MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Nieuw in de Top 40-meter

zoeken in:
Dank voor de scores! 100% morgen een nieuwe update.

Oei, dat bleek toch een flinke kater op Zondag. Kon het niet opbrengen om toen even lekker te gaan zitten voor wat stukjes. Maar we zijn er weer! Ben dan ook eindelijk verhuist en afgezien wat klusjes hier en daar zal ik eindelijk wat meer tijd hebben voor de site én muziek an sich, want dat stond ook op een lager pitje afgelopen tijd (mijn scores van de afgelopen keer volgen daarom nog). Dank voor jullie geduld én de late scores. Ze zijn allemaal verwerkt!

Van het 6-tal van afgelopen keer komen Lizzo en Måneskin de Top 10 binnen. Lady Gaga scoort ook een voldoende met een 5.6. De winnaar van het Songfestival, Stefania, nog net aan met een 5.55. Benson Boone (4.0) en Zoë Tauran (3.6) doen het erg mager. Die 3.6 is overigens nog lager dan Sigourney K's 100 SMSjes.

We nemen afscheid van James Hype (die flink omlaag duikelt naar #16) en Tate McRae in de Top 10.

1 Stromae - L'enfer 7.073529412
2 Harry Styles - As It Was 6.9
3 The Weeknd - Sacrifice 6.782352941
4 Purple Disco Machine, Sophie and the Giants - In the Dark 6.406666667
5 Måneskin - Supermodel 6.385714286
6 S10 - De Diepte 6.380769231
7 Lizzo - About Damn Time 6.342857143
8 5 Seconds of Summer - Complete Mess 6.275
9 George Ezra - Anyone for You 6.193333333
10 Bastille - Shut Off the Lights 6.183333333

Week 22:

In week 22 zien we iets bijzonders. Het is namelijk al een flinke tijd geleden (wellicht zelfs alweer terug naar 1998 toen Dana International, Imaani en Edsilia in de Top 40 stonden) dat er niet één, niet twee, maar maar liefst drie hits uit het Songfestival van dat jaar kwamen rollen. Dit keer is het de beurt aan de nummer #2 van de editie van dit jaar. Het betreft de Britse zanger Sam Ryder, die al voor zijn deelname een onwijs fenomeen was op TikTok. De UK was ervan overtuigd dat het Europees publiek de pik op hun had en hun altijd beloonde met lage scores. Sam Ryder bewijst echter dat je het altijd red als het liedje voorop komt. Bij de jury's was Sam Ryder al de populairste en in de UK is hij sindsdien ontvangen als een echte held. Hij mocht afgelopen week zelfs tijdens het jubilee van de Queen optreden! Als dat geen eer is! In week 22 is hij in Nederland de hoogste binnenkomer.

#29. Sam Ryder - SPACE MAN

De Haagse heren van Di-Rect zijn weer terug! Drummer Jaimie mocht laatst schitteren in een glansrol in het programma 'De Verraders' en wie weet heeft dit bijgedragen aan het succes van hun nieuwste nummer, daar de single van vorig jaar, Wild Hearts, bleef steken in de Tipparade. Het nieuwe nummer heeft een speciale betekenis voor de band: "It’s hard to keep your feet on the ground when the world’s upside down. Nevertheless, our resilience and dreams for a better tomorrow balance out our despair. We should always keep faith in our ability to form our future in the image of our ideals." En vanuit die gedachte is de nieuwe single Through the Looking Glass komen rollen.

#34. Di-Rect - Through the Looking Glass

De heren van de Swedish House Mafia rijgen een nieuwe hit aan hun comeback! Hun vorige met The Weeknd deed het zeer goed maar de opvolger, een soort remix van Roxanne van The Police, mét Sting op nieuw ingezongen vocalen én in de clip, deed nergens echt wat. Daarom is het best bijzonder dat de nieuwste, een samenwerking met de nog onbekende Connie Constance, die het ook nog eens zonder clip of lyric video moet doen, het wel weer lukt om een hit te worden. Connie is een opkomende Britse zangeres die al heeft mogen produceren voor Adele en de Arctic Monkeys. Niet verkeerd dus. Haar Nederlandse debuut maakt ze op Heaven Takes You Home.

