Muziek / Muziekgames / Witte Trui 2017 Finale Albums
zoeken in:
0
geplaatst: 28 januari 2018, 20:48 uur
3. Arcade Fire - Neon Bible (2007)
289 punten | Nummer 1 van: niemand | Nummer laatst van: niemand
https://www.musicmeter.nl/images/cover/66000/66069.jpg
Weer zo'n nipte! Eén punt verschil weeral, niet te geloven. Maar de strijd The National - Arcade Fire wordt hier dus -niet onverwacht- dik gewonnen door die laatste.
289 punten | Nummer 1 van: niemand | Nummer laatst van: niemand
https://www.musicmeter.nl/images/cover/66000/66069.jpg
Weer zo'n nipte! Eén punt verschil weeral, niet te geloven. Maar de strijd The National - Arcade Fire wordt hier dus -niet onverwacht- dik gewonnen door die laatste.
1
geplaatst: 28 januari 2018, 20:54 uur
2. Radiohead - In Rainbows (2007)
328 punten | Nummer 1 van: arcade monkeys, 50tracks, Brunniepoo, Edgar18 en nelis. | Nummer laatst van: niemand
https://www.musicmeter.nl/images/cover/92000/92198.jpg
Nee hoor, deze keer wint Radiohead niet!
328 punten | Nummer 1 van: arcade monkeys, 50tracks, Brunniepoo, Edgar18 en nelis. | Nummer laatst van: niemand
https://www.musicmeter.nl/images/cover/92000/92198.jpg
Nee hoor, deze keer wint Radiohead niet!
1
geplaatst: 28 januari 2018, 20:55 uur
1. Arcade Fire - The Suburbs (2010)
348 punten | Nummer 1 van: johan de witt en Finidi. | Nummer laatst van: Brunniepoo
https://www.musicmeter.nl/images/cover/196000/196631.jpg
Maar een glorieuze overwinning voor Arcade Fire is het resultaat! Wat mij betreft volledig verdiend, wat een meesterwerk. Terechte winnaar!!!
348 punten | Nummer 1 van: johan de witt en Finidi. | Nummer laatst van: Brunniepoo
https://www.musicmeter.nl/images/cover/196000/196631.jpg
Maar een glorieuze overwinning voor Arcade Fire is het resultaat! Wat mij betreft volledig verdiend, wat een meesterwerk. Terechte winnaar!!!
1
geplaatst: 28 januari 2018, 20:58 uur
Rest mij enkel nog om alle 21 deelnemers te bedanken voor hun lijstjes! Ik ga jullie nu niet allemaal terug beginnen taggen, jullie weten wie jullie zijn
Ik vond het erg tof om te doen en wat mij betreft volgend jaar weer met hopelijk nog meer deelnemers!!
Ik vond het erg tof om te doen en wat mij betreft volgend jaar weer met hopelijk nog meer deelnemers!!
0
geplaatst: 28 januari 2018, 21:03 uur
Johnny Marr schreef:
9. Archive - Controlling Crowds (2009)
238 punten | Nummer 1 van: Teunnis | Nummer laatst van: arcade monkeys en johan de witt.
(afbeelding)
Jaja, dé ontdekking van dit spel voor mij. Prachtig album, en een terechte positie in de top 10.
9. Archive - Controlling Crowds (2009)
238 punten | Nummer 1 van: Teunnis | Nummer laatst van: arcade monkeys en johan de witt.
(afbeelding)
Jaja, dé ontdekking van dit spel voor mij. Prachtig album, en een terechte positie in de top 10.
Had je mijn laatste wijzing nog meegenomen? Met al die albums die met een puntje verschil winnen kan dat nog voor een herschikking zorgen
0
geplaatst: 28 januari 2018, 21:06 uur
E-Clect-Eddy schreef:
Had je mijn laatste wijzing nog meegenomen? Met al die albums die met een puntje verschil winnen kan dat nog voor een herschikking zorgen
(quote)
Had je mijn laatste wijzing nog meegenomen? Met al die albums die met een puntje verschil winnen kan dat nog voor een herschikking zorgen
Nee sorry, bij nader inzien ging het me teveel werk kosten om alles aan te passen, want ik was al bezig met het berekenen van de uitslag.
