MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Nieuw in de Top 40-meter

zoeken in:
David Guetta feat. Becky Hill & Ella Henderson - Crazy What Love Can Do 4

Imanbek & Byor - Belly Dancer 6,8

Tom Grennan - Remind Me 4

Crazy what love can do-David Guetta & Becky Hill & Ella Henderson
Al honderd keer gehoord, als het niet meer is. Voegt niets toe aan wat er al was, dit soort lopende-band-EDM. Echt heel saai. 3.5

Belly dancer-Imanbek & Byor
Kazachstan, dat mag nog wel hè? Jammer, een principiële boycot had in dit geval geen kwaad gekund. 3.0

Remind me-Tom Grennan
Ook hier weer standaard-dans. Veel oh-oh-oh om het makkelijk te houden op de festivals. 5.0

David Guetta etc. - 6.0
Imanbek & Byor - 3.5
Tom Grennan - 5.5

David Guetta etc. - 5
Imanbek & Byor - 5
Tom Grennan - 5

Ik ben de nieuwe binnenkomers van deze week weer al aan het beluisteren (en beoordelen), maar misschien moeten we die van vorige week eerst updaten catdog?

Probeer morgen beide weken te bespreken!

David Guetta feat. Becky Hill & Ella Henderson - Crazy What Love Can Do: 6.5
Imanbek & Byor - Belly Dancer: 5.5
Tom Grennan - Remind Me: 5.0

Warempel! David Guetta en consorten krijgt dezelfde score als Tom Grennan. Beide niet veel soeps overigens met een 4.94. Imanbek doet het nog minder met een 4.66. Top 10 blijft dus ongewijzigd.

1 Stromae - L'enfer 7.073529412
2 Harry Styles - As It Was 6.845454545
3 The Weeknd - Sacrifice 6.782352941
4 Purple Disco Machine, Sophie and the Giants - In the Dark 6.406666667
5 S10 - De Diepte 6.380769231
6 5 Seconds of Summer - Complete Mess 6.3
7 George Ezra - Anyone for You 6.193333333
8 Bastille - Shut Off the Lights 6.183333333
9 James Hype & Miggy Dela Rosa - Ferrari 6.075
10 Tate McRae - She's All I Wanna Be 5.914285714

Week 18:

Het teasen van de nieuwe single van The Kid LAROI gebeurde al vorig jaar met meerdere liveoptredens en lyric reveals. Toch liet de release lang op zich wachten terwijl Stay, zijn samenwerking met Justin Bieber, in de meeste landen op zijn retour ging. In April teasde LAROI eindelijk zijn single Thousand Miles op TikTok waarin hij tegelijkertijd fans opriep om hun "last mistake" op te biechten. Dit ging gepaard met flitsende beelden die zijn inmiddels ex-manager Scooter Braun lieten zien. Dezelfde manager waar Taylor Swift mee in de clinch ligt wat ons uiteindelijk haar Taylor Versions albums opleverde. Niet veel later verscheen de single dan uiteindelijk ook officieel en al snel levert het hem zijn derde Top 40 hit op!

#33. The Kid LAROI - Thousand Miles

Armin van Buuren maakt een tripje naar het Verenigd Koninkrijk waar hij het Britse producers duo Billen Ted, bestaande uit Tom Hollings en Sam Brennan, overhaalt om mee te produceren op zijn nieuwste track. Samen produceren ze de track Come Around Again wat voor Billen Ted de eerste officiele Top 40 hit oplevert. En dat succes zat eraan te komen daar ze al geproduceerd hebben voor artiesten als Becky Hill, MNEK en RAYE maar eigenlijk omdat ze samen met de eveneens Britse DJ 220 Kid verantwoordelijk waren voor de immens populaire remix van Wellerman die de top van de Top 40 bereikte vorig jaar. Toch eigenlijk dus hun tweede Top 40 hit op deze nieuwe van Armin. Voor de vocalen pikten de heren de eveneens Britse JC Stewart uit, die hiermee zijn 3e Top 40 scoort na zijn eerdere hitjes I Need You to Hate Me en Break My Heart uit 2020 en 2021.

