MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter

zoeken in:

Hmm lastig, vind deze vooral geweldig in combinatie met The Happiest Days Of Our Lives, die opbouw naar de gekwelde schreeuw van Roger Waters waarmee Another Brick In The Wall Pt. II begint is voor mij het hoogtepunt van de compositie in zijn geheel, maar is dus niet aanwezig in de singleversie. Dan maar een 7,5

9,75 (en een 10 in de albumcontext )

In combinatie met part 1 en Happiest Days was dit een 10 geweest, maar als alleenstaand nummer een 8,5.

Reel 2 Real (feat. The Mad Stuntman) - I Like To Move It : 2,5

Livin' Blues - L.B. Boogie : 8

Pink Floyd - Another Brick in the Wall (Part 2) : 7,5

wavanbuuren
8,3

Pink Floyd scoort een 7,6 gemiddeld en belandt daarmee op plek 37.

De singer-songwriter van vandaag heeft de nodige hits gescoord in Europa, en is de eerste vrouwelijke artiest uit Engeland die een nummer 1 positie wist te scoren met een eigen compositie. Sommigen van ons kennen haar wellicht nog van het Songfestival waar ze in 1977 aan meedeed. Het nummer waar we vandaag naar gaan luisteren is die baanbrekende nummer 1 hit uit begin jaren '70.

370. Lynsey De Paul - Sugar Me

[1972, #aw13, #hp1]

8,5
schattig liedje

8, ik weet dat het niet zo heurt maar ik geef toch een extra punt voor de hoed.

Helaas ook al niet meer onder ons.

7.2

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:06 uur

geplaatst: vandaag om 15:06 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.