1
geplaatst: 28 januari 2018, 21:15 uur
Oorspronkelijk een Top 22 ingeleverd, later kwam Archive er alsnog bij.
1. David Bowie - Blackstar (2016)
2. Leonard Cohen - You Want It Darker (2016)
3. Nick Cave & The Bad Seeds - Push the Sky Away (2013)
4. Kanye West - My Beautiful Dark Twisted Fantasy (2010)
5. Radiohead - In Rainbows (2007)
6. Arcade Fire - The Suburbs (2010)
7. The War on Drugs - Lost in the Dream (2014)
8. Santigold - Master of My Make-Believe (2012)
9. Arcade Fire - Neon Bible (2007)
10. Beach House - Bloom (2012)
11. Blonde Redhead - 23 (2007)
12. Portishead - Third (2008)
****** Archive - Controlling Crowds (2009) ***** zou op plek 13 terecht hebben moeten komen.
13. Spinvis - Tot Ziens, Justine Keller (2011)
14. The National - Boxer (2007)
15. The National - High Violet (2010)
16. Phosphorescent - Muchacho (2013)
17. The Boxer Rebellion - Promises (2013)
18. Cloud Nothings - Attack on Memory (2012)
19, Lana Del Rey - Born to Die (2012)
20. Eefje de Visser - Het Is (2013)
21. Grimes - Art Angels (2015)
22. Tame Impala - Currents (2015)
Volgens mij zouden dan albums 1-12 er een puntje bij moeten krijgen en Archive 11 punten erbij, als ik me niet vergis...
1. David Bowie - Blackstar (2016)
2. Leonard Cohen - You Want It Darker (2016)
3. Nick Cave & The Bad Seeds - Push the Sky Away (2013)
4. Kanye West - My Beautiful Dark Twisted Fantasy (2010)
5. Radiohead - In Rainbows (2007)
6. Arcade Fire - The Suburbs (2010)
7. The War on Drugs - Lost in the Dream (2014)
8. Santigold - Master of My Make-Believe (2012)
9. Arcade Fire - Neon Bible (2007)
10. Beach House - Bloom (2012)
11. Blonde Redhead - 23 (2007)
12. Portishead - Third (2008)
****** Archive - Controlling Crowds (2009) ***** zou op plek 13 terecht hebben moeten komen.
13. Spinvis - Tot Ziens, Justine Keller (2011)
14. The National - Boxer (2007)
15. The National - High Violet (2010)
16. Phosphorescent - Muchacho (2013)
17. The Boxer Rebellion - Promises (2013)
18. Cloud Nothings - Attack on Memory (2012)
19, Lana Del Rey - Born to Die (2012)
20. Eefje de Visser - Het Is (2013)
21. Grimes - Art Angels (2015)
22. Tame Impala - Currents (2015)
Volgens mij zouden dan albums 1-12 er een puntje bij moeten krijgen en Archive 11 punten erbij, als ik me niet vergis...
1
geplaatst: 28 januari 2018, 21:38 uur
Dank voor het organiseren, Johnny Mar! Er is best een fraaie lijst uitgerold, ook al redden mijn favorieten het niet en kwamen de usual suspects weer bovendrijven: The National, Radiohead en Arcade Fire.
Ik heb alle 23 albums gerangschikt, nadat ik een aantal albums nog heb (her)beluisterd en beoordeeld. Dat leverde vooral albums voor in de achterhoede op, maar ook de ontdekking van Controlling Crowds van Archive (ik kende al wel wat losse nummers). Wat een fraai album is dat! Verder was er een herwaardering van Lana Del Rey, haar album Born To Die bleek ik nu toch meer te kunnen waarderen dan bij het verschijnen ervan. Het album van Santigold viel me helaas nogal tegen.
