Muziek / Muziekgames / A Day In The Life .... meter
zoeken in:
0
geplaatst: 5 augustus 2019, 09:36 uur
Vind dit een atypisch Talking Heads-nummer; had wellicht beter gepast op My Life in the Bush of Ghosts. Desondanks een prima nummer.
8
8
0
geplaatst: 7 augustus 2019, 18:23 uur
Gemiddelden komen bij de volgende track. I promise.
In het kader van: deze staat niet in mijn top 100, maar had er ook zomaar kunnen staan.
85. Elliott Smith - Between The Bars
In het kader van: deze staat niet in mijn top 100, maar had er ook zomaar kunnen staan.
85. Elliott Smith - Between The Bars
0
geplaatst: 7 augustus 2019, 19:30 uur
Angeles scoort een 8,0, maar deze krijgt er een bijna een vol punt bij. Zo breekbaar, zo mooi.
8,8
8,8
0
geplaatst: 8 augustus 2019, 15:38 uur
Lukt niet om het hele nummer mijn aandacht erbij te houden, en dat is knap voor een nummer van 2:21.
5,5
5,5
0
geplaatst: 8 augustus 2019, 16:32 uur
Titmeister schreef:
Lukt niet om het hele nummer mijn aandacht erbij te houden, en dat is knap voor een nummer van 2:21.
5,5
5,5
Ik heb dit nummer halverwege een 9 gegeven , tja had ik het echt helemaal moeten afluisteren was het ook maar iets van een 6je geworden

0
geplaatst: 8 augustus 2019, 18:12 uur
Rudi S schreef:
Ik heb dit nummer halverwege een 9 gegeven , tja had ik het echt helemaal moeten afluisteren was het ook maar iets van een 6je geworden
(quote)
Zo'n korte aandachtspanne is ook niet alles

* denotes required fields.