#39. Swedish House Mafia feat. Connie Constance - Heaven Takes You Home

Week 23:

De hoogste nieuwe in de week 23 is afkomstig van de man die hét Spotify én Apple record voor meeste streams binnen 1 dag wist te verbreken met zijn vorige single As It Was en die met de komst van zijn derde studioalbum 'Harry's House' het snelst-verkochte album van 2022 in handen heeft. En met dat gigantische succes van het nieuwe album hoort natuurlijk ook een nieuwe single. Die is er in de vorm van Late Night Talking, die het vooralsnog zonder video moet doen. Wel verscheen er een video voor de albumtrack Daylight die niet meer dan €300 kostte en in een appartement van enkele fans werd opgenomen. Harry is niet te stoppen. Het album heeft letterlijk overal op #1 gestaan... behalve in Japan, waar het op #82 binnenkwam. Verschil moet er zijn.

#20. Harry Styles - Late Night Talking

Al na de release van zijn laatste studioalbum 'Funk Wav Bounces, Vol. 1' uit 2017, waar de hitsingles Feels en Slide op staan kondigde Calvin Harris dat Vol. 2 ging verschijnen. Echter bleken de opvolgende singles, zoals de monsterhit One Kiss, dat nog altijd het record voor langst op #1 in handen heeft, en Promises allemaal losstaande tracks te zijn, niet aan een album gebonden. Sowieso was Calvin de afgelopen jaren wat minder productief door in 2020 enkel Over Now met The Weeknd uit te brengen en vorig jaar enkel By Your Side met Tom Grennan. Tot nu, want Calvin kondigde officieel het vervolg op 'Funk Wav Bounces' aan dat nog deze zomer moet verschijnen. En dit album trapt ie af met zijn One Kiss-maatje: Dua Lipa. Eveneens is Young Thug te horen, die momenteel misschien wel een levenslange gevangenisstraf boven het hoofd hangt vanwege een bizarre RICO aanklacht (te lang om hier te vermelden, maar het zeker waard om eens even in te verdiepen).

#38. Calvin Harris feat. Dua Lipa & Young Thug - Potion

Harry Styles heeft Late Night Talking toch helemaal nog niet als single uitgebracht? En er is ook geen videoclip. (soms voldoende) Hoe komt die dan de TOP 40 binnen?

Sam Ryder - 7.5
Di-Rect - 6.5
Swedish House Mafia - 5.5
Harry Styles - 7.5
Calvin Harris - 3.5

Week 22:
Sam Ryder - Spaceman 2.5
(Typische Eurovisie-verschrikking, ik heb ook de finale-versie bekeken/beluisterd en dat vond ik ook nog vals gezongen, nee, kan hier heel weinig, zeg maar niks, mee)
Di-Rect - Through The Looking Glass 7.0
(Di-Rect goes War On Drugs, of doet in ieder geval een redelijk geslaagde poging daartoe, misschien niet helemaal dat niveau, maar wel lekker)
Swedish House Mafia & Connie Constance - Heaven Takes You Home 3.0
(Wat mij betreft hebben ze wel eens veel betere nummers gemaakt, te weinig afwisseling, geen fijne zang, nee, zeer matig)

Week 23:
Harry Styles - Late Night Talking 5.5
(ik vind hem beter dan ‘As It Was’, maar minder als sommige nummer van zijn vorige album, de BBC live lounge versie vind ik beter en op basis daarvan een voldoende)
Calvin Harris, Dua Lipa, Young Thug - Potion 6.6
(De zwoele stem van Dua maakt dit nummer, voor mij had het weer zonder de rapper gemogen)

esteban schreef:
Harry Styles heeft Late Night Talking toch helemaal nog niet als single uitgebracht? En er is ook geen videoclip. (soms voldoende) Hoe komt die dan de TOP 40 binnen?

Late Night Talking heeft op de dag van de albumrelease een single release gekregen richting de radio. Op streaming is hij niet los als single verschenen en het ontbreekt ook nog aan een lyric video, wat de meeste singles automatisch meekrijgen. Misschien daar de verwarring.

Ik denk dat de reden hiervoor is dat ze het hitsucces van As It Was nog niet teveel in de voet willen schieten door volop op de nieuwe single te duiken, terwijl ze tegelijkertijd iets moet geven aangezien mensen het album grijs streamen.