01. Blonde Redhead - 23 (2007)
02. Eefje de Visser - Het Is (2013)
03. Beach House - Bloom (2012)
04. Portishead - Third (2008)
05. Radiohead - In Rainbows (2007)
06. Archive - Controlling Crowds (2009)
07. The War on Drugs - Lost in the Dream (2014)
08. Arcade Fire - The Suburbs (2010)
09. Tame Impala - Currents (2015)
10. Cloud Nothings - Attack on Memory (2012)
11. Grimes - Art Angels (2015)
12. Spinvis - Tot Ziens, Justine Keller (2011)
13. David Bowie - ★ (2016)
14. The National - Boxer (2007)
15. Nick Cave & The Bad Seeds - Push the Sky Away (2013)
16. The National - High Violet (2010)
17. Lana Del Rey - Born to Die (2012)
18. Santigold - Master of My Make-Believe (2012)
19. Phosphorescent - Muchacho (2013)
20. Arcade Fire - Neon Bible (2007)
21. Kanye West - My Beautiful Dark Twisted Fantasy (2010)
22. Leonard Cohen - You Want It Darker (2016)
23. The Boxer Rebellion - Promises (2013)
Ik heb alle 23 albums gerangschikt, nadat ik een aantal albums nog heb (her)beluisterd en beoordeeld. Dat leverde vooral albums voor in de achterhoede op, maar ook de ontdekking van Controlling Crowds van Archive (ik kende al wel wat losse nummers). Wat een fraai album is dat! Verder was er een herwaardering van Lana Del Rey, haar album Born To Die bleek ik nu toch meer te kunnen waarderen dan bij het verschijnen ervan. Het album van Santigold viel me helaas nogal tegen.
01. Blonde Redhead - 23 (2007)
02. Eefje de Visser - Het Is (2013)
03. Beach House - Bloom (2012)
04. Portishead - Third (2008)
05. Radiohead - In Rainbows (2007)
06. Archive - Controlling Crowds (2009)
07. The War on Drugs - Lost in the Dream (2014)
08. Arcade Fire - The Suburbs (2010)
09. Tame Impala - Currents (2015)
10. Cloud Nothings - Attack on Memory (2012)
11. Grimes - Art Angels (2015)
12. Spinvis - Tot Ziens, Justine Keller (2011)
13. David Bowie - ★ (2016)
14. The National - Boxer (2007)
15. Nick Cave & The Bad Seeds - Push the Sky Away (2013)
16. The National - High Violet (2010)
17. Lana Del Rey - Born to Die (2012)
18. Santigold - Master of My Make-Believe (2012)
19. Phosphorescent - Muchacho (2013)
20. Arcade Fire - Neon Bible (2007)
21. Kanye West - My Beautiful Dark Twisted Fantasy (2010)
22. Leonard Cohen - You Want It Darker (2016)
23. The Boxer Rebellion - Promises (2013)
1
geplaatst: 28 januari 2018, 21:40 uur
E-Clect-Eddy schreef:
Volgens mij zouden dan albums 1-12 er een puntje bij moeten krijgen en Archive 11 punten erbij, als ik me niet vergis...
Volgens mij zouden dan albums 1-12 er een puntje bij moeten krijgen en Archive 11 punten erbij, als ik me niet vergis...