#39. Armin van Buuren & Billen Ted, feat. JC Stewart - Come Around Again

Week 19:

Met Anyone for You staat hij nog in de Top 10 genoteerd. Zowel de onze als de huidige Top 40. Inmiddels is het derde studioalbum van George Ezra aangekondigd. Gold Rush Kid zal precies over een maand, op 10 juni, verschijnen en de tweede single is inmiddels daar. Met Green Green Grass brengt hij geen cover van de Tom Jones classic die bijna dezelfde titel draagt maar een nieuw geschreven zong die hij schreef nadat hij tijdens een vakantie op het eiland St. Lucia belandde in een vrolijk straatfeest dat een begrafenisdienst van drie mensen bleek te zijn. De manier hoe hun leven gevierd werd inspireerde uiteindelijk het groene, groene gras van George Ezra.

#31. George Ezra - Green Green Grass

Fan zijn we hier op MuMe niet van FLEMMING. Ware het niet dat Kris Kross Amsterdam langskwamen met hun Hazes cover had FLEMMING de slechtst scorende single van dit jaar in handen gehad. Toch lijkt zijn populariteit alleen maar te groeien en te groeien en speelt hij festival na festival en blijft hij ook maar hits scoren, getuige van zijn nieuwste Automatisch. Kan hij, begeleid door een clipje geschoten in Walibi Holland, jullie ditmaal meer bekoren?

#34. FLEMMING - Automatisch

Dankzij Tiesto scoorde Ava Max eerder dit jaar haar tweede #1 hit in de Top 40 met The Motto, na Sweet but Psycho. Sowieso lijkt Ava niet meer verlegen te zitten om hitsucces daar haar nieuwste Maybe You're the Problem inmiddels alweer haar 11e hit is in 3,5 jaar tijd. Het is de leadsingle van haar tweede studioalbum, dat zeer binnenkort zijn aankondiging lijkt te krijgen. De single is medegeschreven door Jonas Jeberg die o.a. meeschreef op de megahit High Hopes van Panic! at the Disco. De productie is weer in handen van Cirkut die de meeste hits van Ava op zijn naam heeft staan.

#39. Ava Max - Maybe You're the Problem

Het megasucces van Vluchtstrook, de track van Kris Kross Amsterdam, is Sigourney K geen windeieren gaan leggen. Zocht ze al jarenlang naar een succesje scoort ze deze nu ineens fluitend met haar nieuwste single 100 SMSjes, en dat met een genre dat het zwaar heeft op de radio. Of het moet komen doordat deze nieuwste van Sigourney net als Vluchtstrook een bekende sample heeft. Waar die single het nog moest doen met de Party Animals maakt Sigourney dit keer een variatie op Summer Jam 2003. Die giga zomerhit van The Underdog Project en The Sunclub. En dan komt het toch wel handig uit dat de zomer voor de deur staat en Ronnie Flex haar een tandje meehelpt op de track.

#40. Sigourney K feat. Ronnie Flex - 100 SMSjes

Week 18:
The Kid LAROI - Thousand Miles 5.0
(ik vind hem wel een aparte stem hebben en kon zijn vorige hits dan ook goed waarderen, deze heeft me (nog) niet overtuigd)
Armin van Buuren & Billen Ted ft. JC Stewart - Come Around Again 3.0
(heb het momenteel helemaal gehad met dit soort massaproductie-muziek, beatje, matig zanger(es)/(t)je, maar het wordt door de jeugd geslikt als zoete koek, voor mij is het allemaal totaal inwisselbaar)

Week 19:
George Ezra - Green Green Grass 5.5
(Zijn stem is gewoon niet mijn ding, al vind ik het op zijn meest recente singles minder irritant als daarvoor, het is al geheel niet onaardig, maar als ik het niet meer hoor, ook helemaal prima)
Flemming - Automatisch 2.0
(ik ben natuurlijk niet de doelgroep voor deze meidenpop, vind het dan ook vreselijk en zo op ‘automatisch’)
Ava Max - Maybe You’re The Problem 7.0
(Ook standaardpop natuurlijk, maar toch iets meer met een ‘edge’, haar stem past er goed bij en het ligt, imho, wel lekker in het gehoor, dat het geen lelijke verschijning is in de clip, helpt ook nog een beetje mee)
Sigourney K & Ronnie Flex - 100 SMSjes 2.0
(ik was al geen fan van het originele ‘Summer Jam’, maar deze bewerking is ook totaal overbodig, voor de rest past het commentaar van Flemming hier ook bij)

The Kid LAROI - 5.5
Armin van Buuren - 5.5
George Ezra - 6.0
Flemming - 6.0
Ava Max - 6.0
Sigourney K & Ronnie Flex - 3.0

Summer Jam was best wel OK, maar kon al niet tippen aan Fiesta van The Sunclub. Maar dit? The Underdog Project nog eens dunnetjes overgedaan in 't Hollands en liefst met luie uitspraak natuurlijk. Ugh.

