die legends op een hoopje.
0
geplaatst: 4 maart 2018, 13:54 uur
ArthurDZ schreef:
Helemaal mee eens. Je cijfer is wel veel te laag.
7,1
* denotes required fields.