Ja inderdaad, en dan zouden High Violet en Third (255 punten) & Lost in the Dream en Controlling Crowds (249 punten° nog boven Blackstar (246 punten) staan. Maar ik haat gelijkstanden dus ik laat het maar zo als je het niet erg vind
Dit was trouwens mijn top 23:
1. Kanye West - My Beautiful Dark Twisted Fantasy (2010)
2. Radiohead - In Rainbows (2007)
3. Arcade Fire - The Suburbs (2010)
4. Beach House - Bloom (2012)
5. Nick Cave & The Bad Seeds - Push the Sky Away (2013)
6. The National - High Violet (2010)
7. The National - Boxer (2007)
8. Portishead - Third (2008)
9. Tame Impala - Currents (2015)
10. Spinvis - Tot Ziens, Justine Keller (2011)
11. Arcade Fire - Neon Bible (2007)
12. Archive - Controlling Crowds (2009)
13. Leonard Cohen - You Want It Darker (2016)
14. Grimes - Art Angels (2015)
15. Eefje de Visser - Het Is (2013)
16. David Bowie - ★ (2016)
17. The War on Drugs - Lost in the Dream (2014)
18. Phosphorescent - Muchacho (2013)
19. Blonde Redhead - 23 (2007)
20. Cloud Nothings - Attack on Memory (2012)
21. The Boxer Rebellion - Promises (2013)
22. Santigold - Master of My Make-Believe (2012)
23. Lana Del Rey - Born to Die (2012)
1
geplaatst: 28 januari 2018, 22:01 uur
1. David Bowie - ★ (2016)
2. Portishead - Third (2008)
3. Radiohead - In Rainbows (2007)
4. Nick Cave & The Bad Seeds - Push the Sky Away (2013)
5. Arcade Fire - Neon Bible (2007)
6. Arcade Fire - The Suburbs (2010)
7. The National - Boxer (2007)
8. Spinvis - Tot Ziens, Justine Keller (2011)
9. Leonard Cohen - You Want It Darker (2016)
10. The National - High Violet (2010)
11. Lana Del Rey - Born to Die (2012)
12. Eefje de Visser - Het Is (2013)
13. The War on Drugs - Lost in the Dream (2014)
14. Archive - Controlling Crowds (2009)
15. Beach House - Bloom (2012)
16. Tame Impala - Currents (2015)
17. Phosphorescent - Muchacho (2013)
18. Grimes - Art Angels (2015)
19. The Boxer Rebellion - Promises (2013)
== Santigold - Master of My Make-Believe (2012)
== Blonde Redhead - 23 (2007)
== Kanye West - My Beautiful Dark Twisted Fantasy (2010)
== Cloud Nothings - Attack on Memory (2012)
2. Portishead - Third (2008)
3. Radiohead - In Rainbows (2007)
4. Nick Cave & The Bad Seeds - Push the Sky Away (2013)
5. Arcade Fire - Neon Bible (2007)
6. Arcade Fire - The Suburbs (2010)
7. The National - Boxer (2007)
8. Spinvis - Tot Ziens, Justine Keller (2011)
9. Leonard Cohen - You Want It Darker (2016)
10. The National - High Violet (2010)
11. Lana Del Rey - Born to Die (2012)
12. Eefje de Visser - Het Is (2013)
13. The War on Drugs - Lost in the Dream (2014)
14. Archive - Controlling Crowds (2009)
15. Beach House - Bloom (2012)
16. Tame Impala - Currents (2015)
17. Phosphorescent - Muchacho (2013)
18. Grimes - Art Angels (2015)
19. The Boxer Rebellion - Promises (2013)
== Santigold - Master of My Make-Believe (2012)
== Blonde Redhead - 23 (2007)
== Kanye West - My Beautiful Dark Twisted Fantasy (2010)
== Cloud Nothings - Attack on Memory (2012)
1
Casartelli (moderator)
geplaatst: 28 januari 2018, 22:56 uur
01 [09] Archive - Controlling Crowds (2009) 4½*
02 [04] The National - Boxer (2007) 4*
03 [01] Arcade Fire - The Suburbs (2010)
04 [05] The National - High Violet (2010)
05 [03] Arcade Fire - Neon Bible (2007) 3½*
06 [02] Radiohead - In Rainbows (2007)
07 [06] Portishead - Third (2008)
08 [07] The War on Drugs - Lost in the Dream (2014)
09 [12] Tame Impala - Currents (2015)
10 [16] Eefje de Visser - Het Is (2013)
11 [21] Phosphorescent - Muchacho (2013) 3*
12 [22] Santigold - Master of My Make-Believe (2012)
13 [20] Lana Del Rey - Born to Die (2012)
14 [14] Kanye West - My Beautiful Dark Twisted Fantasy (2010) 2½*
15 [17] Cloud Nothings - Attack on Memory (2012)
--- [23] The Boxer Rebellion - Promises (2013)
--- [19] Blonde Redhead - 23 (2007)
--- [18] Grimes - Art Angels (2015)
--- [15] Leonard Cohen - You Want It Darker (2016)
--- [13] Spinvis - Tot Ziens, Justine Keller (2011)
--- [11] Nick Cave & The Bad Seeds - Push the Sky Away (2013)
--- [10] Beach House - Bloom (2012)
--- [08] David Bowie - ★ (2016)
Dank Johnny Marr!