The Kid LAROI - Thousand miles 5 (zegt nog niks want al zijn singles starten laag bij mij, maar blijken echte earworms)

Armin van Buuren & Billen Ted ft. JC Stewart - Come Around Again 5,5

Onze identiteitsloze Armin hapt nu weer in de Calvin Harris sound van 2015 met de willekeurige zanger van de week, aardig maar over 2 maanden is dit alweer passe (behalve bij Q Music en 538 die dit tot 2025 wel zullen draaien)

The Kid LAROI: 3,5
Armin van Buuren: 5,25
George Ezra: 5
Flemming: 4,5
Ava Max: 4
Sigourney K & Ronnie Flex: 4

Ik heb wel een betere edities gezien...

Boetiek9999
The Kid LAROI - Thousand Miles: 3,5
Armin van Buuren & Billen Ted ft. JC Stewart - Come Around Again: 5
George Ezra - Green Green Grass: 3
Flemming - Automatisch: 2
Ava Max - Maybe You’re The Problem: 4
Sigourney K & Ronnie Flex - 100 SMSjes: 3,5

George Ezra - Green Green Grass 3,5

Flemming - Automatisch 1,5

Ava Max - Maybe You’re The Problem 4,2

Sigourney K & Ronnie Flex - 100 SMSjes 4

The Kid LAROI - Thousand Miles: 5,9
Armin van Buuren & Billen Ted ft. JC Stewart - Come Around Again: 4,8
George Ezra - Green Green Grass: 5,7
Flemming - Automatisch: 4
Ava Max - Maybe You’re The Problem: 6,4
Sigourney K & Ronnie Flex - 100 SMSjes: 2

Ondertussen heb ik persoonlijk al weer 2 nieuwe weken beoordeeld catdog?

The Kid LAROI - Thousand Miles: 6.5
Armin van Buuren x Billen Ted, feat. JC Stewart - Come Around Again: 5.0
George Ezra - Green Green Grass: 4.5
FLEMMING - Automatisch: 4.0
Ava Max - Maybe You're the Problem: 6.5
Sigourney K & Ronnie Flex - 100 SMSjes: 4.5

Excuus voor de vertragingen! Ik ben jullie niet vergeten. Zit momenteel echter in een drukke verhuizing met veel klussen en het is tegelijkertijd een maand waarin alle concerten en verjaardagen bij elkaar vallen. Bear with me, ik blijf updaten in dit topic!

Sigourney K ontkomt net aan de laatste positie met een 3.29. Daarboven staat FLEMMING die net onder zijn vorige hit staat met een 3.43. Waar George Ezra met zijn vorige single nog in de Top 10 van onze ranking staat komt hij met zijn nieuwe niet verder dan een 4.74 en Armin en consorten doen het niet veel beter met een 4.86. The Kid LAROI doet het ook niet super met een 4.99 en Ava Max krijgt net geen voldoende toegediend met een 5.44.

Top 10 blijft ongewijzigd.

1 Stromae - L'enfer 7.073529412
2 Harry Styles - As It Was 6.845454545
3 The Weeknd - Sacrifice 6.782352941
4 Purple Disco Machine, Sophie and the Giants - In the Dark 6.406666667
5 S10 - De Diepte 6.380769231
6 5 Seconds of Summer - Complete Mess 6.3
7 George Ezra - Anyone for You 6.193333333
8 Bastille - Shut Off the Lights 6.183333333
9 James Hype & Miggy Dela Rosa - Ferrari 6.075
10 Tate McRae - She's All I Wanna Be 5.914285714

6 onvoldoendes. Oef. Laten we hopen dat de 6 van deze week het een stuk beter doen.