Sam Ryder: 6 (wel apart, ook voor het ESF; de coupletten vind ik sterker dan het refrein, dat wat over de top is)
Di-Rect: 6,75 (ongeveer de enige Nederlandse band die nog wel eens een hit scoort en toch steeds weer een verrassend niveau weet te halen; nu wel met War on Drugs-invloeden, maar dat mag.)
Swedish House Mafia: 5 (onopvallend, snel weer vergeten, maar de ritmesectie scoort een voldoende)
Harry Styles: 6,5 (weer een aardig liedje van de nieuwe superster (nou ja, hij was al redelijk succesvol natuurlijk), maar nog niet zo aanstekelijk als As it was)
Calvin Harris/Dua Lipa: 5 (erg professioneel geproduceerd, maar niet erg opvallend; was Feels ook van Calvin? het doet me er sterk aan denken)

ranboy schreef:

Calvin Harris/Dua Lipa: 5 (erg professioneel geproduceerd, maar niet erg opvallend; was Feels ook van Calvin? het doet me er sterk aan denken)

Staat in m'n stukje

catdog schreef:
(quote)

Staat in m'n stukje

Oeps, ik lees je stukjes altijd, maar deze heb ik waarschijnlijk gemist omdat ik al mijn eigen reacties aan het schrijven was...

Benson Boone - In the Stars: 5.0
Lizzo - About Damn Time: 7.5
Måneskin - Supermodel: 7.0
Zoë Tauran feat. Bilal Wahib - Solo: 5.5
Lady Gaga - Hold My Hand: 7.5
Kalush Orchestra - Stefania: 7.0
Sam Ryder - Space Man: 6.5
Di-Rect - Through the Looking Glass: 6.5
Swedish House Mafia feat. Connie Constance - Heaven Takes You Home: 5.0
Harry Styles - Late Night Talking: 7.5
Calvin Harris feat. Dua Lipa & Young Thug - Potion: 7.0

Om alvast de updates een klein beetje voor te zijn. Vandaag iets zeldzaams omdat de top 40 bijvoorbeeld kersthits niet meetelt (dus je hebt niet Mariah die elk jaar terugkomt). Maar er komt weer eens een klassieke hit terug in de lijst. Dankzij gebruik van het nummer in de serie Stranger Things. Nieuw op 28: Running Up That Hill van Kate Bush en omdat de radio nog nauwelijks gevolgd is, is het nog best laag. Want het wordt massaal gestreamd. Ik voorspel ook een plek bij de eerste 100 in de top 2000 in december. Misschien zelfs de eerste 20. In 2021 stond het op 576. En tot nu toe was het vooral een erg stabiel nummer dat sinds 2000 in de lijst staat en nooit hoger stond dan 561 en nooit lager dan 973.

Je hoort mij niet klagen want ik vind het een steengoed nummer dat niet kapot te draaien is.

Maar eigenlijk hoort hij hier niet mee te doen dus, want het is een re-entry!

Ik ga hem echter wel meenemen in de update. Het is namelijk een hit dat echt op eigen kracht opnieuw een hit is geworden, en niet profiteert van de feestdagen of overlijdens bonus. Het nummer is oprecht weer populair en dus een ‘hit van nu’. Stemmen erop staat vrij natuurlijk.

Nou ja..."op eigen kracht"?

Zag het al aankomen. Mijn dochter (en vriendenkring) was al lang bezig met het uitkomen van volume 1 van dit seizoen van Stranger Things (ST). En zij houdt totaal niet van muziek uit mijn jeugd, jaren 80. Alleen van die autotune van tegenwoordig (blegh). Normaal had ze deze van Kate Bush waarschijnlijk ook niets aan gevonden, maar doordat het nu in ST zit, wordt haast alleen dat nummer gedraaid. En ik vind hem zelf ook nog steeds goed.

Poeha schreef:
Nou ja..."op eigen kracht"?

Zag het al aankomen. Mijn dochter (en vriendenkring) was al lang bezig met het uitkomen van volume 1 van dit seizoen van Stranger Things (ST). En zij houdt totaal niet van muziek uit mijn jeugd, jaren 80. Alleen van die autotune van tegenwoordig (blegh). Normaal had ze deze van Kate Bush waarschijnlijk ook niets aan gevonden, maar doordat het nu in ST zit, wordt haast alleen dat nummer gedraaid. En ik vind hem zelf ook nog steeds goed.

Ja tuurlijk heeft het wel een aanleiding dat het weer een hit wordt, maar met alle songs die dagelijks in shows en films voorbij komen is het toch wel op “eigen kracht” dat dit nummer zo weet te landen.