02 [04] The National - Boxer (2007) 4*
03 [01] Arcade Fire - The Suburbs (2010)
04 [05] The National - High Violet (2010)
05 [03] Arcade Fire - Neon Bible (2007) 3½*
06 [02] Radiohead - In Rainbows (2007)
07 [06] Portishead - Third (2008)
08 [07] The War on Drugs - Lost in the Dream (2014)
09 [12] Tame Impala - Currents (2015)
10 [16] Eefje de Visser - Het Is (2013)
11 [21] Phosphorescent - Muchacho (2013) 3*
12 [22] Santigold - Master of My Make-Believe (2012)
13 [20] Lana Del Rey - Born to Die (2012)
14 [14] Kanye West - My Beautiful Dark Twisted Fantasy (2010) 2½*
15 [17] Cloud Nothings - Attack on Memory (2012)
--- [23] The Boxer Rebellion - Promises (2013)
--- [19] Blonde Redhead - 23 (2007)
--- [18] Grimes - Art Angels (2015)
--- [15] Leonard Cohen - You Want It Darker (2016)
--- [13] Spinvis - Tot Ziens, Justine Keller (2011)
--- [11] Nick Cave & The Bad Seeds - Push the Sky Away (2013)
--- [10] Beach House - Bloom (2012)
--- [08] David Bowie - ★ (2016)
Dank Johnny Marr!
1
geplaatst: 28 januari 2018, 23:06 uur
1. David Bowie - ★ (2016)
2. Arcade Fire - The Suburbs (2010)
3. Portishead - Third (2008)
4. Arcade Fire - Neon Bible (2007)
5. Radiohead - In Rainbows (2007)
6. Nick Cave & The Bad Seeds - Push the Sky Away (2013)
7. The War on Drugs - Lost in the Dream (2014)
8. Leonard Cohen - You Want It Darker (2016)
9. Lana Del Rey - Born to Die (2012)
10. Beach House - Bloom (2012)
11. Cloud Nothings - Attack on Memory (2012)
12. Kanye West - My Beautiful Dark Twisted Fantasy (2010)
13. Archive - Controlling Crowds (2009)
14. Tame Impala - Currents (2015)
15. The National - Boxer (2007)
16. Eefje de Visser - Het Is (2013)
17. The National - High Violet (2010)
18. Spinvis - Tot Ziens, Justine Keller (2011)
19. Grimes - Art Angels (2015)
2. Arcade Fire - The Suburbs (2010)
3. Portishead - Third (2008)
4. Arcade Fire - Neon Bible (2007)
5. Radiohead - In Rainbows (2007)
6. Nick Cave & The Bad Seeds - Push the Sky Away (2013)
7. The War on Drugs - Lost in the Dream (2014)
8. Leonard Cohen - You Want It Darker (2016)
9. Lana Del Rey - Born to Die (2012)
10. Beach House - Bloom (2012)
11. Cloud Nothings - Attack on Memory (2012)
12. Kanye West - My Beautiful Dark Twisted Fantasy (2010)
13. Archive - Controlling Crowds (2009)
14. Tame Impala - Currents (2015)
15. The National - Boxer (2007)
16. Eefje de Visser - Het Is (2013)
17. The National - High Violet (2010)
18. Spinvis - Tot Ziens, Justine Keller (2011)
19. Grimes - Art Angels (2015)
1
geplaatst: 29 januari 2018, 01:46 uur
1. Kanye West - My Beautiful Dark Twisted Fantasy (2010)
2. The National - High Violet (2010)
3. Grimes - Art Angels (2015)
4. Arcade Fire - The Suburbs (2010)
5. Tame Impala - Currents (2015)
6. The War on Drugs - Lost in the Dream (2014)
7. Spinvis - Tot Ziens, Justine Keller (2011)
8. Arcade Fire - Neon Bible (2007)
9. Portishead - Third (2008)
10. David Bowie - ★ (2016)
11. The National - Boxer (2007)
12. Leonard Cohen - You Want It Darker (2016)