Week 20:

Met zijn debuut in de Top 40 scoorde hij een Top 20 hit in de Top 40 vorig jaar. Met een eendagsvlieg hebben we hier niet te maken want Benson Boone scoort in week 20 zijne 2e Top 40 hit. Het werd even spannend want de opvolger van Ghost Town werd echt nergens een hit. Room for 2 moest het volledig chartloos doen maar de nieuwe, In the Stars, is een hit! In Nederland wachten we af of deze het beter zal doen dan de vorige maar in de UK en USA scoort hij nu al een grotere hit dan Ghost Town met hogere chart posities. #100 vs. #82 in de USA en #46 vs. #21 in de UK. Dat belooft wat voor de komende weken!

#36. Benson Boone - In the Stars

Voor wie het ook spannend leek te worden was Lizzo. De Amerikaanse die haar doorbraak in Nederland beleefde met Juice en in de USA een #1 hit wist te scoren met een re-release van Truth Hurts bracht al vorig jaar, na een stilte van twee jaar, de single Rumors uit. Een samenwerking met Cardi B. Waar de single nog best aardig debuteerde zakte het in de opvolgende weken alleen maar verder weg in de internationale charts en in Nederland behaalde het nummer al helemaal niet de Top 40. De nieuwste, een jaar na Rumors, startte ook stroef maar dan komt er een reddende engel om de hoek: TikTok! Het platform besloot om de nieuwe single About Damn Time volledig te omarmen en ja, die hit? Die zit er nu wel in!

#40. Lizzo - About Damn Time

Week 21:

In de week dat S10 uiteindelijk tóch een #1 hit weet te scoren met De Diepte komen de winnaars van het Eurovisie Songfestival van vorig jaar als hoogste binnenkomer binnen. Vorig jaar kregen we al noteringen van Måneskin in de vorm van het winnende lied Zitti E Buoni, en de TikTok hit Beggin. I Wanna Be Your Slave was nog een grote streaming hit voor de band maar moest het zonder radio support doen en bleef zodoende in de Tipparade steken. Die radio support is er echter nu wel voor de nieuwe single Supermodel. En dat is niet vreemd met super producer Max Martin achter de knoppen, de man achter I Want It That Way en ...Baby One More Time. Vorige week deden ze hem al een stukje live op het Songfestival in Turijn. Deze week zijn ze de hoogste binnenkomer in de Top 40.

#26. Måneskin - Supermodel

Maak kennis met de 25-jarige Zoë Tauran. De Nederlands-Molukse schone deed in 2016 mee aan Holland's Got Talent, als onderdeel van de meidengroep TP4Y (Too Pretty 4 You). Met een 3e positie in het programma gingen ze nog twee jaar lang door als groep om in 2018 uit elkaar te gaan. Op social media is Zoë regelmatig zangvideo's gaan posten en wist het zelfs een mini-duet met S10 op te leveren. Samen met Bilal Wahib, die hiermee zijn 6e Top 40 hit scoort, komt ze binnen op:

#33. Zoë Tauran feat. Bilal Wahib - Solo

In 1986 wist de soundtrack van de film Top Gun hoge ogen te gooien met hits voor o.a. Berlin en Kenny Loggins. Hits die inmiddels uitgegroeid zijn tot échte classics en tegelijkertijd voor altijd verbonden zijn aan die film met Tom Cruise in die straaljager. 36 jaar later keert Tom Cruise terug als Maverick in de sequel Top Gun: Maverick. Volgende week zal de wereldwijde release plaatsvinden en het vervolg is natuurlijk niet compleet zonder een nieuwe knallende soundtrack. En daar vraag je natuurlijk Lady Gaga voor. Samen met producer BloodPop schreef ze de single Hold My Hand. En het is de eerste, maar niet laatste, hit van de nieuwste Top Gun: Maverick. Hold My Hand: "A love letter to the world during and after a very hard time".

