MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter

zoeken in:

N-Trance 4
Nilsson 7,5
System of a Down 8
Chumbawamba 6
Esther Phillips 6,5
Peter Gabriel 9,5

Het gemiddelde van Peter Gabriel volgt morgen, maar dat hij meer dan redelijk scoort moge duidelijk zijn.

Het nummer van vandaag scoorde in Nederland, Noorwegen, Tsjechië en de Verenigde Staten het beste. Volgens Becky G kan iedereen zich met dit nummer identificeren zelfs al begrijp je niet wat er gezongen wordt..... hoe dat dan precies werkt legt ze helaas niet uit, maar dat het een upbeat, feelgood song is, is wel duidelijk. Slaat dit nummer hier ook aan? 

366. Becky G - Shower

[2014, #aw23, #hp5]  

Lekker nummertje, maar ik zal wel weer één van de weinige positivo’s worden voor deze

7,5

Nog een dikke 10 voor Solsbury Hill van mijnentwege

Ik kan niet zeggen dat ik deze ooit al gehoord heb. Zeer flauw dertien-in-dozijn singletje, erg vergeetbaar I guess.

4

Peter 8,1
Becky 6,0

Ast
364. Esther Phillips - What a Diff'rence a Day Makes - 6,0
365. Peter Gabriel - Solsbury Hill - 6,3
366. Becky G - Shower - 5,8

Becky G - Shower : 4

Solsbury Hill: 6,3
Shower: 4,7

jordidj1 schreef:
Lekker nummertje, maar ik zal wel weer één van de weinige positivo’s worden voor deze

7,5

als ik het niet dacht catdog waar blijft je back-up

Vanavond I Like To Move It, though? Zou wel terecht zijn

7,5 -- gewoon lekker vrolijk. Haar Spaanse hits zijn wel leuker.

Over het randje van waar simpele, vrolijke pop infantiel wordt, beetje zelfde categorie als iets als Sigala bv.

4

6,5

Niks mis mee

Solsbury Hill is de 16e plaat geworden die de 8 heeft bereikt en belandt voorlopig op plek 15 met een 8,0 gemiddeld. Shower scoort een 5,2. 

Het overlijden van artiesten kan soms hard aankomen. Muziek betekent veel voor ons, zie alleen al hoe vaak en in welke grote getale we op deze site aanwezig zijn. Wanneer één van je muzikale helden het toneel voorgoed verlaat, kan dit de nodige indrukken achterlaten. Een klein gebaar is om deze artiesten voorbij te laten komen in een topic. Dat zal niet altijd kunnen, lukken of wenselijk zijn, maar zo nu en dan moet dat kunnen.

Vandaag is wel zo'n dag en dan doen we ook meteen twee songs in één keer. 

We beginnen met het bekendste werk van deze DJ die behalve Reel 2 Real ook verschillende andere succesvolle projecten had:

R.I.P. Erick Morillo

367. Reel 2 Real (feat. The Mad Stuntman) - I Like To Move It

[1994, #aw19, #hp1] 

En we eindigen met een original van deze Nederlandse band waarmee ook internationaal een hit werd gescoord:

R.I.P. Ruud van Buuren

368. Livin' Blues - L.B. Boogie

[1972, #aw6, #hp17] 

Reel 2 Real: 7,25

LB: 6

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:47 uur

geplaatst: vandaag om 18:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.