13. Eefje de Visser - Het Is (2013)
14. Beach House - Bloom (2012)
15. Lana Del Rey - Born to Die (2012)
16. Radiohead - In Rainbows (2007)
17. Phosphorescent - Muchacho (2013)
18. The Boxer Rebellion - Promises (2013)
19. Cloud Nothings - Attack on Memory (2012)
20. Nick Cave & The Bad Seeds - Push the Sky Away (2013)
21. Santigold - Master of My Make-Believe (2012)
22. Archive - Controlling Crowds (2009)
23. Blonde Redhead - 23 (2007)
2. The National - High Violet (2010)
3. Grimes - Art Angels (2015)
4. Arcade Fire - The Suburbs (2010)
5. Tame Impala - Currents (2015)
6. The War on Drugs - Lost in the Dream (2014)
7. Spinvis - Tot Ziens, Justine Keller (2011)
8. Arcade Fire - Neon Bible (2007)
9. Portishead - Third (2008)
10. David Bowie - ★ (2016)
11. The National - Boxer (2007)
12. Leonard Cohen - You Want It Darker (2016)
13. Eefje de Visser - Het Is (2013)
14. Beach House - Bloom (2012)
15. Lana Del Rey - Born to Die (2012)
16. Radiohead - In Rainbows (2007)
17. Phosphorescent - Muchacho (2013)
18. The Boxer Rebellion - Promises (2013)
19. Cloud Nothings - Attack on Memory (2012)
20. Nick Cave & The Bad Seeds - Push the Sky Away (2013)
21. Santigold - Master of My Make-Believe (2012)
22. Archive - Controlling Crowds (2009)
23. Blonde Redhead - 23 (2007)
1
geplaatst: 29 januari 2018, 08:46 uur
Bedankt voor de organisatie! Heel fraaie lijst is het geworden.
Mijn inzending:
1. Archive - Controlling Crowds (2009)
2. Eefje de Visser - Het Is (2013)
3. Grimes - Art Angels (2015)
4. Santigold - Master of My Make-Believe (2012)
5. Tame Impala - Currents (2015)
6. Lana Del Rey - Born to Die (2012)
7. Portishead - Third (2008)
8. Arcade Fire - The Suburbs (2010)
9. Arcade Fire - Neon Bible (2007)
10. Cloud Nothings - Attack on Memory (2012)
11. Radiohead - In Rainbows (2007)
12. The War on Drugs - Lost in the Dream (2014)
13. Phosphorescent - Muchacho (2013)
14. Beach House - Bloom (2012)
15. David Bowie - ★ (2016)
En nog voor de volledigheid:
Ook mijn nummer 1.
Ik had 'm op 6.
Mijn inzending:
1. Archive - Controlling Crowds (2009)
2. Eefje de Visser - Het Is (2013)
3. Grimes - Art Angels (2015)
4. Santigold - Master of My Make-Believe (2012)
5. Tame Impala - Currents (2015)
6. Lana Del Rey - Born to Die (2012)
7. Portishead - Third (2008)
8. Arcade Fire - The Suburbs (2010)
9. Arcade Fire - Neon Bible (2007)
10. Cloud Nothings - Attack on Memory (2012)
11. Radiohead - In Rainbows (2007)
12. The War on Drugs - Lost in the Dream (2014)
13. Phosphorescent - Muchacho (2013)
14. Beach House - Bloom (2012)
15. David Bowie - ★ (2016)
En nog voor de volledigheid:
Johnny Marr schreef:
9. Archive - Controlling Crowds (2009)
238 punten | Nummer 1 van: Teunnis en Casartelli
9. Archive - Controlling Crowds (2009)
238 punten | Nummer 1 van: Teunnis en Casartelli
Ook mijn nummer 1.
Johnny Marr schreef:
20. Lana Del Rey - Born to Die (2012)
...
johan de witt had deze het hoogst, op de 7de plaats.
