MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / A Day In The Life .... meter

zoeken in:
8, vooral vanwege de geweldige clip.

6,5

jordidj1 schreef:
Voor mijn gevoel scheelt het niet veel qua bekendheid, maar ik heb mijn zin iets aangepast, speciaal voor jou x

Lief van je x

Anders had ik echt niet kunnen slapen hoor

Misschien niet zijn bekendste, wel zijn beste.

7,5

Gelukkig geen Wake Me Up.

Deze vond ik eerst best leuk, maar daarna veel te veel gehoord. Nu een aantal jaar later hoor ik er weer de charme van in.

6,9

Gemiddelde volgt.

Nu plaats ik weer een nummer rond middernacht, toch wel één van mijn favoriete tijdstippen om muziek te luisteren. Vooral metal, hip-hop of dance draai dan ik gaarne. Of zoals nu, om er ook maar gelijk een knaller in te gooien, trip-hop.

8. Massive Attack - Inertia Creeps

9

Ik zie dubbel

9,3

Langzaam gegroeid tot één van mijn MA-favo's.

9,8

9

En nog een 6 voor Avicii. Vond ik vroeger leuker, dan had het wellicht een 7 gekregen.

Wat ma boy Teun zegt.

9,8

1. Spinvis - kom terug 8,226086957 gemiddeld uit 23 stemmers
2. Massive Attack - Inertia Creeps 8,066666667 gemiddeld uit 15 stemmers
3. Kanye West - Homecoming (feat. Chris Martin) 7,828571429 gemiddeld uit 14 stemmers
4. Mark Ronson - Nothing Breaks Like A Heart (feat. Miley Cyrus) 7,46 gemiddeld uit 15 stemmers
5. Avicii - Levels 6,38125 gemiddeld uit 16 stemmers
6. The Scissor Sisters - I Don't Feel Like Dancin' 5,868181818 gemiddeld uit 22 stemmers
7. Razorlight - America 5,494736842 gemiddeld uit 19 stemmers
8. Akon - Beautiful 4,064285714 gemiddeld uit 14 stemmers

Vandaag had ik een gesprek met een sales medewerker van het hoofdkantoor, waar we het voornamelijk over koetjes en kalfjes hadden. Ik zei dat ik donderdag naar LEEUVUUHHHH ga om The Antlers live te zien, waarop hij antwoordde dat 'ie ze niet kende. Moet je van houden, was mijn reactie. Hij pompte onderweg naar ons hotel gewoon The Opposites, wat ook gewoon tof is.

9. The Opposites - Slapeloze Nachten

jordidj1 schreef:
Ik zei dat ik donderdag naar LEEUVUUHHHH ga om The Antlers live te zien

Ik voel me gepasseerd.

Ik wilde nu heel zuur een laag cijfer geven, maar The Opposites is op zijn tijd wel leuk om te horen.

7,3

Gast
geplaatst: vandaag om 04:45 uur

geplaatst: vandaag om 04:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.