MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / A Day In The Life .... meter

zoeken in:

6,3

8.5

7,4

johannesA
8

7,5

6

8.5

Druk met zuipen, dus even geen tijd gehad. Score volgt.

Ondertussen wel aan het nadenken voor het volgende nummer. Voor mijn nieuwe review-topique werd Bob Dylan getipt, een man wiens werk ik heel matig ken. Dat is de laatste tijd flink aan het verminderen, maar er waren sowieso wel nummers die ik erg tof vind, echter complete albums werd mij te gortig. Met veel doorzetten en luisteren is dat wel aan het veranderen, bedankt voor het laatste zetje ArthurDZ! Mijn recensie voor BOTT volgt z.s.m.

Het volgende nummer hoorde ik op mn werk van de week, het zal wel een teken zijn ofzo.

38. Bob Dylan - Hurricane

8.8

7,5

8.2

Die komt binnen..... 10

Een van zijn beste.

8,5

10+ natuurlijk

8

Sterk nummer, maar heb er desondanks nooit echt een band mee gehad. Er zijn nog tig Dylansongs die ik liever hoor. Op Blood On The Tracks staan er een aantal

ArthurDZ schreef:
Op Blood On The Tracks staan er een aantal

jordidj1 zeg er eens wat van

Rudi S schreef:
(quote)

jordidj1 zeg er eens wat van

Binnenkort ?

Als ik mijn last.fm mag geloven mijn meest afgespeelde artiest. Hurricane is een van zijn beste

9,5

johannesA
9

3 vanwege de tekst.

Led Zep: 8
Hurricane: 9,5

Poek schreef:
3 vanwege de tekst.

Hoezo?

8,2

Ik heb nog nooit naar de tekst geluisterd van deze song. Ik vind trouwens alle teksten best zolang het maar niet over God en Jezus gaat.

9

Johnny Marr schreef:
(quote)

Hoezo?

Die is fake news.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:47 uur

geplaatst: vandaag om 07:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.