20. Lana Del Rey - Born to Die (2012)
...
johan de witt had deze het hoogst, op de 7de plaats.
Ik had 'm op 6.
1
geplaatst: 29 januari 2018, 08:50 uur
Een mooie nummer 1, daar kan ik best mee leven.
Mijn lijstje zag er als volgt uit:
1. David Bowie - ★ [Blackstar]
2. Arcade Fire - Neon Bible
3. Arcade Fire - The Suburbs
4. Leonard Cohen - You Want It Darker
5. The War on Drugs - Lost in the Dream
6. Nick Cave and The Bad Seeds - Push the Sky Away
7. The National - High Violet
8. Tame Impala - Currents
9. Santigold - Master of My Make-Believe
10. Blonde Redhead - 23
11. Radiohead - In Rainbows
12. Cloud Nothings - Attack on Memory
13. Beach House - Bloom
14. The Boxer Rebellion - Promises
15. The National - Boxer
16. Archive - Controlling Crowds
17. Lana Del Rey - Born to Die
18. Kanye West - My Beautiful Dark Twisted Fantasy
19. Portishead - Third
20. Spinvis - Tot Ziens, Justine Keller
21. Grimes - Art Angels
22. Eefje de Visser - Het Is
23. Phosphorescent - Muchacho
Mijn lijstje zag er als volgt uit:
1. David Bowie - ★ [Blackstar]
2. Arcade Fire - Neon Bible
3. Arcade Fire - The Suburbs
4. Leonard Cohen - You Want It Darker
5. The War on Drugs - Lost in the Dream
6. Nick Cave and The Bad Seeds - Push the Sky Away
7. The National - High Violet
8. Tame Impala - Currents
9. Santigold - Master of My Make-Believe
10. Blonde Redhead - 23
11. Radiohead - In Rainbows
12. Cloud Nothings - Attack on Memory
13. Beach House - Bloom
14. The Boxer Rebellion - Promises
15. The National - Boxer
16. Archive - Controlling Crowds
17. Lana Del Rey - Born to Die
18. Kanye West - My Beautiful Dark Twisted Fantasy
19. Portishead - Third
20. Spinvis - Tot Ziens, Justine Keller
21. Grimes - Art Angels
22. Eefje de Visser - Het Is
23. Phosphorescent - Muchacho
1
geplaatst: 29 januari 2018, 09:10 uur
Mijn excuses, Arno, heb er waarschijnlijk overgekeken omdat je een top 15 ingestuurd hebt i.p.v. een top 23
1
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 29 januari 2018, 11:14 uur
Johnny Marr schreef:
Johnny bedankt voor het organiseren .
Johnny bedankt voor het organiseren .
1
geplaatst: 29 januari 2018, 11:33 uur
Toch wel een paar verrassingen zoals Bowie zo laag, Third vrij hoog en bovenal Nick Cave niet eens in de top 10.
Verwachte nummer 1, mijn favoriet was het zeker niet, maar goed, ik heb uiteindelijk dus niet meegedaan en had er uiteindelijk ook niets aan veranderd.
Verwachte nummer 1, mijn favoriet was het zeker niet, maar goed, ik heb uiteindelijk dus niet meegedaan en had er uiteindelijk ook niets aan veranderd.
1
geplaatst: 29 januari 2018, 12:17 uur
Bedankt Johnny!