Precies. Ik begreep dat The Neverending Story in een vorig seizoen zat en dat had nauwelijks impact. Zelfs bij oude nummers die in een populaire film of TV-serie zitten is dit zeldzaam en in het streamingtijdperk wellicht nooit op deze schaal vertoond.

Queen stond met Bohemian Rhapsody nog even weer in de Tipparade in 2018 dankzij de film maar ook die bleek niet ‘populair’ genoeg om door te stromen. Dus het is maar al te knap dat het Kate nu wel lukt.

Never Ending Story nauwelijks impact? Dat is toch niet de juiste omschrijving. In tegendeel. Ook Never Ending Story van Limahl kreeg een gigantische boost en werd door een nieuwe generatie ontdekt. En dat was, nét zoals nu, voor het overgrote deel dankzij TikTok, waar het na het lossen van Stranger Things 3 (2019) de hele zomer een hype was. Limahl heeft toen zelfs een video gepost om de 'nieuwe' fans te bedanken voor de grote revival van de song.

Ook nu is de 80s-serie uiteraard de aanleiding, maar is het opnieuw TikTok die hier een gigantische rol in speelt, dat is de drijvende kracht. Je kans sinds de release van Stranger Things 4 geen 10 filmpjes voorbij scrollen of je hebt er 7 met Kate Bush gehoord. Zelfs wie helemaal geen ST kijkt kan er niet omheen en gebruikt het naar hartenlust, omwille van de populariteit. Sinds die Neverending Story verwijzing in 2019 zijn we ook 3 jaar verder en is het aantal TikTok gebruikers meer dan verdubbeld, om het zacht uit te drukken. Uiteraard breekt Running Up that Hill dan veel meer potten dan Limahl.

Het moet gezegd, als kind kon ik die song van Kate Bush niet echt waarderen. Nu heb ik voor het eerst aandachtig naar de tekst geluisterd en heb ik de betekenis beet, omwille van die befaamde scene. Van een gigantische opwaardering gesproken aan deze kant van 't scherm. Nog een verschil is dat Never Ending Story tijdens heel memorabele komische actie-scene gebruikt werd, waar die Kate Bush right in the feels was tijdens wat misschien wel de meest meeslepende scene uit de hele reeks tot nu toe was.

esteban Neverending story kwam vrijwel nergens terug in de hitlijsten zelfs niet in de lage regionen. Er was vrijwel geen gevolg in de streaminglijsten, Kate Bush staat daar u zeer hoog. Kate Bush heeft nu een top 10 hit in onder andere de UK, Australie, Ierland, Canada, Nieuw Zeeland en de verenigde staten. In dat laatste land is het de eerste keer ooit dat Bush een top 10 hit heeft. Neverending Story staat niet in de top 2000 (haalde de lijst alleen in het jaar 2000) en kwam ook naar aanleiding van ST niet terug. Ik durf er nu al een weddenschap op af te sluiten dat Running Up That Hill dit jaar als een malle gaat scoren. Dat is het verschil in impact.

Ja, dat geef ik zelf ook aan. Maar ik had het niet zozeer over de hitlijsten, daar zit waarschijnlijk het verschil. Mogelijk had jij het specifiek daarover? De hype rond Never Ending Story uit The Neverending Story was er die zomer wel degelijk op zowat alle sociale media. En moest ST3 vandaag gereleased worden, met het huidige aantal TikTok users en met de gigantische invloed die de app nu heeft op de streaming-resultaten, acht ik de kans niet onmogelijk dat deze eveneens in een hitlijst zou komen piepen, ook al is dat niet in dezelfde regionen. Kate Bush is echt ontploft, nice to see.

Sam Ryder - 5
Di-Rect - 7,5
Swedish House Mafia - 5
Harry Styles - 7.3
Calvin Harris - 6,5

Di-Rect en Harry Styles donderen de Top 10 binnen! Harry doet het met zijn nieuwe nét iets minder dan met As It Was. Calvin Harris en co scoren ook nog een voldoende met een 5.72. Net als Sam Ryder met een 5.5. De Swedish House Mafia doen het een stuk minder met een 4.7.

Bastille en George Ezra vallen de Top 10 uit, verder nog verschuivingen met o.a. Lizzo die wat plekjes omhoog klimt.

