MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Beatlesmeter

zoeken in:

7 voor de White Album versie.

De akoestische Anthology versie zou wel een 9 halen.

Misterfool
10

jordidj1 schreef:
oef.

nou je zin Johnny Marr?

9,5

Ja! Vandaag nog es The White Album gedraaid, blijft toch een erg goed album. Alleen jammer van Revolution 9 he.

9

4

Helemaal geen fan van dit nummer. Na de mooie intro wordt het allemaal snel nogal slepend, vind ik. Maar goed, mijn mening

Ik ga niet zeggen dat The White Album vol inwisselbare nummers staat, maar deze springt er toch wel bovenuit.

8,5

Heel mooie track van het wispelturige White Album wat volgens vele users 5* verdiend
ik heb dit album nog op 4.5* staan maar mede door deze Beatlemeter ga ik daar totaal genomen zelfs over twijfelen

Weeps is dan wel een van de hoogtepunten....9,5

Zonder John maar met eric ? meesterwerk. 10

Misterfool
ArthurDZ schreef:
Helemaal geen fan van dit nummer.

5 minuten later
Maakt u geen zorgen de Spaanse inquisitie komt zo.
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/4/4f/Tjitte.jpg/220px-Tjitte.jpg

Misterfool schreef:
(quote)

5 minuten later
Maakt u geen zorgen de Spaanse inquisitie komt zo.
(afbeelding)

Bwa, het is ondertussen al wat te laat voor bezoek vind ik. Zeg dat ze morgen terugkomen

Misterfool
ArthurDZ schreef:
Zeg dat ze morgen terugkomen

NOBODY EXPECTS....
oh.
..oh.
......o.k.

Blijft zoooo hard genieten he dit, ik raak dit filmpje nooit beu, wat een eindbaas die Prince, speelt ff losjes al die legends op een hoopje.

zaaf
8.7

ArthurDZ schreef:
Helemaal geen fan van dit nummer. Na de mooie intro wordt het allemaal snel nogal slepend, vind ik. Maar goed, mijn mening

Helemaal mee eens. Je cijfer is wel veel te laag.

7,1

Half puntje eraf omdat het nummer te lang duurt.
9

Gast
geplaatst: vandaag om 17:25 uur

geplaatst: vandaag om 17:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.