1. Radiohead - In Rainbows (2007)
2. Portishead - Third (2008)
3. Cloud Nothings - Attack on Memory (2012)
4. Arcade Fire - The Suburbs (2010)
5. The National - Boxer (2007)
6. Arcade Fire - Neon Bible (2007)
7. Grimes - Art Angels (2015)
8. The National - High Violet (2010)
9. Nick Cave & The Bad Seeds - Push the Sky Away (2013)
10. David Bowie - ★ (2016)
11. Eefje de Visser - Het Is (2013)
12. Blonde Redhead - 23 (2007)
13. Spinvis - Tot Ziens, Justine Keller (2011)
14. Tame Impala - Currents (2015)
15. Beach House - Bloom (2012)
16. Kanye West - My Beautiful Dark Twisted Fantasy (2010)
17. Leonard Cohen - You Want It Darker (2016)
18. Phosphorescent - Muchacho (2013)
19. The War on Drugs - Lost in the Dream (2014)
20. The Boxer Rebellion - Promises (2013)
21. Santigold - Master of My Make-Believe (2012)
22. Lana Del Rey - Born to Die (2012)
23. Archive - Controlling Crowds (2009)
1. Radiohead - In Rainbows (2007)
2. Portishead - Third (2008)
3. Cloud Nothings - Attack on Memory (2012)
4. Arcade Fire - The Suburbs (2010)
5. The National - Boxer (2007)
6. Arcade Fire - Neon Bible (2007)
7. Grimes - Art Angels (2015)
8. The National - High Violet (2010)
9. Nick Cave & The Bad Seeds - Push the Sky Away (2013)
10. David Bowie - ★ (2016)
11. Eefje de Visser - Het Is (2013)
12. Blonde Redhead - 23 (2007)
13. Spinvis - Tot Ziens, Justine Keller (2011)
14. Tame Impala - Currents (2015)
15. Beach House - Bloom (2012)
16. Kanye West - My Beautiful Dark Twisted Fantasy (2010)
17. Leonard Cohen - You Want It Darker (2016)
18. Phosphorescent - Muchacho (2013)
19. The War on Drugs - Lost in the Dream (2014)
20. The Boxer Rebellion - Promises (2013)
21. Santigold - Master of My Make-Believe (2012)
22. Lana Del Rey - Born to Die (2012)
23. Archive - Controlling Crowds (2009)
1
geplaatst: 31 januari 2018, 10:51 uur
Mijn album top-22 van De Witte Trui Finale 2017:
1. Archive - Controlling Crowds (2009)
2. Portishead - Third (2008)
3. Kanye West - My Beautiful Dark Twisted Fantasy (2010)
4. Radiohead - In Rainbows (2007)
5. Arcade Fire - The Suburbs (2010)
6. Eefje de Visser - Het Is (2013)
7. The National - Boxer (2007)
8. Nick Cave & The Bad Seeds - Push the Sky Away (2013)
9. Cloud Nothings - Attack on Memory (2012)
10. Beach House - Bloom (2012)
11. Arcade Fire - Neon Bible (2007)
12. Blonde Redhead - 23 (2007)
13. Phosphorescent - Muchacho (2013)
14. Grimes - Art Angels (2015)
15. David Bowie - ★ (2016)
16. The National - High Violet (2010)
17. Tame Impala - Currents (2015)
18. Santigold - Master of My Make-Believe (2012)
19. Spinvis - Tot Ziens, Justine Keller (2011)
20. Lana Del Rey - Born to Die (2012)
21. The War on Drugs - Lost in the Dream (2014)
22. Leonard Cohen - You Want It Darker (2016)
==. The Boxer Rebellion - Promises (2013)
1. Archive - Controlling Crowds (2009)
2. Portishead - Third (2008)
3. Kanye West - My Beautiful Dark Twisted Fantasy (2010)
4. Radiohead - In Rainbows (2007)
5. Arcade Fire - The Suburbs (2010)
6. Eefje de Visser - Het Is (2013)
7. The National - Boxer (2007)
8. Nick Cave & The Bad Seeds - Push the Sky Away (2013)
9. Cloud Nothings - Attack on Memory (2012)
10. Beach House - Bloom (2012)
11. Arcade Fire - Neon Bible (2007)
12. Blonde Redhead - 23 (2007)
13. Phosphorescent - Muchacho (2013)
14. Grimes - Art Angels (2015)
15. David Bowie - ★ (2016)
16. The National - High Violet (2010)
17. Tame Impala - Currents (2015)
18. Santigold - Master of My Make-Believe (2012)
19. Spinvis - Tot Ziens, Justine Keller (2011)
20. Lana Del Rey - Born to Die (2012)
21. The War on Drugs - Lost in the Dream (2014)
22. Leonard Cohen - You Want It Darker (2016)
==. The Boxer Rebellion - Promises (2013)
* denotes required fields.