#35. Lady Gaga - Hold My Hand

We sluiten af met de winnaar van het Eurovisie Songfestival. Het is geen garantie dat de winnaar entert in de Top 40. Netta, Jamala en Salvador Sobral, om maar even de laatste winnaars erbij te pakken, wisten allen de Top 40 niet te bereiken. De eerste twee niet eens de Tipparade. Maar je merkt toch wel de effecten dat het Songfestival steeds meer gaat leven bij de jeugd. Iets dat ook terug te zien is in de kijkcijfers. En Stefania van Kalush Orchestra is de derde winnaar op rij (alhoewel het vaak logisch is dat de Nederlandse entry de Top 40 haalt) die de Top 40 weet te halen. De Oekrainse groep, die eigenlijk bekend staat als Kalush, besloot om onder een zij-project de gebruikelijke Hip-Hop te combineren met klassieke folk muziek en dus werd Orchestra toegevoegd aan de naam. In de landelijke voorronde belandde Stefania op de tweede plek maar dankzij wat controverse rondom de winnaar Alina Pash, mochten ze alsnog Oekraine vertegenwoordigen op het songfestival. De song werd uiteindelijk een strijdlied en het publiek staat met ze!

#38. Kalush Orchestra - Stefania

Benson Boone - In the Stars: 5
Lizzo - About Damn Time: 5
Måneskin - Supermodel: 4,5
Zoë Tauran feat. Bilal Wahib - Solo: 5
Lady Gaga - Hold My Hand: 5
Kalush Orchestra - Stefania: 6,75

Week 20:
Benson Boone - In The Stars 2.5
(Van eenzelfde zoetsappigheid als figuren als Charlie Puth, Shawn Mendes, Justin Bieber en Flemming, commercieel zeer succesvol, maar kwalitatief draken)
Lizzo - About Damn Time 5.3
(Het niveau van ‘Juice’ heeft ze nooit meer gehaald, dat was echt een heel fijn nummer, dit is op het randje van voldoende)

Week 21:
Måneskin - Supermodel 7.5
(Met de Eurovisie-winnaar van vorig jaar heb ik veel meer, al zijn ze iets meer naar pop toe gebogen, sinds hun lekker rocky winnaar, maar dit is gewoon een lekker, goed in het gehoor liggend, poprock nummer, veel beter hebben we ze dit jaar nog niet gehad in de Top 40)
Zoë Tauran ft. Bilal Wahib - Solo 2.0
(Ik kan niet vinden of het echt een cover is, maar de melodie komt me heel bekend voor, maar maakt niet uit, ik ben in ieder geval totaal niet onder de indruk, matig tot (zeer) slecht.
Lady Gaga - Hold My Hand 6.7
(Het is erg veel bombast, waar ik in principe niet tegen ben, maar het heeft me toch wel enkele luisterbeurten gekost, voordat ik enigszins overtuigd was van dit nummer, maar het is okee)
Kalush Orchestra - Stefania 1.0
(Ik heb ook helemaal niks met dit nummer of zelfs dit soort muziek, de winst is het zwaar getroffen Oekraïne gegund, maar het is gewoon een kutnummer en krijgt van mij de laagst mogelijke waardering)

Lady Gaga - Hold My Hand 6,5
wel leuk dat zij gewoon een top 40 hit nog kan pakken

Kalush Orchestra - Stefania 5,8
die rapgedeeltes zijn vreselijk maar de bridge en fluitje zijn catchy

andere 4 volgen nog (nodigen niet echt uit tot beluistering)

Benson Boone - 5.5
Lizzo - 7.0
Måneskin - 6.5
Zoë Tauran - 4.0
Lady Gaga - 5.5
Kalush Orchestra - 6.0

Benson Boone - In the Stars 3
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap

Lizzo - About Damn Time 7,5
Lekker funky en een beetje de 2010's Kelis

Måneskin - Supermodel 7,5
Supergelikte poprock maar fijn dat zoiets voor wat reuring zorgt tussen alle wegwerpdance, ook al gebruiken ze een Nirvana riffje

Zoë Tauran feat. Bilal Wahib - Solo 2
Een 2 puur voor de beats, vreselijke stem, nagels op schoolbord niveau

Nieuwe update volgt zondag! Ik ben eindelijk over dus eindelijk weer wat tijd beschikbaar.

