Muziek / Muziekgames / 1979 Meter
zoeken in:
1
geplaatst: 31 augustus 2019, 21:29 uur
bikkel2 schreef:
Slechts 8 stemmen voor Siouxsie And The Banshees en een gemiddelde van 6,9. Stemmen mag uiteraard nog op deze track.
Dat mag wel iets hoger inderdaad. Slechts 8 stemmen voor Siouxsie And The Banshees en een gemiddelde van 6,9. Stemmen mag uiteraard nog op deze track.
7,0
0
geplaatst: 31 augustus 2019, 21:30 uur
0
geplaatst: 31 augustus 2019, 21:35 uur
Electric Light Orchestra - Don't Bring Me Down
Ik leg het verzoek naast me neer. Deze mag iets lager.
6,9
Ik leg het verzoek naast me neer. Deze mag iets lager.
6,9
1
geplaatst: 31 augustus 2019, 21:40 uur
Earth & Fire was tot 1974 een band waar ik vaak van kon genieten mede dankzij de zangeres. Daarna wist Jerney mij niet meer te bekoren op een enkel tijdschrift na.
E&F: 5,9
GE: 6,9
Volgens mij ben ik weer helemaal bij.
E&F: 5,9
GE: 6,9
Volgens mij ben ik weer helemaal bij.
1
geplaatst: 1 september 2019, 10:43 uur
Earth & Fire: 9
Golden Earring: 9
Beiden uitstekend, zij piekten nog één keer in hun latere (maar mindere) periode.
Journey: 7, valt best mee met prima zang (minpunt zijn die nanana's), de vroegere (jaren '70) klinkt nog niet zo glad dan de latere (jaren '80) AOR.
Stanglers: 8,5, niet de beste song op the Raven maar deze band was toen goed op dreef.
Golden Earring: 9
Beiden uitstekend, zij piekten nog één keer in hun latere (maar mindere) periode.
Journey: 7, valt best mee met prima zang (minpunt zijn die nanana's), de vroegere (jaren '70) klinkt nog niet zo glad dan de latere (jaren '80) AOR.
Stanglers: 8,5, niet de beste song op the Raven maar deze band was toen goed op dreef.
0
geplaatst: 2 september 2019, 10:54 uur
Het weekend is weer voorbij. Weekend Love behaald een 50e plek met een stemgemiddelde van 7,430.
Weekend van die andere Nederlandse band bereikt de 44e plaats met een gemiddelde van 7,469.
Deze songs liggen qua beoordelingen dicht bij elkaar dus.
Drie broers uit Australie en zeer populair in de 2e helft van de 70's. Vermoedelijk heeft de discotrend gezorgd dat ze niet in de vergetelheid zijn geraakt. Na een flitsende start aan het einde van de 60's, zakte het behoorlijk in en vanaf 1975 bleek het juiste recept gevonden. De soundtrack Saturday Night Fever bracht helemaal goud binnen voor The Bee Gees, daar zij verantwoordelijk waren voor veel composities en de nodige grote hits
Deze grote hit is afkomstig van hun album Spirits Having Flown. Nr.1 in de UK en hier nr.4 in de Top 40.
Bee Gees - Tragedy 1979 - YouTube
93. Bee Gees - Tragedy
Weekend van die andere Nederlandse band bereikt de 44e plaats met een gemiddelde van 7,469.
Deze songs liggen qua beoordelingen dicht bij elkaar dus.
Drie broers uit Australie en zeer populair in de 2e helft van de 70's. Vermoedelijk heeft de discotrend gezorgd dat ze niet in de vergetelheid zijn geraakt. Na een flitsende start aan het einde van de 60's, zakte het behoorlijk in en vanaf 1975 bleek het juiste recept gevonden. De soundtrack Saturday Night Fever bracht helemaal goud binnen voor The Bee Gees, daar zij verantwoordelijk waren voor veel composities en de nodige grote hits
Deze grote hit is afkomstig van hun album Spirits Having Flown. Nr.1 in de UK en hier nr.4 in de Top 40.
Bee Gees - Tragedy 1979 - YouTube
93. Bee Gees - Tragedy
0
geplaatst: 3 september 2019, 11:17 uur
Bee Gees op een 54e plaats met een gemiddelde van 7,330.
Fijne new wave band uit de USA en ik plaatste in het overzicht van 1978 al Rock Lobster, de 1e single van het titelloze debuut. Dit was de opvolger van die single. Deed het oa. in Australie en in het thuisland aardig.
Waarschijnlijk net even te eigenzinnig voor Europa.
Planet Claire - The B52's (HD) - YouTube
94. The B52's - Planet Claire
Fijne new wave band uit de USA en ik plaatste in het overzicht van 1978 al Rock Lobster, de 1e single van het titelloze debuut. Dit was de opvolger van die single. Deed het oa. in Australie en in het thuisland aardig.
Waarschijnlijk net even te eigenzinnig voor Europa.
Planet Claire - The B52's (HD) - YouTube
94. The B52's - Planet Claire
* denotes required fields.