1 Stromae - L'enfer 7.073529412
2 Harry Styles - As It Was 6.9
3 Harry Styles - Late Night Talking 6.86
4 Di-Rect - Through the Looking Glass 6.85
5 The Weeknd - Sacrifice 6.782352941
6 Lizzo - About Damn Time 6.4875
7 Måneskin - Supermodel 6.4625
8 Purple Disco Machine, Sophie and the Giants - In the Dark 6.406666667
9 S10 - De Diepte 6.380769231
10 5 Seconds of Summer - Complete Mess 6.275

Antoon is terug met zijn nieuwste EP. Zijn vorige EP, Hallo, bevatte maar liefst 3 hits (waarvan er 2 de Top 40 haalden). Zijn nieuwste EP is getiteld naar zijn nieuwste hit, dat alweer overtuigende bovenaan de Spotify lijsten staat: Olivia. Deze Olivia berust niet op een echt persoon maar bekte volgens Antoon gewoon lekker in de track die hij samen met Brahim Fouradi schreef. In de bijbehorende video zien we nog een klein gastrolletjes voor Bilal Wahib, die ook te horen is op een andere track van de nieuwe EP: Centraal Station, en Josylvio, die juist weer te horen is op die andere track van de EP: Remedy.

#25. Antoon - Olivia

En daar is ie dan: het hernieuwde succes van Kate Bush. Re-entry's zijn niet onbekend in de hitlijsten maar vaak gaat dit gepaard met de feestdagen of een overlijdens-bonus. We zien heel soms nog een kleine opleving dankzij het gebruik in een film of serie maar nooit zo groot als nu: dankzij het gebruik van de Kate Bush single Running Up That Hill in de vierde aflevering van het nieuwste seizoen van de succes-serie Stranger Things, die natuurlijk helemaal gebouwd is rondom de 80's aesthetic en nostalgie, is het prompt weer een gigantische hit op streaming. Wat het precies is dat zo weet te klikken kan ik helaas nog niet zeggen. Ik moet nog starten met het vierde seizoen.

Wel is duidelijk dat het TikTok publiek sindsdien de song helemaal omarmd heeft en het zich ook vertaald naar de wereldwijde streaminglijsten. Het staat inmiddels al twee weken in de Top 10 van de charts. Het lijkt de hype te ontstijgen en echt een hit van nu te zijn, bijna zo'n 40 jaar na dato. Daarom nemen we hem gewoon mee bij de nieuwe hits. De single komt in zijn 12e week binnen en kwam destijds nooit verder dan #6. Gaat Kate dit nu overtreffen?

#28. Kate Bush - Running Up That Hill [RE-ENTRY]

De Nederlandse DJ La Fuente is geen onbekende in de dance-scene. Al meer dan 14 jaar is hij een graag geziene DJ op meerdere dance festivals. En dit ondanks het feit dat de man nog nooit een hit heeft weten te scoren. Twee eerdere singles scoorden in 2010 en 2011 nog Tipparade noteringen maar echt dichtbij een hit is hij nooit geweest. Het succes van zijn nieuwste single I Want You komt dan ook uit de lucht vallen voor Job Smeltzer, zoals hij echt heet. De track kwam bovenaan de Viral 50 van Spotify te staan en de radio stations pakken de song sindsdien massaal op wat nu uiteindelijk resulteert in het debuut in de Top 40 voor La Fuente!

#37. La Fuente - I Want You

Ik voorspelde het al bij de binnenkomst van Lady Gaga enkele weken geleden: het zal waarschijnlijk niet de enige hit zijn van de Top Gun: Maverick soundtrack. En zie hier: ook de tweede hit van de soundtrack is geboren. Momenteel is Top Gun: Maverick een gigantisch succes in de bioscopen, veel groter dan vooraf is durven te voorspellen en dat vertaald zich ook in de belangstelling voor de soundtrack. Zo groots als de soundtrack van de vorige film is de soundtrack niet, daar er eigenlijk enkel gebruikt wordt gemaakt van twee nieuwe songs: die van Lady Gaga en deze nieuwe van OneRepublic. Met I Ain't Worried scoort de band van Ryan Tedder inmiddels alweer zijn 14e hit en is het de tweede in korte tijd dat onderdeel is van een soundtrack, daar de vorige single Sunshine afkomstig was van de film Clifford the Big Red Dog. Dat werd uiteindelijk een Top 10 hit. Lukt het ook met deze nieuwe?

