MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter

zoeken in:
Arbeidsdeskundige
Vangelis - Conquest of Paradise heb ik gemist. Dit nummer is minder dan genoemde nummers uit begin jaren '80. Ik kom uit op een 7.

6 krap

Shaky schreef:
Kennen jullie deze (nog)?

Nope, terwijl ik toch best een disco-liefhebber ben. Dit is echter wel een hele flauwe variant daarvan: 5

6,5

Hoewel ik hem toen in 1976 op de radio gehoord heb, is hij mij niet bijgebleven. Hun grotere hit, Love is under control, is veel sterker, die heeft bij mij nog op 1 gestaan . Beide klinken overigens behoorlijk internationaal (on-Nederlands).

5,5

351. Mylène Farmer - Désenchantée: 8,9 (lekker, het nummer trouwens ook)
352. Vangelis - Conquest of Paradise: 7,5

Het gemiddelde van Liberation of Man komt morgen, maar dat ze geen top 100 gaan halen is wel al duidelijk.

Vandaag een band die je gerust een one-hit-wonder mag noemen. Hoewel ze acht studio albums hebben uitgebracht, is slechts één single echt bekend en die is ook nog afkomstig van hun eerste album. Hoe dan ook; dit is wel een fikse klassieker. Bevalt deze nu nog steeds?

354. Sniff 'n' The Tears - Driver's Seat

[1980, #aw22, #hp1]

Lekker, onbezorgd deuntje

8

Had in 1990 natuurlijk ook nog een aardige chartrun

8,5

Travestiet!

7,4

352. Vangelis - Conquest of Paradise 5.0
353. Liberation Of Man - You're My Number One 6.5
354. Sniff 'n' The Tears - Driver's Seat 8.0

Arbeidsdeskundige
6

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:11 uur

geplaatst: vandaag om 11:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.