#35. RONDÉ - Love Myself 5.5
#38. James Hype & Miggy Dela Rosa - Ferrari 4.5
#40. Krezip & Danny Vera - Make It a Memory 4.0

#30. David Guetta feat. Becky Hill & Ella Henderson - Crazy What Love Can Do 5.5
#35. Imanbek & Byor - Belly Dancer 3.5
#40. Tom Grennan - Remind Me 4.0

#33. The Kid LAROI - Thousand Miles 5.5
#39. Armin van Buuren & Billen Ted, feat. JC Stewart - Come Around Again 4.5

#31. George Ezra - Green Green Grass 5.0
#34. FLEMMING - Automatisch 4.0
#39. Ava Max - Maybe You're the Problem 7.0
#40. Sigourney K feat. Ronnie Flex - 100 SMSjes 6.0

#36. Benson Boone - In the Stars 2.0
#40. Lizzo - About Damn Time 7.0

#26. Måneskin - Supermodel 5.5
#33. Zoë Tauran feat. Bilal Wahib - Solo 4.5
#35. Lady Gaga - Hold My Hand 4.0
#38. Kalush Orchestra - Stefania 6.0

David Guetta feat. Becky Hill & Ella Henderson - Crazy What Love Can Do 7,0
Imanbek & Byor - Belly Dancer 6,3
Tom Grennan - Remind Me 6,0

The Kid LAROI - Thousand Miles 3,0
Armin van Buuren & Billen Ted, feat. JC Stewart - Come Around Again 4,5

George Ezra - Green Green Grass 3,3
FLEMMING - Automatisch 5,5 (die van Flemming is zo slecht nog niet, er zijn veel ergere nummers uitgebracht, deze weken)
Ava Max - Maybe You're the Problem 6,1
Sigourney K feat. Ronnie Flex - 100 SMSjes 4,0

Benson Boone - In the Stars 5,0
Lizzo - About Damn Time 4,9 (zit geen pit in)

Måneskin - Supermodel 5,5 (valt zwaar tegen)
Zoë Tauran feat. Bilal Wahib - Solo 3,7
Lady Gaga - Hold My Hand 6,0
Kalush Orchestra - Stefania 6,8

nou nou...

Helaas voor Flemming maar bij alle 3 die nummers van hem gaat Automatisch het geluid af of een switch naar een andere zender

Willy William - Trompeta: 4 (zit tussen irritant en vermakelijk, originaliteit is wel 0,0)
Sorana & David Guetta - redruM: 5 (niet slecht voor David Guetta-maatstaven maar memorabel ... neen!)
Becky Hill & Galantis - Run: 4,5 (ook een matige song, gaat snel vervelen)
Antoon - Hotelschool: 4 (zijn accent steekt mij tegen)
Thomas Acda, Rolf Sanchez & Kraantje Pappie - Missen Zou: 6,5 (best sympathiek en aardig)
Kris Kross Amsterdam, Donnie & Tino Martin - Vanavond (Uit M'n Bol): 2,5 (mag naar de klote, snel vergeten)
Harry Styles - As It Was: 7,5 (eindelijk een vlotte en aanstekelijke popsong)
5 Seconds of Summer - Complete Mess: 6 (wat gelikt maar best sfeervol)
Joel Corry x David Guetta x Bryson Tiller - What Would You Do?: 3,5 (kwantiteit is voor David Guetta duidelijk belangrijker dan kwaliteit)
Shawn Mendes - When You're Gone: 4,5 (matige zanger, doet mij weinig)
RONDÉ - Love Myself: 5 (radiovriendelijk popliedje maar niet memorabel)
James Hype & Miggy Dela Rosa - Ferrari: 4 (gelikte standaard dancepop, beklijft niet)
Krezip & Danny Vera - Make It a Memory: 6 (wat zoetjes maar ik mag Danny Vera wel)
David Guetta feat. Becky Hill & Ella Henderson - Crazy What Love Can Do: 3 (wederom zielloze standaard fabiekspop van David Guetta, oor-in en oor-uit)
Imanbek & Byor - Belly Dancer: 4 (alleen de zang is herkenbaar, verder erg platte en standaard dance-beat)
Tom Grennan - Remind Me: 4,5 (er zit wat in maar het mondt weer uit in een clichématig popliedje met die ooh-ooh's)

Benson Boone - 5
Lizzo - 7,2
Måneskin - 7,2
Zoë Tauran - 4.0
Lady Gaga - 5.8
Kalush Orchestra - 6.5

esteban schreef:
Benson Boone - 5.5
Lizzo - 7.5
Måneskin - 7.0
Zoë Tauran - 4.0
Lady Gaga - 5.5
Kalush Orchestra - 6.0

Mijn score voor Lizzo en Maneskin met een halfje gestegen.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:25 uur

geplaatst: vandaag om 04:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.