MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / A Day In The Life .... meter

zoeken in:
Lang niet gehoord deze!

8

jordidj1 schreef:
(quote)

Maar CTMN is wel veruit de beste Graduation-track.

Flashing Lights zwaait hallo!

7,5

Spinvis 10+

Twee maal zien optreden. Twee geweldige concerten.

Scissor Sisters 5,8

Hier heb ik weinig mee

Kanye West 7

Heeft betere songs gemaakt

Gemiddelde van Kanye volgt.

We blijven nog even bij mijn muzieksmaak van tien jaar terug en dan komen we uit bij Akon: een R&B-zanger met een vrij monotone stem, die toch altijd wel leuke hitjes produceerde. Zo glad als wat, maar het album Freedom heb ik veel gedraaid. Die blijft stiekem best wel lekker.

6. Akon - Beautiful (ft. Colby O’Donis, Kardinal Offishall)

5

Qua Akon hoor ik liever deze, een blij liedje met een goede boodschap, zoals dat ik de ene keer dat ik een papieren zak over mijn hoofd moest doen gewoon mag meetellen.

Verschrikkelijk...veel erger dan Akon wordt het niet, of je liedje moet 'Leef', 'Shallow' of 'I Don't Feel Like Dancin' heten

1

Oor in, oor uit werkelijk.

3.6

Kanye West feat. Chris Martin: 6
Akon: 1

johannesA
6,2

4,8

5,0 één van de weinige R&B die niet goed verjaard is bij mij.

Akon: 4

1 Spinvis - kom terug 8,226086957 gemiddeld uit 23 stemmers
2 Kanye West - Homecoming (feat. Chris Martin) 7,828571429 gemiddeld uit 14 stemmers
3 Mark Ronson - Nothing Breaks Like A Heart (feat. Miley Cyrus) 7,46 gemiddeld uit 15 stemmers
4 The Scissor Sisters - I Don't Feel Like Dancin' 5,868181818 gemiddeld uit 22 stemmers
5 Razorlight - America 5,494736842 gemiddeld uit 19 stemmers
6 Akon - Beautiful 4,064285714 gemiddeld uit 14 stemmers

Gisteren was het precies één jaar geleden dat de Zweedse DJ Avicii overleed. Tragisch, ook bij mij kwam het hard aan. Toen ik mij tien jaar geleden inschreef bij MuMe, ben ik rap daarna in het EDM-circuit gestapt, waar ik pas twee jaar geleden uit terug keerde. Ik heb ontzettend veel commerciële dance geluisterd en Tim Berg was een favoriete artiest. Voor EDM zal ik altijd een zwak blijven houden.

Speciaal voor Bergling een nummer in dit topic. Eén van zijn bekendste (maar ik had ook graag Blessed, Without You of I Could Be The One willen plaatsen):

7. Avicii - Levels

Wake Me Up niet z'n bekendste?

7

Voor mijn gevoel scheelt het niet veel qua bekendheid, maar ik heb mijn zin iets aangepast, speciaal voor jou x

8

7,5

Gast
geplaatst: vandaag om 22:45 uur

geplaatst: vandaag om 22:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.