#40. OneRepublic - I Ain't Worried

Antoon - 4.5
Kate Bush - 7.5
La Fuente - 6.0
OneRepublic - 5.5

Wat Kate Bush betreft, leuk zo'n re-entry. Serieuze herwaardering voor de song ook van mijn kant. Maar zullen we afspreken die niet op te nemen in de TOP 10 van 2022? Daar hoort die gevoelsmatig niet thuis en "steelt" die mogelijk ook een plek van een goed nummer dat daadwerkelijk uit 2022 komt. Zou zonde zijn.

esteban schreef:
Antoon - 4.5
Kate Bush - 7.5
La Fuente - 6.0
OneRepublic - 5.5

Wat Kate Bush betreft, leuk zo'n re-entry. Serieuze herwaardering voor de song ook van mijn kant. Maar zullen we afspreken die niet op te nemen in de TOP 10 van 2022? Daar hoort die gevoelsmatig niet thuis en "steelt" die mogelijk ook een plek van een goed nummer dat daadwerkelijk uit 2022 komt. Zou zonde zijn.

Er komt uiteindelijk een update aan het eind van het jaar met en zonder Kate. In de wekelijkse Top 10 wordt ze niet meegenomen.

Antoon - Olivia 2.0
(Antoon heeft wel een consistent niveau, dat is de derde keer dat ik er een 2 aangeef, rekening houdend met het feit, dat ik volgens sommigen wel heel vaak een 1 gaf)
Kate Bush - Running Up That Hill 8.5
(Tja, een nummer als nieuwkomer waarderen, dat al zijn eeuwigheidswaarde bewezen heeft, daarnaast ook nog één van de meestgecoverde songs aller tijden waarschijnlijk)
La Fuente - I Want You 3.0
(Ik ben nooit van de doffe techno-dreun geweest en dat is dit toch, knal er een herhaalzinnetje doorheen en klaar, nee, voor mij hoeft het niet)
OneRepublic - I Ain’t Worried 5.0
(OneRepublic is net als Imagine Dragons, zo’n band waar alle spanning vanaf gesloopt is, en die alleen nog maar van die 13 in een dozijn popsongs maken, vroeger hadden ze best aardige songs)

Antoon - Hotelschool 6
Thomas Acda, Rolf Sanchez & Kraantje Pappie - Missen Zou 6,5
Kris Kross Amsterdam, Donnie & Tino Martin - Vanavond (Uit M'n Bol) 6
Harry Styles - As It Was 7
5 Seconds of Summer - Complete Mess 6
Joel Corry x David Guetta x Bryson Tiller - What Would You Do? 5,5
Shawn Mendes - When You're Gone 6,8
RONDÉ - Love Myself 5
James Hype & Miggy Dela Rosa - Ferrari 5
Krezip & Danny Vera - Make It a Memory 6,5
David Guetta feat. Becky Hill & Ella Henderson - Crazy What Love Can Do 6
Imanbek & Byor - Belly Dancer 5
Tom Grennan - Remind Me 7
The Kid LAROI - Thousand Miles 5
Armin van Buuren & Billen Ted, feat. JC Stewart - Come Around Again 5,5
George Ezra - Green Green Grass 6
FLEMMING - Automatisch 6,3
Ava Max - Maybe You're the Problem 6,2
Sigourney K feat. Ronnie Flex - 100 SMSjes 6

Nog maar een maand achterstand!

Week 22

Sam Ryder-Spaceman 7

Di-Rect -Through the looking glass 7,3

Swedish House Mafia-Heaven takes you home 5,8

Vakantie maakt soft blijkbaar
maar zie al wat potentiele troep in de 2 weken die ik nog moet

Antoon: 4,5
Kate Bush: 9,25
La Fuente: 4
OneRepublic: 4 (waar is dat fluitdeuntje van?)

ranboy schreef:
Antoon: 4,5
Kate Bush: 9,25
La Fuente: 4
OneRepublic: 4 (waar is dat fluitdeuntje van?)

Lijkt een beetje op het fluitdeuntje uit Kill Em with Kindness van Selena Gomez.

Ja, dat lijkt er wel wat op, maar dit liedje komt mij niet bekend voor... Misschien zijn er niet zo veel mogelijkheden voor deuntjes met fluiten en lijkt het al snel op elkaar.

week 23

Harry Styles - Late Night Talking 7

Calvin Harris feat. Dua Lipa & Young Thug - Potion 6,8

Gast
geplaatst: vandaag om 02:38 uur

geplaatst: vandaag om 02:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.