MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter

zoeken in:

Niet het eerste nummer waar ik aan zou denken als ik bestaande song wil omvormen tot een disco knaller. Ik ben een liefhebber van soulmuziek, ik mag Esther Phillips graag horen, maar dit is gewoon best wel kut.

4,0

Tamelijk mislukte versie.

5.0

wavanbuuren
Nilsson 6,8
System of a Down - briljant - 10
Chumbawamba 4
Esther Phillips 5

Esther Phillips scoort met haar uitstapje naar disco een gemiddelde van een 6,0.

Deze voormalige fluitist en zanger van Genesis bracht in 1977 zijn eerste solo-single uit. Het werd meteen een hit in Nederland, maar daarna zou hij nog ruim 9 jaar moeten wachten op zijn volgende hit in ons land. Laten we ons maar eens op die eerste solo-single richten:

365. Peter Gabriel - Solsbury Hill

[1977, #aw9, #hp11]

8,9

Pareltje. Ben niet zo’n fan van Gabriel, maar deze hoor ik graag.

9

1 van zijn beste

Peter Gabriel: 9,25

Goh, lang geleden dat ik deze gehoord heb. Ik moet 'm dringend aan een playlist toevoegen, alleen nog geen idee welke precies.

8

Nilsson 8
System of a Down 9
Chumbawamba 7,5
Esther Phillips 6,5
Peter Gabriel 8

Peter Gabriel - Solsbury Hill : 9,5

esteban schreef:
Ik moet 'm dringend aan een playlist toevoegen, alleen nog geen idee welke precies

Dat heb ik ook regelmatig.

Ik ben niet zo'n fan van Peter Gabriel, maar dit is wel een erg fraai nummer.

8,5

wavanbuuren
6

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:14 uur

geplaatst: vandaag om 20:14 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.